GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Ελλάδα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 06-04-2011, 15:54
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Φτιάχνουμε κι F-16!!!

το διάβασα και κουφάθηκα!

Mε χιούμορ υποδέχθηκαν τα ΜΜΕ της Τουρκίας την είδηση ότι τα F-16 της πολεμικής τους αεροπορίας, έχουν ανταλλακτικά που έχουν κατασκευαστεί στην Ελλάδα.
Η εφημερίδα Χουριέτ κυκλοφόρησε με τίτλο "Η Ελλάδα παράγει για την αμερικανική εταιρεία και η Τουρκία χρησιμοποιεί τα F-16".
*Η Ακσάμ με τίτλο " Το 29% των F-16 από την Ελλάδα"
*Η Μπουγκιούν με τίτλο "αερομαχίες με ελληνικής παραγωγής F-16"
*Η Σαμπάχ με τίτλο " Ας μην είναι τουρκικά και ό,τι θέλει ας είναι"
*Η Ταράφ με τίτλο " Τα εξαρτήματα των F-16 ήρθαν από την Ελλάδα"
*Η Τουρκιέ με τίτλο " Τα F-16 μας παράγονται στην Ελλάδα", κι η Γιενί Σαφάκ με τίτλο "Ισχυρισμός ότι παρήχθησαν στην Ελλάδα".
Την είδηση μετέδωσε το πρακτορείο Ανατολή, σε ανταπόκριση του από την Αθήνα, αναπαράγοντας σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας Τα Νέα, το οποίο ανέφερε ότι τουρκική νταλίκα βγήκε από την πύλη της Ελληνικής Αεροπορικής Βιοµηχανίας (ΕΑΒ) στην Τανάγρα φορτωμένη με τέσσερα μεγάλα κομμάτια της ατράκτου του µαχητικού αεροσκάφους F-16 κατασκευασµένα από ελληνικά χέρια.


Σύμφωνα με "ΤΑ ΝΕΑ", το συγκεκριµένο πρόγραµµα της ΕΑΒ άρχισε µε αφορµή την ελληνική παραγγελία, ενώ η εν λόγω είδηση έγινε µάλιστα και ερώτηση από τον κ. Βελόπουλο του ΛΑΟΣ που διερωτάτο αν η πληροφορία είναι πραγµατική και εν γνώσει του υπουργείου καθώς πριν από μερικά χρόνια "η ελληνική πλευρά είχε αντιδράσει στο ενδεχόµενο να υπάρχουν εξαρτήµατα από την Τουρκία στα ελληνικά F-16 και είχαν αναζητηθεί «νοµικοί» τρόποι να αποκλειστεί κάτι τέτοιο".
Όπως σημειώνει το δημοσίευμα της ελληνικής εφημερίδας, "ο αποστολέας των εξαρτημάτων τυπικά είναι ο αµερικανικός βιοµηχανικός κολοσσός Λόκχιντ Μαρτιν που κατασκευάζει τα συγκεκριµένα µαχητικά, ωστόσο από τις γραµµές παραγωγής της Τανάγρας βγαίνει το 29% της συνολικής ατράκτου των F-16 για όλο τον κόσµο, αφού έχει αποκλειστικό συµβόλαιο µε την ελληνική κρατική εταιρεία εδώ και χρόνια".
"Τα κοµµάτια στέλνονται στο εργοστάσιο συναρµολόγησης στο Fort Worth του Τέξας των ΗΠΑ, πλην αυτών για την Τουρκία που πάνε στην ΤΑΙ για τις παραγγελίες της τουρκικής πολεµικής αεροπορίας. Για την τουρκική παραγγελία έχουν ήδη παραδοθεί κοµµάτια για τα11 από τα 30 αεροσκάφη", ανέφεραν ΤΑ ΝΕΑ.
Τέλος, σύμφωνα με την εφημερίδα, αυτήν την εποχή κατασκευάζονται και συναρµολογούνται στην Ελλάδα κοµµάτια για τα µαχητικά της Αιγύπτου, του Μαρόκου αλλά και της Τουρκίας.



