Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Al Bandy
Κατ' αρχάς κάνεις λάθος, δεν έχει co-pot.  Co-pot είχαν τα πρώτα μοντέλα, στα επόμενα αντικαταστάθηκε από τον αισθητήρα λ. Το δικό μου είναι το τελευταίο RT που βγήκε (το 2001) και δεν έχει.
Αλλά ναι, το δοκίμασα και αυτό μετά από πρόταση τού μηχανικού μου συν ακόμη ενός (γνωστού) μηχανικού.
Αγόρασα ένα co-pot, έχει έτοιμη την φίσα για co-pot, το συνδέεις και παρακάμπτεις τον αισθητήρα λ αλλάζοντας τις συνδέσεις τού βραχυκυκλωτή (δεν είναι ακριβώς ρελέ όπως το ονομάζουμε) αλλά στο δικό μου δεν μού δούλεψε. Δεν ξέρω γιατί.
Ο αμερικανός όμως στον οποίο πούλησα μετά το co-pot μέσω e-bay μού έγραψε γεμάτος ενθουσιασμό και ευχαριστίες ότι μεταμορφώθηκε το μηχανάκι του! Σε 'μένα δεν δούλεψε. Τι να πω? Μήπως παίζει κάτι με τα αμερικάνικα μοντέλα?
Δοκίμασα επίσης διάφορες συνδέσεις στον βραχυκυκλωτή με πολύ ψάξιμο στο διαδίκτυο αλλά και πάλι τίποτα.
Τέλος πάντων, αφού φαίνεται να έχω βρει την λύση τώρα με το μαραφέτι δεν με πολυαπασχολεί πια. Θα δείξει!
|
Ή χαλασμένο λ έχεις, ή διαφορετικό πρόγραμμα στην ECU ή κάποιο πρόβλημα ακόμα στην ECU.
λ έχει και το δικό μου 1100 και πολλά άλλα, που έχουν και Co-pot και ρελέ ρύθμισης και δουλεύουν με μεγάλη ευαισθησία.. μέχρι και ο θόρυβος του κινητήρα, η λειτουργία και οι επιδόσεις φαίνονται άμεσα στις ρυθμίσεις τους.
Το έβαλες σε διαγνωστικό GS-911 να δεις βλάβες ?
Έχεις pm για συγκεκριμένες οδηγίες ρύθμισης