![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Με την σειρα μου και εγω να βαλω ενα λιθαρακι στα τεχνικα θεματα(δεν ξερω αν ξαναανεβηκε το θεμα)..Αλλαγη μπουζι λοιπον με φωτο..σε gs1200
Εκανα το τολμημα να βαλω μπουζι ιριδιου και μπωρω να πω πως ειδα διαφορα(σε συνδιασμο με φιλτρο k&n)κανοντας την διαδρομη απο Καλαμπακα για Λαρισα περναμε κατι στροφηλικια πριν τον Τυρναβο και εκει καταλαβα την διαφορα,στο τελιωμα της στροφης και διαδοχικο ανοιγμα του γκαζιου το adve ειχε αρπαγμα απο τις χαμιλες(αυξανε σταδιακα την ροπη του απο τα χαμιλα)αυτο που μου εκανε ΤΕΡΑΣΤΙΑ εντιπωση ηταν στα 140 χλμω επιανε μια τεραστια ροπη και μεχρη τα 200 χλμω ειχα την αισθηση αγωνιστικου μοτο(δεν ξερω αν ηταν η ιδεα μου αλλα το βιωσα αισθητα)δηλ.απο τα 140 στα 200 χρειαζοταν ελαχιστα δευτερολεπτα για να τα βγαλει....Εμπαση περιπτωση στο θεμα μας .. Παριγγηλα ενα μπουζοκλειδο απο το διαδικτιο αλλα δεν μου ηρθε τελικα με αποτελεσμα να δανιστω απο κολλητο το οποιο το προμηθευτικε απο τοπικο καταστιμα και με μια μικρη πατεντα (το τροχισα περιπου 2 χιλιοστα κατα μηκος για να χωρεσει στους κυλινδρους)εκανα την δουλεια μου... Παμε λοιπον να το δουμε κιωλας.. ![]() τα εργαλεια που μου χρειαστικαν να αλαξω τα μπουζι(συν τα torx για να βγαλω τα προστατευτικα καπακια κυλιδνρων) ![]() ξεβιδωνω με προσωχη τις 3 βιδες που εχει το προστατευτικο κυλινδρων,προσωχη στους αποστατες μην μπερδευτουν(ο μικρος αποστατης μπαινει στην κατω βιδα προστατευτικου) ![]() η κατω βιδα που προανεφαιρα και εδω ειναι ο μικρος αποστατης ο οποιος μπαινει αναμεσα στο προστατευτικο και σε ενα πλαστικο που θα αναφαιρω παρακατω για να βιδωθει αργοτερα.. ![]() και η τριτη βιδα προστατευτικου. ![]() ξεκουμπωνουμε προσεκτικα το προστατευτικο μπουζοκαλωδιου και λεω προσεκτικα γιατι θα πρεπει να το ξεκουμπωσουμε μονομπαντα δηλ με μια φορα απο τα δεξια προς τα αριστερα με αρκετο τραβηγμα(δεν θελει φοβο αρκει η δυναμη που θα ασκησουμε να ειναι ελενχωμενη μην το σπασουμε) και οι οδηγοι του μας δειχνουν επειτα πως θα το ξανα κουμπωσουμε. ![]() με το γερμανικο κλειδι και χρισιμοποιοντας τον ιδιο τον κυληνδρο για υπομοχλιο (αφου εβαλα ενα διπλωμενο χαρτι απο κατω για να μην του κανω σημαδια) ξεκουμπωνω την πιπα του μπουζιου(μην παει ο νουσας αλλου ![]() ![]() και με το χαρτι απο πισω για αποφυγη σημαδιων. ![]() ![]() Περνω μετα το πατενταρισμενο ,πουζοκλειδο με μια προεκταση καστανιας και ξεβιδωνω παλη προσεκτικα το μπουζι(ολλες οι κοινισεις και ξεβιδωματα ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ) ![]() Στο βαθος της τρυπας βρισκεται το μπουζι.Βαζουμε την καστανια με την προεκταση και στο τελιωμα το μπουζοκλειδο και ξεβιδωνουμε το μπουζι. ![]() ![]() βγαζω το παλιο μπουζι και το αντικατηστω με ενα καινουριο ![]() ![]() βιδωνουμε το καινουριο μπουζι οχι παρα πολυ σφηξιμο υπαρχει ενδεχομενο να σκιστει ο κυληνδρος με την αυξομιωση της θερμοκρασιας(το καλητερο θα ηταν δυναμοκλειδο αλλα να πω την αληθεια το τσιγκουνευτικα 115 ευρω ειναι αυτα)το σφηγκουμε λοιπον με το χερι και επειτα μιση στροφη περιπου με την καστανια ΠΡΟΣΩΧΗ οχι πολυ σφηξιμο.. ![]() κουμπωνουμε την πιπα δυνατα μεχρη να αισθανθουμε το κλικ στο χερι μας οτι κουμπωσε και εναν εξτρα ελενχο, κουμπωνουμε και το προστατευτικο μπουζοκαλωδιου-πιπας οπως μας διχνουν οι οδηγοι.