GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 15-11-2009, 20:29
essel Ο/Η essel βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: athens
Μoto: K1200GT
Μηνύματα: 1,446
Προεπιλογή Απάντηση: Do It your Self 1 Ρύθμιση Βαλβίδων

Mάστορη τιποτις σε κ κατέχουμε ???????????????
Πάντως το φωτορομάντζο αναλυτικότΑτο εύγε
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 15-11-2009, 20:45
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: Do It your Self 1 Ρύθμιση Βαλβίδων

Ωραίος...
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 15-11-2009, 20:47
vtheo Ο/Η vtheo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Π.Φάληρο,Αττικής
Μoto: R1200 GSA
Μηνύματα: 1,343
Προεπιλογή Απάντηση: Do It your Self 1 Ρύθμιση Βαλβίδων

Μπράβο ρε μάστορα για την τέχνη και το μεράκι σου και ευχαριστούμε που μεταδίδεις τις γνώσεις σου και σ'εμάς.
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 16-11-2009, 00:10
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Do It your Self 1 Ρύθμιση Βαλβίδων

Πολύ ωραίο και μερακλήδικο!

Η πλάκα είναι ότι ακόμη και στα προπολεμικά μοντέλα της BMW, η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια, πχ. σε αυτό που είναι του 38...!

Reply With Quote
  #15  
Παλιό 16-11-2009, 00:23
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Do It your Self 1 Ρύθμιση Βαλβίδων

Ωραιος ο Σωτηρης :sm4:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply With Quote
  #16  
Παλιό 16-11-2009, 01:51
georgekostas Ο/Η georgekostas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ιωαννινα
Μoto: BMW R1200 GSA
Μηνύματα: 5,680
Προεπιλογή Απάντηση: Do It your Self 1 Ρύθμιση Βαλβίδων

Reply With Quote
  #17  
Παλιό 16-11-2009, 01:55
boxer-1200 Ο/Η boxer-1200 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 373
Προεπιλογή Απάντηση: Do It your Self 1 Ρύθμιση Βαλβίδων

μπράβο μαστροσωτήρη !!!!!!!!!!
Reply With Quote
  #18  
Παλιό 16-11-2009, 10:23
kostas-patra Ο/Η kostas-patra βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: α
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: Do It your Self 1 Ρύθμιση Βαλβίδων

μπράβο σώτο

μια δυό χιλιάδες επισημάνσεις ακόμα

1. είναι όντως πολύ εύκολο η τάπα από την τρύπα συχρονισμού να πέσει εντός, άρα προσοχή, κολλώντας την σε μια αυτοκόλλητη ταινίκαι πιέζοντάς την ελαφρώς μέχρι να κουμπώσει
από την άλλη για να βγεί, χρησιμοποιήστε ένα πλατύ κατσαβίδι, γιατί αν η μοτοσυκλέτα κουβαλά χρόνια στην πλάτη της, η τάπα τρίβεται ή βγαίνει σε κομμάτια.
προσοχή μην σας πέσει μέσα τίποτα.
αν η τάπα καταστραφεί κατά την εξαγωγή της, καλύψτε προσωρινά την τρύπα με ένα κομμάτι αυτοκόλλητη ταινία ή μεκαναδυό καλομασημένες τσίχλες, μέχρι να την αντικαταστήσετε

2. το φιλεράκι μπορεί να πεί ψέματα αναλόγως με την κλίση που θα το παίξετε στο διάκενο των βαλβίδων, γι αυτό καλό είναι καλά πρώτον να έχει μια ιδέα λαδιού πάνω του για να γλυστρά και να τα δοκιμάζετε όσο πιο παράλληλα μπορείτε με το επίπεδο της κεφαλής

3. να έχετε μπόλικο χρόνο, γιατί η βιασύνη δεν είναι σύμμαχός σας

4 η επανάληψη=επαλήθευση είναι αρετή, γιατί δεν φτάνει να ρυθμίσετε το κάθε διάκενο ξεχωριστά, αλλά θα πρέπει να διάκενα των εισαγωγών να έχουν το ίδιο παίξιμο με τα διάκενα των εξαγωγών, όχι μόνο στην ίδια πλευρά, αλλά και στην απέναντι, δηλαδή να είναι όλα τα διάκενα ρυθμισμένα με το ίδιο χέρι, με την ίδια φιλοσοφία

5 τις φλάντζες της κεφαλής να τις καθαρίζετε επιμελώς και να μην τους απλώνετε ένα φίλμ λαδιού, γιατί θα ξερνάνε λάδι συνεχώς

