![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Σε GS1200, άλλαξα σήμερα λοιπόν πίσω δισκόπλακα και τακάκια, πλήρωσα τα €130 και είδαμε ότι η βίδα – οδηγός που κρατάει την δαγκάνα, έχει σπάσει.
![]() Αρκετά επικίνδυνο, όλοι μου είπαν να το αράξω και να το φτιάξω άμεσα. Παρασκευή απόγευμα, όλα κλειστά. Εγώ σε αντίθεση όλων αυτών των μηχανικών, την εκδρομούλα μου στην Αργολίδα θα τη πάω, με προσοχή. Από Δευτέρα, επελήφθην του θέματος... Αλλού είναι το θέμα. Η βίδα – οδηγός αυτή έχει €450 + εργατικά. Διότι πάει μαζί με την δαγκάνα!!! ![]() ![]() Ας σοβαρευτούμε όμως. Πριν πάω σε μηχανουργεία για κατασκευή καινούργιας, ξέρει κάποιος να πουλάνε μεταχειρισμένα ανταλλακτικά? Στο διάγραμμα, είναι το ανταλλακτικό Νο9, μάλλον. Και στερεώνει την δαγκάνα με την επάνω τρύπα της βάσης Νο6. ![]() Στη φυσική φωτό, είναι η βίδα, πίσω ακριβώς από το λεπτό μέροςαπό το μαρκούτσι του σωλήνα των φρένων. ![]() Uploaded with ImageShack.us Κάθε βοήθεια δεκτή. Last edited by ckk; 26-11-2010 at 23:58. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Για κατέβα προς Καλλιρόης ή Φραντζή και ψάξε στα μεταχειρισμένα, λογικά θα ταιριάζει και από άλλα μηχανάκια ή αυτοκίνητα.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Πιστεύω ότι είναι πολύ εξειδικευμένο ανταλλακτικό. Όπως έγραψα είναι βίδα -οδηγός. Δηλ εκτός από συγκράτηση της δαγκάνας, επιτρέπει και την δεξιά – αριστερά κίνησή της, για να προσαρμόζεται τα βέλτιστα στην ιδεατή της θέση, όταν τρώγονται τα τακάκια. Ή κάπως έτσι τέλος πάντων.
Πάντως σε ευχαριστώ. Θα πάω. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Απλό είναι, Βίδα εξαερωσης. Σίγουρα θα βρεις από ότι δαγκάνα να είναι.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Πήγατε κι εσείς και πήρατε 1200...Δεν τα ξέρατε?
![]() Περαστικά σου, μικρό το κακό, θα το βρεις γρήγορα.. Φιλικά, Κωνσταντίνος. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Νομίζω και τα 1150 την ίδια έχουν...
ΑΑΑ πρέπει να έχω φωτό, για να δούμε.. . . Βρήκα, μάλλον ίδια είναι, απλά δεν έχει σωληνάκι μεταλικό ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δεν είναι η βίδα εξαέρωσης. Όπως έρχεται ο σωλήνας και μπαίνει στο μαρκούτσι, πρώτα είναι το τμήμα, που σφίγγει τον σωλήνα στο μαρκούτσι. Μετά λεπταίνει και μετά είναι το μπουλ της εξαέρωσης. Στο σημείο που λεπταίνει, ακριβώς μεταξύ λέπτυνσης σωλήνα και βάσης Νο6 εξάρτησης της δαγκάνας, είναι η συγκεκριμένη βίδα. Είναι αυτή που είναι προοπτικά ακριβώς πίσω από το πλαστικό μαύρο καπελότο της εξαέρωσης. ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
αααααααααα
είναι λίγο ...ειδικούλα.. |
#9
|
|||
|
|||
![]() για αυτό σου λέω, έλα μαζί μας στην Ερμιόνη. μπέρδεψα το thread μου φαίνεται ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Λασπωτήρας πίσω τροχού για GS 1200 | Carduelis | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 36 | 15-03-2011 10:31 |
Ομαδική αγορά προστατευτικού φτερού πίσω τροχού για GS 1200 | ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ | Ομαδικές Αγορές | 300 | 24-12-2010 14:01 |
Προστατευτικό φτερό πίσω τροχού BMW R 1200 GS/Adv | S.T | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 17 | 25-10-2010 18:58 |
1200 gs Ρύθμιση πίσω ανάρτησης | angpass | Τεχνικά θέματα διάφορα | 2 | 11-07-2010 11:42 |