![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Πριν από 3 μήνες μου είχε παρουσιασθεί ένα πρόβλημα που είχε παρουσιασθεί και στον ALX παλαιότερα μου πετούσε το ABS στα καλά καθούμενα και μετά δεν έμπαινε ξανά έως ότου κάνεις reset.
Με το καιρό μου το έκανε όλο και ποιο συχνά και όλες τις φορές τόσο το μηχάνημα στο Γέρακα όσο και στη βουλιαγμένης μου έβγαζε Κεντρική μονάδα ΑΒΣ μου έκανε εντύπωση γιατί ήξερα πως τα 1150 τα απλά δε παρουσιάζουν προβλήματα , και αποφάσισα πλέον να τη ψάξω αρνούμενος την εύκαιρια που βρήκα να αγοράσω καινούργια μονάδα στη φιλική τιμή των 1200€. Για εγγύηση δε μιλώ γιατί η μοτοσικλέτα έχει στο κοντέρ 120000 χιλιάδες χιλιόμετρα. Συν καμιά σαρανταριά που το είχε γυρίσει ο προηγούμενος μοντέλο 99-2000 πραγματικά 160000(πως το κατάλαβα? Όταν το πήρα είχε 49000 ή 50000 όταν το πρώτο ψηφίο του κοντέρ γύρισε στο εννέα παρατήρησα πάνω στο ψηφίο μία γραμμή σα κατσαβιδιά...) Τέλος πάντων στο θέμα μας. Σε μία ανάρτηση που είχε κάνει παλαιότερα ο Lord Dimos διάβασα για έναν Αμερικάνο ο οποίος είχε ανοίξει μία κεντρική μονάδα ίδιας γενιάς 2... προχωρώντας σε καθάρισμα της αντλίας και των μικρών πίρων που έχει στο εσωτερικό και ανέφερε ότι δούλεψε στη συνέχεια... Φίλος λοιπόν ο οποίος έχει σπουδάσει αυτοματισμούς και ηλεκτρονικός δέχθηκε να την ανοίξουμε αφού ούτως ή άλλως θα πλήρωνα για καινούργια ή για μεταχειρισμένη ..(φυσικά εγώ στη καινούργια θα κατέληγα). Τη πήραμε στα χέρια λοιπόν και φτάσαμε στο σημείο να τη λύσουμε(αυτός δηλαδή εγώ το έπαιζα project leader ) έως τους πίρους και τα εμβολάκια καθαρίσαμε τη μηχανική αντλία η οποία ήταν μέσα στη βρώμα καθώς και τη πλακέτα η οποία ήταν πράσινη από τη χλωρίδα που είχε πιάσει στα 11 χρόνια όπως καθαρίσαμε και την έξοδο (τη φυσέτα) οποία ήτανε οξειδωμένη και τέλος βγάλαμε τα υγρά τα οποία ήταν ΚΑΤΆΜΑΥΡΑ και είχαν κατακάθια (ποιο πολύ πολτό μου θύμιζε) !!! . Δε την ανοίξαμε τελείως γιατί από κάτω είναι πρεσαριστή και αν την ανοίγαμε ήταν σίγουρο πως θα τη παθαίναμε όπως ο Αμερικάνος ο οποίος δε κατόρθωσε να την κλήση σωστά. Έχει λοιπόν 8 μέρες δουλεύει άψογα και ναι σωστά μαντέψατε πιθανότατα γλίτωσα τα 1200€ ..... μήπως τώρα εν όψει κρίσης πρέπει να μεταδίδουμε ο ένας στον άλλο τέτοιου είδους λύσεις? Λίαν συντόμως θα ανακοινώσω και λύση για να μη μην μένουν τα Σεβρόφρενα...... |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Σωστός...!!
Σε πρόσφατη συζήτηση μου είπαν ότι και η μονάδα ABS στα 1200 προβλέπεται μια στο τόσο να αδειάζει απο υγρά (με πίεση) για καθαρισμό, αλλά κανείς δεν το κάνει λόγο κόστους... |
#3
|
|||
|
|||
![]() ![]() αναμενουμε χρονικες σου ανταποκρίσεις!! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, τα υγρά οφείλουν να αλλάζονται. Στις ενδιάμεσες περιόδους αλλάζονται μόνο τα υπόλοιπα υγρά φρένων...
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τέσσερις κεντρικές μονάδες που ανοίχθηκαν και οι τέσσερις παρουσίασαν το πρόβλημα στο ίδιο σημείο.... Παίζει σημαντικό ρόλο οι ώρες λειτουργίας που πατάς φρένο κυριώς όμως το πρόβλημα είναι σε ένα σημείο που τα υλικά είναι πολύ εππηρεπεί στη τριβή κα παράγουν "μούργα" που πρέπει να καθαρίζεται... Σύντομα θα ανακοινώσω και λύση για αυτό το θέμα απλά θα τη δοκιμάσουμε πρώτα αυτή τη στιγμή έχω μια κενετρική μονάδα με σέβρο επισκευασμένη και 2 ημέρες τώρα λειτουργεί το μοτεράκι ασταμάτητα θέλω να δω σε πόσες ώρες λειτουργείας θα κάψει..... |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Μετά από άνοιγμα 5 καμένων κεντρικών μονάδων σας βεβαιώ ότι τα τρία χρόνια είναι πάαααααρα πολλά ειδικά αν οδηγάς Αθήνα κέντρο.... ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
φιλε GSMAN το ιδιο προβλημα ειχα και εγω με το gs1200 που φοραει την ιδια.το προβλημα ειναι καθαρα στην διαρροη υγρου με συνεπεια να μην κραταει σταθερη πιεση στην μοναδα.την παλια μου ακομα δεν την εχω φτιαξει αλλα σιγουρα οφειλεται απο εκει!!!
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Μία κεντρική μονάδα αποτελείτε από το ηλεκτρονικό κομμάτι(πλακέτα) και το μηαχνικό μέρος(2 μικρά μοτέρ που δουλεύουν κάθε φορά που πατάμαι φρένο). Αν σου χαλάσει η πλακέτα, το χάσαμε το κορμί πατριώτ... ![]() όμως συνήθως η βλάβη εντοπίζεται στο πίσω μοτεράκι...Τυχαίο??? ![]() Δε νομίζω.... Πολλοί αναβάτες πατάνε συνεχώς είτε ηθελημένα είτε άθελα το πίσω φρένο το οποίο δουλεύει υπερωρίες ... όμως επηδεί σκοπεύω να το προωθήσω μέσω εταιρίας ποιο επαγγελματικά θα σταματήσω εδώ ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ | MARK | Αθλητισμός | 20 | 02-03-2011 15:31 |
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΙΚΑΡΙΑ | scorpiobmw | Διαδικτυακές αγορές - Ευκαιρίες | 20 | 27-02-2011 21:50 |
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.. | tsompanis | Μου τη δίνει που ..... | 24 | 04-10-2010 13:34 |
ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΣΙΤΑ ΓΙΑ GS 1200 ADV 08' | egine1 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 33 | 02-10-2010 09:22 |