GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 16-03-2009, 17:19
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

πηρα την αποφαση να ποσταρω το παρακατω γιατι ακούω ανακριβειες κι απαισιοδοξιες του στυλ ''αν σε χτυπήσει laser την πάτησες'', για να εισαστε γνωστες το πως λειτουργουν τα ρανταρ της τροχαιας σε όλον τον κοσμο αλλα και στην Ελλαδα!! Νομιζω ειναι χρησιμο αν και μακροσκελες και πιστευω οτι θα βοηθησει όλους εμας/εσας που ταξιδευουμε/τε και ειμαστε υπο τον φοβο ''πιασιματος'' μας απο ενα τέτοιο!
Μην τρελαινεστε δεν ειναι ασχημα τα πραγματα, απλα διαβαστε το κειμενο και διαβαστε/δειτε τα παραθετομενα λινκς.

Το θέμα το έχω ψάξει τοοοοσο πολύ που θα θεωρήσω βλάκα τον εαυτό μου αν με σταματήσει φορητο ραντάρ τωρα πια!! Εγινε μια φορά πριν 2-3 χρόνια κι απο τότε το ψάχνω!! Πηγαινοέρχομαι και στην /αμερική βέβαια κι εκει οι καλοί φίλοι μου με διαφώτισαν πλήρως!!
Όπως μπορείς να δειτε κι εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Ku_band η συγκεκριμένη μπάντα χρησιμοποιείται στις δορυφορικές επικοινωνίες αλλα κι απο τα RF guns (και όχι όλα) και η οποια μπάντα έχει αρκετά προβλήματα με τα καιρικά φαινόμενα γιαυτό και δεν χρησιμοποιείται ευρέως!!

Πολυ λίγες Ευρωπαικές χώρες χρησιμοποιουν την Ku band και απο όσο ξέρω η εξης μια......η Αγγλία και αυτή όχι εκτενώς!!! Δεστετο παρακάτω λινκ όπου αναφέρεται αυτό καθώς κι άλλα ενδιαφέροντα όπως το cosine effect!! Πολυ σημαντικο αυτό διότι για να σε ανυχνευσουν πρέπει η γωνία προσκρουσης της εκπεμπομενης ακτινας (laser ¨η RF) να μην υπερβαινει τις 22 μοιρες. αν τις υπερβαινει τοτε παιρνει λαθος ενδειξη ο χειριστης του πιστολιου!!
http://www.copradar.com/preview/chapt1/ ... tml#kuband

Eδω ( http://www.youtube.com/watch?v=ZO_AIodtyEU ) θα δείτε πώς δουλευουν τα lazer guns, που σκοπευουν σε αυτοκίνητα και μοτο αλλά...., προσέξτε α) τις ταχυτητες που κινουνται τα οχηματα, β) τα err 01 γιατί δεν ‘’κτυπησε’’ πινακίδα, γ) την απόσταση μεταξυ laser και οχήματος (δεν είναι πάνω απο 500μ, δ) το χρόνο που χρειάζεται το laser gun για να δώσει ένδειξη και ε) πόσο τον παιδεψε η μοτοσυκλέτα μιας και το φανάρι δυσκολα σημαδευεται!! Και το (ε) με 46κμ, αν πήγαινε με 146 δεν θα έβλεπε τίποτα!!!

Εδώ http://www.public-safety-systems.com/lti/ULLRB.Spec.pdf κι εδώ http://www.public-safety-systems.com/lt ... d-Spec.pdf βλέπετε τις τεχνικές προδιαγραφές δύο laser που το συγκεκριμένο χρησιμοποιείται αρκετά απο την ΕΑ!! Προσέξτε το μινιμουμ/μαξιμουμ της αποστασηε που μπορέι να πάρει ένδειξη, μόλις ....... 1κμ το ένα και 610μ το άλλο!!! Ητοι αν π.χ κινουμαστε με 140-150κμ= 2500μ ανά λεπτό=42μ ανα δευτερόλεπτο. Ακομα και στο χιλιόμετρο να μας ‘’κτυπήσει’’, πράγμα απιθανο θα χρειαστεί 0,4’’ για απόκτηση της ταχυτητας που κινούμαστε (υπό τέλειες συνθηκες και τηρουμένου του cosine effect ) όπου σε αυτή την περίπτωση ναι την πατήσαμε. Επειδη όμως α) κανενός ανθρώπου το χέρι δεν είναι βράχος, β) ένα κμ είναι πολύ μακρινη απόσταση για σωστη στοχευση σε κάτι που κινειται γρήγορα και β) δεν είμαστε μονοι μας στον δρόμο, αρα τέλειες συνθηκες δεν υπάρχουν, θα χρειαστουν τουλάχιστον 5¨- 6¨ για σωστή ενδειξη, αρα η σκόπευση θα γίνει στα 600+μ το οχημα θα έχει καλύψει ήδη τα πρώτα 250μ απο τα 500-600μ που θα πετυχει η σκόπευση και βρίσκεται ο Τροχαιος υπολύποντα ακόμη 250-350μ για να μας σταματήσει ο Τροχαίος πράγμα δυσκολο!! Στην δευτερη περίπτωση (των 610μ) τα πράγματα δυσκολευουν για τον Τροχαίο ακόμη πιο πολύ!!.Και στις δυό περιπτωσεις πρέπει να έχουμε αδειο ανοιχτό δρόμο (Εθνική ¨η επαρχιακό δικτυο), να κινούμαστε με χαμηλές ταχύτητες (οχι πάνω απο 100κμ) για να μπορέσει να μας κτυπήσει το laser και να πάρει σωστή ένδειξη και να υπάρχουν κι αρκετά μετρα δρόμου για να μπορέσει να μας σταματήσει ο Τροχαίος!!
Γιαυτό αυτά τα ραντάρ χρησιμοποιουνται σε επαρχιακους δρόμους όπου τα όρια είναι χαμηλά!!!

