GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 21-03-2011, 15:01
GSMAN Ο/Η GSMAN βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ωροπός
Μηνύματα: 175
Προεπιλογή ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Πριν από 3 μήνες μου είχε παρουσιασθεί ένα πρόβλημα που είχε παρουσιασθεί και στον ALX παλαιότερα μου πετούσε το ABS στα καλά καθούμενα και μετά δεν έμπαινε ξανά έως ότου κάνεις reset.

Με το καιρό μου το έκανε όλο και ποιο συχνά και όλες τις φορές τόσο το μηχάνημα στο Γέρακα όσο και στη βουλιαγμένης μου έβγαζε Κεντρική μονάδα ΑΒΣ μου έκανε εντύπωση γιατί ήξερα πως τα 1150 τα απλά δε παρουσιάζουν προβλήματα , και αποφάσισα πλέον να τη ψάξω αρνούμενος την εύκαιρια που βρήκα να αγοράσω καινούργια μονάδα στη φιλική τιμή των 1200€.

Για εγγύηση δε μιλώ γιατί η μοτοσικλέτα έχει στο κοντέρ 120000 χιλιάδες χιλιόμετρα.

Συν καμιά σαρανταριά που το είχε γυρίσει ο προηγούμενος μοντέλο 99-2000 πραγματικά 160000(πως το κατάλαβα? Όταν το πήρα είχε 49000 ή 50000 όταν το πρώτο ψηφίο του κοντέρ γύρισε στο εννέα παρατήρησα πάνω στο ψηφίο μία γραμμή σα κατσαβιδιά...) Τέλος πάντων στο θέμα μας.

Σε μία ανάρτηση που είχε κάνει παλαιότερα ο Lord Dimos διάβασα για έναν Αμερικάνο ο οποίος είχε ανοίξει μία κεντρική μονάδα ίδιας γενιάς 2... προχωρώντας σε καθάρισμα της αντλίας και των μικρών πίρων που έχει στο εσωτερικό και ανέφερε ότι δούλεψε στη συνέχεια...

Φίλος λοιπόν ο οποίος έχει σπουδάσει αυτοματισμούς και ηλεκτρονικός δέχθηκε να την ανοίξουμε αφού ούτως ή άλλως θα πλήρωνα για καινούργια ή για μεταχειρισμένη ..(φυσικά εγώ στη καινούργια θα κατέληγα).

Τη πήραμε στα χέρια λοιπόν και φτάσαμε στο σημείο να τη λύσουμε(αυτός δηλαδή εγώ το έπαιζα project leader ) έως τους πίρους και τα εμβολάκια καθαρίσαμε τη μηχανική αντλία η οποία ήταν μέσα στη βρώμα καθώς και τη πλακέτα η οποία ήταν πράσινη από τη χλωρίδα που είχε πιάσει στα 11 χρόνια όπως καθαρίσαμε και την έξοδο (τη φυσέτα) οποία ήτανε οξειδωμένη και τέλος βγάλαμε τα υγρά τα οποία ήταν ΚΑΤΆΜΑΥΡΑ και είχαν κατακάθια (ποιο πολύ πολτό μου θύμιζε) !!! .

Δε την ανοίξαμε τελείως γιατί από κάτω είναι πρεσαριστή και αν την ανοίγαμε ήταν σίγουρο πως θα τη παθαίναμε όπως ο Αμερικάνος ο οποίος δε κατόρθωσε να την κλήση σωστά.

Έχει λοιπόν 8 μέρες δουλεύει άψογα και ναι σωστά μαντέψατε πιθανότατα γλίτωσα τα 1200€ .....

μήπως τώρα εν όψει κρίσης πρέπει να μεταδίδουμε ο ένας στον άλλο τέτοιου είδους λύσεις?

Λίαν συντόμως θα ανακοινώσω και λύση για να μη μην μένουν τα Σεβρόφρενα......
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 21-03-2011, 15:07
Kimwnas Ο/Η Kimwnas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 746
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Σωστός...!!

Σε πρόσφατη συζήτηση μου είπαν ότι και η μονάδα ABS στα 1200 προβλέπεται μια στο τόσο να αδειάζει απο υγρά (με πίεση) για καθαρισμό, αλλά κανείς δεν το κάνει λόγο κόστους...
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 21-03-2011, 15:08
vasorfa Ο/Η vasorfa βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: Π.Φάληρο
Μoto: R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 5,340
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Μακαρι να πιασει φιλε μου η πατεντα!!!

αναμενουμε χρονικες σου ανταποκρίσεις!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 21-03-2011, 15:14
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Kimwnas Εμφάνιση μηνυμάτων
Σωστός...!!

Σε πρόσφατη συζήτηση μου είπαν ότι και η μονάδα ABS στα 1200 προβλέπεται μια στο τόσο να αδειάζει απο υγρά (με πίεση) για καθαρισμό, αλλά κανείς δεν το κάνει λόγο κόστους...
ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, τα υγρά οφείλουν να αλλάζονται. Στις ενδιάμεσες περιόδους αλλάζονται μόνο τα υπόλοιπα υγρά φρένων...
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 21-03-2011, 15:45
GSMAN Ο/Η GSMAN βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ωροπός
Μηνύματα: 175
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, τα υγρά οφείλουν να αλλάζονται. Στις ενδιάμεσες περιόδους αλλάζονται μόνο τα υπόλοιπα υγρά φρένων...
Έτσι ακριβώς τα υγρά πρέπει να λλάζονται από το εσωτερικό τουλάχιστον μία φορά το χρόνο...

