GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Επικαιρότητα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 14-11-2009, 12:57
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Δεν πληρώνω διόδια!!!

Ας δούμε ένα περιστατικό μή πληρωμής διοδίων (στην Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών) και την επιστολή που απέστειλε στην "Ολυμπία Οδό", οδηγός που αρνήθηκε να καταβάλει το αντίτιμο των διοδίων:

Προς την
ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.
Κόμβος Ν. Περάμου
Νότιος Παράδρομος, Τ.Κ. 19006
Ν. Πέραμος Αττικής.
Ηλιούπολη, 13 Οκτωβρίου 2009

Κύριοι,

Πέραν της απαράδεκτης και παράλογης απαίτησης που έχετε να εισπράττετε διόδια «Εθνικής Οδού» σε έναν, κατ’ επιεική χαρακτηρισμό, επαρχιακό δρόμο, επικαλούμενοι νομοθετικές τάχα ρυθμίσεις και συμβάσεις, και εννοώ βεβαίως τον επαρχιακό δρόμο που συνδέει την Κόρινθο με την Πάτρα, διαπράττετε και μια ακόμη απαράδεκτη πράξη, μέσω των εποπτών σας οι οποίοι συντάσσουν το έντυπο της υποτιθέμενης «παράβασης». Και εξηγούμαι.
Κατ’ αρχάς, το έντυπο το οποίο εν αγνοία των ψιλών γραμμάτων του υπέγραψα το βράδυ της Παρασκευής 2 Οκτωβρίου 2009, έπρεπε να είναι «έντυπο άρνησης καταβολής τέλους διοδίων» και όχι «έντυπο αδυναμίας καταβολής τέλους διοδίων», όπως χαρακτηριστικώς αναγράφεται στην επικεφαλίδα του. Διότι είναι προφανές ότι διέθετα βεβαίως τα επτά ευρώ, για τα διόδια, τα οποία κακώς καλούνται οι οδηγοί να καταβάλουν στο σταθμό του Ζευγολατιού για τα οχήματα της Γ΄ Κατηγορίας, αλλά πιστεύοντας πως αυτή η απαίτησή σας είναι αντισυνταγματική, έρχεται δε σε κατάφωρη αντίθεση με το κοινό περί Δικαίου και Λογικής αίσθημα, αρνήθηκα απλώς να τα καταβάλω.
Εφ’ όσον λοιπόν αρνήθηκα, πώς γίνεται να δέχτηκα στη συνέχεια να υπογράψω το σχετικό έντυπο, αποδεχόμενος τα ψιλά γράμματα που είναι τυπωμένα στο κάτω τμήμα του, σύμφωνα με τα οποία «αποδέχομαι» τάχα την «παράβαση» και αναλαμβάνω την «υποχρέωση» να καταβάλω τα επτά ευρώ εντός τριάντα ημερών; (!!!)
Με εντελώς παρελκυστικό τρόπο, ο επόπτης που συνέταξε το έντυπο της «παράβασης», δεν με ενημέρωσε τι ακριβώς υπογράφω, πληροφορώντας με, απλώς, ότι δικαιούμαι εντός τριάντα ημερών να καταβάλω τα επτά ευρώ χωρίς καμμία προσαύξηση! Θα μου πείτε, καλά δεν βλέπεις πού βάζεις την υπογραφή σου; Βεβαίως και βλέπω κύριοι, αλλά η ώρα ήταν εννέα το βράδυ, το δε σκοτάδι, στο σημείο που υπέγραψα, ήταν πυκνό και, συνεπώς, αδύνατον να διακρίνω ή πολύ περισσότερο να διαβάσω τα, επί σκοπώ υποθέτω, ψιλά γράμματα που ήταν τυπωμένα στο κάτω τμήμα του εντύπου. Εμπιστεύτηκα λοιπόν (κακώς) αυτά που μου είπε ο επόπτης κ. Γ. Πανάγος. Τα ψιλά αυτά γράμματα διάβασα την άλλη μέρα το πρωί, ενώ ταξίδευα με το πλοίο προς την Ιταλία, και δικαίως αγανάκτησα γιατί κάποιοι προσπάθησαν μ’ αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο να υποτιμήσουν τη νοημοσύνη μου.
Εκτός όλων αυτών, ο επόπτης σας κ. Γ. Πανάγος έκανε κι’ αυτός κάποια λάθη στη σύνταξη του εντύπου, αναγράφοντας σαν διεύθυνσή μου την οδό «Νέστορος» αντί «Νεύτωνος», και 163 13 αντί 163 43 σαν ταχυδρομικό κώδικα.
Απαιτώ, ως εκ τούτου, να ακυρώσετε το έντυπο, το οποίο κακώς υποχρεώθηκα να υπογράψω το βράδυ της Παρασκευής 2 Οκτωβρίου 2009, με την λανθασμένη και παρελκυστική ένδειξη «έντυπο αδυναμίας καταβολής διοδίων». Εάν δεν το κάνετε, και δεν μου αποστείλετε σχετικό ακυρωμένο αντίγραφό του, θα αναγκαστώ να καταφύγω στη Δικαιοσύνη. Μπορείτε, βεβαίως, να συντάξετε νέο έντυπο, με την ένδειξη «έντυπο άρνησης καταβολής διοδίων», το οποίο έχω κάθε δικαίωμα να μην υπογράψω, διατηρώντας κι’ εσείς το "δικαίωμα" να διεκδικήσετε την είσπραξή του δικαστικώς.
Ας μιλήσουμε όμως τώρα και για την «ταμπακέρα». Οι νομοθετικές ρυθμίσεις τις οποίες επικαλείστε, για να στηρίξετε την απαράδεκτη απαίτησή σας να εισπράττετε διόδια «Εθνικής Οδού», σε έναν ιδιαιτέρως επικίνδυνο επαρχιακό δρόμο, ουδεμίαν ισχύν έχουν, κατά την άποψή μου, εφ’ όσον αντιβαίνουν στο κοινό περί δικαίου και λογικής αίσθημα. Διότι:
1) Πώς είναι δυνατόν να εισπράττονται διόδια «Εθνικής Οδού» σε ένα δρόμο, ο οποίος μόνο «Εθνικός» δεν είναι, και ο οποίος θέτει σε σοβαρό κίνδυνο τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα των οδηγών που τον χρησιμοποιούν;
2) Ποιες είναι οι «βελτιώσεις» και οι «ρυθμίσεις» στις οποίες λέτε ότι έχετε προβεί στο τμήμα του επαρχιακού δρόμου Κορίνθου – Πατρών για τη βελτίωση της ασφάλειας των οδηγών; Μήπως εννοείτε την τοποθέτηση πινακίδων οι οποίες προειδοποιούν τους οδηγούς ότι στα επόμενα τρία χιλιόμετρα συμβαίνουν θανατηφόρα ατυχήματα;
3) Είναι «Εθνική Οδός» δρόμος ο οποίος διαθέτει μία μόνο λωρίδα ανά κατεύθυνση και οι οδηγοί οι οποίοι θέλουν να προσπεράσουν τα προπορευόμενα οχήματα αναγκάζονται να μπουν στην αντίθετη λωρίδα κυκλοφορίας, με ορατό τον κίνδυνο να συγκρουστούν μετωπικά με άλλα αυτοκίνητα; Ποιος θα αποζημιώσει τις οικογένειες των αδικοσκοτωμένων οδηγών οι οποίοι πλήρωσαν διόδια για να πάνε στην άλλη ζωή αντί να πάνε στην Πάτρα;
4) Είναι «Εθνική Οδός» δρόμος στον οποίον δεν υπάρχει μπάρα προστασίας για την αποφυγή μετωπικών συγκρούσεων;
5) Είναι «Εθνική Οδός» δρόμος στον οποίον η κυκλοφορία των οχημάτων, στο μεγαλύτερο τμήμα του, γίνεται μέσα σε απόλυτο σχεδόν σκοτάδι;
6) Είναι «Εθνική Οδός» δρόμος στον οποίον τα οχήματα δεν μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητες κανονικής Εθνικής Οδού, με αποτέλεσμα μια διαδρομή εκατό χιλομέτρων να καλύπτεται σε χρόνο δύο ωρών; Στο έτος 2009 βρισκόμαστε κύριοι, και όχι στο έτος 1950 όταν οι ταχύτητες των αυτοκινήτων δεν υπερέβαιναν τα 50 χιλιόμετρα την ώρα!
7) Βάσει ποίας λογικής «οφείλουν» οι πολίτες να χρηματοδοτούν ένα έργο προτού καν ξεκινήσει ή έστω ολοκληρωθεί η κατασκευή του, πολύ δε περισσότερο όταν η εταιρεία που έχει αναλάβει την κατασκευή και εκμετάλλευσή του είναι ιδιωτική; Μ’ αυτή τη λογική οποιοσδήποτε ιδιώτης θα μπορούσε να αναλάβει την κατασκευή και εκμετάλλευση στη συνέχεια, μιας οδικής αρτηρίας!
8) Το «επιχείρημά» σας ότι μέχρι σήμερα οι οδηγοί κατέβαλαν τα διόδια στο Κράτος χωρίς διαμαρτυρία, άρα η σημερινή τους αρνηση είναι τάχα «ύποπτη» και «κατευθυνόμενη», είναι εντελώς αστείο και παρελκυστικό. Σήμερα κρίνουν ότι πρέπει να διαμαρτυρηθούν οι οδηγοί, σήμερα διαμαρτύρονται! Ένα Δημόσιο έργο κοινής ωφέλειας περνάει στα χέρια ιδιωτικής εταιρείας η οποία, με το πρόσχημα ότι θα το αναβαθμίσει, αυξάνει αυθαιρέτως το τέλος των διοδίων και συγχρόνως απαιτεί από τους πολίτες να το χρηματοδοτήσουν! Προφανώς θα σας συνέφερε να το καταπιούν κι’ αυτό οι Έλληνες πολίτες, όπως καταπίνουν καθημερινώς χίλιες δυο άλλες αυθαίρετες πράξεις.
9) Επειδή πάντως μόλις επέστρεψα από την Ιταλία, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στις πραγματικές Εθνικές Οδούς της χώρα αυτής (autostrade) η χρέωση για ένα αυτοκίνητο camper (Γ΄ κατηγορία στην Ελλάδα, ΣΤ΄ κατηγορία στην Ιταλία) ανέρχεται στα 22 ευρώ για τη διαδρομή Βενετία – Γένοβα (430 περ. χιλιόμετρα) και 7 ευρώ για τη διαδρομή Βερόνα – Βενετία (110 περ. χιλιόμετρα), ενώ στην Ελλάδα ο Έλληνας οδηγός καλείται να καταβάλει για μια απόσταση 240 χιλιομέτρων (τόσο απέχει η Ηλιούπολη π.χ. από την Πάτρα) 16,70 ευρώ! Μπορεί ο οιοσδήποτε να συγκρίνει την ποιότητα του οδοστρώματος, την ασφάλεια και τις παρεχόμενες υπηρεσίες στις Εθνικές Οδούς της γειτονικής Ιταλίας μ’ αυτές των δικών μας «εθνικών-επαρχιακών οδών», και να βγάλει τα συμπεράσματά του...
Ως εκ τούτου, καλούμαι αύριο να προσέλθω στο δικαστήριο και να καθίσω στο εδώλιο με την κατηγορία ότι αρνήθηκα να καταβάλω επτά ευρώ σε έναν επαρχιακό δρόμο, και να καταβάλω αμοιβή στον δικηγόρο ο οποίος θα με εκπροσωπήσει για να αποδείξω τα αυτονόητα! Ότι δηλαδή είναι παράλογο, αντιδεοντολογικό και ανήθικο να μου ζητούν να προπληρώσω για υπηρεσίες τις οποίες μελλοντικώς ΘΑ μου παράσχουν, απαιτώντας να καταβάλω διόδια σε ένα δρόμο, ο οποίος σήμερα είναι επαρχιακός και εγκυμονεί σοβαρούς για τη ζωή και την ασφάλειά μου, και ο οποίος στο μέλλον ΘΑ γίνει Εθνική Οδός!
Πάντοτε επωνύμως και εγγράφως.
Ιωσήφ Ι. Παπαδόπουλος
Δημοσιογράφος

