GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 12-04-2012, 20:37
alexat Ο/Η alexat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Melissia
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 158
Προεπιλογή Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

είναι αυτά? (6&7) RealOEM.com BMW R21 R 1150 GS 00 (0415,0495) CRANKSHAFT ATTACHING PARTS

Ειναι φυσιολογικό να χρειάζονται αλλαγή στα 75000 χλμ? Τελικά είναι μια μεγάλη (σε λεφτά) ζημιά?
Ουφφφφ, πολλά ερωτηματικά έβαλα ρε παιδια
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 12-04-2012, 20:55
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

ναι αυτα ειναι και τα τεσσερα......... Τωρα για την ζημια ειναι ενα θεμα,γιατι ενα το λύσεις το μοτέρ δεν θα βάλεις και ελατήρια? δεν θα βαλεις και γλίστρες? δεν θα αλλάξεις και δισκοπλατω? και αλλα ακομα καμποσα ειναι θεμα....... πας θες δεν θες για μια επισκευη τη να πω. Αλλα για πες πως καταλαβες οτι θελει μεταλλα??
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 12-04-2012, 21:07
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από alexat Εμφάνιση μηνυμάτων
είναι αυτά? (6&7) RealOEM.com � BMW R21 R 1150 GS 00 (0415,0495) CRANKSHAFT ATTACHING PARTS

Ειναι φυσιολογικό να χρειάζονται αλλαγή στα 75000 χλμ? Τελικά είναι μια μεγάλη (σε λεφτά) ζημιά?
Ουφφφφ, πολλά ερωτηματικά έβαλα ρε παιδια
Τα εξι και εφτα ειναι τσιμουχες στεγανοποιησης .... αν δεν κανω καποιο λαθος.

Δεν μου φαινεται παραλογο να χρειαζονται αντικατασταση στα 75000 χλμ...
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 12-04-2012, 21:41
TASOS GS Ο/Η TASOS GS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: Chalkidiki 40° 14' 38" (40.2439°) north
Μηνύματα: 845
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων

Δεν μου φαινεται παραλογο να χρειαζονται αντικατασταση στα 75000 χλμ...

εμενα παλι μου φαινεται πολυ παραλογο...
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 12-04-2012, 21:42
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα εξι και εφτα ειναι τσιμουχες στεγανοποιησης .... αν δεν κανω καποιο λαθος.
σωστός ειναι τσιμούχες στροφάλου....!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν μου φαινεται παραλογο να χρειαζονται αντικατασταση στα 75000 χλμ...

κανονικα δεν επρεπε να του το κανει αυτο......!!!!

Reply With Quote
  #6  
Παλιό 12-04-2012, 22:46
alexat Ο/Η alexat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Melissia
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 158
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Καλησπέρα, ευχαριστώ για τις απαντήσεις στην ερώτηση. Είμαι σε διαδικασία αγοράς ενός 1150 και ο μηχανικός που την κοίταξε μου είπε "κάτι μου ακούγεται στα κουζινέτα, αλλά δε φαίνεται να είναι επείγον. Μπορεί και να βγάλεις άλλα τόσα χιλιόμετρα χωρίς θέμα, αλλά αν ο θόρυβος γίνει πιο έντονος τότε να υπολογίζεις κατέβασμα μοτέρ". Και προσπαθώ να δω τι μπορεί να σημαίνει αυτό...
Και το στοπ στη δεξιά μεριά της πλάκας του τιμονιού έχει σπάσει, αλλά αυτό είναι μάλλον μικρό (εκτός αν αλλάξω την πλάκα οπότε πάει κανα τετρακοσάρι...)

