![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Θα σου πω και την δική μου γνώμη από την μικρή ( έως τώρα συμβιωση) με ένα ktm 990 adventure s. Ναι καίει πάρα πολύ , είναι δυστροπο στην πόλη, δεν κάνει το ταξιδι που κάνει το gs, βγάζουν τα τελικά πάρα πολύ ζέστη (πράγμα το οποιο διορθώνεται με aftermarket τελικά). Ομως: μόλις το καβαλήσεις αρχιζεις να χαμογελάς!!!!!!!!!! Στρίβει καταπληκτικα, έχει τρελή αποκριση στο γκάζι, περνάει από παντού, καταπληκτικο ζυγισμα, και στα χώματα........... τι να πω είναι απλα κατσικι,κανίβαλος, αγρίμι, ....., ........, κρικρι, ένα κάρο ζωντανα μαζί
![]() ![]() ![]() υγ Πάρε το KTM ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τι αντικειμενικότητα!!!!! ![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
παρε multistrada φιλε μου!πολυ μπροστα!μα παρα πολυ!!!
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
πάνω από όλα η αντικειμενικότητα!!!
![]() Τώρα όσο αφορά τα φρένα του σίγουρα δεν έχουν την αίσθηση που έχουν του gs αλλα είναι προσανατολισμένα για χωμάτινη χρηση, κατα την γνώμη μου. Δεν είναι αυτά που περιμένεις απο΄ένα μηχανάκι 100 ίππων στην ασφαλτο αλλα είναι αυτα που θέλεις από ένα μηχανάκι 100 ίππων και 230 κιλών στο χώμα. Αυτα επαναλαμβάνω κατα την δική μου γνωμη, και να προσθέσω ότι τουλάχιστον εμένα δεν με έχουν προβληματίσει ποτέ, και σε νορμάλ αλλά και σε...."υπερβολική " οδηγηση στην ασφαλτο |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τώρα, μιας που μιλάμε για αίσθηση ,για πες μου πως αισθάνεσαι 200αρισμενος και φορτωμένος με τις σαμπρέλες στα λάστιχα ???: D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Mα είπα ότι το gs έιναι πολύ καλύτερο στο ταξιδι,εκτός του ότι εγώ στην άσφαλτο δεν......Είναι δύο μηχανάκια με διαφορετικό προσανατολισμό. Τωρα για 200 φορτωμένος τι να σου οω δεν το χω δοκιμάσει(στο μηχανάκι έχω μόνιμα χωμάτινα με δείκτη 130) αλλα΄σίγουρα το tubeless είναι πολύ καλύτερο. Από την άλλη όμως αμα σου στραβώσει μια ζάντα στο βουνό με tubeless την πάτησες ![]() ![]() ![]() ![]() Να σου πω και κάτι άλλο, δεν τα πολυ εμπιστευομαι τα περιοδικα και τις μετρησεις τους. Μπορει να έχω άδικο αλλα..... Αυτο φυσικα δεν ακυρώνει το γεγονός ότι το gs έχει άγκυρες. Αλλά θα επιμεινω ότι τα φρένα του ktm έιναι περισσότερο προσανατολισμένα για χώμα. Όπως και να χεικ νομίζω πως θα συμφωνίσουμε στο ότι δεν παίρνεις ένα ktm για να μην το βγάλεις χώμα και ένα gs για να μην το ταξιδέψεις! Τα χαραμίζεις κατά την άποψη μου. Καθε ένα από τα δύο μηχανάκια έιναι κορυφαία στο έιδος τους,δεν νομίζω ότι τήθεται θέμα σύγκρισης. Το θέμα είναι όταν ξεκαβαλάμε να έχουμε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.... ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Αυτό είπα απ΄ την αρχή …εάν είσαι εντουρας και γουστάρεις σχίσιμο στο χώμα η ΚΤΜ είναι μονόδρομος, σε κάθε άλλη χρήση όχι ότι καλύτερο.
![]() Καλύτερα να βάλεις την σαμπρέλα αφού (και αν) στραβώσει η ζάντα ![]() ![]() ![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
R 1200 GS Adventure | PapaSouzas | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 7 | 09-04-2011 13:18 |
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 | jmar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 40 | 11-10-2010 16:13 |
GS 1200 Adventure | spirositea | Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) | 7 | 15-09-2010 00:18 |
R 1200 GS ADVENTURE | Benjamako | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 11 | 13-01-2010 16:55 |
BMW R 1200 GS Adventure. | Arkas | Νέα μοντέλα BMW | 2 | 07-05-2009 14:50 |