View Single Post
  #18  
Παλιό 04-02-2009, 16:10
arisxios Ο/Η arisxios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
J. Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: R1200GS ADV
Μηνύματα: 2,718
Προεπιλογή Απάντηση: Περί ελαστικών

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε όλα συμφωνώ εκτος απο το παραπάνω!! Το αζωτο δεν μπορεί να διασταλει/συσταλει αναλογα με την θερμοκρασια του ελαστικου με αποτέλεσμα να μην φτανει ποτε το ελαστικό στην σωστή θερμοκρασια λειτουργίας του!! Γιαυτό και ΟΛΕΣ οι εταιρείες συστηνουν ατμοσφαιρικό αέρα και ποτε αζωτο!!
Διαβαστε εδω http://www.goodyear.com/truck/pdf/ra...tread_S5_V.pdf στην τελευταια σελιδα (nitrogen inflation).
Εδω http://rs511.rapidshare.com/files/16...8859-7__SI.pdf είναι και η επισημη θέση την BMW Hellas!

Ο συνάδελφος billy BMW είχε δημοσιευσει για το θέμα δυο καταπληκτικα επιστημονικά αρθρα (τα παραπάνω λινκς είναι απο τα δικά του αρθρα) σε άλλο φορουμ τα οποια αν θέλει τα ανεβάζει κι εδώ, αν οχι με την αδεια του το κανω κι εγώ με copy paste. Υπάρχει και ο τριτος δρόμος με απ'ευθείας λινκ αλλα εδω θα χρειαστώ αδεια απο τον αντμιν για ευνοητους λογους!!


Θα συμφωνήσω απόλυτα!!!
Το σωστό είναι οτι το ελαστικό πρέπει να φτάνει σε μια θερμοκρασία για να μπορεί να δουλέψει
Reply With Quote