μπράβο σώτο
μια δυό χιλιάδες επισημάνσεις ακόμα
1. είναι όντως πολύ εύκολο η τάπα από την τρύπα συχρονισμού να πέσει εντός, άρα προσοχή, κολλώντας την σε μια αυτοκόλλητη ταινίκαι πιέζοντάς την ελαφρώς μέχρι να κουμπώσει
από την άλλη για να βγεί, χρησιμοποιήστε ένα πλατύ κατσαβίδι, γιατί αν η μοτοσυκλέτα κουβαλά χρόνια στην πλάτη της, η τάπα τρίβεται ή βγαίνει σε κομμάτια.
προσοχή μην σας πέσει μέσα τίποτα.
αν η τάπα καταστραφεί κατά την εξαγωγή της, καλύψτε προσωρινά την τρύπα με ένα κομμάτι αυτοκόλλητη ταινία ή μεκαναδυό καλομασημένες τσίχλες, μέχρι να την αντικαταστήσετε
2. το φιλεράκι μπορεί να πεί ψέματα αναλόγως με την κλίση που θα το παίξετε στο διάκενο των βαλβίδων, γι αυτό καλό είναι καλά πρώτον να έχει μια ιδέα λαδιού πάνω του για να γλυστρά και να τα δοκιμάζετε όσο πιο παράλληλα μπορείτε με το επίπεδο της κεφαλής
3. να έχετε μπόλικο χρόνο, γιατί η βιασύνη δεν είναι σύμμαχός σας
4 η επανάληψη=επαλήθευση είναι αρετή, γιατί δεν φτάνει να ρυθμίσετε το κάθε διάκενο ξεχωριστά, αλλά θα πρέπει να διάκενα των εισαγωγών να έχουν το ίδιο παίξιμο με τα διάκενα των εξαγωγών, όχι μόνο στην ίδια πλευρά, αλλά και στην απέναντι, δηλαδή να είναι όλα τα διάκενα ρυθμισμένα με το ίδιο χέρι, με την ίδια φιλοσοφία
5 τις φλάντζες της κεφαλής να τις καθαρίζετε επιμελώς και να μην τους απλώνετε ένα φίλμ λαδιού, γιατί θα ξερνάνε λάδι συνεχώς
6 αυτονόητο είναι οτι καλό είναι η όλη διαδικασία να γίνει όχι σε περιβάλλον σκόνης, για τις μικρότερες δυνατές φθορές της μηχανής
7 στο τέλος της εργασίας απαραίτητο είναι να σας έχουν περισσέψει μόνο τα εργαλεία που ξεκινήσατε και τα άδεια μπουκάλια μπύρας, τυχόν βίδες, τσιμουχάκια, φλάντζες και αγνώστου προελεύσεως μηχανικά μέρη-το παρατραβώ- είναι από τα συνήθη μηχανικά αμαρτήματα
8, όπως λέει και ο αριθμός, ο μπόξερ είναι δικύλινδρος, άρα δύο κύλινδροι, δύο εισαγωγές, δύο εξαγωγές, επί δύο βαλβίδες η καθεμιά τους, σύνολο 8 βαλβίδες που πρέπει να ρυθμίσεις, οποιοδήποτε άλλο ρητό ή άρρητο νούμερο κρίνεται μη προβιβάσιμο στα σαλόνια των μεγάλων μαστόρων, αλλά είναι πρώτης τάξεως εισιτήριο για τον τεκέ των μαστροχαλαστών
9 η φιλοσοφία του ναργιλέ απαιτεί μια σειρά από κωδικοποιημένες κινήσεις κατά το προσφιλές άσμα, φύσα
ρούφα τράβα τονε
πάτα τονε κι άναφτονε . το ίδιο και η ρύθμιση των βαλβίδων, οπου όταν ξελασκάρεις το παξιμάδι πάνω απο το κοκόρι, και ρυθμίσεις την απόσταση με το άλλεν, έχοντας ένα άλλο φιλεράκι στην δίπλα βαλβίδα για οδηγό, στο σφίξιμο του παξιμαδιού, θα πρεπει να μην σου φύγει η ρύθμιση του άλλεν, το δηλαδής φύσα=δώσε αέρα στο παξιμάδι
ρούφα=ρύθμισε το άλλεν
τράβα τόνε= το φίλερ αν παίζει
πάτα τόνε=το άλλεν για να μην χάσεις την γωνία της ρύθμισης
κι αναφτόνε= σφίξε το παξιμάδι στα 8nm και μπορείς να ανάψεις μια τσιγαριά ως άντρας
10 μεγάλη προσοχή σε όλη αυτή τη διαδικασία να μην πειράξετε την βίδα από το ψυγείο νερού του μπόξερ, που βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα κοκοράκια. όποιος χρειάζεται βοήθεια επί αυτού, επικοινωνήστε με πμ
αυτά τα λίγα από μένα