Τέσσερις κεντρικές μονάδες που ανοίχθηκαν και οι τέσσερις παρουσίασαν το πρόβλημα στο ίδιο σημείο....

Παίζει σημαντικό ρόλο οι ώρες λειτουργίας που πατάς φρένο κυριώς όμως το πρόβλημα είναι σε ένα σημείο που τα υλικά είναι πολύ εππηρεπεί στη τριβή κα παράγουν "μούργα" που πρέπει να καθαρίζεται...

Σύντομα θα ανακοινώσω και λύση για αυτό το θέμα απλά θα τη δοκιμάσουμε πρώτα αυτή τη στιγμή έχω μια κενετρική μονάδα με σέβρο επισκευασμένη και 2 ημέρες τώρα λειτουργεί το μοτεράκι ασταμάτητα θέλω να δω σε πόσες ώρες λειτουργείας θα κάψει.....
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 21-03-2011, 15:49
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GSMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
Έτσι ακριβώς τα υγρά πρέπει να λλάζονται από το εσωτερικό τουλάχιστον μία φορά το χρόνο...

Τέσσερις κεντρικές μονάδες που ανοίχθηκαν και οι τέσσερις παρουσίασαν το πρόβλημα στο ίδιο σημείο....

Παίζει σημαντικό ρόλο οι ώρες λειτουργίας που πατάς φρένο κυριώς όμως το πρόβλημα είναι σε ένα σημείο που τα υλικά είναι πολύ εππηρεπεί στη τριβή κα παράγουν "μούργα" που πρέπει να καθαρίζεται...

Σύντομα θα ανακοινώσω και λύση για αυτό το θέμα απλά θα τη δοκιμάσουμε πρώτα αυτή τη στιγμή έχω μια κενετρική μονάδα με σέβρο επισκευασμένη και 2 ημέρες τώρα λειτουργεί το μοτεράκι ασταμάτητα θέλω να δω σε πόσες ώρες λειτουργείας θα κάψει.....
εάν δεν με απατά η μνήμη μου, η οδηγία της κατασκευάστριας εταιρείας απαιτεί την αλλαγή υγρών φρένων κάθε χρόνο ανεξαρτήτως χλμ και ολική αντικατάσταση (+ΑΒS) υγρών κάθε 3 χρόνια
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 21-03-2011, 16:10
GSMAN Ο/Η GSMAN βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ωροπός
Μηνύματα: 175
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
εάν δεν με απατά η μνήμη μου, η οδηγία της κατασκευάστριας εταιρείας απαιτεί την αλλαγή υγρών φρένων κάθε χρόνο ανεξαρτήτως χλμ και ολική αντικατάσταση (+ΑΒS) υγρών κάθε 3 χρόνια

Μετά από άνοιγμα 5 καμένων κεντρικών μονάδων σας βεβαιώ ότι τα τρία χρόνια είναι πάαααααρα πολλά ειδικά αν οδηγάς Αθήνα κέντρο....
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 21-03-2011, 16:12
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GSMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
Μετά από άνοιγμα 5 καμένων κεντρικών μονάδων σας βεβαιώ ότι τα τρία χρόνια είναι πάαααααρα πολλά ειδικά αν οδηγάς Αθήνα κέντρο....
ωχ....μας αγχώνεις φιλαράκι....
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 21-03-2011, 16:14
saitman Ο/Η saitman βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: GS 1200 2004
Μηνύματα: 4,238
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

φιλε GSMAN το ιδιο προβλημα ειχα και εγω με το gs1200 που φοραει την ιδια.το προβλημα ειναι καθαρα στην διαρροη υγρου με συνεπεια να μην κραταει σταθερη πιεση στην μοναδα.την παλια μου ακομα δεν την εχω φτιαξει αλλα σιγουρα οφειλεται απο εκει!!!
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 21-03-2011, 17:19
GSMAN Ο/Η GSMAN βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ωροπός
Μηνύματα: 175
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από saitman Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε GSMAN το ιδιο προβλημα ειχα και εγω με το gs1200 που φοραει την ιδια.το προβλημα ειναι καθαρα στην διαρροη υγρου με συνεπεια να μην κραταει σταθερη πιεση στην μοναδα.την παλια μου ακομα δεν την εχω φτιαξει αλλα σιγουρα οφειλεται απο εκει!!!
Είσαη εξαίρεση αλλού είναι το πρόβλημα...

Μία κεντρική μονάδα αποτελείτε από το ηλεκτρονικό κομμάτι(πλακέτα) και το μηαχνικό μέρος(2 μικρά μοτέρ που δουλεύουν κάθε φορά που πατάμαι φρένο). Αν σου χαλάσει η πλακέτα, το χάσαμε το κορμί πατριώτ...

όμως συνήθως η βλάβη εντοπίζεται στο πίσω μοτεράκι...Τυχαίο???

Δε νομίζω....

Πολλοί αναβάτες πατάνε συνεχώς είτε ηθελημένα είτε άθελα το πίσω φρένο το οποίο δουλεύει υπερωρίες ...

όμως επηδεί σκοπεύω να το προωθήσω μέσω εταιρίας ποιο επαγγελματικά θα σταματήσω εδώ
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ MARK Αθλητισμός 20 02-03-2011 15:31
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΙΚΑΡΙΑ scorpiobmw Διαδικτυακές αγορές - Ευκαιρίες 20 27-02-2011 21:50
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.. tsompanis Μου τη δίνει που ..... 24 04-10-2010 13:34
ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΣΙΤΑ ΓΙΑ GS 1200 ADV 08' egine1 Τεχνικά θέματα διάφορα 33 02-10-2010 09:22


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:55.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!