![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
είναι αυτά? (6&7) RealOEM.com BMW R21 R 1150 GS 00 (0415,0495) CRANKSHAFT ATTACHING PARTS
Ειναι φυσιολογικό να χρειάζονται αλλαγή στα 75000 χλμ? Τελικά είναι μια μεγάλη (σε λεφτά) ζημιά? Ουφφφφ, πολλά ερωτηματικά έβαλα ρε παιδια
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
ναι αυτα ειναι και τα τεσσερα......... Τωρα για την ζημια ειναι ενα θεμα,γιατι ενα το λύσεις το μοτέρ δεν θα βάλεις και ελατήρια? δεν θα βαλεις και γλίστρες? δεν θα αλλάξεις και δισκοπλατω? και αλλα ακομα καμποσα ειναι θεμα....... πας θες δεν θες για μια επισκευη τη να πω. Αλλα για πες πως καταλαβες οτι θελει μεταλλα??
![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δεν μου φαινεται παραλογο να χρειαζονται αντικατασταση στα 75000 χλμ... |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
εμενα παλι μου φαινεται πολυ παραλογο...
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
σωστός ειναι τσιμούχες στροφάλου....!! Απόσπασμα:
κανονικα δεν επρεπε να του το κανει αυτο......!!!!
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Καλησπέρα, ευχαριστώ για τις απαντήσεις στην ερώτηση. Είμαι σε διαδικασία αγοράς ενός 1150 και ο μηχανικός που την κοίταξε μου είπε "κάτι μου ακούγεται στα κουζινέτα, αλλά δε φαίνεται να είναι επείγον. Μπορεί και να βγάλεις άλλα τόσα χιλιόμετρα χωρίς θέμα, αλλά αν ο θόρυβος γίνει πιο έντονος τότε να υπολογίζεις κατέβασμα μοτέρ". Και προσπαθώ να δω τι μπορεί να σημαίνει αυτό...
Και το στοπ στη δεξιά μεριά της πλάκας του τιμονιού έχει σπάσει, αλλά αυτό είναι μάλλον μικρό (εκτός αν αλλάξω την πλάκα οπότε πάει κανα τετρακοσάρι...) Γενικά έχω καταλήξει σε 3 μηχανές. Η πρώτη είναι μια 1100 του 97 με 85000 χλμ που μου την δίνει σε πολύ καλή τιμή (2150) αφού σύντομα θα χρειαστεί άνοιγμα για δίσκοπλατώ (και ότι προκύψει) και ο πωλητής το έχει ενσωματώσει στην τιμή. Η άλλη είναι μια 1100 του 97 επίσης από τον Παναγιωτόπουλο που τα έχει λυμένα αυτά τα θέματα (δίσκο-πλατώ) και γενικώς είναι καλύτερα προσεγμένη, ένας ιδιοκτήτης πλήρες ιστορικό, πιο περιποιημένη εμφανισιακά, αλλά η τιμή της είναι γύρω στα 1500 Ευρώ παραπάνω. Και η τρίτη είναι 1150 του 02 με 3700 και τα θεματάκια που προανέφερα. Ευχάριστος προβληματισμός, δε λέω, για το Πάσχα, αλλά αν έχετε οποιαδήποτε πρόταση την ακούω με χαρά... |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ο θορυβος αυτος εχει την ιδια χροια ειτε συμβαινει σε αυτοκινητα, ειτε σε φορτηγα ειτε σε μοτοσυκλετες, η ενταση του δε ειναι αναλογη της φθορας. Το μονο προσον που πρεπει να εχει ο μηχανικος ειναι να τον εχει ξανακουσει και μετα απο λυσιμο του κινητηρα να εχει διαπιστωσει την βλαβη προς αποδειξη των οσων ακουγε πριν το λυσιμο, με λιγα λογια να εχει εμπειρια. Μετα, μενει ανεξιτηλος στην μνημη διοτι οπως ειπα ειναι πολυ χαρακτηριστικος και δεν μπορει να μπερδευθει με ακνεναν αλλον. Last edited by GeorgeP; 13-04-2012 at 11:15. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Τα κουζινετα εχουν μεγαλυτερη αντοχη απο τα ρουλεμαν και γιαυτο τα δευτερα αντικατασταθηκαν σε ολους τους κινητηρες......περαν του βαρους και φυσικα του κοστους που τα ρουλεμαν εχουν. Ενα κουζινετο παθαινει βλαβη ΜΟΝΟΝ οταν μεινει απο λαδι "η οταν το λαδι ειναι κακης ποιοτητας λογω παρατεταμενης χρησης του οπου οι ιδιοτητες λιπανσης του εχουν παει περιπατο. Δλδ, αν βαζει ο χρηστης απλο ορυκτελαιο και δεν το αλλαζει στα προκαθορισμενα χιλιομετρα αλλα το αφηνει για άλλα τοσα τοτε μακροπροθεσμα θα υπαρξει προβλημα. Οι αεροψυκτοι κινητηρες εχουν και μια ταση να καταναλωνουν λαδι λογω των μεγαλων διακενων που εχουν για να αντιμετωπισουν τις τεραστιες διακυμανσεις της θερμοκρασιας που υφιστανται αλλα και την εξατμιση του λαδιου μεσω υδρατμοποιησης μεσα στο καρτερ απο αυτην την θερμοκρασια, αφου δεν υπαρχει το νερο για να την κραταει σταθερη. Ετσι αν ο ιδιοκτητης δεν ειναι σχολαστικος με την σταθμη ¨η και την ποιοτητα του λαδιου τοτε καποιο κουζινετο θα παρουσιασει βλαβη και θα χρειαστει αλλαγη. Σημειωσε οτι, η απειροελαχιστη ζημια σε κουζινετο δεν ειναι ποτε αναστρεψιμη οτι λαδι και να βαλεις οτι ματζουνι και να του κανεις εκ των υστερων....αν υπαρξει ζημια οσο μικρη και να ειναι αυτη θα εχει αυξητικη διαδρομη, ποτε στασιμη και ποτε αναστρεψιμη. |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| πλαινες βαλιτσες ΒΜW για GS1150 R | Mascetti R850R | Πωλήσεις εξοπλισμού αναβάτου | 2 | 14-10-2011 21:22 |
| GS1150 κάθισμα μπροστινό καινούργιο | konstelos | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 0 | 21-06-2011 13:53 |
| Karoo για Χωματινους αλλά & Bridgestone BW για F800ηδες | mAthosalas | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 9 | 06-02-2011 12:10 |
| πωλουνται για GS1150 | CF.DAKAR | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 0 | 06-09-2010 17:23 |
| Συστάσεις για λάστιχα και μπαταρία GS1150 ADV | Βαγγέλης Λ. | Τεχνικά θέματα διάφορα | 5 | 26-08-2009 20:35 |