GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 28-12-2010, 09:26
mjtir Ο/Η mjtir βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΕΛΛΗΝΙΚΟ GS1200ADV
Μoto: R1200GS ADV
Μηνύματα: 373
Προεπιλογή Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever

Είναι η τρίτη φορά που ξαπλώνω ευτυχώς χωρίς παρατράγουδα και κάθε φορά η ίδια ιστορία. Οι τρεις προηγούμενες ρόδες μου (όχι BMW) είχαν το διακόπτη πιεστικό και σε ακτίνα κοντινή που ο αντίχειρας με άνεση μπορούσε να βρει, Ο γ……. του θηρίου δεν φτάνει που είναι περιστροφικός αλλά βρίσκεται και σε θέση που ούτε ο Τιραμολα δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει. Φανταστείτε να αφήνεις την γλυκιά σου να ξαπλώνει αργά κρατώντας δυνατά τα δυο της χεράκια (τιμόνι) και να μην το φτάνεις %^#$#%^

Πάντως αυτήν την φορά και λόγου θέσης της μοτοσικλέτας οι στροφές του κινητήρα ήταν υψηλές μιας και δεν μπόρεσα να ελέγξω την περιστροφή του γκαζιού κατά την διαδικασία προσεδάφισης .

Πιστεύετε να υπάρξει πρόβλημα λόγω κατανομής του λαδιού στον boxer όσο δούλευε ξάπλα ?

Επίσης ποιος πιστεύεται πως είναι ο καλλίτερος τρόπος για να έρθουν τα κάγκελα στα ίσα τους (αυτά που είναι μπροστά από τον κινητήρα) που σχεδόν τον γλύφουν ?

Βάρβαροι λύσεις απαγορεύονται ….
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 28-12-2010, 09:37
basilis76 Ο/Η basilis76 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 2,021
Προεπιλογή Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever

ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΤΗΣ BMW ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ.ΠΑΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΚΟΡΝΑ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΦΛΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΤΟ ΦΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΠΙΟ ΚΟΥΜΠΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ,ΔΕΝ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ.ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΕΤΣΙ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΓΙΟ ΕΤΣΙ ΚΑΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΡΥΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΘΙΣΜΕΝΑ
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 28-12-2010, 09:44
adventure Ο/Η adventure βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Ζάκυνθος
Μoto: BMW 1150GS Adventure Βασιλομήτωρ των ADV
Μηνύματα: 20,938
Προεπιλογή Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever


Λυπάμαι για την πτώση σου φίλε .

Γιατί δεν το έσβηνες το μηχανάκι από το κεντρικό διακόπτη ????

Τώρα για το ότι δούλευε ξάπλα για λίγο μην σε ανησυχεί καθόλου δεν υπάρχει πρόβλημα .

Για τα κάγκελα λίγο δύσκολο να έρθουν στην αρχική τους μορφή χωρίς να υπάρχουν αλλοιώσεις αν φοράς και τις μαμάς ακόμα πιο δύσκολο γιατί είναι πολύ σκληρό υλικό .

Reply With Quote
  #4  
Παλιό 28-12-2010, 10:38
CPretenteriS Ο/Η CPretenteriS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
Μηνύματα: 19,474
Προεπιλογή Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever

Γιάννη μου λυπάμαι για την πτώση σου... μακάρι να είναι η τελευταία !!

Όσο για το ότι δούλεψε λίγο ξαπλα... δεν έχεις πρόβλημα...
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 28-12-2010, 11:54
hargs Ο/Η hargs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2010
Περιοχή: Κυψέλη
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 37
Προεπιλογή Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever

Για την πτώση
Για τον διακόπτη
Για τα κάγκελα= πας για καινούρια άμα σου αρέσει η τελειότητα
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 28-12-2010, 14:09
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever

Περαστικά να είναι και αγύριστα!
Να την σβύνεις από το κλειδί.
Τα κάγκελα φτιάχνονται, αλλά θέλουν και βάψιμο γιατί θα σημαδευτούν.
Ο μάστορας μπορεί να είναι και ένας απλός σιδεράς, αλλά και μηχανουργός με
κουρμπαδόρο, αλλά και φαναρτζής αυτοκινήτων ο καλύτερος...
απλά δύσκολα θα ασχοληθεί κάποιος
γιατί δεν τα πολυγουστάρουν να ασχολούνται εκτός πεπατημένης.
Ελπίζω να σου έδωσα ιδέες
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 29-12-2010, 00:32
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από basilis76 Εμφάνιση μηνυμάτων
ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΤΗΣ BMW ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ.


ΠΑΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΚΟΡΝΑ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΦΛΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΤΟ ΦΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΠΙΟ ΚΟΥΜΠΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ, ΔΕΝ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ.ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΕΤΣΙ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΓΙΟ ΕΤΣΙ ΚΑΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΡΥΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΘΙΣΜΕΝΑ

..
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 29-12-2010, 01:25
gandreas Ο/Η gandreas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 3,874
Προεπιλογή Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever

Όλα εξοικείωση είναι. Για να μάθεις τους διακόπτες κάθεσαι και κάνεις εξάσκηση σταματημένος και με υποθετικές οδικές καταστάσεις . για να εξοικειωθείς με το περιβόητο κουμπάκι πέτα την μηχανή 1-2-3-8-15 φορές κάτω και κάνε την πρακτική σου, που θα πάει θα το συνηθίσεις



Πάντως έχεις δίκιο
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 29-12-2010, 09:03
mjtir Ο/Η mjtir βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΕΛΛΗΝΙΚΟ GS1200ADV
Μoto: R1200GS ADV
Μηνύματα: 373
Προεπιλογή Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever

Με ανακουφιση ακουσα απο τους παλαιοτερους οτι η χοντρη δουλευει και ξαπλα απροβληματιστα που βασικα ηταν και η βασικη μου ανησυχια.

Τα καγκελα δεν εχουν τοσο μεγαλη ζημια , απλα εχει λυγισει το μπρος αριστερα που πλεον σχεδον ακουμπα τον boxer . Τωρα οι γρατζουνιες δενουν ομορφα με την σκουρια και σε λιγο καιρο θα καλυφτουν και αυτες.

Δεδομενου οτι πλησιαζει ο καιρος για το service των 20k θα δω αν μπορει να γινει τιποτα επιτοπου η αλλιως θα ενεργοποιησω καποιες απο τις ιδεες που μου δωσατε .

Καλα μας Χιλιομετρα .
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 29-12-2010, 10:12
pkiriakos Ο/Η pkiriakos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Honda varadero xlv 1000
Μηνύματα: 572
Προεπιλογή Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από mjtir Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι η τρίτη φορά που ξαπλώνω ευτυχώς χωρίς παρατράγουδα και κάθε φορά η ίδια ιστορία. Οι τρεις προηγούμενες ρόδες μου (όχι BMW) είχαν το διακόπτη πιεστικό και σε ακτίνα κοντινή που ο αντίχειρας με άνεση μπορούσε να βρει, Ο γ……. του θηρίου δεν φτάνει που είναι περιστροφικός αλλά βρίσκεται και σε θέση που ούτε ο Τιραμολα δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει. Φανταστείτε να αφήνεις την γλυκιά σου να ξαπλώνει αργά κρατώντας δυνατά τα δυο της χεράκια (τιμόνι) και να μην το φτάνεις %^#$#%^

Πάντως αυτήν την φορά και λόγου θέσης της μοτοσικλέτας οι στροφές του κινητήρα ήταν υψηλές μιας και δεν μπόρεσα να ελέγξω την περιστροφή του γκαζιού κατά την διαδικασία προσεδάφισης .

Πιστεύετε να υπάρξει πρόβλημα λόγω κατανομής του λαδιού στον boxer όσο δούλευε ξάπλα ?

Επίσης ποιος πιστεύεται πως είναι ο καλλίτερος τρόπος για να έρθουν τα κάγκελα στα ίσα τους (αυτά που είναι μπροστά από τον κινητήρα) που σχεδόν τον γλύφουν ?

Βάρβαροι λύσεις απαγορεύονται ….
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά το μηχάνημα ξάπλωσε επι του οδοστρώματος και δεν εσβησε ο κινητήρας απο μόνος του??Αν ναι γιατί συμβαίνει αυτό??Λόγω BOXER δεν υπάρχει θέμα μη σωστής λίπανσης του κινητήρα??Περίεργο μου ακούγεται αυτό.Για διαφωτίστε με σας παρακαλώ.
Οσο για το ισιωμα του κάγκελου δίαβασε τα παρακάτω και ελπίζω να βοηθηθείς.


Πάρε σκοινί ορειβατικό και δέστο γύρω απο μια κολώνα.Δέστο τώρα και στο κάγκελο, και αφήσε το βάρος της μηχανής να κάνει ολη τη δουλειά. Ετσι γέρνοντας τη μηχανή προς την αντιθετη κατεύθυνση, και με λίγη βοήθεια από σένα το κάγκελο επανέρχεται στηήν αρχική του θέση. Σου το συνιστώ, αλλά πάντα με προσοχή.Καλύτερα θα είναι να εχεις και ένα δεύτερο ατομο μαζί σου να κρατάει την μηχανή σε περίπτωση που συμβεί………….(χωρίς λόγια)Με πολύ προσοχή θα το καταφέρεις.Καλή συνέχεια.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης η Κάρυστος - Σε ύφεση το ένα μέτωπο gsmaniac Επικαιρότητα 6 23-08-2010 17:02
Τι κανει ο συγκεκριμενος διακοπτης? sansiro.sugata Τεχνικά θέματα διάφορα 11 15-08-2010 23:13
Πανευρωπαϊκός αριθμός εκτάκτου ανάγκης vtheo Γενικά - Αναβάτης 7 10-12-2009 01:01
Φορτιστής έκτακτης ανάγκης κινητού ... ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games 6 11-11-2009 20:03
112 - το τηλέφωνο άμεσης ανάγκης οπουδήποτε στην Ευρώπη !!!!! riko46 Χρήσιμα 5 17-08-2009 08:50


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:50.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!