Υ.Γ. Κατά την επιστροφή μου από την Πάτρα, ο υπάλληλος στο γκισέ των διοδίων, όταν αρνήθηκα και πάλι να πληρώσω τα επτά ευρώ και τον ρώτησα αν θα πρέπει να περιμένω για να μου δοθεί κάποιο έντυπο, μου απάντησε ότι δεν είναι απαραίτητο και ότι μπορώ, αν θέλω, να φύγω! Έφυγα λοιπόν, δεν πλήρωσα και, μεταξύ μας, πολύ το χάρηκα! Αποφασίστε λοιπόν τι θέλετε να κάνετε και κρατείστε μια υπεύθυνη και συνεπή στάση, χωρίς εξαιρέσεις, ώστε να γνωρίζουν και οι οδηγοί, οι οποίοι αρνούνται να πληρώσουν διόδια στον επαρχιακό δρόμο Κορίνθου – Πατρών, πώς να αντιδράσουν.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 14-11-2009, 13:01
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Δεν πληρώνω διόδια!!!

Η απάντηση της εταιρείας:

Από την «Ολυμπία Οδός Λειτουργία Α.Ε.»

Ν. Πέραμος, 30 Οκτωβρίου 2009
Αρ. Πρωτ. : ΟΤΗ/CMPL/KN 12538

Πληροφορίες : Κ. Νασούλη.

Προς τον
κ. Παπαδόπουλο Ιωσήφ

ΘΕΜΑ : «Άρνηση πληρωμής διοδίου – υποδείξεις».

Αγαπητέ κ. Παπαδόπουλε,

Σχετικά με τα όσα αναφέρετε στην από 13/10/2009 επιστολή σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής :

1. Αναφορικά με τις αιτιάσεις σας περί δήθεν παράνομης ή και αντισυνταγματικής είσπραξης διοδίων και ότι δήθεν επικαλούμαστε νομοθετικές διατάξεις για να στηρίξουμε την «απαράδεκτη» και «παράλογη» απαίτησή μας να εισπράττουμε διόδια σε δρόμο που δεν πληροί τις προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου :

α. Η σύμβαση παραχώρησης και όλες οι σχετικές ρυθμίσεις, μεταξύ των οποίων και οι ρυθμίσεις περί διοδίων που αφορούν το έργο, υπεβλήθησαν στον έλεγχο τόσο των αρμοδίων οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσο και του Ελληνικού Κοινοβουλίου που κύρωσε νομοθετικά την Σύμβαση Παραχώρησης και έγινε πλέον νόμος του Κράτους (Ν. 3621/2007), υποχρεωτικά εφαρμοστέος από όλους και από την Ολυμπία Οδός Α.Ε., που όχι μόνο δικαιούται αλλά και υποχρεούται να τηρεί αυστηρά τα οριζόμενα στην άνω Σύμβαση Παραχώρησης συμπεριλαμβανομένων και των περί επιβολής και είσπραξης διοδίων τελών. Από τα παραπάνω, καθίσταται σαφές ότι η είσπραξη των διοδίων όχι μόνο δεν αποτελεί «απαράδεκτη» και «παράλογη» απαίτηση της εταιρείας αλλά αποτελεί υποχρέωσή της. Για περαιτέρω ενημέρωση σχετικά, σας επισυνάπτουμε και τη σχετική ανακοίνωση τύπου της Ολυμπίας Οδού Α.Ε.