Εδώ http://www.radargun.net/SR3600with_DS400.htm βλέπετε το πιο διαδεδομένο RF της ΕΑ, με μαξιμουμ αποσταση ‘’κτυπήματος’’ τα 600μ (τα RF δεν πάνε πιο μακριά). Αν έχεις/εχετε χρόνο διαβάστε και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους κάνοντας scroll down και θα δειτε ότι έχουμε πολλές πιθανότητες να πηγαινουμε γρήγορα και να μην μας πιάνουν ειτε με αυτοκίνητο είτε με μοτο!!

Για όλα τα παραπάνω ρανταρ χρησιμοποιούνται σε επαρχιακους δρόμους και σπανιότατα σε αυτοκινητοδρομους όπου κι εκει το όριο είναι 120-130κμ και σταματάνε τα οχήματα που κινούνται με 150κμ μεν αλλά όταν όλα τα άλλα είναι ευνοικά π.χ αδειος δρόμος όπως στην Εγνατία που περνάει ένα αυτοκίνητο ανα 10λεπτο!!!

Τα παρακατω ειναι γενικες πληροφοριες που αξιοποιωντας τες ο καθενας με τον τροπο του μπορουμε σχετικα ευκολα να ξεφευγουμε απο τα ανταρ της τροχαιας
Το laser Gun εκπέμπει μια πολύ λεπτη ακτίνα φωτός σε απόσταση μέχρι και 5 κμ!!!!!
Αυτό είναι αλήθεια, αλλά πέστε μου ένα χέρι το οποίο μπορεί να κρατησει σταθερή την λεπτη αυτη ακτίνα στοχευοντας σε αυτήν την απόσταση μια πινακίδα αυτοκινητου ¨η ένα φαναρι μοτοσυκλέτας!!!! Ουτε καν μπορεί να δει ο αστυνομικός την πινακίδα ¨η το φαναρι τη μοτο!! Το ασφαλές βεληνεκές τους για μια σκόπευση ακριβειας είναι τα 500μ και ένας ''χεράς'' μπορεί να το φτάσει στο χιλιόμετρο!!!
Οταν σε ''κτυπήσει'' η ακτίνα laser δεν σημαινει ότι σε ''τσάκωσε'' κιόλας διότι μέχρι να στοχευσει στην πινακίδα κυκλοφορίας για να πάρει ένδειξη η ακτίνα του έχει περάσει μέσα απο την καμπινα του αυτοκινήτου το αντιραντάρ (αν διαθετεις) έχει λαλησει απο πιο πριν (μιας και διαθέτει ευρεου φάσματος περιοχη ανιχνευσης και δεν χρειάζεται να κτυπηθει το ίδιο το αντιραντάρ) προειδοποιώντας σε και όταν τελικά πετυχει την πινακίδα εσύ έχεις κοψει ταχυτητα κατα πολύ!!!!
Αν κινείσαι με μοτο και ταχύτητες των 150+ κμ σε Εθνικό δικτυο τα laser είναι άχρηστα, διότι τα 150κμ αντιστοιχουν σε 42μ+ το δευτερόλεπτο όπως προειπα, άρα μέχρι το laser να βρεί το φανάρι της μοτο και να πάρει ένδειξη τα 500μ για ασφαλή ενδειξη έχουν πάει περιπατο μιας και τα έχεις καλύψει σε 10''!! αν μάλιστα τους δεις κι επιταχύνεις τότε θα πάρουν ένδειξη ''error'' και τέλος!! Το ίδιο συμβαινει και στο αυτοκίνητο με την διαφορά ότι εκει στοχευουν πινακίδα!!! Αν μάλιστα η πινακίδα είναι λίγο κυρτη πανω/κάτω τότε δεν θα δειξει καμια ένδειξη το μηχάνημα!! Η ακτίνα laser διαθλάται σε οτιδήποτε δεν είναι απολύτως κάθετο προς αυτήν π.χ παμπρίζ, ζελατίνες μοτο κ.λ.π.
Τα laser χρησιμοπουνται σε δρόμους με όριο τα 60-70κμ ουτως ώστε να παιρνουν ασφαλές ενδείξεις σε μικρή αποσταση και να σταματάνε τους οδηγους με ασφάλεια!!!
Αυτα δεν τα λέω εγώ αλλα αναγράφονται στις οδηγίες χρήσης όλων των εγχειριδίων αυτών των μηχανημάτων!!!!