Reply With Quote
  #2  
Παλιό 06-04-2011, 16:22
crazy artist Ο/Η crazy artist βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2010
Περιοχή: π. φάληρο
Μoto: XT660Z Tenere
Μηνύματα: 426
Προεπιλογή Απάντηση: Φτιάχνουμε κι F-16!!!

Eίναι απολύτως λογικό και θα πρέπει να το δούμε πέρα από τις όποιες διαφορές μας με τη γείτονα χώρα. Η Λόκχιντ είναι ένας πραγματικός κολοσσός και έχει υπογράψει διμερής συμφωνίες και με τις δυο πλευρές, για την παραγωγή μέρους ή και ολόκληρου του αεροσκάφους. Αυτό έχει γίνει και σε άλλες χώρες που αγόρασαν το εν λόγω μαχητικό. Αυτό από τη μία, μειώνει το κόστος μεταφοράς κομματιών του σκάφους από την Αμερική, αφετέρου δίνει τεχνογνωσία στις εμπλεκόμενες πλευρές, η οποία λογίζεται ως αντισταθμιστικό όφελος.
Τώρα το αν εμείς και η Τουρκία τρώμε εδω και 1000 χρόνια τα σκώτια μας μεταξύ μας λίγο την ενδιαφέρει..... είμαστε κι οι δυο πελάτες και τίποτε άλλο.
Όσο για την ΕΑΒ γνωρίζω (και λόγω επαγγέλματος) ότι διαθέτει τέτοιο εξοπλισμό και δυνατότητες που πολλά ευρωπαικά εργοστάσια θα ζήλευαν.

και θα μου πεις τώρα ... "και γιατί δε φτιάχνουμε, τότε, ένα ελληνικό αεροπλάνο"???
εδώ δε μπορώ να απαντήσω...
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 06-04-2011, 16:50
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Φτιάχνουμε κι F-16!!!

Εγώ Γιάννη δεν κουφάθηκα, αν έχουμε ακόμα βιομηχανία, ας είναι και για τα Τούρκικα F-16.
Τι σημασία έχει?
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 06-04-2011, 16:54
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Φτιάχνουμε κι F-16!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από siraxanz Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ Γιάννη δεν κουφάθηκα, αν έχουμε ακόμα βιομηχανία, ας είναι και για τα Τούρκικα F-16.
Τι σημασία έχει?
Ας τα δίνουν όπου θέλουν Χάρη! Εξεπλάγην από το ότι φτιάχνουμε τμήματα αεροσκαφών!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 06-04-2011, 17:13
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Φτιάχνουμε κι F-16!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Ας τα δίνουν όπου θέλουν Χάρη! Εξεπλάγην από το ότι φτιάχνουμε τμήματα αεροσκαφών!
απο το 1986 ¨η 1987 Ιωαννη η ΕΑΒ φτιαχνει το 30% των F16!!
Συγκεκριμενα φτιαχνει και παραδιδει τα κατωθι για το F16,
• Engine access covers (θύρες προσιτότητας του κινητήρα)
• Air inlets (αεραγωγοί)
• Fuel tanks (δεξαμενές καυσίμων)
• Fuel side closure panels (πλευρικά πλαίσια δεξαμενών καυσίμων)
• Aft fuselage (οπίσθια άτρακτος του αεροσκάφους)

Η ΕΑΒ μέχρι σήμερα έχει συναρμολογήσει εξαρτήματα για F-16 που αφορούσαν παραγγελίες κρατών όπως το Πακιστάν, Ισραήλ, Χιλή, Ομάν, Πολωνία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η δε τρέχουσα παραγωγή αφορά παραγγελίες Μαρόκου, Τουρκίας και Αιγύπτου.