Παει λοιπον το πρωτο μπουζι,παμε για το δευτερο. Το δευτερο μπουζι βρισκεται στο κατω μερος του κυλινδρου στο οποιο υπαρχει ενα προστατευτικο πλαστικο που κρατιεται με 2 βιδες την μια βιδα την ξεβιδωσαμε με το που βγαλαμε το προστατευτικο κυλινδρων-αλουμινιο στην δευτερη βιδα πρεπει να σκυψουμε αρκετα για να γινει ωρατη, ![]() ![]() αφου την ξεβιδωσουμε πιανουμε την πιπα και την κουναμε αριστερα-δεξια τραβοντας την για να βγει και να δουμε το μπουζι ![]() ![]() προσωχη αν εχετε τα καγγελα απο το adve δεν μπαινει η καστανια και το μπουζοκλειδο μαζι,μιλαω για τον αριστερο κυλινδρο,στον δεξι δεν αντιμετωπισα προβλημα ετσι ανοιξα μια τρυπα στο κλειδι για να μπωρεσω να το ξεβιδωσω,σαν ταφ φανταστιτε,βαζοντας ενα κατσαβιδι(δεν εβγαλα φωτο γιατι μολις μου ειχε πεσει η φωτογραφηκη απο τα χερια και την χαντακωσα,πολεμος χωρις θυματα δεν υπαρχει). Μετα βιδωνουμε και αυτο το μπουζι με το χερι οσο παρει και μετα μιση στροφη με το πατεντα κλειδι-ταφ που φτιαξαμε,βιδωνουμε το πλαστικο-προστατευτικο πιπας την μια βιδα γιατι η δευτερη θα βιδωθει με το αλουμινιο και τελος μονταρουμε το αλουμινιο-προστατευτικο κυλινδρων.. Τα ιδια ακριβως κανουμε και στην δεξια πλευρα του gs 1200 με την διαφορα πως ειναι ευκολοτερη η δεξια.. Εχω να τονισω πως ειναι πανευκολο το σερβις του gs 1200 λιγο διαβασμα και να πιανουν τα χερια,μαζι με ενα καφεδακι της αρεσκιας μας και ολλα Ο.Κ Για τις πατεντες κλειδια συνχωρεστεμε το καλητερο θα ηταν δυναμοκλειδο και σφηξιμο με κιλα,το ξανα τονιζω,,,,Εγω πηρα το ρισκο στο δικο μου μοτο,δεν σας λεω να κανετε το ιδιο,απλα σας διχνω τον τροπο............ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Last edited by jtnakos; 10-10-2011 at 15:25. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
πόσα χλμ.έχεις?σε τι κατάσταση τα βρήκες?και τι τύπο μπουζί πήρες?
ήσουνα κατατοπιστικός παντος... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
όσο για το παραπάνω συμφωνώ απόλυτα. Επίσης να προσθέσω εάν μου επιτρέπεις για όσους διαθέτουν αέρα (κομπρεσέρ), να φυσήξουν μέσα στην τρύπα του μπουζί πριν το βγάλουν ώστε να απομακρύνουν σκουπιδάκια που τυχόν θα μπουν στο κύλινδρο όταν θα βιδώσουμε τα καινούργια. Πάντως είδες διαφορά με τα καινούρια ιριδίου. Χμ... μήπως να τα δοκίμαζα λες; :sm5: |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Μπράβο Γιάννη για την παρουσίαση ...
![]() Σίγουρα θα βοηθήσει αρκετά, αυτόν που θα το επιχειρήσει, για πρώτη φορά ... ![]() Καλοτάξιδα τα νέα σου μπουζί ... ![]() .
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Γιαννη μου και εγω τα μπουζι τα ειχα αλλα δεν τραβουσε χαμηλα οποτε τα εβγαλα.αυτο που παρατηρησα ειναι οτι ειχα περισσοτερη οικονομια στο καυσιμο και περισσοτερη ροπη!σιγουρα θα τα ξαναβαλω!!πολυ καλη παρουσιαση!ποσο τα αγορασες?εμενα μου στοιχησαν γυρω στα 8 το τμχ λογω αγορας στο κοστος!!
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
:sm5::sm5::sm5:
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Μπράβο Γιάννο πολύ κατατοπιστικό τεχνικό ποστ . ![]() ![]() ![]() Καλοτάξιδα . ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Φτερό πίσω τροχού gs1200 '07 | siraxanz | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 19 | 05-01-2012 22:34 |
ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ BMW GS1200 | zulu | Ζήτηση | 0 | 22-06-2011 01:54 |
ΠΛΑΣΤΙΚΑ GS1200 | GSakias | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 5 | 17-08-2010 20:51 |
ΖΗΤΗΤΑΙ ΤΑΝΚ ΒΑG ΓΙΑ GS1200 ADV | yiannis1987 | Ζήτηση | 27 | 26-11-2009 21:56 |
gs1200/07 | friend2 | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 1 | 17-06-2009 14:42 |