β. Ο εν λόγω τρόπος χρηματοδότησης για την κατασκευή του έργου αποτελεί από την φάση δημοπράτησης επιλογή του Ελληνικού Δημοσίου και όχι της Ολυμπία Οδός Α.Ε., και περιγράφεται σαφώς στη Σύμβαση Παραχώρησης (Ν. 3621/2007). Συνεπώς οι αντίστοιχες εναντίον μας κατηγορίες σας για δήθεν αυθαίρετες πράξεις εκ μέρους μας δεν ευσταθούν.

γ. Η επί τόσα πολλά έτη κατάσταση της οδού (μία λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς διαχωριστικό, έλλειψη οδοφωτισμού κλπ.) αποτελεί ακριβώς το λόγο που η ανάγκη ανακατασκευής του καθίσταται επιτακτική, αδυνατούμε δε να κατανοήσουμε πού έχει ευθύνη η Ολυμπία Οδός Α.Ε. ως προς αυτό. Αντίθετα, έχει αναλάβει την υποχρέωση της μελέτης και κατασκευής και ήδη έχουν ξεκινήσει οι σχετικές εργασίες σύμφωνα με τα συμβατικά χρονοδιαγράμματα.

δ. Οι πινακίδες στις οποίες αναφέρεστε δεν τοποθετήθηκαν από εμάς αλλά προϋπήρχαν. Η τοποθέτησή τους είχε γίνει με την έγκριση του αρμόδιου υπουργείου ενώ με την πρόοδο των εργασιών σε αυτό το τμήμα του δρόμου οι εν λόγω πινακίδες προβλέπεται να αφαιρεθούν από την Κ/Ξ κατασκευής, και σε κάθε περίπτωση δεν είναι επιζήμιες για την οδική ασφάλεια, το αντίθετο μάλιστα συμβάλλουν στην αφύπνιση των οδηγών και τέτοιες πρακτικές συνηθίζονται σε πολλές χώρες του εξωτερικού ανεξάρτητα και από το επίπεδο ασφάλειας του δρόμου.

2. Αναφορικά με τις εργασίες, υπηρεσίες και λοιπές ενέργειες οι οποίες ήδη πραγματοποιούνται :

α. Στα πλαίσια της εγκεκριμένης μελέτης οδικής ασφάλειας του έργου και σύμφωνα με τις σχετικές προβλέψεις της Σύμβασης Παραχώρησης (ν. 3621/2007) και των λοιπών συμβατικών εγγράφων, η κοινοπραξία κατασκευής του έργου έχει ήδη υλοποιήσει μεγάλης έκτασης βελτιωτικές εργασίες ελαφριάς και βαριάς συντήρησης για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε : αντικατάσταση κατεστραμμένων και βελτίωση υφισταμένων στηθαίων ασφαλείας, βελτίωση αντιολισθητικής ικανότητας οδοστρωμάτων, τοπικές επισκευές οδοστρώματος, εργασίες διαγράμμισης βελτίωση ορατότητας και αύξηση ωφελίμου του πλάτους της οδού με τον καθαρισμό/κλάδεμα θάμνων και δένδρων παραπλεύρως της οδού, καθαρισμό και αντικατάσταση φθαρμένων πινακίδων, αλλαγή ανακλαστήρων στηθαίων ασφαλείας, επιδιόρθωση οδοφωτισμού, καθαρισμός των ερεισμάτων από φυτά, χώματα και απορρίμματα και διάνοιξη των ρείθρων απορροής υδάτων κ.α.

β. Εδώ και πολλούς μήνες έχουν ξεκινήσει οι κατασκευαστικές εργασίες καθ’ όλο το μήκος της οδού, τόσο εντός όσο και εκτός και πλησίον αυτής (κατασκευή σηράγγων, άνω και κάτω διαβάσεων, διαμορφώσεις εδαφών και διαπλατύνσεις κ.α.) και σύμφωνα με τις συμβατικές προβλέψεις και χρονοδιαγράμματα.

γ. Παράλληλα, η εταιρεία λειτουργίας επίσης, από την πρώτη στιγμή που παρελήφθη το έργο και με τη συνεχή (24ωρη) παρουσία εξειδικευμένου προσωπικού, παρέχει υπηρεσίες λειτουργίας στους χρήστες (διαχείριση κυκλοφορίας, παροχή οδικής βοήθειας, εξυπηρέτηση χρηστών, συνεχείς περιπολίες και εποπτεία για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση περιστατικών κ.α.) και προχωρεί σε εργασίες συνήθους συντήρησης, όπως άμεση αποκατάσταση ζημιών και βλαβών από ατυχήματα, περιοδικές επιθεωρήσεις, καθαρισμοί και φροντίδα του συνόλου της υποδομής του έργου (οδόστρωμα, οδική σήμανση, τεχνικά έργα, σταθερός οδικός εξοπλισμός, παρόδιοι χώροι, χώροι πρασίνου, κτίρια εξυπηρέτησης, συστήματα αποχέτευσης/απορροής κ.λπ.).
Έστω και εάν τα ανωτέρω δεν αποτελούν μία καθολική επίλυση όλων των υφισταμένων προβλημάτων, η οποία θα επέλθει με τις εργασίες κατασκευής/ανακατασκευής της οδού, ωστόσο πιστεύουμε να συμφωνείτε ότι συμβάλλουν καθοριστικά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την εξυπηρέτηση των χρηστών.

3. Αναφορικά με τις αιτιάσεις σας περί δήθεν αντιδεοντολογικών και ανήθικων απαιτήσεων εκ μέρους μας «προπληρωμής» υπηρεσιών που θα παρασχεθούν μελλοντικά και ότι οποιοσδήποτε ιδιώτης θα μπορούσε να αναλάβει αυτό τό έργο, πέραν των όσων ανωτέρω αναφέρουμε σχετικά με τις εργασίες/υπηρεσίες που προσφέρουμε, επιτρέψτε μας να σημειώσουμε και τα εξής : Κατ’ αρχάς, για την ανάληψη του εν λόγω έργου, η Ολυμπία Οδός Α.Ε. έχει υποβάλλει στο Ελληνικό Δημόσιο και τους τραπεζικούς οργανισμούς, που της παρέχουν τα απαραίτητα δάνεια, εγγυήσεις ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, αναλαμβάνοντας έτσι τεράστια ρίσκα απέναντί τους, καθώς και την υποχρέωση πληρωμής των δόσεων επιστροφής των δανείων. Όλες οι προαναφερθείσες υποχρεώσεις με τα συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματά τους αναφέρονται ρητά στη Σύμβαση Παραχώρησης. Εξ’ άλλου, μεγάλο μέρος των εισπραχθέντων διοδίων τελών χρησιμοποιείται εκτός από τη χρηματοδότηση κατασκευής του έργου, για την κάλυψη του κόστους λειτουργίας και συντήρησης του αυτοκινητοδρόμου, ενώ ένα επίσης μεγάλο μέρος επιστρέφεται πίσω στο Ελληνικό Δημόσιο.

4. Σχετικά με την αναφορά σας σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ενδεικτικά σας αναφέρουμε τις ευρωπαϊκές χώρες Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία, Τσεχία, Αυστρία, αλλά και εκτός Ευρώπης, τις Η.Π.Α., Καναδά και Αυστραλία, στις οποίες ακολουθείται η ίδια πρακτική ανάληψης έργων με αντίστοιχες Συμβάσεις Παραχώρησης.

