![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
χαιρετω την παρεα .εχω ακούσει ότι αν βάλουμε αζωτο στα λάστιχα δεν έχουμε τόσο καλό φρεναρίσμα.έχετε ακούσει κάτι γι΄αυτό?????
ευχαριστώ εκ των προτέρων.. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Από αυτά που γνωρίζω το άζωτο είναι πολύ καλό και σε φρενάρισμα και σε όλα... και δεν χάνει... ακόμα και να μείνει ακίνητη η μηχανή για μεγάλο διάστημα !!
Το μόνο του "πρόβλημα"... είναι ότι αν για κάποιο λόγο πατησεις κάτι και πέσει η πίεση... δεν μπορείς να συμπληρώσεις αέρα... πρέπει να ξεφουσκώσεις εντελώς το λάστιχο... και να ξαναγεμίσεις με αέρα... ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εξαλλου ο ατμοσφαιρικος αερας αποτελειται απο 75% αζωτο (αν θυμαμαι καλα) |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Μετα απο λιγο διαβασμα στο ιντερνετ σχετικα με το θεμα, κατεληξα στο οτι οι διαφορες του γεμισματος του ελαστικου με αζωτο ή αερα ειναι αμελητεες...
|
#5
|
|||
|
|||
![]() το εχω δοκιμασει πριν 2 χρονια στο φορτηγακι της δουλειας(λογω φορτωματος)........καμμια διαφορα
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Μηπως το βαζεις πιστα;; ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Το αζωτο το βαζουν οι μοτο που μπαινουν πιστα, δηλαδη για γρηγορη-αγωνιστικη οδηγηση και αυτο γιατι το αζωτο ειναι αδρανες αεριο και δεν μεταβαλεται η θερμοκρασια του και κατα συνεπεια η πιεση στο ελαστικο, επισης οι αντιδρασεις του ελαστικου ειναι λιιγο πιο απολυτες (σκληρες) και δεν παραμορφωνει οπως με τον αερα,γιαυτο προυποθετει καλη ασφαλτο χωρις πολλες ανωμαλιες,ισως εκει να μην εχει καλο φρεναρισμα (οπως εχεις ακουσει)
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Η γνώμη μου είναι ότι δεν θα καταλάβεις τπτ. Είναι πολυ κικρές διαφορές και σε οριακά σημεία ίσως ένας πολύ καλός οδηγός να καταλάβει κάτι. Εγώ στην πίστα ή με άζωτο ή με αέρα, το ίδιο ...στυλιάρι έμεινα ![]() Αν έχεις καλά λάστιχα, με κατάλληλο αέρα, τακάκια όχι ``αναμένα``, η άσφαλτο είναι σε καλή κατάσταση, γιατί στο γυαλί τπτ δεν σταματά, και το έχεις και λίγο, θα σταματάς όσο καλύτερα γίνεται. *Το κομάτι ψυχολογία, να ξέρεις ότι είναι σημαντικό και το ξέρεις φαντάζομαι. Αν σε αυτό το κομάτι σε βοηθήσει το .....άζωτο, να πας να βάλεις άζωτο. Δεν είναι καμιά τρελή διαδικασία.. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Αζωτο έβαζα στο 800αρι αλλά και τώρα στο 1200αρι. Οπως είπαν και οι προλαλήσαντες ως αδρανές αέριο δεν έχει αυξομειώσεις του όγκου, δεν σκουριάζει τις ζάντες και λόγω μεγαλύτερου μεγέθους του μορίου του δεν υπάρχουν διαφυγές, άρα παύεις να ασχολείσαι για καιρό με την πίεση των ελαστικών. Τα μειονεκτήματα είναι ότι υπάρχουν συγκεκριμένα βουλκανιζατέρ που διαθέτουν άζωτο, έχει ένα αρχικό κόστος της τάξης των 10 € και για τα δύο λάστιχα και κατά την άποψή μου απαιτείται το maximum της πίεσης που προδιαγράφεται για την μηχανή, με ότι συνεπάγεται αυτό στην συμπεριφορά του ελαστικού, για να μην έχεις φούσκωνε ξεφούσκωνε.
Υ.Γ. Αν χρειαστεί να συμπληρώσεις είναι δωρεάν |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Αν έχεις ...ξυράφι....και το βάζεις σε πίστα,,να το δεχθώ...στα δικά μας όμως το θεωρω πεταμένα χρήματα,,,
![]() |
![]() |
|
|