GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Επικαιρότητα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 28-02-2012, 10:15
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή όταν πέφτουν οι μισθοί.....

The company charter Air the Mediterranean, which will lay off 85 paid, proposed to about thirty its pilots and hostesses based in France to be reclassified in his subsidiary company in Greece, with reduced wages of 30% on average, one learned Saturday from trade-union source.
Delegate SNPL (National union of the airline pilots) of the company, Denis Roumier, denounces these measurements by affirming that the employees of Air the Mediterranean already are the least best paid French companies.
ON THE SAME SUBJECT



According to him, a hostess or a steward gaining the SMIC in France sees themselves proposing a monthly salary of 900 euros in Athens and a commander paid 6.000 euros empocherait 3.700 euros in Greece. These employees would however continue to ensure the same flights at the beginning of France.
One comes to aberrations, denounces Denis Roumier, a Greek crew recently ensured Marseilles-Bastia for the account of Air Corsica, a line subsidized by the State.
It is the first French company to thus delocalize planes in an European country to profit from a labour at low cost, notes the president of the SNPL Yves Deshayes.
At the end of 2011, the direction of Air the Mediterranean announced the dismissal of 85 employees, by calling upon the need for reducing its operational costs to face the competition of companies of Eastern Europe, which draw the prices downwards.
On the other hand, the hundred employment to the administrative seat of Fauga, close to Toulouse, is not concerned with the reductions of manpower.
The direction of Air the Mediterranean was not reachable to bring precise details.
Air the Mediterranean, born in 1997, exploited up to now ten planes in France at the beginning Roissy, Lyon, Nantes and Toulouse. The Greek subsidiary company, Hermes Airlines, ensure of rotations since 2011 with an apparatus, but several other apparatuses must pass in 2012 pennies the control of Hermes Airlines.
Air the Mediterranean employs to 500 people in peak season and works primarily for the large turns French operators.
The employees should receive the next week the first letters of dismissal, said Mr. Roumier.






Air the Mediterranean proposes reclassifications in Greece with the discharged employees - Flash topicality - Economy - 25/02/2012 - leParisien.fr
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Εξατμιση Corsair Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 0 20-04-2011 17:14
ρυθμιση ρελαντι basilis76 Τεχνικά θέματα διάφορα 12 11-04-2011 14:06
Do It your Self 1 Ρύθμιση Βαλβίδων soter3gm Τεχνικά θέματα διάφορα 26 26-12-2010 08:51
Ρύθμιση αναρτήσεων ESA (1200GS Adv.), ποια ρύθμιση σας βολεύει? georged Τεχνικά θέματα διάφορα 2 19-09-2010 21:17
Ρυθμιση ρελαντι yamdoc Τεχνικά θέματα διάφορα 4 07-06-2010 10:29


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:50.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!