5. Αναφορικά με τις αιτιάσεις σας για το έντυπο αδυναμίας καταβολής τελών διοδίων που υπογράψατε, σας γνωρίζουμε τα εξής : Το συγκεκριμένο έντυπο αποτελεί μέρος συγκεκριμένης διαδικασίας της εταιρείας η οποία έχει θεσπιστεί για τους οδηγούς που αδυνατούν να καταβάλουν το τέλος διοδίου. Για περιπτώσεις που χρήστες παρανόμως αρνούνται την καταβολή του διοδίου τέλους, δηλαδή για παράνομες πράξεις, δεν είναι δυνατόν να υφίσταται ειδική διαδικασία της εταιρείας μας. Σημειώνουμε εξ’ άλλου ότι σε τέτοιες περιπτώσεις η εταιρεία δικαιούται ακόμα και να απαγορεύει τη διέλευση και να καλέσει την Αστυνομία, παρά ταύτα στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης των χρηστών γίνεται πάντοτε προσπάθεια να εξαντλούνται πρώτα τα ηπιότερα μέσα για την επίλυση των εν λόγω προβλημάτων.
Σε κάθε περίπτωση, τα εκδοθέντα έντυπα δεν ακυρώνονται, εξ’ άλλου έχετε το δικαίωμα να εκφράσετε τις όποιες αντιρρήσεις σας, όπως κάνατε με την σχετική επιστολή σας. Είναι όμως τουλάχιστον άδικο να ισχυρίζεστε ότι δήθεν παραπλανηθήκατε ή παραπειστήκατε να υπογράψετε το εν λόγω έντυπο.

6. Τέλος και σε συνέχεια των παραπάνω, επιτρέψτε μας να επισημάνουμε ότι οι αιτιάσεις και ισχυρισμοί σας είναι το λιγότερο άδικοι, οι δε εκφράσεις υποτιμητικές και προσβλητικές για την εταιρεία όσο και τους εργαζομένους της και θα σας παρακαλούσαμε να μην τις επαναλάβετε στο μέλλον.
Ως εκ τούτου, σας γνωρίζουμε ότι όσο κι’ αν σεβόμαστε την προσωπική άποψη του καθενός, εν τούτοις κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αγνοεί τους νόμους του Ελληνικού Κράτους και το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, σύμφωνα με το οποίο υφίσταται ρητή υποχρέωση καταβολής διοδίων τελών για τη χρήση της οδού. Για το λόγο αυτό και δεδομένης μάλιστα της ιδιαίτερης ευαισθησίας σε θέματα νομιμότητας που έχουν άνθρωποι όπως εσείς που ασκούν το επάγγελμα-λειτούργημα του δημοσιογράφου, καλείσθε όπως εξοφλήσετε άμεσα την οφειλή σας από διόδια τέλη, με τη διαδικασία εξόφλησης όπως αυτή περιγράφεται στο έντυπο το οποίο έχετε στην κατοχή σας.
Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση ή ενημέρωση σχετικά με τα ανωτέρω.

Υ.Γ. Τα αναφερόμενα στο υστερόγραφο της επιστολής σας δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία μας, ο εισπράκτορας σας άνοιξε τη μπάρα και σας ζητήθηκε να σταματήσετε στην άκρη, πλην όμως εσείς δεν το πράξατε παρά απομακρυνθήκατε.

Με εκτίμηση
Για την εταιρεία «Ολυμπία Οδός Λειτουργία Α.Ε.»
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 14-11-2009, 22:48
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Δεν πληρώνω διόδια!!!

Ο τύπος ειναι και πολυ μακακας και στο τέλος θα καει και θα το φυσσάει και δεν θα κρυωνει!!!!!!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων


Κατ’ αρχάς, το έντυπο το οποίο εν αγνοία των ψιλών γραμμάτων του υπέγραψα το βράδυ της Παρασκευής 2 Οκτωβρίου 2009, έπρεπε να είναι «έντυπο άρνησης καταβολής τέλους διοδίων» και όχι «έντυπο αδυναμίας καταβολής τέλους διοδίων», όπως χαρακτηριστικώς αναγράφεται στην επικεφαλίδα του. .
Ειναι μακάκας διότι αν του εδιναν να υπογραψει «έντυπο άρνησης καταβολής τέλους διοδίων» θα πηγαινε αυτοφορο την ιδια μερα αν καλουσαν την αστυνομια!! Με το ονομα «έντυπο αδυναμίας καταβολής τέλους διοδίων» του δινοταν η ευκαιρια να πληρωσει το αντιτιμο αργοτερα!!! Αφου το ξανασκεφτόταν!!!!! Κι αυτο για χαρη μας το κανει η εταιρεια, αν συνεχιστει το να μην πληρωνεται το διοδιο οσοι εχουν υπογραψει θα αναγκαστουν να εχουν την μοιρα του Δημοσιογραφάκου¨η επιτοπου θα καλειται η αστυνομια - όπως ο καθε εμπορος μπορει να κανει αν ο πελατης δεν του πληρωσει τα αγαθα που εχει παρει - θα μεταφερονται αμφοτεροι στο αστυνομικο τμημα θα υποβαλλονται μηνυσεις και ο χαμενος θα ειναι ο οδηγός!!!!



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Με εντελώς παρελκυστικό τρόπο, ο επόπτης που συνέταξε το έντυπο της «παράβασης», δεν με ενημέρωσε τι ακριβώς υπογράφω, πληροφορώντας με, απλώς, ότι δικαιούμαι εντός τριάντα ημερών να καταβάλω τα επτά ευρώ χωρίς καμμία προσαύξηση! Θα μου πείτε, καλά δεν βλέπεις πού βάζεις την υπογραφή σου; Βεβαίως και βλέπω κύριοι, αλλά η ώρα ήταν εννέα το βράδυ, το δε σκοτάδι, στο σημείο που υπέγραψα, ήταν πυκνό και, συνεπώς, αδύνατον να διακρίνω ή πολύ περισσότερο να διαβάσω τα, επί σκοπώ υποθέτω, ψιλά γράμματα που ήταν τυπωμένα στο κάτω τμήμα του εντύπου. Εμπιστεύτηκα λοιπόν (κακώς) αυτά που μου είπε ο επόπτης κ. Γ. Πανάγος. Τα ψιλά αυτά γράμματα διάβασα την άλλη μέρα το πρωί, ενώ ταξίδευα με το πλοίο προς την Ιταλία, και δικαίως αγανάκτησα γιατί κάποιοι προσπάθησαν μ’ αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο να υποτιμήσουν τη νοημοσύνη μου..
Μπα τι μας λεει ο κυριος? ο υπάλληλος καλα του ειπε ''ότι δικαιούμαι εντός τριάντα ημερών να καταβάλω τα επτά ευρώ χωρίς καμμία προσαύξηση...'', τι αλλο δηλαδη εγραφε το χαρτι? τιποτε!!! Και δεν κατάλαβα, αν ηθελε να ξερει τι υπογραφει να ζηταγε να πανε σε μερος ευάερο και ευηλιο και να τα διαβαζε όλα!! ζηταει ευθυνες του ''δεν ειδα τι υπεγραφα διότι ηταν βραδυ??''



