GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 10-10-2011, 15:18
jtnakos Ο/Η jtnakos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Σιατιστα
Μoto: MΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ MW(είχα και θα ξανα πάρω)
Μηνύματα: 4,783
Προεπιλογή ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200

Με την σειρα μου και εγω να βαλω ενα λιθαρακι στα τεχνικα θεματα(δεν ξερω αν ξαναανεβηκε το θεμα)..Αλλαγη μπουζι λοιπον με φωτο..σε gs1200

Εκανα το τολμημα να βαλω μπουζι ιριδιου και μπωρω να πω πως ειδα διαφορα(σε συνδιασμο με φιλτρο k&n)κανοντας την διαδρομη απο Καλαμπακα για Λαρισα περναμε κατι στροφηλικια πριν τον Τυρναβο και εκει καταλαβα την διαφορα,στο τελιωμα της στροφης και διαδοχικο ανοιγμα του γκαζιου το adve ειχε αρπαγμα απο τις χαμιλες(αυξανε σταδιακα την ροπη του απο τα χαμιλα)αυτο που μου εκανε ΤΕΡΑΣΤΙΑ εντιπωση ηταν στα 140 χλμω επιανε μια τεραστια ροπη και μεχρη τα 200 χλμω ειχα την αισθηση αγωνιστικου μοτο(δεν ξερω αν ηταν η ιδεα μου αλλα το βιωσα αισθητα)δηλ.απο τα 140 στα 200 χρειαζοταν ελαχιστα δευτερολεπτα για να τα βγαλει....Εμπαση περιπτωση στο θεμα μας ..
Παριγγηλα ενα μπουζοκλειδο απο το διαδικτιο αλλα δεν μου ηρθε τελικα με αποτελεσμα να δανιστω απο κολλητο το οποιο το προμηθευτικε απο τοπικο καταστιμα και με μια μικρη πατεντα (το τροχισα περιπου 2 χιλιοστα κατα μηκος για να χωρεσει στους κυλινδρους)εκανα την δουλεια μου...
Παμε λοιπον να το δουμε κιωλας..


τα εργαλεια που μου χρειαστικαν να αλαξω τα μπουζι(συν τα torx για να βγαλω τα προστατευτικα καπακια κυλιδνρων)

ξεβιδωνω με προσωχη τις 3 βιδες που εχει το προστατευτικο κυλινδρων,προσωχη στους αποστατες μην μπερδευτουν(ο μικρος αποστατης μπαινει στην κατω βιδα προστατευτικου)



η κατω βιδα που προανεφαιρα και εδω ειναι ο μικρος αποστατης ο οποιος μπαινει αναμεσα στο προστατευτικο και σε ενα πλαστικο που θα αναφαιρω παρακατω για να βιδωθει αργοτερα..



και η τριτη βιδα προστατευτικου.



ξεκουμπωνουμε προσεκτικα το προστατευτικο μπουζοκαλωδιου και λεω προσεκτικα γιατι θα πρεπει να το ξεκουμπωσουμε μονομπαντα δηλ με μια φορα απο τα δεξια προς τα αριστερα με αρκετο τραβηγμα(δεν θελει φοβο αρκει η δυναμη που θα ασκησουμε να ειναι ελενχωμενη μην το σπασουμε) και οι οδηγοι του μας δειχνουν επειτα πως θα το ξανα κουμπωσουμε.


με το γερμανικο κλειδι και χρισιμοποιοντας τον ιδιο τον κυληνδρο για υπομοχλιο (αφου εβαλα ενα διπλωμενο χαρτι απο κατω για να μην του κανω σημαδια) ξεκουμπωνω την πιπα του μπουζιου(μην παει ο νουσας αλλου)


και με το χαρτι απο πισω για αποφυγη σημαδιων.






Περνω μετα το πατενταρισμενο ,πουζοκλειδο με μια προεκταση καστανιας και ξεβιδωνω παλη προσεκτικα το μπουζι(ολλες οι κοινισεις και ξεβιδωματα ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ)



Στο βαθος της τρυπας βρισκεται το μπουζι.Βαζουμε την καστανια με την προεκταση και στο τελιωμα το μπουζοκλειδο και ξεβιδωνουμε το μπουζι.





βγαζω το παλιο μπουζι και το αντικατηστω με ενα καινουριο





βιδωνουμε το καινουριο μπουζι οχι παρα πολυ σφηξιμο υπαρχει ενδεχομενο να σκιστει ο κυληνδρος με την αυξομιωση της θερμοκρασιας(το καλητερο θα ηταν δυναμοκλειδο αλλα να πω την αληθεια το τσιγκουνευτικα 115 ευρω ειναι αυτα)το σφηγκουμε λοιπον με το χερι και επειτα μιση στροφη περιπου με την καστανια ΠΡΟΣΩΧΗ οχι πολυ σφηξιμο..



κουμπωνουμε την πιπα δυνατα μεχρη να αισθανθουμε το κλικ στο χερι μας οτι κουμπωσε και εναν εξτρα ελενχο, κουμπωνουμε και το προστατευτικο μπουζοκαλωδιου-πιπας οπως μας διχνουν οι οδηγοι.Παει λοιπον το πρωτο μπουζι,παμε για το δευτερο.

