![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Καλησπερα παιδια, καλη χρονια σας ευχομαι και παντα ορθιοι.
Προς το παρων καβαλαω μια BMW 1100 GS του 97 κουκλι πραγματικο, φρεσκοβαμενη, τα σερβις της στην ωρα τους, εξατμιση χειροποιητη, καγκελα χειροποιητα για πλαινους σακους κτλ.... Γενικα πολυ προσεγμενη, ειναι η πρωτη μου ![]() Το ερωτημα μου λοιπον ειναι το εξης: Ειμαι αναμεσα στην BMW 1200 GS και την KTM ADVENTURE 990. Εχουμε και λεμε, συγκριτικα μιλωντας. Ποιο το κοστος συντηρησης και σερβις, κοστος εξοπλισμου των μοτο, τι ζημιες μπορει να αντιμετωπισω στο καθενα, ποιο ειναι best value for money, ποιο εχει καλυτερη μεταπωλητικη αξια, τα αρνητικα και τα θετικα του καθε μοντελου... Μιλαμε για περιπου 17.000 ευρω την σημερινη εποχη που καλως η κακως ειναι αρκετα πολλα για μια μηχανη και για να κανω τα γουστα μου οποτε μα οποτε το θελησω!!! Προσωπικα κλινω προς BMW χωρις ομως να ξερω γιατι πραγματικα αποριπτω το ΚΤΜ, ισως η BMW ειναι ιδεολογια!! Ευχαριστω πολυ για την κατανοηση και συγγνωμη αν σας κουρασα αλλα ψαχνω να δω τι θα απογινω ο καψερος!! ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ήμουν και εγώ ανάμεσα στα δύο και θα σου πω τους λόγους που με απέτρεψαν από το ΚΤΜ.
Τρομακτική ζέστη από το μοτέρ και τα τελικά. Υψηλή κατανάλωση (10 λιτ/100km) μέσα στην πόλη. Η συγκεκριμένη μηχανή θέλει γκάζι για να δείξει τον καλό εαυτό της. Φοβάμαι πως δεν είναι κατάλληλο για "καθημερινή" μετακίνηση και δουλειές του σπιτιού. Είναι ένα "όπλο" και πρέπει να του δείχνεις την ανάλογα συμπεριφορά αλλά και φροντίδα. Από την άλλη, σίγουρα θα βρεθούν πάμπολλοι που θα σου πουν να κρατήσεις αυτό που ήδη έχεις διότι πρόκειται για ένα από τα καλύτερα μηχανήματα που κύλησαν τους τροχούς τους στον πλανήτη. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Θα έλεγα σα γενική αρχή, για μένα τουλάχιστον, ότι η μεταπωλητική αξία δεν πρέπει να αποτελεί κριτήριο αγοράς μηχανής. Το λες και συ άλλωστε! Να κάνεις τα γούστα σου όποτε το θελήσεις! Με αυτό που πραγματικά γουστάρεις, να συμπληρώσω!
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Θα σου πω και την δική μου γνώμη από την μικρή ( έως τώρα συμβιωση) με ένα ktm 990 adventure s. Ναι καίει πάρα πολύ , είναι δυστροπο στην πόλη, δεν κάνει το ταξιδι που κάνει το gs, βγάζουν τα τελικά πάρα πολύ ζέστη (πράγμα το οποιο διορθώνεται με aftermarket τελικά). Ομως: μόλις το καβαλήσεις αρχιζεις να χαμογελάς!!!!!!!!!! Στρίβει καταπληκτικα, έχει τρελή αποκριση στο γκάζι, περνάει από παντού, καταπληκτικο ζυγισμα, και στα χώματα........... τι να πω είναι απλα κατσικι,κανίβαλος, αγρίμι, ....., ........, κρικρι, ένα κάρο ζωντανα μαζί
![]() ![]() ![]() υγ Πάρε το KTM ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Συμφωνώ με Translatora . Εάν δεν είσαι φανατικός εντουρας και δεν έχεις την ικανότητα να το στύψεις στα χώματα ,το ΚΤΜ δεν είναι ότι καλύτερο .Ένα μεγάλο μείον είναι και τα φρένα του .
Θεωρώ την R 1200 GS την ποιο ολοκληρωμένη, όμορφη και εμπορική μότο της κατηγορίας. Σαφώς και η πώληση είναι ευκολότερη στην GS ,σε τιμή …παίζουν πολλοί παράγοντες …με μια αναζήτηση μεταχειρισμένων στο net θα πάρεις μια ιδέα. Για τα σέρβις ,η ΚΤΜ νομίζω ότι είναι λίγο ακριβότερη ,από παλαιά εμπειρία με 640LC ,για …σιγουριά… κτύπα ένα τηλ. στις αντιπροσωπείες.! ΩΧ..ωχ …<<τι ζημιες μπορει να αντιμετωπισω στο καθενα, ποιο ειναι best value for money >> τι το΄θελες αυτό ??? …δίνει αφορμή σε κάποιους να προσπαθήσουν να σε πείσουν ότι τα ευρωπαϊκά άλογα χαλάνε και ότι πρέπει να πάρεις ένα ιαπωνικό <<υπερσύγχρονο - άθραυστο>> gaidourodero ! ![]() ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τι αντικειμενικότητα!!!!! ![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
παρε multistrada φιλε μου!πολυ μπροστα!μα παρα πολυ!!!
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() H μια θα΄λεγα οτι ειναι 80% χωμα και 20% ασφαλτο{κτμ}
και η αλλη ειναι 50/50{bmw} ....... Ειναι πως ακριβως θελεις να αξιοποιησης το καθε οχημα....! ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
πάνω από όλα η αντικειμενικότητα!!!
![]() Τώρα όσο αφορά τα φρένα του σίγουρα δεν έχουν την αίσθηση που έχουν του gs αλλα είναι προσανατολισμένα για χωμάτινη χρηση, κατα την γνώμη μου. Δεν είναι αυτά που περιμένεις απο΄ένα μηχανάκι 100 ίππων στην ασφαλτο αλλα είναι αυτα που θέλεις από ένα μηχανάκι 100 ίππων και 230 κιλών στο χώμα. Αυτα επαναλαμβάνω κατα την δική μου γνωμη, και να προσθέσω ότι τουλάχιστον εμένα δεν με έχουν προβληματίσει ποτέ, και σε νορμάλ αλλά και σε...."υπερβολική " οδηγηση στην ασφαλτο |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τώρα, μιας που μιλάμε για αίσθηση ,για πες μου πως αισθάνεσαι 200αρισμενος και φορτωμένος με τις σαμπρέλες στα λάστιχα ???: D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
R 1200 GS Adventure | PapaSouzas | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 7 | 09-04-2011 13:18 |
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 | jmar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 40 | 11-10-2010 16:13 |
GS 1200 Adventure | spirositea | Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) | 7 | 15-09-2010 00:18 |
R 1200 GS ADVENTURE | Benjamako | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 11 | 13-01-2010 16:55 |
BMW R 1200 GS Adventure. | Arkas | Νέα μοντέλα BMW | 2 | 07-05-2009 14:50 |