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Ας μιλήσουμε όμως τώρα και για την «ταμπακέρα». Οι νομοθετικές ρυθμίσεις τις οποίες επικαλείστε, για να στηρίξετε την απαράδεκτη απαίτησή σας να εισπράττετε διόδια «Εθνικής Οδού», σε έναν ιδιαιτέρως επικίνδυνο επαρχιακό δρόμο, ουδεμίαν ισχύν έχουν, κατά την άποψή μου, εφ’ όσον αντιβαίνουν στο κοινό περί δικαίου και λογικής αίσθημα. Διότι:
1) Πώς είναι δυνατόν να εισπράττονται διόδια «Εθνικής Οδού» σε ένα δρόμο, ο οποίος μόνο «Εθνικός» δεν είναι, και ο οποίος θέτει σε σοβαρό κίνδυνο τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα των οδηγών που τον χρησιμοποιούν;
2) Ποιες είναι οι «βελτιώσεις» και οι «ρυθμίσεις» στις οποίες λέτε ότι έχετε προβεί στο τμήμα του επαρχιακού δρόμου Κορίνθου – Πατρών για τη βελτίωση της ασφάλειας των οδηγών; Μήπως εννοείτε την τοποθέτηση πινακίδων οι οποίες προειδοποιούν τους οδηγούς ότι στα επόμενα τρία χιλιόμετρα συμβαίνουν θανατηφόρα ατυχήματα;
3) Είναι «Εθνική Οδός» δρόμος ο οποίος διαθέτει μία μόνο λωρίδα ανά κατεύθυνση και οι οδηγοί οι οποίοι θέλουν να προσπεράσουν τα προπορευόμενα οχήματα αναγκάζονται να μπουν στην αντίθετη λωρίδα κυκλοφορίας, με ορατό τον κίνδυνο να συγκρουστούν μετωπικά με άλλα αυτοκίνητα; Ποιος θα αποζημιώσει τις οικογένειες των αδικοσκοτωμένων οδηγών οι οποίοι πλήρωσαν διόδια για να πάνε στην άλλη ζωή αντί να πάνε στην Πάτρα;
4) Είναι «Εθνική Οδός» δρόμος στον οποίον δεν υπάρχει μπάρα προστασίας για την αποφυγή μετωπικών συγκρούσεων;
5) Είναι «Εθνική Οδός» δρόμος στον οποίον η κυκλοφορία των οχημάτων, στο μεγαλύτερο τμήμα του, γίνεται μέσα σε απόλυτο σχεδόν σκοτάδι;
6) Είναι «Εθνική Οδός» δρόμος στον οποίον τα οχήματα δεν μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητες κανονικής Εθνικής Οδού, με αποτέλεσμα μια διαδρομή εκατό χιλομέτρων να καλύπτεται σε χρόνο δύο ωρών; Στο έτος 2009 βρισκόμαστε κύριοι, και όχι στο έτος 1950 όταν οι ταχύτητες των αυτοκινήτων δεν υπερέβαιναν τα 50 χιλιόμετρα την ώρα!..
αυτα ειναι γνωστα, όπως γνωστό επισης ειναι, κι αγνοει ο δημοσιογραφακος, οτι το νομοθετικο πλαισιο όπου στηριχτηκε η εγχωρια νομολογια αναθεσης του εργου και η εισπραξη διόδίων ειναι της Ε.Ε. απο την οποια περασε για εγκριση και εγκριθηκε, το οποιο πιασιο ναι μεν οριζει τι ειναι Εθνικος δρόμος και πως πρέπει να ειναι αυτός ωστε να μπορουν να επιβληθουν διόδια αλλα δινει και το δικαιωμα σε αυτον που θελει να φτιαξει απο την αρχη το ταδε δρόμο να εισπραξη διοδιο απο τον παλιο!! Ουτως ωστε να μπορεσει να γινει η κατασκευη του νεου με την συμετοχη και του χρησιμοποιουντα, μελλοντικου του νεου αλλα και τωρινου του παλιου δρόμου!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
7) Βάσει ποίας λογικής «οφείλουν» οι πολίτες να χρηματοδοτούν ένα έργο προτού καν ξεκινήσει ή έστω ολοκληρωθεί η κατασκευή του, πολύ δε περισσότερο όταν η εταιρεία που έχει αναλάβει την κατασκευή και εκμετάλλευσή του είναι ιδιωτική; Μ’ αυτή τη λογική οποιοσδήποτε ιδιώτης θα μπορούσε να αναλάβει την κατασκευή και εκμετάλλευση στη συνέχεια, μιας οδικής αρτηρίας!!..
Βαση της λογικης ''συν Αθηνά και χειρα κινει'' δηλαδή, δε φτάνει να επικαλείσαι βοήθεια από τα θεία ή την τύχη, αλλά οφείλεις να καταβάλεις και συ τις απαιτούμενες προσπάθειες. Ετσι κατασκευαζονται ΟΛΑ τα δημοσια εργα κοινού όφελους σε όλον τον κοσμο οχι μονον στην ελλαδα!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
8) .......................................................Σήμερα κρίνουν ότι πρέπει να διαμαρτυρηθούν οι οδηγοί, σήμερα διαμαρτύρονται! !!..
Ποσο βολικο μα την αληθεια!!!!!! Τοσα χρόνια κανεις δεν κουνιότανε και σημερα ξαφνικα όλοι ξυπνησαμε!!!!!!!!!! Καλα κατσε να ανγγελθει η πρωτη λυπητερη και θα σου πω πως θα μπουμε ολοι στο καβουκι μας!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Ένα Δημόσιο έργο κοινής ωφέλειας περνάει στα χέρια ιδιωτικής εταιρείας η οποία, με το πρόσχημα ότι θα το αναβαθμίσει, αυξάνει αυθαιρέτως το τέλος των διοδίων και συγχρόνως απαιτεί από τους πολίτες να το χρηματοδοτήσουν! Προφανώς θα σας συνέφερε να το καταπιούν κι’ αυτό οι Έλληνες πολίτες, όπως καταπίνουν καθημερινώς χίλιες δυο άλλες αυθαίρετες πράξεις.!!..
δηλαδη αν το Λαικο Νοσοκομειο επιβαλει την επιδειξη του ασφαλιστικου φορεα απο τον καθε νοσηλευομενο για να εχει δικαιωμα νοσηλειας αντι να πηγαινει ο καθενας να νοσηλευεται χωρις να πληρωνει (ετσι γινεται απο τους Αθιγγανους και απορους) ¨η να του ζηταει πληρωμη νοσηλειων σε περιπτωση μη υπαρξης φορέα θα βγουμε στον δρόμο για να απαιτησουμε να συνεχισουμε εμεις οι υπόλοιποι να πληρωνουμε και γιαυτους??? Δεν νομιζω!!!! αν ομως το Λαικο Νοσοκομειο περασει στα χερια ιδιωτη ο οποιος επιβαλει ολα τα παραπανω για να το αναβαθμισει, ξανακτισει κ.λ.π. τοτε ΝΑΙ θα βγουμε για τον αλητη τον ιδιωτη που τολμησε......... Ε ρε τσαμπα μαγκες!!!!!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
9) Επειδή πάντως μόλις επέστρεψα από την Ιταλία, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στις πραγματικές Εθνικές Οδούς της χώρα αυτής (autostrade) η χρέωση για ένα αυτοκίνητο camper (Γ΄ κατηγορία στην Ελλάδα, ΣΤ΄ κατηγορία στην Ιταλία) ανέρχεται στα 22 ευρώ για τη διαδρομή Βενετία – Γένοβα (430 περ. χιλιόμετρα) και 7 ευρώ για τη διαδρομή Βερόνα – Βενετία (110 περ. χιλιόμετρα), ενώ στην Ελλάδα ο Έλληνας οδηγός καλείται να καταβάλει για μια απόσταση 240 χιλιομέτρων (τόσο απέχει η Ηλιούπολη π.χ. από την Πάτρα) 16,70 ευρώ! Μπορεί ο οιοσδήποτε να συγκρίνει την ποιότητα του οδοστρώματος, την ασφάλεια και τις παρεχόμενες υπηρεσίες στις Εθνικές Οδούς της γειτονικής Ιταλίας μ’ αυτές των δικών μας «εθνικών-επαρχιακών οδών», και να βγάλει τα συμπεράσματά του....
Καλα ο ανθρωπος ειναι αστοιχειωτος!!! Γιατι δεν ρωτάει πως αρχισε να κτιζεται η Autostrada το 1969? με τον ιδιο τροπο ακριβως!! Πριν καν την υπαρξη της Ε.Ε.!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Ως εκ τούτου, καλούμαι αύριο να προσέλθω στο δικαστήριο και να καθίσω στο εδώλιο με την κατηγορία ότι αρνήθηκα να καταβάλω επτά ευρώ σε έναν επαρχιακό δρόμο, και να καταβάλω αμοιβή στον δικηγόρο ο οποίος θα με εκπροσωπήσει για να αποδείξω τα αυτονόητα! Ότι δηλαδή είναι παράλογο, αντιδεοντολογικό και ανήθικο να μου ζητούν να προπληρώσω για υπηρεσίες τις οποίες μελλοντικώς ΘΑ μου παράσχουν, απαιτώντας να καταβάλω διόδια σε ένα δρόμο, ο οποίος σήμερα είναι επαρχιακός και εγκυμονεί σοβαρούς για τη ζωή και την ασφάλειά μου, και ο οποίος στο μέλλον ΘΑ γίνει Εθνική Οδός!
.
Ευχομαι να του επιβληθει η ανωτερα των ποινων γιαυτο το αδικημα!!!

