![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]() Είναι η τρίτη φορά που ξαπλώνω ευτυχώς χωρίς παρατράγουδα και κάθε φορά η ίδια ιστορία. Οι τρεις προηγούμενες ρόδες μου (όχι BMW) είχαν το διακόπτη πιεστικό και σε ακτίνα κοντινή που ο αντίχειρας με άνεση μπορούσε να βρει, Ο γ……. του θηρίου δεν φτάνει που είναι περιστροφικός αλλά βρίσκεται και σε θέση που ούτε ο Τιραμολα δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει. Φανταστείτε να αφήνεις την γλυκιά σου να ξαπλώνει αργά κρατώντας δυνατά τα δυο της χεράκια (τιμόνι) και να μην το φτάνεις %^#$#%^ Πάντως αυτήν την φορά και λόγου θέσης της μοτοσικλέτας οι στροφές του κινητήρα ήταν υψηλές μιας και δεν μπόρεσα να ελέγξω την περιστροφή του γκαζιού κατά την διαδικασία προσεδάφισης . Πιστεύετε να υπάρξει πρόβλημα λόγω κατανομής του λαδιού στον boxer όσο δούλευε ξάπλα ? Επίσης ποιος πιστεύεται πως είναι ο καλλίτερος τρόπος για να έρθουν τα κάγκελα στα ίσα τους (αυτά που είναι μπροστά από τον κινητήρα) που σχεδόν τον γλύφουν ? Βάρβαροι λύσεις απαγορεύονται ….
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΤΗΣ BMW ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ.ΠΑΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΚΟΡΝΑ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΦΛΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΤΟ ΦΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΠΙΟ ΚΟΥΜΠΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ,ΔΕΝ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ.ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΕΤΣΙ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΓΙΟ ΕΤΣΙ ΚΑΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΡΥΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΘΙΣΜΕΝΑ
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Λυπάμαι για την πτώση σου φίλε . ![]() Γιατί δεν το έσβηνες το μηχανάκι από το κεντρικό διακόπτη ???? Τώρα για το ότι δούλευε ξάπλα για λίγο μην σε ανησυχεί καθόλου δεν υπάρχει πρόβλημα . Για τα κάγκελα λίγο δύσκολο να έρθουν στην αρχική τους μορφή χωρίς να υπάρχουν αλλοιώσεις αν φοράς και τις μαμάς ακόμα πιο δύσκολο γιατί είναι πολύ σκληρό υλικό . |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Γιάννη μου λυπάμαι για την πτώση σου...
![]() ![]() Όσο για το ότι δούλεψε λίγο ξαπλα... δεν έχεις πρόβλημα... ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Για την πτώση
![]() ![]() ![]() Για τον διακόπτη ![]() ![]() ![]() Για τα κάγκελα= πας για καινούρια άμα σου αρέσει η τελειότητα ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Περαστικά να είναι και αγύριστα!
Να την σβύνεις από το κλειδί. Τα κάγκελα φτιάχνονται, αλλά θέλουν και βάψιμο γιατί θα σημαδευτούν. Ο μάστορας μπορεί να είναι και ένας απλός σιδεράς, αλλά και μηχανουργός με κουρμπαδόρο, αλλά και φαναρτζής αυτοκινήτων ο καλύτερος... απλά δύσκολα θα ασχοληθεί κάποιος γιατί δεν τα πολυγουστάρουν να ασχολούνται εκτός πεπατημένης. Ελπίζω να σου έδωσα ιδέες ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
.. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Όλα εξοικείωση είναι. Για να μάθεις τους διακόπτες κάθεσαι και κάνεις εξάσκηση σταματημένος και με υποθετικές οδικές καταστάσεις . για να εξοικειωθείς με το περιβόητο κουμπάκι πέτα την μηχανή 1-2-3-8-15 φορές κάτω και κάνε την πρακτική σου, που θα πάει θα το συνηθίσεις
![]() Πάντως έχεις δίκιο ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Με ανακουφιση ακουσα απο τους παλαιοτερους οτι η χοντρη δουλευει και ξαπλα απροβληματιστα
![]() Τα καγκελα δεν εχουν τοσο μεγαλη ζημια , απλα εχει λυγισει το μπρος αριστερα που πλεον σχεδον ακουμπα τον boxer . Τωρα οι γρατζουνιες δενουν ομορφα με την σκουρια και σε λιγο καιρο θα καλυφτουν και αυτες. Δεδομενου οτι πλησιαζει ο καιρος για το service των 20k θα δω αν μπορει να γινει τιποτα επιτοπου η αλλιως θα ενεργοποιησω καποιες απο τις ιδεες που μου δωσατε . ![]() Καλα μας Χιλιομετρα . |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Οσο για το ισιωμα του κάγκελου δίαβασε τα παρακάτω και ελπίζω να βοηθηθείς. Πάρε σκοινί ορειβατικό και δέστο γύρω απο μια κολώνα.Δέστο τώρα και στο κάγκελο, και αφήσε το βάρος της μηχανής να κάνει ολη τη δουλειά. Ετσι γέρνοντας τη μηχανή προς την αντιθετη κατεύθυνση, και με λίγη βοήθεια από σένα το κάγκελο επανέρχεται στηήν αρχική του θέση. Σου το συνιστώ, αλλά πάντα με προσοχή.Καλύτερα θα είναι να εχεις και ένα δεύτερο ατομο μαζί σου να κρατάει την μηχανή σε περίπτωση που συμβεί………….(χωρίς λόγια)Με πολύ προσοχή θα το καταφέρεις.Καλή συνέχεια. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης η Κάρυστος - Σε ύφεση το ένα μέτωπο | gsmaniac | Επικαιρότητα | 6 | 23-08-2010 17:02 |
Τι κανει ο συγκεκριμενος διακοπτης? | sansiro.sugata | Τεχνικά θέματα διάφορα | 11 | 15-08-2010 23:13 |
Πανευρωπαϊκός αριθμός εκτάκτου ανάγκης | vtheo | Γενικά - Αναβάτης | 7 | 10-12-2009 01:01 |
Φορτιστής έκτακτης ανάγκης κινητού ... | ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ | Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games | 6 | 11-11-2009 20:03 |
112 - το τηλέφωνο άμεσης ανάγκης οπουδήποτε στην Ευρώπη !!!!! | riko46 | Χρήσιμα | 5 | 17-08-2009 08:50 |