Ο τύπος ειναι και πολυ μακακας και στο τέλος θα καει και θα το φυσσάει και δεν θα κρυωνει!!!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas
Κατ’ αρχάς, το έντυπο το οποίο εν αγνοία των ψιλών γραμμάτων του υπέγραψα το βράδυ της Παρασκευής 2 Οκτωβρίου 2009, έπρεπε να είναι «έντυπο άρνησης καταβολής τέλους διοδίων» και όχι «έντυπο αδυναμίας καταβολής τέλους διοδίων», όπως χαρακτηριστικώς αναγράφεται στην επικεφαλίδα του. .
|
Ειναι μακάκας διότι αν του εδιναν να υπογραψει «έντυπο άρνησης καταβολής τέλους διοδίων» θα πηγαινε αυτοφορο την ιδια μερα αν καλουσαν την αστυνομια!! Με το ονομα «έντυπο αδυναμίας καταβολής τέλους διοδίων» του δινοταν η ευκαιρια να πληρωσει το αντιτιμο αργοτερα!!! Αφου το ξανασκεφτόταν!!!!! Κι αυτο για χαρη μας το κανει η εταιρεια, αν συνεχιστει το να μην πληρωνεται το διοδιο οσοι εχουν υπογραψει θα αναγκαστουν να εχουν την μοιρα του Δημοσιογραφάκου¨η επιτοπου θα καλειται η αστυνομια - όπως ο καθε εμπορος μπορει να κανει αν ο πελατης δεν του πληρωσει τα αγαθα που εχει παρει - θα μεταφερονται αμφοτεροι στο αστυνομικο τμημα θα υποβαλλονται μηνυσεις και ο χαμενος θα ειναι ο οδηγός!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas
Με εντελώς παρελκυστικό τρόπο, ο επόπτης που συνέταξε το έντυπο της «παράβασης», δεν με ενημέρωσε τι ακριβώς υπογράφω, πληροφορώντας με, απλώς, ότι δικαιούμαι εντός τριάντα ημερών να καταβάλω τα επτά ευρώ χωρίς καμμία προσαύξηση! Θα μου πείτε, καλά δεν βλέπεις πού βάζεις την υπογραφή σου; Βεβαίως και βλέπω κύριοι, αλλά η ώρα ήταν εννέα το βράδυ, το δε σκοτάδι, στο σημείο που υπέγραψα, ήταν πυκνό και, συνεπώς, αδύνατον να διακρίνω ή πολύ περισσότερο να διαβάσω τα, επί σκοπώ υποθέτω, ψιλά γράμματα που ήταν τυπωμένα στο κάτω τμήμα του εντύπου. Εμπιστεύτηκα λοιπόν (κακώς) αυτά που μου είπε ο επόπτης κ. Γ. Πανάγος. Τα ψιλά αυτά γράμματα διάβασα την άλλη μέρα το πρωί, ενώ ταξίδευα με το πλοίο προς την Ιταλία, και δικαίως αγανάκτησα γιατί κάποιοι προσπάθησαν μ’ αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο να υποτιμήσουν τη νοημοσύνη μου..
|
Μπα τι μας λεει ο κυριος? ο υπάλληλος καλα του ειπε
''ότι δικαιούμαι εντός τριάντα ημερών να καταβάλω τα επτά ευρώ χωρίς καμμία προσαύξηση...'', τι αλλο δηλαδη εγραφε το χαρτι? τιποτε!!! Και δεν κατάλαβα, αν ηθελε να ξερει τι υπογραφει να ζηταγε να πανε σε μερος ευάερο και ευηλιο και να τα διαβαζε όλα!! ζηταει ευθυνες του ''δεν ειδα τι υπεγραφα διότι ηταν βραδυ??''