τα RF είναι άλλη ιστορία μιας και α) δεν εκπέμπουν ακτίνα αλλά ηχητικό σημα στις πάντες Κ,ΚΑ το οποίο κατα την εκπομπή του απο την κάνη του όπλου ξεκινάει σαν κουκίδα κι ανοιγει όσο απομακρυνεται απο αυτην σαν ένα ισοσκελές τριγωνο σε σχ'ημα χωνιου!!
Β) έχουν μικρότερη ακτίνα δράσης απο τα laser (2κμ) με ασφαλή ένδειξη το χιλιόμετρο και κάτω
γ) χρησιμοπουνται ευρέως και σχεδόν αποκλειστικά στο Εθνικό δικτυο
δ) στοχευουν το οχημα και όχι κάποιο σταθερο καθετο προς την εκπεμπόμενη δεσμη σημείο τους!!

Και οι δυό τυποι δεν παιρνουν ενδειξη σε επιβραδύνοντα ¨η επιταχύνοντα οχηματα οποιουδήποτε τυπου!!!!! Αυτός είναι και ο λόγος που στην περίπτωση των καμουφλαρισμένων τροχαιων οχηματων εφοδιασμένα με ρανταρ ταχυτητας και τα οποια έρχονται και ''κτυπάνε'' τα προς έλεγχο αυτοκίνητα (μονον αυτοκίνητα) απο πίσω σταθεροποιοντας εν πρώτοις την ταχύτητα τους με αυτήν του προπορευόμενου και προς μέτρηση οχηματος και μετά πατάνε την σκανδάλη/μπουτον του ραντάρ! Αν ο οδηγός του προς έλεγχο οχήματος τους αντιληφθεί (με ενα αντιραντάρ π.χ εξοπλισμένο για απο πίσω κτυπήματα) και κόψει ¨η επιταχύνει οι τροχαίοι το έχασαν το παιχνίδι!! Το ίδιο κι αν κανει αριστερά ¨η δεξιά αντι να συνεχίσει την ευθεία κινηση του!!

Και οι δυό τυποι χρειάζονται καλιμπράρισμα πριν απο κάθε έξοδο για καταγραφή κατα την διάρκει του οποίου εκδίδεται ποιστοποιητικό ασφαλους λειτουργίας το οποίο, με τον προηγουμενο ΚΟΚ, αν πηγαιναμε στο δικαστήριο (αντι να πληρωσουμε την κλήση) και το επικαλουμασταν και δεν υπήρχε το δικαστηριο μας αθώωνε!!! Γιαυτό και στον καινουριο ΚΟΚ εξαληφτηκε το δικαίωμα μας να πηγαίνουμε στο δικαστήριο!!

Ακομα, πολυ σημαντικό, για να στηθουν οι τροχαίοι με φορητο ραντάρ οποιουδήποτε τυπου σε οποιοδήποτε σημειο του Εθνικού και μη δικτύου πρέπει να υπάρχει η κατάλληλη εσοχή στον δρόμο για την στάθμευση του αστυνομικού οχήματος ούτως ώστε να μην δημιουργείται κινδυνος για τους οδηγους. Αυτό είναι ένα θέμα το οποίο μας διασφαλίζει οτι οταν κινουμαστε σε δρόμους ανευ τέτοιας εσοχής δεν μπορέι να υπάρξει φορητο ραντάρ ταχύτητας!! Αν παρόλα αυτά συμβεί έχουμε δικαιωμα να καταφύγουμε σε μηνυση κατα του Διοικητή του τμήματος και των τροχαίων που διενήργησαν τον έλεγχο!!!

