GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 28-11-2013, 17:18
Al Bandy Ο/Η Al Bandy βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2013
Περιοχή: Κρήτη
Μoto: R 1100 RT
Μηνύματα: 323
Προεπιλογή Απάντηση: Resistor tuning

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
To R1100RT έχει ήδη δικό του registor από την BMW, είναι το co-pot και ρυθμίζεται με ίσιο κατσαβίδι. Εκτός αυτού έχει ρελέ που υποστηρίζει διάφορες θέσεις για πλούσια-φτωχά μίγματα.. Γιατί δε το κανες από εκεί ?
Κατ' αρχάς κάνεις λάθος, δεν έχει co-pot. Co-pot είχαν τα πρώτα μοντέλα, στα επόμενα αντικαταστάθηκε από τον αισθητήρα λ. Το δικό μου είναι το τελευταίο RT που βγήκε (το 2001) και δεν έχει.

Αλλά ναι, το δοκίμασα και αυτό μετά από πρόταση τού μηχανικού μου συν ακόμη ενός (γνωστού) μηχανικού.
Αγόρασα ένα co-pot, έχει έτοιμη την φίσα για co-pot, το συνδέεις και παρακάμπτεις τον αισθητήρα λ αλλάζοντας τις συνδέσεις τού βραχυκυκλωτή (δεν είναι ακριβώς ρελέ όπως το ονομάζουμε) αλλά στο δικό μου δεν μού δούλεψε. Δεν ξέρω γιατί.
Ο αμερικανός όμως στον οποίο πούλησα μετά το co-pot μέσω e-bay μού έγραψε γεμάτος ενθουσιασμό και ευχαριστίες ότι μεταμορφώθηκε το μηχανάκι του! Σε 'μένα δεν δούλεψε. Τι να πω? Μήπως παίζει κάτι με τα αμερικάνικα μοντέλα?

Δοκίμασα επίσης διάφορες συνδέσεις στον βραχυκυκλωτή με πολύ ψάξιμο στο διαδίκτυο αλλά και πάλι τίποτα.

Τέλος πάντων, αφού φαίνεται να έχω βρει την λύση τώρα με το μαραφέτι δεν με πολυαπασχολεί πια. Θα δείξει!

Last edited by Al Bandy; 28-11-2013 at 17:27.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 28-11-2013, 20:04
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Resistor tuning

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Al Bandy Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατ' αρχάς κάνεις λάθος, δεν έχει co-pot. Co-pot είχαν τα πρώτα μοντέλα, στα επόμενα αντικαταστάθηκε από τον αισθητήρα λ. Το δικό μου είναι το τελευταίο RT που βγήκε (το 2001) και δεν έχει.

Αλλά ναι, το δοκίμασα και αυτό μετά από πρόταση τού μηχανικού μου συν ακόμη ενός (γνωστού) μηχανικού.
Αγόρασα ένα co-pot, έχει έτοιμη την φίσα για co-pot, το συνδέεις και παρακάμπτεις τον αισθητήρα λ αλλάζοντας τις συνδέσεις τού βραχυκυκλωτή (δεν είναι ακριβώς ρελέ όπως το ονομάζουμε) αλλά στο δικό μου δεν μού δούλεψε. Δεν ξέρω γιατί.
Ο αμερικανός όμως στον οποίο πούλησα μετά το co-pot μέσω e-bay μού έγραψε γεμάτος ενθουσιασμό και ευχαριστίες ότι μεταμορφώθηκε το μηχανάκι του! Σε 'μένα δεν δούλεψε. Τι να πω? Μήπως παίζει κάτι με τα αμερικάνικα μοντέλα?

Δοκίμασα επίσης διάφορες συνδέσεις στον βραχυκυκλωτή με πολύ ψάξιμο στο διαδίκτυο αλλά και πάλι τίποτα.

Τέλος πάντων, αφού φαίνεται να έχω βρει την λύση τώρα με το μαραφέτι δεν με πολυαπασχολεί πια. Θα δείξει!
Ή χαλασμένο λ έχεις, ή διαφορετικό πρόγραμμα στην ECU ή κάποιο πρόβλημα ακόμα στην ECU.
λ έχει και το δικό μου 1100 και πολλά άλλα, που έχουν και Co-pot και ρελέ ρύθμισης και δουλεύουν με μεγάλη ευαισθησία.. μέχρι και ο θόρυβος του κινητήρα, η λειτουργία και οι επιδόσεις φαίνονται άμεσα στις ρυθμίσεις τους.

Το έβαλες σε διαγνωστικό GS-911 να δεις βλάβες ?

Έχεις pm για συγκεκριμένες οδηγίες ρύθμισης

Last edited by JohnGS1100; 28-11-2013 at 20:16.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 28-11-2013, 20:33
Al Bandy Ο/Η Al Bandy βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2013
Περιοχή: Κρήτη
Μoto: R 1100 RT
Μηνύματα: 323
Προεπιλογή Απάντηση: Resistor tuning

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ή χαλασμένο λ έχεις, ή διαφορετικό πρόγραμμα στην ECU ή κάποιο πρόβλημα ακόμα στην ECU.
λ έχει και το δικό μου 1100 και πολλά άλλα, που έχουν και Co-pot και ρελέ ρύθμισης και δουλεύουν με μεγάλη ευαισθησία.. μέχρι και ο θόρυβος του κινητήρα, η λειτουργία και οι επιδόσεις φαίνονται άμεσα στις ρυθμίσεις τους.

Το έβαλες σε διαγνωστικό GS-911 να δεις βλάβες ?
Δεν παίζει αυτό. Τα έχω αλλάξει και τα δυο, και λ και ECU Και το διαγνωστικό, όχι δεν μού βγάζει προβλήματα.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 11-12-2013, 16:15
Al Bandy Ο/Η Al Bandy βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2013
Περιοχή: Κρήτη
Μoto: R 1100 RT
Μηνύματα: 323
Προεπιλογή Απάντηση: Resistor tuning

Ευχαριστώ και δημοσίως τον Γιάννη (ortho) που μπήκε στον κόπο και μού ταχυδρόμησε πέντε ζευγάρια φισάκια.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Special Parts for ...tuning! XCHALLENGE Τεχνικά θέματα διάφορα 4 03-08-2010 15:36
Tuning αλα Γερμανικα για R1200GS edmark Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 10 06-01-2010 14:26
Tuning: Land Rover Discovery arisxios Αυτοκίνητο 5 25-06-2009 10:16


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:24.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!