Η ΕΑΒ με βάση την ισχύουσα Σύμβαση με τη Lockheed Martin, συναρμολογεί και παραδίδει στη Lockheed ex works ως μοναδικός προμηθευτής διεθνώς, τα παραπάνω εξαρτήματα. Τέλος, με ευθύνη μεταφοράς της Lockheed Martin αποστέλλονται:

• Στη γραμμή τελικής συναρμολόγησης της Lockheed Martin στο Fort Worth του Texas των ΗΠΑ, για τις παραγγελίες Μαρόκου και Αιγύπτου.
• Στην TAI (Turkish Aerospace Industry) για τις παραγγελίες της Τουρκίας έχοντας όλες τις απαραίτητες κατά το νόμο εγκρίσεις (export licenses).

ΟΛΑ τα παραπανω ειναι συμφωνια μεταξυ ΑΓΠ και αμερικανων τοτε και μεχρις το 2050 και βαλε!!!!!! H συμπαραγωγη του συγκεκριμενου αεροσκαφους ηταν και ο ορος του ΑΓΠ στους αμερικανους για την αγορα του αλλιως, τους ειχε πει τοτε, Μιραζ και Sukhoi 37!!!

Τελος, (και τελειωνω) την Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2009 σε ειδική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας Α.Ε. στην Τανάγρα, παραδόθηκε το τελευταίο αναβαθμισμένο ηλεκτρονικα αεροσκάφος F-16 BLOCK 40 στην Πολεμική Αεροπορία των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής. Με το αεροσκάφος αυτό η ΕΑΒ ολοκληρώνει με απόλυτη επιτυχία το πρόγραμμα ηλεκτρονικής και δομικής αναβάθμισης, τηρώντας ένα αυστηρό και απαιτητικό χρονοδιάγραμμα.
Η υλοποίηση του προγράμματος ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2007, με αντικείμενο την δομική και ηλεκτρονική αναβάθμιση (STAR/CCIP) για 94 αεροσκάφη F-16 Block 40 και Block 50 της Πολεμικής Αεροπορίας των Η.Π.Α., που σταθμεύουν στην Ευρώπη. Η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί το τέλος του προγράμματος CCIP για τα Block 40, ενώ τον Δεκέμβριο του 2013, προβλέπεται η ολοκλήρωση του προγράμματος με τη δομική αναβάθμιση και των υπολοίπων αεροσκαφών (Block 50), όπως ακριβώς ορίζεται στη σύμβαση.

Η ΕΑΒ συνεργαζεται σε συμπαραγωγες απο τμηματα αεροσκαφων (ολα τα τμηματα τους οχι μονον ατρακτους) μεχρι επιγεια αμυντικα συστηματα αλλα και αμυντικα συστηματα των αεροπλανων με τις εταιρειες Lockheed Martin, Dassault Aviation, Boeing, Raytheon, EADS, SNECMA, General Electric, Pratt and Whitney, Alenia, Sikorsky, Airbus κ.α.

Στα 35 χρονια λειτουργια της Επισκευάστηκαν ή Αναβαθμίστηκαν και παραδόθηκαν
  • 2.350 Μαχητικά, Μεταφορικά, Εκπαιδευτικά Αεροσκάφη και Ελικόπτερα
  • 5.300 Κινητήρες Turbofan, Turbojet, Turboshaft, Reciprocating, APU, GPU
  • 1.400 Υπομονάδες Κινητήρων – Modules
  • 85.000 Επίγεια και Εναέρια Συστήματα και Υποσυστήματα Τηλεπικοινωνιών, Ραδιοναυτιλίας, Πυραυλικά Συστήματα Αέρος - Αέρος & Εδάφους Αέρος
Στα 35 Χρόνια Λειτουργίας Κατασκευάστηκαν και παραδόθηκαν
  • 140.000 Συσκευές Τηλεπικοινωνιών, Οπτο-ηλεκτρονικών, Πυραυλικών Συστημάτων
Στα 35 Χρόνια Εκπαιδευτικής Δραστηριότητας παραδόθηκαν
  • 28.700 πιστοποιητικά εκπαίδευσης και πραγματοποιηθήκαν 3.700.000 εκπαιδευτικές ώρες διδασκαλίας
- 35 Χρόνια Λειτουργίας με σημαντική παρουσία στην Έρευνα και Ανάπτυξη Νέων Τεχνολογικά Εξελιγμένων Προϊόντων αυτοδύναμα ή σε συνεργασία με Εθνικά ή Διεθνή Κέντρα Ερευνών.
- 35 Χρόνια Λειτουργίας με Κύριο Στήριγμα το Ανθρώπινο Κεφάλαιο της Εταιρείας