Τέλος κανεις δεν μπορεί να σταματήσει οχημα το οποιο κινείται σε Αυτοκινητόδρομο, με όσα κμ κι αν πηγαινει, όταν ο δρόμος έχει 3+ λωρίδες κυκλοφορίας κινουμενο στην αριστερη, οι λογοι προφανεις και νομίζω ότι όλοι τους καταλαβαινετε!!! Γιαυτό και σε αυτους τους δρόμους τοποθετουνται οι σταθερες κάμερες τυπου ''gatso''!!!!

Τα ''gatso'' λειτουργουν με δυο τροπους, α) με δυο πιεζοηλεκτρικά καλωδια ΘΑΜΕΝΑ στο εδαφος και β) με υπεριωδεις ακτινες και ποτε laser!!
το (β) το καταλαβαινετε όλοι, πας με 150 η ακτινα κτυπαει το αυτοκινητο κι επιστρεφει στο μηχανημα (φαινομενο doppler), το μηχανημα αναγνωριζει την ταχυτητα του οχηματος και υπολογιζει τηνταχυτητα του καθως και ΤΟ ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩς ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. Αν εμεις όμως σε οποιαδηποτε φάση της παραπανω λειτουργιας αντιληφτουμε το ''''gatso'' και τσιμπησουμε τα φρενα το ''gatso'' θα φωτογραφησει τα.........να μην πω τι!!!!!!!
Το ιδιο παιχνιδι παιζεται και με την περιπτωση (α) με την διαφορα οτι την ταχυτητα την οριζει ο χρόνος που πατηθηκε το πρωτο πιεζοηλεκτρικο καλωδιο με το δευτερο και ολες οι παρπανω πληροφορίες μεταφερονται στο ''gatso'' καλωδιακος αντι για ηλεκτρονικώς! απο εκει κι υστερα η διαδυκασια ειναι ιδια με το (β)!!

Αν χρειαστείτε κι άλλες πληροφορίες να μου πείτε!!!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 16-03-2009, 17:57
zitsos Ο/Η zitsos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: Δηλεσι
Μoto: μα φυσικα bmw gs 1200
Μηνύματα: 449
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

ρε φίλε εσύ έσεις επαγκελματικό......!τζόρτζη σε ευχαριστούμε , ευχόμαστε να είναι είναι αχρείαστες οι πληροφορίες και ευχόμαστε να μην τύχη να συμαδεύψουν ξανα ποτε κανέναν....!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 17-03-2009, 13:41
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
...............................

Για την εγκυκλοπαιδική μας ενημέρωση βέβαια,

μιας κ τα αντιραντάρ απαγορεύονται από τον νέο ΚΟΚ .....
Ξεχασα να σου απαντησω σε αυτο το θέμα! Λοιπόν τα αντιρανταρ, προσέχετε τι λεω, ΤΑ ΑΝΤΙΡΑΝΤΑΡ!!! Δηλαδη εκεινα τα μηχανακια που ανιχνευουν οτι το οχημα εχει ''κτυπηθει'' απο ακτινα RF/laser ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ!!!!!!! Διότι εχουν προειδοποιητικο χαρακτηρα για τον οδηγο του οχηματος όπως ακριβως και οι ταμπέλες στους δρόμους που γράφουν ''η ταχυτητα ελεγχεται με ρανταρ'', ¨η ''οι παραβασεις του ΚΟΚ ελεγχονται με ηλεκτρονικά μεσα'', ¨η η ασπρη ταμπέλα με την φωτογραφικη μηχανη η οποια αφορα πάντα ''gatsos'' και η οποια μάλιστα οριζει και σε πόση αποσταση υπάρχη αυτη η κάμερα!!!! Tα παραπάνω ειναι νομος της ΕΕ (τα αντιρανταρ ειναι απολυτως νομμα σε όλην την Ευρωπη) ο οποιος εχει ενσωματωθει στην Ελληνικη Νομοθεσία και εντεχνως αποκρυπτεται στον εν ισχυ ΚΟΚ!!!! Μάλιστα εχω τελικη αποφαση Δικαστηρίου του 2008 την οποια και θα ανεβάσω, (απο το σπιτι γιατι απο την εργασια μου δεν μπορω), η οποια διατασσει το Τμημα Τροχαιας που βεβαιωσε την παραβαση να επιστρεψει το αντιρανταρ στον κατοχο του και το προστιμο το χαρακτηρίζει ''μη πληρωτέο ως παρανόμως επιβληθέν''!!!!!!!!!
Απο τότε μεχρι σημερα ξερω 2 ακόμα περιπτωσεις που οι οδηγοι αρνηθηκαν την πληρωμη της κλήσης κανοντας μυνηση στο αστυνομικό τμημα και στον διοικητη του το οποιο βεβαίωσε την ‘’παραβαση’’ και κατάσχεσε το αντιρανταρ προσκομιζοντας σε αυτο την αποφαση που μνημονευω παραπάνω οι οποιοι και αθωωθηκαν χωρις καν να γινει ακρόαση!!!!!!! Σημειωταίον επι της αποφασης αυτης δεν εχει επιληφθει ο Αρειος Παγος που αν ηταν λαθος θα το ειχε ηδη κανει!!!