6 αυτονόητο είναι οτι καλό είναι η όλη διαδικασία να γίνει όχι σε περιβάλλον σκόνης, για τις μικρότερες δυνατές φθορές της μηχανής

7 στο τέλος της εργασίας απαραίτητο είναι να σας έχουν περισσέψει μόνο τα εργαλεία που ξεκινήσατε και τα άδεια μπουκάλια μπύρας, τυχόν βίδες, τσιμουχάκια, φλάντζες και αγνώστου προελεύσεως μηχανικά μέρη-το παρατραβώ- είναι από τα συνήθη μηχανικά αμαρτήματα

8, όπως λέει και ο αριθμός, ο μπόξερ είναι δικύλινδρος, άρα δύο κύλινδροι, δύο εισαγωγές, δύο εξαγωγές, επί δύο βαλβίδες η καθεμιά τους, σύνολο 8 βαλβίδες που πρέπει να ρυθμίσεις, οποιοδήποτε άλλο ρητό ή άρρητο νούμερο κρίνεται μη προβιβάσιμο στα σαλόνια των μεγάλων μαστόρων, αλλά είναι πρώτης τάξεως εισιτήριο για τον τεκέ των μαστροχαλαστών

9 η φιλοσοφία του ναργιλέ απαιτεί μια σειρά από κωδικοποιημένες κινήσεις κατά το προσφιλές άσμα, φύσα ρούφα τράβα τονε πάτα τονε κι άναφτονε . το ίδιο και η ρύθμιση των βαλβίδων, οπου όταν ξελασκάρεις το παξιμάδι πάνω απο το κοκόρι, και ρυθμίσεις την απόσταση με το άλλεν, έχοντας ένα άλλο φιλεράκι στην δίπλα βαλβίδα για οδηγό, στο σφίξιμο του παξιμαδιού, θα πρεπει να μην σου φύγει η ρύθμιση του άλλεν, το δηλαδής φύσα=δώσε αέρα στο παξιμάδι
ρούφα=ρύθμισε το άλλεν
τράβα τόνε= το φίλερ αν παίζει
πάτα τόνε=το άλλεν για να μην χάσεις την γωνία της ρύθμισης
κι αναφτόνε= σφίξε το παξιμάδι στα 8nm και μπορείς να ανάψεις μια τσιγαριά ως άντρας

10 μεγάλη προσοχή σε όλη αυτή τη διαδικασία να μην πειράξετε την βίδα από το ψυγείο νερού του μπόξερ, που βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα κοκοράκια. όποιος χρειάζεται βοήθεια επί αυτού, επικοινωνήστε με πμ

αυτά τα λίγα από μένα

Last edited by kostas-patra; 16-11-2009 at 10:25.
Reply With Quote
  #19  
Παλιό 16-11-2009, 12:08
Carduelis Ο/Η Carduelis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Mπραχάμι - Αθήνα
Μoto: Τη "Χιονάτη"
Μηνύματα: 2,286
Προεπιλογή Απάντηση: Do It your Self 1 Ρύθμιση Βαλβίδων

Eγώ για το μόνο που είμαι σίγουρος πιά είναι πως αποκλείεται στα συνεργεία που πάμε να υπάρχει κάποιος που να κάνει με τόση ευλάβεια τη ρύθμιση των βαλβίδων!
Μπράβο σας βρε μερακλήδες μηχανόσαυροι!
Reply With Quote
  #20  
Παλιό 16-11-2009, 12:12
Carduelis Ο/Η Carduelis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Mπραχάμι - Αθήνα
Μoto: Τη "Χιονάτη"
Μηνύματα: 2,286
Προεπιλογή Απάντηση: Do It your Self 1 Ρύθμιση Βαλβίδων

..και για να παραφράσω το ρεφραίν του φίλου Κώστα από την Πάτρα..
"κάθε μέρα με περισσότερες απορίες από την πρώτη!!"
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ρύθμιση καβαλέτων τιμονόπλακας green Τεχνικά θέματα διάφορα 5 23-06-2009 15:34
Ρύθμιση Βαλβίδων ΣΤΟ F650 ???????? ΣΠΥΡΟΣ Τεχνικά θέματα διάφορα 9 23-06-2009 11:31
Ρύθμιση σωμάτων ψεκασμού R1100 soter3gm Τεχνικά θέματα διάφορα 1 24-02-2009 20:46


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:37.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!