Last edited by GeorgeP; 14-11-2009 at 22:51.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 15-11-2009, 20:21
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: Δεν πληρώνω διόδια!!!

εγω ξερω παντως αυτο που μου ελεγε ο πατερας μου απο μικρος που ημουν!
να προσεχω που βαζω την υπογραφη μου και την ψ**η μου!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 04-12-2009, 17:54
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Δεν πληρώνω διόδια!!!

Το παρακατω ειναι μια επιστολη που εστειλα σημερα στο περιοδικο ΜΟΤΟ
αντιδρωντας στο ''editorial'' περι τελων κυκλοφοριας στην Ολλανδια και στο
ρεπορταζ του Κου Θανου Φελουκα περι διοδιων του τευχους 451!
Ειναι λιγο μακροσκελες αλλα αξιζει να διαβαστει, ειδικα το σημειο περι
πληρωμης διοδιων αφου περιλαμβανει ολη την νομοθεσια της Ε.Ε. περι του τι
ειναι Αυτοκινητοδρομος και την επιβολη διοδιου σε αυτους και οχι μονον!!
Οπως θα διαβασετε η Κορινθου - Πατρων συμφωνα με την οδηγια της Ε.Ε. ειναι
νομιμοτατη!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Κύριοι

Διαβαζοντας το τελευταίο τευχος του ΜΟΤΟ αρ.451 εχω να κανω μια επισύμανση
και μια παρατηρηση!! Η επισυμανση εγκειται στο αρθρο (editorial) του παντα
επικαιρου Κου Βασίλη Καραχαλιου, το οποίο αναφέρεται εν πρωτοις στα τελη
κυκλοφοριας στην.......Ολλανδια και πως αυτα θα διαμορφωθουν το 2012! Αν
εξαιρεσουμε το ποσο νωριτερα ξερει ο φορολογουμενος τι θα πληρωσει π.χ.
για τα τελη κυκλοφοριας (φανταζομαι οτι το αυτό εφαρμοζεται και σε άλλες
περιπτωσεις) το οποιο ειναι εκ των ουκ ανευ σε μια ανεπτυγμενη χωρα που
θελει να λεγεται Δημοκρατικη και στο οποιο συμφωνω απολυτα, εντουτοις
διαφωνω ως προς το αντιτιμο και τον τρόπο υπολογισμου των τελων σε αυτην
την χωρα εν συγκριση παντα με την Ελλαδα!!! Συμφωνα με το αρθρο του Βασίλη
ενα αυτοκινητο 2000 (diesel ¨η βενζινη δεν εχει σημασια ) θα πληρωνει
0,003ε ανα Km, ητοι 45ε για 15000κμ ετησια διανυομενα Km!!! Αναλογιζομενος
οτι αυτη την στιγμη πληρωνει 600ε, συμφωνα παντα με το αρθρο, θεωρω οτι
μειωση 555ε ειναι αδυνατη εκτος κι αν η Ολλανδια ειναι πετρελαιοπαραγωγός
χωρα με εξαγωγες εκατομμυριων βαρελιων ετησίως και με βαρια βιομηχανια
οπλικων συστηματων περιλαμβανομενων και μαχητικων αεροπλάνων!!!!! Οσο
αναλογη της κυκλοφοριας των οχηματων και να ειναι η τιμολογηση, που θα
ισχυσει στην Ολλανδια το 2012, η επιπτωση -αν εφαρμοστει το μετρο- στην
οικονομια αυτης της χωρας θα ειναι τεραστια!! Θεωρω οτι μια τετοια μειωση,
αν εφαρμοστεί, κρύβει αλλες χρεωσεις απο πισω τις οποιες α)ειτε δεν
ξερουμε αρα γιατι αναφερομαστε στην Ολλανδια και τα συστηματα της, β)ειτε
ξερουμε κι αποκρυπτουμε για λογους εντυπωσιασμου και υποβαθμισης της χωρας
μας και το οποιο ειναι φυσικα κατακριτεο, και γ) ειτε δεν εχουν αναγγελθει
ακομη (οι κρυφες χρεωσεις) απο την εκει κυβερνηση! Εφαρμοζει δηλαδη το
συστημα του μαστιγίου και του καρότου......‘’σε ελαφρωνω απο τα τελη αλλα
στα παιρνω αλλιως και μαλιστα πολλαπλασια!!!’’ Ειναι φανερο τι θελουν να
πετυχουν οι Ολλανδοι, μνημονευεται και στο αρθρο και μπραβο τους, όμως η
Ολλανδια εχει τις υποδομες για να κατευθυνθει προς τα εκει!! Εχει αψογες
συγκοινωνιες αναμονης 5λέπτου το πολυ, εχει 100αδες παρκινγκ επι πληρωμη
στα περιχωρα των πόλεων που ο καθεις που θελει να παει στην δουλεια του
αφηνοντας το αυτοκινητο του 20κμ πριν απο αυτην, να παιρνει την
συγκοινωνια (μιά, δυό τρείς συγκοινωνιες λεωφορεια, τραμ, μετρο δεν εχει
σημασια) και να ειναι στο γραφείο του στην ωρα του!! Εδω τι?????? Για να
γινει κατι αναλογο στην Αθηνα πρέπει να γκρεμιστει / απαλλοτριωθει η μιση
και λιγο λεω!!! Ξερετε ποσοι θα εμεναν στο Πορτο Ραφτη, στην Αναβυσσο και
αλλου εαν μπορουσαν να αφησουν το αυτοκινητο τους στην π.χ. Βαρκιζα να
παρουν το λεωφορειο που θα ηταν στην ωρα του στην σταση (καθε μερα την
ιδια ωρα), να αλλαξει συγκοινωνια στο Π.Φαληρο και μετα να παρει το άλλο
λεωφορειο να τον παει στην δουλεια του?? Ολα αυτα σε χρόνο dt αφου
ελειψεως ΙΧ και ταξι (με τετοιες συγκοινωνιες ειναι αχρηστα στην πόλη) τα
λεωφορεια θα ταξιδευαν με...... 1000!!