Αυτα που απαγορευονται ρητώς και δια ροπάλου κι εδω και στην Ευρωπη είναι τα ‘’JAMMERS’’!! Τι ειναι αυτά? Αυτα ειναι ΜΟΝΙΜΑ τοποθετημενες συσκευες στο οχημα -συνηθως πισω απο τον προφυλακτηρα με 360 μοιρες ανυχνευση και αποσταση παρεμβολης πάνω απο 5κμ ανεξαρτητως εμποδίων - των οποίων δουλεια είναι να ΠΑΡΕΜΒΑΛΛΟΥΝ στα ρανταρ (laser/RF/gatsos) και ως εκ τουτου να μην δινουν την δυνατότητα ανυχνευσης της ταχυτητας απο τα αστυνομικά οργανα!! Αυτο απαγορευεται και οχι τα αντιραντάρ!!!!

Αυτα για να ξερουμε τι μας γινεται!!!

Last edited by GeorgeP; 17-03-2009 at 14:51.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 16-03-2009, 21:10
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν εμεις όμως σε οποιαδηποτε φάση της παραπανω λειτουργιας αντιληφτουμε το ''''gatso'' και τσιμπησουμε τα φρενα

το ''gatso'' θα φωτογραφησει τα.........να μην πω τι!!!!!!!

__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 16-03-2009, 21:12
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
πηρα την αποφαση να ποσταρω το παρακατω γιατι ακούω ανακριβειες κι απαισιοδοξιες του στυλ .
.
.
.
..

..
Αν χρειαστείτε κι άλλες πληροφορίες να μου πείτε!!!


Βεβαίως κ θέλουμε κι άλλες πληροφορίες ....








__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 16-03-2009, 21:19
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Από αντιραντάρ,

έχουμε τίποτα ;;;;;







.

Για την εγκυκλοπαιδική μας ενημέρωση βέβαια,

μιας κ τα αντιραντάρ απαγορεύονται από τον νέο ΚΟΚ .....



.
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 16-03-2009, 22:37
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Κάθε χρόνο, στην Ευρώπη, 1.300.000 τροχαία ατυχήματα έχουν ως αποτέλεσμα ο αριθμός των θυμάτων να υπερβαίνει τους 40.000 νεκρούς και 1.700.000 τραυματίες. Το άμεσο ή έμμεσο κόστος έχει υπολογισθεί σε 160 δισ. ευρώ, δηλαδή σε ποσοστό περίπου 2% του ΑΕΠ της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ). Ορισμένες ομάδες του πληθυσμού ή κατηγορίες χρηστών είναι ιδιαίτερα ευάλωτες: οι νέοι ηλικίας 15-24 ετών (10.000 νεκροί ετησίως), οι πεζοί (7.000 νεκροί) ή οι ποδηλάτες (1.800 νεκροί).
Πηγή: Ε.Ε.

1.522 θύματα το 2008 από τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα.
Πηγή: Δ.Τ. της 19-02-2009 του Υπουργείου Εσωτερικών.

Τα χαμηλά όρια ταχύτητας που υπάρχουν σε ορισμένα σημεία των Ε.Ο. δεν έχουν τοποθετηθεί για τις Ferrari, τις Porsche κτλ., αλλά και για το Fiatάκι του 1978, το οποίο, εάν κινηθεί στη συγκεκριμένη στροφή με 60 χλμ./ώρα, με άσχημες καιρικές συνθήκες και με ολισθηρό οδόστρωμα, θα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα. Δυστυχώς, ο στόλος των παλαιών αυτοκινήτων που υπάρχουν ακόμη στη χώρα μας είναι πολύ μεγάλος. Οι πινακίδες δεν μπορούν να αλλάζουν ανάλογα με την ώρα, τις καιρικές συνθήκες, τον τύπο του αυτοκινήτου, αλλά και τις ικανότητες του κάθε οδηγού. Πρέπει να αφορά τους πάντες... Τις πινακίδες τοποθετεί, ως γνωστόν, το ΥΠΕΧΩΔΕ, λαμβάνοντας υπόψη πολλές παραμέτρους.
Πηγή: 4Τροχοί, συνέντευξη του 2005 από τον Ταξίαρχο Ιωάννη Τάκο, Διευθυντή Διεύθυνσης Τροχαίας του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.