Last edited by GeorgeP; 06-04-2011 at 17:25.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 06-04-2011, 19:26
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Φτιάχνουμε κι F-16!!!

Γιώργο , δεν ήταν ιδική απαίτηση του Α.Παπανδρεου και δεν υπήρξε <<απειλή>>. Όλες οι εταιρίες έδιναν αντισταθμίστηκα ανάλογα της ποσότητας (ιδίως η Panavia για 80 TornadoIDS έδινε 120% της άξιας τους σε αντισταθμιστικά!).Εάν δηλαδή δεν έσπαγε στα δυο η παραγγελία θα έδιναν στην ΕΑΒ δικαιώματα κατασκευής και τελικής συναρμολόγησης αντίστοιχα με αυτά που έδωσαν στην ΤΑΙ. Δεν υπήρχε Su 37 τότε και βέβαια κανένα σοβιετικό αεροπλάνο δεν δίνονταν σε χώρα του ΝΑΤΟ.
Εξάλλου δεν έκλεισε το ΄86 το θέμα F-16, στον τομέα της μεταφοράς τεχνολογίας και κατασκευής τμημάτων έγιναν πολλές νέες συμφωνίες λόγω των αγορών που ακολούθησαν.
Σωστά τα λοιπά στοιχεία ..και μη ξεχνάμε ότι αυτή που έστησε την ΕΑΒ το 1975 ήταν η Lockheed.

Hellenic Aerospace Industry - You can always count on us

Hellenic Aerospace Industry - Wikipedia, the free encyclopedia
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 06-04-2011, 19:43
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Φτιάχνουμε κι F-16!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργο , δεν ήταν ιδική απαίτηση του Α.Παπανδρεου και δεν υπήρξε <<απειλή>>. Όλες οι εταιρίες έδιναν αντισταθμίστηκα ανάλογα της ποσότητας (ιδίως η Panavia για 80 TornadoIDS έδινε 120% της άξιας τους σε αντισταθμιστικά!).Εάν δηλαδή δεν έσπαγε στα δυο η παραγγελία θα έδιναν στην ΕΑΒ δικαιώματα κατασκευής και τελικής συναρμολόγησης αντίστοιχα με αυτά που έδωσαν στην ΤΑΙ. Δεν υπήρχε Su 37 τότε και βέβαια κανένα σοβιετικό αεροπλάνο δεν δίνονταν σε χώρα του ΝΑΤΟ.
Εξάλλου δεν έκλεισε το ΄86 το θέμα F-16, στον τομέα της μεταφοράς τεχνολογίας και κατασκευής τμημάτων έγιναν πολλές νέες συμφωνίες λόγω των αγορών που ακολούθησαν.
Σωστά τα λοιπά στοιχεία ..και μη ξεχνάμε ότι αυτή που έστησε την ΕΑΒ το 1975 ήταν η Lockheed.

Hellenic Aerospace Industry - You can always count on us

Hellenic Aerospace Industry - Wikipedia, the free encyclopedia
''ANTIΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΑ''....αυτη ηταν η λεξη που εψαχνα και δεν εβρισκα!!!