Γενικά έχω καταλήξει σε 3 μηχανές.
Η πρώτη είναι μια 1100 του 97 με 85000 χλμ που μου την δίνει σε πολύ καλή τιμή (2150) αφού σύντομα θα χρειαστεί άνοιγμα για δίσκοπλατώ (και ότι προκύψει) και ο πωλητής το έχει ενσωματώσει στην τιμή.
Η άλλη είναι μια 1100 του 97 επίσης από τον Παναγιωτόπουλο που τα έχει λυμένα αυτά τα θέματα (δίσκο-πλατώ) και γενικώς είναι καλύτερα προσεγμένη, ένας ιδιοκτήτης πλήρες ιστορικό, πιο περιποιημένη εμφανισιακά, αλλά η τιμή της είναι γύρω στα 1500 Ευρώ παραπάνω.
Και η τρίτη είναι 1150 του 02 με 3700 και τα θεματάκια που προανέφερα.
Ευχάριστος προβληματισμός, δε λέω, για το Πάσχα, αλλά αν έχετε οποιαδήποτε πρόταση την ακούω με χαρά...
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 12-04-2012, 23:32
Capitain Ο/Η Capitain βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Πειραιάς
Μoto: 2005 R1200RT
Μηνύματα: 1,335
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από alexat Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα, ευχαριστώ για τις απαντήσεις στην ερώτηση. Είμαι σε διαδικασία αγοράς ενός 1150 και ο μηχανικός που την κοίταξε μου είπε "κάτι μου ακούγεται στα κουζινέτα, αλλά δε φαίνεται να είναι επείγον. Μπορεί και να βγάλεις άλλα τόσα χιλιόμετρα χωρίς θέμα, αλλά αν ο θόρυβος γίνει πιο έντονος τότε να υπολογίζεις κατέβασμα μοτέρ". Και προσπαθώ να δω τι μπορεί να σημαίνει αυτό...
Και το στοπ στη δεξιά μεριά της πλάκας του τιμονιού έχει σπάσει, αλλά αυτό είναι μάλλον μικρό (εκτός αν αλλάξω την πλάκα οπότε πάει κανα τετρακοσάρι...)

Γενικά έχω καταλήξει σε 3 μηχανές.
Η πρώτη είναι μια 1100 του 97 με 85000 χλμ που μου την δίνει σε πολύ καλή τιμή (2150) αφού σύντομα θα χρειαστεί άνοιγμα για δίσκοπλατώ (και ότι προκύψει) και ο πωλητής το έχει ενσωματώσει στην τιμή.
Η άλλη είναι μια 1100 του 97 επίσης από τον Παναγιωτόπουλο που τα έχει λυμένα αυτά τα θέματα (δίσκο-πλατώ) και γενικώς είναι καλύτερα προσεγμένη, ένας ιδιοκτήτης πλήρες ιστορικό, πιο περιποιημένη εμφανισιακά, αλλά η τιμή της είναι γύρω στα 1500 Ευρώ παραπάνω.
Και η τρίτη είναι 1150 του 02 με 3700 και τα θεματάκια που προανέφερα.
Ευχάριστος προβληματισμός, δε λέω, για το Πάσχα, αλλά αν έχετε οποιαδήποτε πρόταση την ακούω με χαρά...
´Κατι του ακουγεταί?? είναι bmwδακιας? γιατί πρέπει να έχει κάποιος υπερβολικά εκπαιδευμένο αυτί για να καταλάβει με την ακοή του φθορά κουζινετων, ιδίως σε boxer 1150.. Εμένα πάντως μου ακούγεται για φίδι η ιστορία... Μάλλον σου έχει πέσει ένα χιλιαρικακι μέσα στη μηχανη και αν συνεχίσεις θα σου το βγάλει ο τύπος...
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 12-04-2012, 23:47
panagiotis.farmer Ο/Η panagiotis.farmer βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Ανω Διμηνιο Κορινθιας
Μoto: R1150GS(02) DRZ400S(04) DT175(80)
Μηνύματα: 4,764
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TASOS GS Εμφάνιση μηνυμάτων
εμενα παλι μου φαινεται πολυ παραλογο...
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 13-04-2012, 10:52
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Capitain Εμφάνιση μηνυμάτων
´Κατι του ακουγεταί?? είναι bmwδακιας? γιατί πρέπει να έχει κάποιος υπερβολικά εκπαιδευμένο αυτί για να καταλάβει με την ακοή του φθορά κουζινετων, ιδίως σε boxer 1150.. Εμένα πάντως μου ακούγεται για φίδι η ιστορία... Μάλλον σου έχει πέσει ένα χιλιαρικακι μέσα στη μηχανη και αν συνεχίσεις θα σου το βγάλει ο τύπος...
Ο θορυβος του κουζινετου, ειτε ειναι στροφαλου ειτε μπιελας (στον πυρο του πιστονιου), ειναι πολυ χαρακτηριστικος και δεν χρειαζεται να εχει κανεις εκπαιδευμενο αυτι ουτε να ειναι BMWακιας.
Ο θορυβος αυτος εχει την ιδια χροια ειτε συμβαινει σε αυτοκινητα, ειτε σε φορτηγα ειτε σε μοτοσυκλετες, η ενταση του δε ειναι αναλογη της φθορας.
Το μονο προσον που πρεπει να εχει ο μηχανικος ειναι να τον εχει ξανακουσει και μετα απο λυσιμο του κινητηρα να εχει διαπιστωσει την βλαβη προς αποδειξη των οσων ακουγε πριν το λυσιμο, με λιγα λογια να εχει εμπειρια. Μετα, μενει ανεξιτηλος στην μνημη διοτι οπως ειπα ειναι πολυ χαρακτηριστικος και δεν μπορει να μπερδευθει με ακνεναν αλλον.

