GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 04-02-2009, 15:29
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Περί ελαστικών

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από leonidas Εμφάνιση μηνυμάτων
............................................................................
Λάστιχα - Αζωτο
Αζωτο, πνοή στα λάστιχα
Προέρχεται μέσα από την εξέλιξη της τεχνολογίας στους αγώνες F1 και ταχύτητας αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.
Πρόκειται για ένα αδρανές αέριο με μεγαλύτερο μέγεθος μορίων από αυτά του οξυγόνου, πλεονεκτήματα τα οποία χρησιμοποιούνται ώστε στα ελαστικά εφοδιασμένα με άζωτο να διατηρείται η σωστή πίεση κάτω από συνθήκες μεγάλων διαφορών θερμοκρασίας αλλά και για να παραμένει αμετάβλητη για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Με την διατήρηση της σωστής πίεσης στα ελαστικά πετυχαίνουμε μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, μείωση της φθοράς του πέλματος προβλέψιμη συμπεριφορά και βελτίωση της πρόσφυσης.
Επίσης το άζωτο είναι πιο ξηρό από τον αέρα, έτσι εξαλείφει εντελώς το φαινόμενο της οξείδωσης των ζαντών και στα σημεία επαφής με τα ελαστικά. Φουσκώνοντας με άζωτο αποφεύγονται οι χημικές οξειδώσεις ( που προκαλεί το οξυγόνο ) άρα και η σκλήρυνση και γήρανση των ελαστικών.
.............................................................................................

....
Σε όλα συμφωνώ εκτος απο το παραπάνω!! Το αζωτο δεν μπορεί να διασταλει/συσταλει αναλογα με την θερμοκρασια του ελαστικου με αποτέλεσμα να μην φτανει ποτε το ελαστικό στην σωστή θερμοκρασια λειτουργίας του!! Γιαυτό και ΟΛΕΣ οι εταιρείες συστηνουν ατμοσφαιρικό αέρα και ποτε αζωτο!!
Διαβαστε εδω http://www.goodyear.com/truck/pdf/ra...tread_S5_V.pdf στην τελευταια σελιδα (nitrogen inflation).
Εδω http://rs511.rapidshare.com/files/16...8859-7__SI.pdf είναι και η επισημη θέση την BMW Hellas!

Ο συνάδελφος billy BMW είχε δημοσιευσει για το θέμα δυο καταπληκτικα επιστημονικά αρθρα (τα παραπάνω λινκς είναι απο τα δικά του αρθρα) σε άλλο φορουμ τα οποια αν θέλει τα ανεβάζει κι εδώ, αν οχι με την αδεια του το κανω κι εγώ με copy paste. Υπάρχει και ο τριτος δρόμος με απ'ευθείας λινκ αλλα εδω θα χρειαστώ αδεια απο τον αντμιν για ευνοητους λογους!!

Last edited by GeorgeP; 04-02-2009 at 15:35.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 04-02-2009, 16:03
arisxios Ο/Η arisxios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
J. Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: R1200GS ADV
Μηνύματα: 2,718
Προεπιλογή Απάντηση: Περί ελαστικών

Μπράβο λεω !!!!!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 04-02-2009, 16:08
PortoLeone Ο/Η PortoLeone βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Μoto: Δεν έχω
Μηνύματα: 584
Προεπιλογή Απάντηση: Περί ελαστικών

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από arisxios Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπράβο λεω !!!!!
Μπράβο!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 04-02-2009, 16:10
arisxios Ο/Η arisxios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
J. Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: R1200GS ADV
Μηνύματα: 2,718
Προεπιλογή Απάντηση: Περί ελαστικών

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε όλα συμφωνώ εκτος απο το παραπάνω!! Το αζωτο δεν μπορεί να διασταλει/συσταλει αναλογα με την θερμοκρασια του ελαστικου με αποτέλεσμα να μην φτανει ποτε το ελαστικό στην σωστή θερμοκρασια λειτουργίας του!! Γιαυτό και ΟΛΕΣ οι εταιρείες συστηνουν ατμοσφαιρικό αέρα και ποτε αζωτο!!
Διαβαστε εδω http://www.goodyear.com/truck/pdf/ra...tread_S5_V.pdf στην τελευταια σελιδα (nitrogen inflation).
Εδω http://rs511.rapidshare.com/files/16...8859-7__SI.pdf είναι και η επισημη θέση την BMW Hellas!

Ο συνάδελφος billy BMW είχε δημοσιευσει για το θέμα δυο καταπληκτικα επιστημονικά αρθρα (τα παραπάνω λινκς είναι απο τα δικά του αρθρα) σε άλλο φορουμ τα οποια αν θέλει τα ανεβάζει κι εδώ, αν οχι με την αδεια του το κανω κι εγώ με copy paste. Υπάρχει και ο τριτος δρόμος με απ'ευθείας λινκ αλλα εδω θα χρειαστώ αδεια απο τον αντμιν για ευνοητους λογους!!


Θα συμφωνήσω απόλυτα!!!
Το σωστό είναι οτι το ελαστικό πρέπει να φτάνει σε μια θερμοκρασία για να μπορεί να δουλέψει
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Hλεκτρονική μέτρηση πίεσης ελαστικών. Arkas Αυτοκίνητο 9 13-01-2009 02:44
Περί ανάφλεξης Vakalos Τεχνικά θέματα διάφορα 2 14-12-2008 18:19


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:15.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!