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas
Ας μιλήσουμε όμως τώρα και για την «ταμπακέρα». Οι νομοθετικές ρυθμίσεις τις οποίες επικαλείστε, για να στηρίξετε την απαράδεκτη απαίτησή σας να εισπράττετε διόδια «Εθνικής Οδού», σε έναν ιδιαιτέρως επικίνδυνο επαρχιακό δρόμο, ουδεμίαν ισχύν έχουν, κατά την άποψή μου, εφ’ όσον αντιβαίνουν στο κοινό περί δικαίου και λογικής αίσθημα. Διότι:
1) Πώς είναι δυνατόν να εισπράττονται διόδια «Εθνικής Οδού» σε ένα δρόμο, ο οποίος μόνο «Εθνικός» δεν είναι, και ο οποίος θέτει σε σοβαρό κίνδυνο τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα των οδηγών που τον χρησιμοποιούν;
2) Ποιες είναι οι «βελτιώσεις» και οι «ρυθμίσεις» στις οποίες λέτε ότι έχετε προβεί στο τμήμα του επαρχιακού δρόμου Κορίνθου – Πατρών για τη βελτίωση της ασφάλειας των οδηγών; Μήπως εννοείτε την τοποθέτηση πινακίδων οι οποίες προειδοποιούν τους οδηγούς ότι στα επόμενα τρία χιλιόμετρα συμβαίνουν θανατηφόρα ατυχήματα;
3) Είναι «Εθνική Οδός» δρόμος ο οποίος διαθέτει μία μόνο λωρίδα ανά κατεύθυνση και οι οδηγοί οι οποίοι θέλουν να προσπεράσουν τα προπορευόμενα οχήματα αναγκάζονται να μπουν στην αντίθετη λωρίδα κυκλοφορίας, με ορατό τον κίνδυνο να συγκρουστούν μετωπικά με άλλα αυτοκίνητα; Ποιος θα αποζημιώσει τις οικογένειες των αδικοσκοτωμένων οδηγών οι οποίοι πλήρωσαν διόδια για να πάνε στην άλλη ζωή αντί να πάνε στην Πάτρα;
4) Είναι «Εθνική Οδός» δρόμος στον οποίον δεν υπάρχει μπάρα προστασίας για την αποφυγή μετωπικών συγκρούσεων;
5) Είναι «Εθνική Οδός» δρόμος στον οποίον η κυκλοφορία των οχημάτων, στο μεγαλύτερο τμήμα του, γίνεται μέσα σε απόλυτο σχεδόν σκοτάδι;
6) Είναι «Εθνική Οδός» δρόμος στον οποίον τα οχήματα δεν μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητες κανονικής Εθνικής Οδού, με αποτέλεσμα μια διαδρομή εκατό χιλομέτρων να καλύπτεται σε χρόνο δύο ωρών; Στο έτος 2009 βρισκόμαστε κύριοι, και όχι στο έτος 1950 όταν οι ταχύτητες των αυτοκινήτων δεν υπερέβαιναν τα 50 χιλιόμετρα την ώρα!..
|
αυτα ειναι γνωστα, όπως γνωστό επισης ειναι, κι αγνοει ο δημοσιογραφακος, οτι το νομοθετικο πλαισιο όπου στηριχτηκε η εγχωρια νομολογια αναθεσης του εργου και η εισπραξη διόδίων ειναι της Ε.Ε. απο την οποια περασε για εγκριση και εγκριθηκε, το οποιο πιασιο ναι μεν οριζει τι ειναι Εθνικος δρόμος και πως πρέπει να ειναι αυτός ωστε να μπορουν να επιβληθουν διόδια αλλα δινει και το δικαιωμα σε αυτον που θελει να φτιαξει απο την αρχη το ταδε δρόμο να εισπραξη διοδιο απο τον παλιο!! Ουτως ωστε να μπορεσει να γινει η κατασκευη του νεου με την συμετοχη και του χρησιμοποιουντα, μελλοντικου του νεου αλλα και τωρινου του παλιου δρόμου!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas
7) Βάσει ποίας λογικής «οφείλουν» οι πολίτες να χρηματοδοτούν ένα έργο προτού καν ξεκινήσει ή έστω ολοκληρωθεί η κατασκευή του, πολύ δε περισσότερο όταν η εταιρεία που έχει αναλάβει την κατασκευή και εκμετάλλευσή του είναι ιδιωτική; Μ’ αυτή τη λογική οποιοσδήποτε ιδιώτης θα μπορούσε να αναλάβει την κατασκευή και εκμετάλλευση στη συνέχεια, μιας οδικής αρτηρίας!!..
|
Βαση της λογικης ''συν Αθηνά και χειρα κινει'' δηλαδή, δε φτάνει να επικαλείσαι βοήθεια από τα θεία ή την τύχη, αλλά οφείλεις να καταβάλεις και συ τις απαιτούμενες προσπάθειες. Ετσι κατασκευαζονται ΟΛΑ τα δημοσια εργα κοινού όφελους σε όλον τον κοσμο οχι μονον στην ελλαδα!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas
8) .......................................................Σήμερα κρίνουν ότι πρέπει να διαμαρτυρηθούν οι οδηγοί, σήμερα διαμαρτύρονται! !!..