Ολες οι εταιρειες δινανε αντισταθμιστικα οφελη.....οταν τα ζηταγες!!!!!
Η απειλη φυσικα και δεν υπηρξε , σχημα λογου ηταν. Αλλα η αναφορα τοτε του ΑΓΠ σε μιραζ και σουκχοι στους αμερικανους ηταν υπαρκτη!! Καπου τοτε δεν πηραμε και τα Μιραζ 2000 αν θυμαμαι καλως??
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 06-04-2011, 20:12
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Φτιάχνουμε κι F-16!!!

Τα αντισταθμιστικά τα πρόσφεραν σαν δέλεαρ για να πετύχουν την πώληση.
Τα υποψήφια αεροσκάφη της <<αγοράς του αιώνα>> το 1986 ήταν α) F-16, β) F-18, γ) Mirage 2000, δ) TornadoIDS . Οι ποσότητες , για τις οποίες είχε εκδιλωθει ενδιαφέρον και είχαν γίνει οι προσφορες, ήταν 80 ακριβά (β&δ) ΄η 120 φθηνά (α&γ) τελικά πήραμε και λίγα και φθηνά και σπάσαμε σε δυο την παραγγελιά όποτε με 40 κομμάτια ανά εταιρία τα αντισταθμιστικά που πήρε ο ΑΓΠ ήταν ελάχιστα.
Δεν υπήρχε περίπτωση σοβιετικών, ακόμα και να θέλαμε δεν εξάγονταν σε χώρα του ΝΑΤΟ (και αντίστοιχα) . Su 37 δεν υπήρχαν τότε, πιθανώς τα μπερδεύεις με την υποψηφιότητα του Su27 στην αγορά του Κ. Σημίτη 11χρονια μετά.(επιλέγει πάλι το F16).
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 06-04-2011, 20:19
Wicked_GS Ο/Η Wicked_GS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: N.Heraklio
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 247
Προεπιλογή Απάντηση: Φτιάχνουμε κι F-16!!!

Τι λετε τωρα????...που ζω??? Εχουμε τετοια βιομηχανια και δεν το ξερουμε? Και γιατι δεν παίρνουμε την τεχνογνωσια οπως λεει ο φιλος παραπανω να κανουμε κατι δικο μας? Εχουμε ρητρες εχεμύθειας?....
Εντυπωσιάστηκα!!!
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 06-04-2011, 20:44
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Φτιάχνουμε κι F-16!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Wicked_GS Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι λετε τωρα????...που ζω??? Εχουμε τετοια βιομηχανια και δεν το ξερουμε? Και γιατι δεν παίρνουμε την τεχνογνωσια οπως λεει ο φιλος παραπανω να κανουμε κατι δικο μας? Εχουμε ρητρες εχεμύθειας?....
Εντυπωσιάστηκα!!!
Άλλο φίλε φτιάχνουμε λίγα τμήματα και εντελώς άλλο φτιάχνουμε ένα δικό μας αεροπλάνο, ανταγωνιστικό των βιομηχανικών κολοσσών…γιατί εάν είναι να φτιάξουμε κάτι για να ασκούνται στην σκοποβολή οι Τούρκοι(και άλλοι ίσως)….δεν αξίζει… Εάν δεις παγκοσμίως, ελάχιστοι κατασκευαστές έχουν τέτοιες δυνατότητες.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Η γιαγιάκα κι ο θεός Carduelis Ανέκδοτα 18 07-12-2010 15:30
Να'μαι κι εγώ!!! Giannis K. Καλώς ήλθατε 19 10-06-2010 15:52
Ηρθα κι εγω... antonis1150GSA Καλώς ήλθατε 16 06-02-2010 09:18
Νάμαι κι εγώωω.... BlackDog Καλώς ήλθατε 33 06-01-2010 20:25
Ναμαι κι εγώ... george1968 Καλώς ήλθατε 29 22-02-2009 20:12


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:48.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!