Στις διαπιστώσεις μιας ακόμη σύσκεψης συναρμοδίων που έγινε πρόσφατα αναφέρεται ότι:
* Μεγάλο ποσοστό ατυχημάτων οφείλεται σε εκτροπές-ανατροπές οχημάτων και γι' αυτό ευθύνεται σε ποσοστό 80% η οδηγική συμπεριφορά.
* Σε ποσοστό 44,4% οι νεκροί από τροχαία δεν φορούσαν ζώνες ασφαλείας ή κράνη.
* Η ηλικιακή κατανομή των θυμάτων είναι: 0-17 ετών 6%, 18-35 ετών 38%, 36-53 ετών 23%, 54 ετών και άνω 32%.
Μεταξύ άλλων αποφασίστηκαν τα εξής:
* Νομοθετική ρύθμιση για να εισπράττονται τα πρόστιμα από αλλοδαπούς παραβάτες του ΚΟΚ.
* Εντατικοποίηση των ελέγχων για δικυκλιστές που κινούνται σε πεζοδρόμια και πλατείες και για οδηγούς γενικώς που οδηγούν μεθυσμένοι.
* Αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2009 η μελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ για την αλλαγή των ορίων ταχύτητας στο οδικό δίκτυο.
Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 04/12/2008

Εάν ένα από τα 1.522 θύματα το 2008 και τόσα άλλα από τα προηγούμενα χρόνια μπορούσε να σωθεί είτε από μπλόκο της τροχαίας για υπερβολική ταχύτητα είτε από τον φόβο να τον σταματήσει η τροχαία για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, τότε είμαι υπέρ των ελέγχων, υπέρ των μπλόκων, υπέρ των ραντάρ.

Σε κάθε περίπτωση ευχαριστούμε τον GeorgeP για τις χρήσιμες "εγκυκλοπαιδικές" πληροφορίες του.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 16-03-2009, 22:49
S.T Ο/Η S.T βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: A
Μηνύματα: 820
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

George P ::sm5:.
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 17-03-2009, 13:06
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Κάθε χρόνο, στην Ευρώπη, 1.300.000 τροχαία ατυχήματα έχουν ως αποτέλεσμα ο αριθμός των θυμάτων να υπερβαίνει τους 40.000 νεκρούς και 1.700.000 τραυματίες. Το άμεσο ή έμμεσο κόστος έχει υπολογισθεί σε 160 δισ. ευρώ, δηλαδή σε ποσοστό περίπου 2% του ΑΕΠ της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ). Ορισμένες ομάδες του πληθυσμού ή κατηγορίες χρηστών είναι ιδιαίτερα ευάλωτες: οι νέοι ηλικίας 15-24 ετών (10.000 νεκροί ετησίως), οι πεζοί (7.000 νεκροί) ή οι ποδηλάτες (1.800 νεκροί).
Πηγή: Ε.Ε.

1.522 θύματα το 2008 από τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα.
Πηγή: Δ.Τ. της 19-02-2009 του Υπουργείου Εσωτερικών.

Τα χαμηλά όρια ταχύτητας που υπάρχουν σε ορισμένα σημεία των Ε.Ο. δεν έχουν τοποθετηθεί για τις Ferrari, τις Porsche κτλ., αλλά και για το Fiatάκι του 1978, το οποίο, εάν κινηθεί στη συγκεκριμένη στροφή με 60 χλμ./ώρα, με άσχημες καιρικές συνθήκες και με ολισθηρό οδόστρωμα, θα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα. Δυστυχώς, ο στόλος των παλαιών αυτοκινήτων που υπάρχουν ακόμη στη χώρα μας είναι πολύ μεγάλος. Οι πινακίδες δεν μπορούν να αλλάζουν ανάλογα με την ώρα, τις καιρικές συνθήκες, τον τύπο του αυτοκινήτου, αλλά και τις ικανότητες του κάθε οδηγού. Πρέπει να αφορά τους πάντες... Τις πινακίδες τοποθετεί, ως γνωστόν, το ΥΠΕΧΩΔΕ, λαμβάνοντας υπόψη πολλές παραμέτρους.
Πηγή: 4Τροχοί, συνέντευξη του 2005 από τον Ταξίαρχο Ιωάννη Τάκο, Διευθυντή Διεύθυνσης Τροχαίας του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.