Last edited by GeorgeP; 13-04-2012 at 11:15.
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 13-04-2012, 11:14
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
........................................
Δεν μου φαινεται παραλογο να χρειαζονται αντικατασταση στα 75000 χλμ...
Eιναι τελειως παραλογο Γιωργο μου.
Τα κουζινετα εχουν μεγαλυτερη αντοχη απο τα ρουλεμαν και γιαυτο τα δευτερα αντικατασταθηκαν σε ολους τους κινητηρες......περαν του βαρους και φυσικα του κοστους που τα ρουλεμαν εχουν.
Ενα κουζινετο παθαινει βλαβη ΜΟΝΟΝ οταν μεινει απο λαδι "η οταν το λαδι ειναι κακης ποιοτητας λογω παρατεταμενης χρησης του οπου οι ιδιοτητες λιπανσης του εχουν παει περιπατο. Δλδ, αν βαζει ο χρηστης απλο ορυκτελαιο και δεν το αλλαζει στα προκαθορισμενα χιλιομετρα αλλα το αφηνει για άλλα τοσα τοτε μακροπροθεσμα θα υπαρξει προβλημα.
Οι αεροψυκτοι κινητηρες εχουν και μια ταση να καταναλωνουν λαδι λογω των μεγαλων διακενων που εχουν για να αντιμετωπισουν τις τεραστιες διακυμανσεις της θερμοκρασιας που υφιστανται αλλα και την εξατμιση του λαδιου μεσω υδρατμοποιησης μεσα στο καρτερ απο αυτην την θερμοκρασια, αφου δεν υπαρχει το νερο για να την κραταει σταθερη. Ετσι αν ο ιδιοκτητης δεν ειναι σχολαστικος με την σταθμη ¨η και την ποιοτητα του λαδιου τοτε καποιο κουζινετο θα παρουσιασει βλαβη και θα χρειαστει αλλαγη.

Σημειωσε οτι, η απειροελαχιστη ζημια σε κουζινετο δεν ειναι ποτε αναστρεψιμη οτι λαδι και να βαλεις οτι ματζουνι και να του κανεις εκ των υστερων....αν υπαρξει ζημια οσο μικρη και να ειναι αυτη θα εχει αυξητικη διαδρομη, ποτε στασιμη και ποτε αναστρεψιμη.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
πλαινες βαλιτσες ΒΜW για GS1150 R Mascetti R850R Πωλήσεις εξοπλισμού αναβάτου 2 14-10-2011 21:22
GS1150 κάθισμα μπροστινό καινούργιο konstelos Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 0 21-06-2011 13:53
Karoo για Χωματινους αλλά & Bridgestone BW για F800ηδες mAthosalas Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 9 06-02-2011 12:10
πωλουνται για GS1150 CF.DAKAR Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 0 06-09-2010 17:23
Συστάσεις για λάστιχα και μπαταρία GS1150 ADV Βαγγέλης Λ. Τεχνικά θέματα διάφορα 5 26-08-2009 20:35


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:12.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!