Το δευτερο μπουζι βρισκεται στο κατω μερος του κυλινδρου στο οποιο υπαρχει ενα προστατευτικο πλαστικο που κρατιεται με 2 βιδες την μια βιδα την ξεβιδωσαμε με το που βγαλαμε το προστατευτικο κυλινδρων-αλουμινιο στην δευτερη βιδα πρεπει να σκυψουμε αρκετα για να γινει ωρατη,





αφου την ξεβιδωσουμε πιανουμε την πιπα και την κουναμε αριστερα-δεξια τραβοντας την για να βγει και να δουμε το μπουζι






προσωχη αν εχετε τα καγγελα απο το adve δεν μπαινει η καστανια και το μπουζοκλειδο μαζι,μιλαω για τον αριστερο κυλινδρο,στον δεξι δεν αντιμετωπισα προβλημα ετσι ανοιξα μια τρυπα στο κλειδι για να μπωρεσω να το ξεβιδωσω,σαν ταφ φανταστιτε,βαζοντας ενα κατσαβιδι(δεν εβγαλα φωτο γιατι μολις μου ειχε πεσει η φωτογραφηκη απο τα χερια και την χαντακωσα,πολεμος χωρις θυματα δεν υπαρχει).
Μετα βιδωνουμε και αυτο το μπουζι με το χερι οσο παρει και μετα μιση στροφη με το πατεντα κλειδι-ταφ που φτιαξαμε,βιδωνουμε το πλαστικο-προστατευτικο πιπας την μια βιδα γιατι η δευτερη θα βιδωθει με το αλουμινιο και τελος μονταρουμε το αλουμινιο-προστατευτικο κυλινδρων..
Τα ιδια ακριβως κανουμε και στην δεξια πλευρα του gs 1200 με την διαφορα πως ειναι ευκολοτερη η δεξια..

Εχω να τονισω πως ειναι πανευκολο το σερβις του gs 1200 λιγο διαβασμα και να πιανουν τα χερια,μαζι με ενα καφεδακι της αρεσκιας μας και ολλα Ο.Κ

Για τις πατεντες κλειδια συνχωρεστεμε το καλητερο θα ηταν δυναμοκλειδο και σφηξιμο με κιλα,το ξανα τονιζω,,,,Εγω πηρα το ρισκο στο δικο μου μοτο,δεν σας λεω να κανετε το ιδιο,απλα σας διχνω τον τροπο............


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Last edited by jtnakos; 10-10-2011 at 15:25.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 10-10-2011, 17:36
kriti manoysos Ο/Η kriti manoysos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2011
Περιοχή: ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: BMWr1200gs 2008
Μηνύματα: 107
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200

πόσα χλμ.έχεις?σε τι κατάσταση τα βρήκες?και τι τύπο μπουζί πήρες?
ήσουνα κατατοπιστικός παντος...
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 10-10-2011, 17:56
ΤΡΟΧΗΛΑΤΟΣ Ο/Η ΤΡΟΧΗΛΑΤΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: ΚΑΜΑΤΕΡΟ
Μoto: R1200GS 10.2006
Μηνύματα: 131
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jtnakos Εμφάνιση μηνυμάτων

Εχω να τονισω πως ειναι πανευκολο το σερβις του gs 1200 λιγο διαβασμα και να πιανουν τα χερια,μαζι με ενα καφεδακι της αρεσκιας μας και ολλα Ο.Κ
Άψογος,
όσο για το παραπάνω συμφωνώ απόλυτα.
Επίσης να προσθέσω εάν μου επιτρέπεις για όσους διαθέτουν αέρα (κομπρεσέρ), να φυσήξουν μέσα στην τρύπα του μπουζί πριν το βγάλουν ώστε να απομακρύνουν σκουπιδάκια που τυχόν θα μπουν στο κύλινδρο όταν θα βιδώσουμε τα καινούργια.
Πάντως είδες διαφορά με τα καινούρια ιριδίου. Χμ... μήπως να τα δοκίμαζα λες; :sm5:
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 10-10-2011, 19:36
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200

Μπράβο Γιάννη για την παρουσίαση ...

Σίγουρα θα βοηθήσει αρκετά, αυτόν που θα το επιχειρήσει, για πρώτη φορά ...

Καλοτάξιδα τα νέα σου μπουζί ...