Στις διαπιστώσεις μιας ακόμη σύσκεψης συναρμοδίων που έγινε πρόσφατα αναφέρεται ότι:
* Μεγάλο ποσοστό ατυχημάτων οφείλεται σε εκτροπές-ανατροπές οχημάτων και γι' αυτό ευθύνεται σε ποσοστό 80% η οδηγική συμπεριφορά.
* Σε ποσοστό 44,4% οι νεκροί από τροχαία δεν φορούσαν ζώνες ασφαλείας ή κράνη.
* Η ηλικιακή κατανομή των θυμάτων είναι: 0-17 ετών 6%, 18-35 ετών 38%, 36-53 ετών 23%, 54 ετών και άνω 32%.
Μεταξύ άλλων αποφασίστηκαν τα εξής:
* Νομοθετική ρύθμιση για να εισπράττονται τα πρόστιμα από αλλοδαπούς παραβάτες του ΚΟΚ.
* Εντατικοποίηση των ελέγχων για δικυκλιστές που κινούνται σε πεζοδρόμια και πλατείες και για οδηγούς γενικώς που οδηγούν μεθυσμένοι.
* Αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2009 η μελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ για την αλλαγή των ορίων ταχύτητας στο οδικό δίκτυο.
Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 04/12/2008

Εάν ένα από τα 1.522 θύματα το 2008 και τόσα άλλα από τα προηγούμενα χρόνια μπορούσε να σωθεί είτε από μπλόκο της τροχαίας για υπερβολική ταχύτητα είτε από τον φόβο να τον σταματήσει η τροχαία για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, τότε είμαι υπέρ των ελέγχων, υπέρ των μπλόκων, υπέρ των ραντάρ.

Σε κάθε περίπτωση ευχαριστούμε τον GeorgeP για τις χρήσιμες "εγκυκλοπαιδικές" πληροφορίες του.
Αγαπητέ μου Συμπολιτη

Δεν θα διαφωνουσα μαζι σου αν ζουσα στο εξωτερικο όπως εκανα πριν χρονια ζωντας στην Αγγλια αλλα και στην Αμερική!! Εχω δε όπως κι εσυ ταξιδεωει στην Ευρωπη ουκ ολιγες φορες με μοτο και με αυτοκινητο!!Εκει όμως φίλε μου τα ορια ταχυτητας στους δρόμους αποφασιζονται με γνωμονα τον δρομο (πλατος, μηκος, στροφες κ.λ.π.) ενω εδω συμφωνα με τα οικονομικα το ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΥ!!! Διότι ως γνωστον τα εσοδα απο τις κλησεις πάνε στην τοπικη αυτοδιοικηση και ουχι στο Κρατος καθ’εαυτό!!!!
Ποιος σου ειπε φίλε και Συμπολιτη μου οτι οι ταμπέλες για τα ορια ταχυτητας αποφασιζονται απο το ΥΠΕΧΩΔΕ? Το ΥΠΕΧΩΔΕ αποφασιζει και τοποθετει τις μπλε/πρασινες ταμπελες κατευθυνσης και οχι των οριων ταχυτητας. Τα ορια ταχυτητας στους δρόμους αποφασιζονται απο τον δημο που ανηκει ο δρόμος!!! Γιαυτο δεν φωναζει ο Σταθάκης και γιαυτο δεν παρατηθηκε απο την επιτροπη Ασφαλειας στους Ελληνικους δρόμους? Θέλησε βλέπεις να το αλλαξει αλλα.......... στην Ελλαδα ζουμε!!!! Αυτο γινεται απο το 1975 και μετά.
Ετσι λοιπόν εχουμε δρόμους με ευθειά 5κμ και πλατους 40μ με μια ¨και δυο λωριδες ανα κατευθυνση με όριο τα 50κμ!! Και στην μεση αυτου του δρόμου το φορητο ραντάρ στημένο.Εγω λοιπόν αρνουμαι να υπακουσω σε αυτά τα ορια που στο εξωτερικό για τον συγκεκριμενο δρόμο θα ήταν 90κμ!!!!! Διότι εκει για να επιβληθει ταμπέλα με οποιοδηποτε οριο ταχυτητας δεν επιλαμβανεται η τοπικη αυτοδιοικηση αλλα εμπειρογνωμονες τυπου Σταθακη και επιστημονες Οδικης Ασφάλειας και οχι ο καθε τυχαρπαστος Δημαρχος που θελει να βάλει λεφτα στην τσέπεη του!! Ναι στην τσέπη του!!! Ολοι ξερουμε τι γινεται στα Δημαρχια αυτης της χωρας!!!!! Αλλα αυτο ειναι ‘’άλλου παπά Ευαγγέλιο’’!!!!
Αρνουμαι φίλε, συνοδοιπορε και Συμπολιτη μου να πηγαινω με 120 στην Ε.Ο Κατερινης-Θεσσαλονικης, Αθηνων-Κορινθου, Εγναντια όπου υπαρχουν απο 2 εως και τεσσερεις (4) λωριδες ανα κατευθυνση όταν στην Γερμανια σε τέτοιους δρόμους ΔΕΝΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ!!!!!!!!!!

