![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Παρατηρώ ότι παρά το ότι έχω ολοκαίνουργια μπαταρία
(Odyssey 680 PC) όταν εκκινώ τον κινητήρα μένει αναμμένο το λαμπάκι της μπαταρίας κ χρειάζεται μια ελάχιστη περιστροφή του γκαζιού για να σβήσει. Μιλάμε για το R 1150 GS '00. Υπάρχει κάποια συμβουλή κ κάποια ιδέα; |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Έτσι δουλεύει.
Να τραβάς λίγο τον αέρα, ειδικά τώρα με τα κρύα. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Νορμαλ ειναι. Ετσι δουλευει.
Γεια σου Κωστα |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Γεια σου Φίλε μου. Είσαι καλα?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ευχαριστώ πολύ αλλά δεν μου ακούγεται σωστό
κ λογικό διότι έχω κ φίλους που έχουν το ίδιο μηχανάκι κ με την πρώτη μιζιά κανένα λαμπάκι. ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Όσο μένει αναμμένο, η μπαταρία δεν φορτίζεται, άρα πρέπει άμεσα να σβύσει. Δεν υπάρχει διακόπτης στη ντίζα του γκαζιού για να ενεργοποιήσει τη φόρτιση άρα η σκέψη σου είναι αβάσιμη....δοκίμασε όσο είναι αναμένο το λαμπάκι να ανοίξεις το τσοκ χωρίς γκάζι και λογικά με το ανέβασμα των στροφών το λαμπάκι θα σβύσει....άρα το θέμα σου καταρχήν είναι οι χαμηλές στροφές στο ρελαντι.
Το δυναμό ή εναλλακτήρας παίρνει τη μηχανική ενέργεια της μοτό και τη μετατρέπει σε ηλεκτρική...το δυναμό της μοτό παίρνει κίνηση από έναν ιμάντα που αν και έχει τεντωτήρα, μπορεί λόγω παλαιότητας να είναι φθαρμένος οπότε στις χαμηλές στροφές να "πατινάρει" και να μην μεταφέρει όλη τη κίνηση στο δυναμό...όταν ανοίγεις γκάζι το φαινόμενο περιορίζεται... Στη δεύτερη περίπτωση, έχεις πρόωρη ένδειξη φθοράς σε συλλέκτη, εναλλάκτη, "καρβουνάκια" ή το ρουλεμάν της πομπίνας. Δεν είμαι μηχανικός και καλύτερα να κάνει τη νεκροψία ένας περισσότερο ειδήμων |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
ετσι ειναι και στον σκαραβαιο μου
![]() ![]() ![]() ![]() αρε μπεμπα (1150) απλη μες την πολυπλοκοτητα σου ![]() ![]() |
![]() |
|
|