Η παρατηρηση εχει να κανει με τα διόδια στα οποια αναφερεται και ο Κος
Βασιλης Καραχαλιος αλλα και ο Κος Θανος Φελουκας στην σελ. 46 του παραπανω
τευχους!!
Αν και συμφωνω με τα περι καταστρατηγησης των συμβασεων και καποιων ωρων
αυτων, με τα υπόνοουμενα (βασιμα) για μιζες σε υμετερους κ.λ.π εντουτοις
διαφωνω με τα υπόλοιπα και δη με την νομοθεσια περι αυτοκινητοδρομων και
που πρέπει να καταβαλετε διόδιο και που οχι!
Γιαυτο το θεμα διαβαζω και παρακολουθω μηνες τωρα την αντιδραση καποιων
στο αν πρέπει να πληρωνουμε διόδια ¨η οχι σε εναν δρόμο π.χ. Κορινθου
–Πατρων που θελει και χαρακτηριζεται Ε.Ο. ενω δεν ειναι!!! Κι ερωτω, γιατι
ΤΩΡΑ και οχι π.χ.....το 2007? Κι απαντω, διότι τοτε ηταν ΤΕΟ και η μη
πληρωμη τους ειχε αυτοφορη διαδυκασια ενω τωρα ειναι ιδιωτικα αρα .......
’’ας παει να κοψει το κεφαλι του ο ιδιωτης, δεν μπορει να μου κανει
τιποτα!!!’’ Ειναι λογικη αυτή???? Οταν το 2007 ο ΚΟΚ αλλαξε και τα
προστιμα ανεβηκαν στα υψη αφαιρωντας μας μαλιστα και το Συνταγματικό
δικαιωμα της αντιρησης δικαστικως βγηκε κανεις στους δρόμους να
διαδηλωσει? Φωναξε κανεις? ΟΧΙ!!! Γιατι αραγε??? Τσαμπα Θρασυδειλοι Μαγκες
ειμαστε και το λεω ευθαρσως!!!!!!!!!!
Εγω, ειλικρινα, σαν ανθρωπος, θα ντρεπόμουν να πω στον υπαλληλο ''δεν
πληρωνω'' για τον δρόμο που μεχρι προτινος πληρωνα αδιαμαρτυρυτα!!!!
Επιτέλους εχουμε αποφασισει τι θέλουμε ¨η οχι? Θέλουμε ασφαλεις δρόμους ¨η
οχι??? Μηπως θελουμε ασφαλεις δρομους αλλα με δικα μας στανταρτ και
κριτηρια? Δηλαδη θελουμε και να παταμε τσαμπα τον ιδιο επικινδυνο δρόμο,
που μεχρι προτινος πατουσαμε πληρωνοντας αδιαμαρτυρητα, και να πληρωνουμε
διόδιο οταν παραδοθει ο δρόμος (οχι πριν) αλλα θελουμε και να μην ειναι
ακριβο διότι θα αντιδρασουμε και επ αυτου !! Μα καλα, σας/μας ειπε
κανενας οτι τα λεφτα τρεχουν απο τα μπατζακια της καθε ευρωστης
κατασκευαστικης εταιρειας και του καθε κατασκευαστη ιδιωτη? Η επιχορηγηση
φτανει το 50% και μονον στο καθαρο ποσο της δαπανης εξαιρουμενου δηλαδη
του ΦΠΑ!!! Δηλαδη αν το εργο κανει π.χ. 5000ε συμπεριλαμβανομενου του ΦΠΑ
ο αναδοχος θα παρει το 50% πριν τον υπολογισμο του ΦΠΑ δηλαδη το 50% των
4200ε ητοι 2100ε και οχι 2500ε!! Και φυσικα ΟΧΙ ΑΜΕΣΑ αλλα σε κατι μηνες
¨η και χρόνια!! Και εντέλει το άλλο 50% (που ειναι 70% στην τελική λογω
ΦΠΑ ¨η εστω 50% με τις υπεριμολογησεις) που θα το βρει? Μην μου απαντησετε
‘’δεν μας ενδιαφερει’’ διότι τοτε ακομα ΤΕΟ θα ειχαμε και θα παταγαμε τους
ιδιους δρόμους εμεις και τα δισσεγγονα μας χωρις καμια ελπιδα για κατι
καλλυτερο!!
Το 65% κερδος για τις εταιρειες εκμεταλευσης των Ε.Ο. που σας χαλαει?
Μηπως ξερετε τι ποσοστο κερδους εχουν τα παντελονια, μπλουζακια, φορμες,
μποτες, βαλιτσες.............ο καφες(!!) κ.λ.π. μοτοσυκλετιστικα και μη
ειδη που φορατε καθημερινα στο γραφειο σας και στα τεστ που κανετε? Το
+200% ειναι επιεικες νουμερο!!!! Τα αγοράζουμε όμως, κι εσεις κι εγω αλλα
δεν μιλαμε!!!! Σας/μας ειπε κανενας οτι στην Ιταλια, στην Γαλλια οι Ε.Ο.
κατασκευαστηκαν διαφορετικα? Με αυτοχρηματοδοτηση κατασκευαζονται κι
εκει!! Μονον η Γερμανια διαφερει αλλα εκει υπαρχει ειδικη φορολογια για
την κατασκευη δρομων, Ε.Ο. κ.λ.π. απο το 1947(!!), το αντιτιμο της οποιας
καταβάλλεται ΑΥΤΟΥΣΙΟ στο σκοπο για τον οποιο καταβληθηκε!!!!!!!!! Στην
Ελλαδα το συγκεκριμενο ποσον (μεσω ΤΕΟ) το εφαγαν οι ημετεροι!! Η +1 ωρα
παραπανω εργασιας που εφαρμοστηκε τοτε σε αυτην την χωρα ηταν γιαυτο τον
σκοπο, μετα εγινε ειδικος φορος ο οποιος ισχυει μεχρι σημερα!!!
Θα προτιμουσατε/με να μπει λοιπόν ειδικος φορος για την κατασκευη Ε.Ο., ο
οποιος τιθεται εν αμφιβόλω το που θα πηγαινε κι αν φτιάχνονταν ποτε οι
δρόμοι, και ο οποιος (αν ολα γινοντουσαν
''Γερμανικα''/''Ευρωπαικα'')μεταγενεστερα θα εκχωρουνταν στην ιδιωτικη
εταιρεία ¨η κι αυτο δεν θα μας αρεσε??? Ξεχναμε μου φαινεται την
Εγναντια που αρχισε το 1977 και τελειωσε το 2009!!!!!!!!!! Ποσα λεφτα
πληρωσαμε και ποσα φαγωθηκαν απο τους ημετερους!!! Και τελικα την εφτιαξε
ιδιωτης στο μεγαλυτερο μερος της!! Τωρα βεβαια θα μπουν διόδια στην
Εγναντια και τα οποια θα ειναι ‘’Ιταλικα’’ δηλαδη πανακριβα που καμια
σχεση δεν θα εχουν με των άλλων Ε.Ο. και κανονικα, συμφωνα με αυτα που
γραφει ο Κος Φελουκας περι ''μη καταβολης διόδιου πριν το περας του εργου
αλλα μετα απο την αποπερατωση του.'', δεν θα πρέπει να υπαρξουν
αντιδράσεις, αλλα..... αμφιβαλλω αφου ......ηδη ετοιμαζονται!!!!
Μιλατε για παραπλευρες οδους, δηλαδη θελετε να μου πειτε οτι δεν υπαρχουν
αλλοι δρόμοι για να παει κανεις στην Λαμια απο Αθηνα? Δεν υπαρχουν άλλοι
δρόμοι για να παει κανεις απο Θεσσαλονικη-Ηγουμενιτσα? Μην τρελαθουμε
τελειως!! Απλα μας παιρνει περισσότερο χρονο να παμε απο τους άλλους
δρόμους κι ετσι επιμενουμε, για την δικια μας εξυπηρετηση δηλαδη να
φτασουμε πιο γρηγορα, να παταμε τον ιδιωτικο δρόμο χωρις να πληρωνουμε
γιατι τωρα πια ειναι..... επικινδυνος!!!! Ας παμε λοιπόν στην Πατρα απο
την Παλια Εθνικη Οδο που δεν εχει διόδια και οδηγουμε με ταχυτητα
60κμ,..... θα μας παρει 6 ωρες να φτασουμε αλλα δεν θα πληρωσουμε
διόδια!!! Φυσικα αν πηγαιναμε και απο την επικινδυνη Κορινθου –Πατρων πάλι
με 60κμ θα επαυε να ειναι επικινδυνη κι αυτη!!!
Οταν παροτρυνετε τον κοσμο να μην πληρωνει διόδια να ξερετε οτι εχετε
ευθυνη (στο μερος που σας αναλογει), εστω και σε περιπτωση μιας ΜΟΝΟΝ ΜΙΑΣ
προσφυγης του ιδιωτη στα δικαστηρια εναντιον καποιου οδηγου που δεν
πληρωσε διόδιο αφου εσας αλλα και άλλους ακουσε και στο τέλος
καταδικαστηκε!! Το αποτέλεσμα μιας τετοιας δικης αποτελει
δεδικασμενο!!!!!! Γιατι λετε οτι 1)''......δεν υποχρεουστε να δωσετε
κανενα στοιχειο στον υπάλληλο'', 2)''...να γνωριζετε οτι η Τροχαια δεν
μπορει να σας κανει τιποτε αλο απο το να επιβλεψει την ανταλλαγη στοιχειων
με τον υπάλληλο'' (τωρα τι εγινε υποχρεουμαστε ¨η οχι να δωσουμε τα
στοιχεια μας στον υπάλληλο?), 3) ''Κανενας πολιτης δεν δεν μπορει να του
στερησει την ελευθερια του υποχρεωνοντας τον να περιμενει την Τροχαια''
δηλαδη αν με γρατζουνισει στο φαναρι ενα άλλο οχημα και θελω να καλεσω την
τροχαια για αυτην την τυπικη ανταλλαγη στοιχείων ο άλλος πρέπει να την
κοπανησει γιαστι ''δεν εχω το δικαιωμα............κ.λ.π.?