.
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 10-10-2011, 19:43
jtnakos Ο/Η jtnakos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Σιατιστα
Μoto: MΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ MW(είχα και θα ξανα πάρω)
Μηνύματα: 4,783
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kriti manoysos Εμφάνιση μηνυμάτων
πόσα χλμ.έχεις?σε τι κατάσταση τα βρήκες?και τι τύπο μπουζί πήρες?
ήσουνα κατατοπιστικός παντος...
Μανουσο τα αλαξα στις 37000 χλμ,ηταν σε καλη κατασταση οφιλω να ομολογισω αλλα δεν επερνε για παραπανω,και αυτα που πηρα ειναι τα NGK DCPR8EIX 6546 ιριδιου τιμη και των 4ρων 48 ευρω (την τιμη που τα πηρα να διευκρινησω για τυχων παρεξηγηση τα πηρα απο αποθηκη-χοντρεμπορο που τα προμηθευει σε ανταλακτικα)...π.χ τα απλα εχουν περιπου 20 ευρω τα οποια τα κρατας maximum 40000χλμ ενω τα ιριδιου 48 ευρω και τα κρατας απο τα λεγομενα βεβαια 80000χλμ συν οτι εχεις καλυτερη καταναλωση και αρπαγματα στις χαμιλες..
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΤΡΟΧΗΛΑΤΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Άψογος,
όσο για το παραπάνω συμφωνώ απόλυτα.
Επίσης να προσθέσω εάν μου επιτρέπεις για όσους διαθέτουν αέρα (κομπρεσέρ), να φυσήξουν μέσα στην τρύπα του μπουζί πριν το βγάλουν ώστε να απομακρύνουν σκουπιδάκια που τυχόν θα μπουν στο κύλινδρο όταν θα βιδώσουμε τα καινούργια.
Πάντως είδες διαφορά με τα καινούρια ιριδίου. Χμ... μήπως να τα δοκίμαζα λες; :sm5:
Λευτερη το πρωτο post που ειδα σε τεχνικα θεματα ηταν το δικο σου και σε ευχαριστω καθηστεριμενα βεβαια,με την αλλαγη φουσκας στην μπρωστινη αναρτιση,αλλα με βοηθησε παρα πολυ να παρω θαρος και να ασχοληθω περισωτερο με το σερβις της μηχανης προσωπικα.Μπωρω να πω πως ειδα διαφορα σε συνδιασμο με το φιλτρο γιατι ξαφνικα,ειχα ενα αλλο μηχανακι στα χερια μου και ελπιζω να μην ηταν η ιδεα μου γιατι ΜΟΝΟ μια βολτα το εκανα απο τοτε που τα αλαξα,πιστευω αξιζει τον κοπο να τα δοκιμασεις....Οσο για το φυσηγμα εχεις απολυτο δικιο,στα παλιωτερα μοτο μας με τα δερφια μου που τα καναμε σερβις στο πατρικο ειχαμε την πολυτελεια κομπρεσερ και παντα τα φυσαγαμε για τυχων σκουπιδια.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 10-10-2011, 19:44
jtnakos Ο/Η jtnakos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Σιατιστα
Μoto: MΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ MW(είχα και θα ξανα πάρω)
Μηνύματα: 4,783
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπράβο Γιάννη για την παρουσίαση ...

Σίγουρα θα βοηθήσει αρκετά, αυτόν που θα το επιχειρήσει, για πρώτη φορά ...

Καλοτάξιδα τα νέα σου μπουζί ...



.
Ευχαριστω Νικολα
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 10-10-2011, 19:47
saitman Ο/Η saitman βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: GS 1200 2004
Μηνύματα: 4,238
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200

Γιαννη μου και εγω τα μπουζι τα ειχα αλλα δεν τραβουσε χαμηλα οποτε τα εβγαλα.αυτο που παρατηρησα ειναι οτι ειχα περισσοτερη οικονομια στο καυσιμο και περισσοτερη ροπη!σιγουρα θα τα ξαναβαλω!!πολυ καλη παρουσιαση!ποσο τα αγορασες?εμενα μου στοιχησαν γυρω στα 8 το τμχ λογω αγορας στο κοστος!!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 10-10-2011, 20:11
johntsip Ο/Η johntsip βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ATHENS
Μoto: 1200 adv
Μηνύματα: 306
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200

:sm5::sm5::sm5:
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 10-10-2011, 20:51
adventure Ο/Η adventure βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Ζάκυνθος
Μoto: BMW 1150GS Adventure Βασιλομήτωρ των ADV
Μηνύματα: 20,938
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200



Μπράβο Γιάννο πολύ κατατοπιστικό τεχνικό ποστ .



Καλοτάξιδα .



Reply With Quote
  #10  
Παλιό 10-10-2011, 21:03
jtnakos Ο/Η jtnakos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Σιατιστα
Μoto: MΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ MW(είχα και θα ξανα πάρω)
Μηνύματα: 4,783
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ GS1200

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από adventure Εμφάνιση μηνυμάτων


Μπράβο Γιάννο πολύ κατατοπιστικό τεχνικό ποστ .



Καλοτάξιδα .



Ευχαριστω Δημητρο
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Φτερό πίσω τροχού gs1200 '07 siraxanz Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 19 05-01-2012 22:34
ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ BMW GS1200 zulu Ζήτηση 0 22-06-2011 01:54
ΠΛΑΣΤΙΚΑ GS1200 GSakias Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 5 17-08-2010 20:51
ΖΗΤΗΤΑΙ ΤΑΝΚ ΒΑG ΓΙΑ GS1200 ADV yiannis1987 Ζήτηση 27 26-11-2009 21:56
gs1200/07 friend2 Πωλήσεις μοτοσυκλετών 1 17-06-2009 14:42


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:40.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!