|
Ποσο βολικο μα την αληθεια!!!!!! Τοσα χρόνια κανεις δεν κουνιότανε και σημερα ξαφνικα όλοι ξυπνησαμε!!!!!!!!!! Καλα κατσε να ανγγελθει η πρωτη λυπητερη και θα σου πω πως θα μπουμε ολοι στο καβουκι μας!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas
Ένα Δημόσιο έργο κοινής ωφέλειας περνάει στα χέρια ιδιωτικής εταιρείας η οποία, με το πρόσχημα ότι θα το αναβαθμίσει, αυξάνει αυθαιρέτως το τέλος των διοδίων και συγχρόνως απαιτεί από τους πολίτες να το χρηματοδοτήσουν! Προφανώς θα σας συνέφερε να το καταπιούν κι’ αυτό οι Έλληνες πολίτες, όπως καταπίνουν καθημερινώς χίλιες δυο άλλες αυθαίρετες πράξεις.!!..
|
δηλαδη αν το Λαικο Νοσοκομειο επιβαλει την επιδειξη του ασφαλιστικου φορεα απο τον καθε νοσηλευομενο για να εχει δικαιωμα νοσηλειας αντι να πηγαινει ο καθενας να νοσηλευεται χωρις να πληρωνει (ετσι γινεται απο τους Αθιγγανους και απορους) ¨η να του ζηταει πληρωμη νοσηλειων σε περιπτωση μη υπαρξης φορέα θα βγουμε στον δρόμο για να απαιτησουμε να συνεχισουμε εμεις οι υπόλοιποι να πληρωνουμε και γιαυτους??? Δεν νομιζω!!!! αν ομως το Λαικο Νοσοκομειο περασει στα χερια ιδιωτη ο οποιος επιβαλει ολα τα παραπανω για να το αναβαθμισει, ξανακτισει κ.λ.π. τοτε ΝΑΙ θα βγουμε για τον αλητη τον ιδιωτη που τολμησε......... Ε ρε τσαμπα μαγκες!!!!!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas
9) Επειδή πάντως μόλις επέστρεψα από την Ιταλία, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στις πραγματικές Εθνικές Οδούς της χώρα αυτής (autostrade) η χρέωση για ένα αυτοκίνητο camper (Γ΄ κατηγορία στην Ελλάδα, ΣΤ΄ κατηγορία στην Ιταλία) ανέρχεται στα 22 ευρώ για τη διαδρομή Βενετία – Γένοβα (430 περ. χιλιόμετρα) και 7 ευρώ για τη διαδρομή Βερόνα – Βενετία (110 περ. χιλιόμετρα), ενώ στην Ελλάδα ο Έλληνας οδηγός καλείται να καταβάλει για μια απόσταση 240 χιλιομέτρων (τόσο απέχει η Ηλιούπολη π.χ. από την Πάτρα) 16,70 ευρώ! Μπορεί ο οιοσδήποτε να συγκρίνει την ποιότητα του οδοστρώματος, την ασφάλεια και τις παρεχόμενες υπηρεσίες στις Εθνικές Οδούς της γειτονικής Ιταλίας μ’ αυτές των δικών μας «εθνικών-επαρχιακών οδών», και να βγάλει τα συμπεράσματά του....
|
Καλα ο ανθρωπος ειναι αστοιχειωτος!!! Γιατι δεν ρωτάει πως αρχισε να κτιζεται η Autostrada το 1969? με τον ιδιο τροπο ακριβως!! Πριν καν την υπαρξη της Ε.Ε.!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas
Ως εκ τούτου, καλούμαι αύριο να προσέλθω στο δικαστήριο και να καθίσω στο εδώλιο με την κατηγορία ότι αρνήθηκα να καταβάλω επτά ευρώ σε έναν επαρχιακό δρόμο, και να καταβάλω αμοιβή στον δικηγόρο ο οποίος θα με εκπροσωπήσει για να αποδείξω τα αυτονόητα! Ότι δηλαδή είναι παράλογο, αντιδεοντολογικό και ανήθικο να μου ζητούν να προπληρώσω για υπηρεσίες τις οποίες μελλοντικώς ΘΑ μου παράσχουν, απαιτώντας να καταβάλω διόδια σε ένα δρόμο, ο οποίος σήμερα είναι επαρχιακός και εγκυμονεί σοβαρούς για τη ζωή και την ασφάλειά μου, και ο οποίος στο μέλλον ΘΑ γίνει Εθνική Οδός!
.
|
Ευχομαι να του επιβληθει η ανωτερα των ποινων γιαυτο το αδικημα!!!