Κυριοι συντακτες αν δεν θελω να πληρωσω το αντιτιμο η μπαρα δεν ανοιγει
(στην κριση του υπαλληλου αφου το νομοσχεδιο περι νομιμοτητας των καμερών
καταγραφης πινακιδων στα διόδια δεν εχει ψηφιστει ακομη αλλα ειναι θεμα
χρόνου να γινει) και η Τροχαια μπορει να επιληφθει κατοπιν κλησεως του
υπαλληλου!!!! ειναι δε πολυ απλο να γινει κατι τετοιο καλωντας ο ιδιωτης
ιδιοκτητης της οδου την αστυνομια επι τόπου και εν συνεχεία ιδιωτης και
παραβατης προσέρχονται στο τοπικο αστυνομικο τμημα για να υποβληθουν οι
μηνυσεις!! Σας πληροφορω οτι ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ (αλλα ακομα δεν
θελει) ΑΥΤΟ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗς ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ
διότι, συμφωνως της ΟΔΗΓΙΑΣ 1999/62/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 17ης Ιουνίου 1999 περί επιβολής τελών στα οχήματα που
χρησιμοποιούν ορισμένα έργα υποδομής και η οποία ορίζει ρητά το τι
σημαίνει αυτοκινητόδρομος, για την χρήση του οποίου καταβάλλονται κόμιστρα
στα διόδια, στο άρθρο 2 αναφέρει ότι:’’α) «αυτοκινητόδρομος»: κάθε οδός η
οποία έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί ειδικά για την κυκλοφορία
αυτοκινήτων οχημάτων, η οποία δεν εξυπηρετεί τις παρόδιες ιδιοκτησίες και
η οποία:
i) εκτός από ορισμένα σημεία της ή εκτός από προσωρινές διευθετήσεις,
διαθέτει, για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας, διακεκριμένα
οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα
που δεν προορίζεται για την κυκλοφορία, είτε, κατ’ εξαίρεση, με άλλα μέσα
(σημ.π.χ. διαχωριστικη διαγραμμιση), ii) δεν διασταυρώνεται στο ίδιο
επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα
για πεζούς, iii) χαρακτηρίζεται συγκεκριμένα ως αυτοκινητόδρομος’’ (Σημ.
Ολα τα παραπανω ισχυουν για την Ε.Ο. Κορινθου-Πατρων)


Εδω τωρα ειναι το ζουμι:

Στο άρθρο 7 και την παράγραφο 2α της ιδιας οδηγιας αναφέρει ότι:’’Διόδια
και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων
οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι
οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των
αυτοκινητοδρόμων (σημ. Βλεπε παραπανω παραγραφο) καθώς και στους χρήστες
γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων. Ωστόσο, σε κράτος μέλος στο οποίο
δεν υπάρχει γενικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ή οδών με δύο λωρίδες ανά
κατεύθυνση που έχουν παρεμφερή χαρακτηριστικά, είναι δυνατόν να
εισπράττονται διόδια ή τέλη χρήσης για τη χρησιμοποίηση της τεχνικώς
ανωτάτης κατηγορίας οδών του εν’ λόγω κράτους μέλους’’. (σημ. Βασει αυτου
επιβαλλονται διόδια εκει που εμεις νομιζουμε οτι δεν πρέπει και βασει
αυτου εχει το δικαιωμα να υποβαλει μυνηση ο ιδιωτης που διαχειριζεται τις
Ε.Ο.)
Επιπροσθετως το παραπανω δεχτηκε μια τροποποιηση, η οποια λειτουργει
προσθετα σε αυτο και λεει:

‘’Τα κράτη μέλη μπορούν να διατηρούν ή να εισάγουν διόδια ή και τέλη
χρήσης στο διευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, ή σε τμήμα του εν λόγω δικτύου, μόνον
υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στις παραγράφους 2 έως 12. Αυτό δεν
θίγει το δικαίωμα των κρατών μελών, τηρουμένης της συνθήκης, να εφαρμόζουν
διόδια ή και τέλη χρήσης σε οδούς που δεν περιλαμβάνονται στο διευρωπαϊκό
οδικό δίκτυο, μεταξύ άλλων στις παράλληλες οδούς στις οποίες μπορεί να
εκτρέπεται η κυκλοφορία από το διευρωπαϊκό οδικό δίκτυο ή και οι οποίες
βρίσκονται σε άμεσο ανταγωνισμό με ορισμένα τμήματα του δικτύου αυτού, ή
σε άλλους τύπους οχημάτων με κινητήρα που δεν καλύπτονται από τον ορισμό
του “οχήματος” στο διευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, υπό την προϋπόθεση ότι η
επιβολή διοδίων ή/και τελών χρήσης στις οδούς αυτές δεν εισάγει διακρίσεις
εις βάρος της διεθνούς κυκλοφορίας και δεν έχει ως αποτέλεσμα στρεβλώσεις
του ανταγωνισμού μεταξύ των διαφόρων παραγόντων.’’

Κυριοι, δεν ειμαι πολιτικοποιημενος, ουτε ειμαι υπάλληλος ¨η εχω σχεση σε
καμια απο τις εταιρειες που εχουν αναλάβει την κατασκευή ¨η εκμεταλευση
των Ε.Ο., ενας απλος υπάλληλος σε Ναυτιλιακο γραφείο ειμαι τα τελευταια 30
χρόνια!!!
Αλλα πανω απο όλα ειμαι μοτοσυκλετιστης (30 χρόνια και σε αυτον τον
τομεα),εχω αλλαξει πολλες μοτοσυκλετες και ταξιδευω σε ολη την Ελλαδα και
τον κοσμο με αυτες. Ποτέ μα ποτέ δεν συναντησα τετοιο πόλεμο σε ενα μετρο
(αυτοχρηματοδοτηση) που για πρωτη φορα κανει τα πραγματα να συμβαινουν
στην Ελλαδα και μαλιστα στον προσυμφωνημενο χρονο!!!!

Γιατι αραγε δεν φωναζουμε για το τραμ και το μετρό? Κι αυτα
αυτοχρηματοδοτουμενα ειναι, και οταν πρωτολειτουργησαν, ειδικα το τραμ,
ειχε καθυστερησεις πάμπολλες!! Μηπως κι εκει επρεπε να μην πληρωνουμε το
εισητηριο λογω ''των ελλειπων παρεχομενων υπηρεσιων?'' κι οχι τιποτε αλλο
αλλα ακομα ξοφλάνε!!!!!!!!!! όπως θα ξοφλανε και οι εταιρειες
κατασκευης/εκμεταλευσης τα εντοκα δανεια που εχουν παρει για το υπόλοιπο
50% (70%) ακομη και μεχρι της παραδοσεως του στο Ελληνικο Δημοσιο μετα απο
30 χρόνια!!

Με τιμη
Γιωργος Παντελης
Varadero 2007 ABS
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Έρχονται φθηνότερα διόδια. georgekostas Επικαιρότητα 1 14-10-2009 18:36
Δεν #####, δεν #####!!! emix Ανέκδοτα 14 06-07-2009 15:38
Κι άλλα διόδια στην Αττική leonidas Επικαιρότητα 5 10-03-2009 09:15
Δεν πειραζει wolferin Ανέκδοτα 5 11-02-2009 19:54
Για τα διόδια arisxios Γενικά - Μοτοσυκλέτα 5 18-01-2009 20:07


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:46.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!