Τέλος, ποιος φωστηρας επιστημονας τεκμηρίωσε οτι η ταχυτητα ΑΠΟ ΜΟΝΗ Της σκοτώνει? Απολυτως κανεις!!!!!!!!! Μονον οι φωστηρες τις τροχαιας βγάζουν αυτο το ‘’λογω υπερβολικης ταχυτητας’’!! Και φυσικα όταν πας να μπεις σε φουρκετα με 100κμ θα σκοτωθεις αλλα δεν ειναι η ταχυτητα που θα σε σκοτωσει αλλα α) η χαζομαρα του οδηγου που δεν προσεξε την σχετικη προειδοποιητικη ταμπέλα, β) το οδοστρωμα (εδω να δεις τι γινεται), γ) η κατασταση του οχηματος, δ) η κατασταση του οδηγου (μεθυσμενος, με/χωρις διπλωμα, εμπειρια κ.λ.π ) και τέλος ε) η ταχυτητα του οχηματος!!! Διοτι αν συντρέχουν τα α,β,γ,δ, ¨η κα΄ποια απο αυτά και με 30 να πηγαινει πάλι σκοτωμένος ¨βαρια τραυματισμενος θα βγει ο οδηγός!!! Ενω αν συντρέχει μονον το (ε) εχει ελπίδες να διασωθει με χειρισμους κατάλληλους, με φρένα με,μεμε,με..............
Ετσι αξιολογουνται τα ατυχηματα στην Ευρωπη αλλα ποτε δεν αξιολογουνται ετσι στην Ελλαδα!! Και γιαυτον τον λογο απλα ξορκιζουν την ταχυτητα λεγοντας οτι ‘’αν πηγαινε σιγα θα το προλάβαινε’’!! Οποίος μυθος, διότι για πεσε (με αυτοκινητο)εσυ /εγω που πας/με με 60κμ σε ένα αντιθετα ερχομενο αυτοκινητο το οποιο κινηται κια υτο με 60κμ να δουμε τι θα περισσέψει!!!! ¨η για πέσε με το οριο των 120 σε διαφημιστικη ταμπέλα (κι αλλο ενα θέμα αυτο) να δουμε τι θα περισσεψει ειτε αυτοκινητο οδηγάς είτε μοτο!!


Eτσι λοιπόν η Τροχαια λεει τα δικα της και οι πανεξυπνοι Δημοσιογράφοι ΑΝΑΜΑΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ!!! Ας αποτανθουν αυτοι οι κυριοι Δημοσιογράφοι σσε κανενα οργανισμο του εξωτερικου που ασχολειται με τα αιτια των ατυχηματων και αν βρει ΕΝΑ ατυχημα που να ποιστοποιειται ως κυριος υπαιτιος η ''υπερβολικη ταχυτητα'' να μου τρυπησει την μυτη!!!!!


Σε αναλογες μελετες στην Γερμανια κι αλλου στην Ευρωπη και για το συγκεκριμενο παράδειγμα το 70% θα σκοτωνόταν!!! Για μοτο σε αναλογη περιπτωση δεν θα μιλησω!!!!! Για ποια θανατηφορο ταχυτητα μιλάμε? Των 60κμ, των 80, ¨η των 280???????
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 17-03-2009, 21:42
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Φίλε Γιώργο,
εάν μου επιτρέπεις θα ήθελα να σχολιάσω ορισμένα θέματα από το τελευταίο σου post.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Αγαπητέ μου Συμπολιτη...........

Εκει όμως φίλε μου τα ορια ταχυτητας στους δρόμους αποφασιζονται με γνωμονα τον δρομο (πλατος, μηκος, στροφες κ.λ.π.) ενω εδω συμφωνα με τα οικονομικα το ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΥ!!! Διότι ως γνωστον τα εσοδα απο τις κλησεις πάνε στην τοπικη αυτοδιοικηση και ουχι στο Κρατος καθ’εαυτό!!!!
Ποιος σου ειπε φίλε και Συμπολιτη μου οτι οι ταμπέλες για τα ορια ταχυτητας αποφασιζονται απο το ΥΠΕΧΩΔΕ?
Ειδικά για τους αυτοκινητοδρόμους, τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και το πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο, όπως αυτό ορίζεται με τις σχετικές αποφάσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ, τα όρια ταχύτητας, εκτός των ανωτάτων επιτρεπομένων ορίων που προβλέπονται από το άρθρο αυτό, καθορίζονται και μεταβάλλονται ύστερα από μελέτη και μόνο με απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ. Οι κατά την προηγούμενη και την παράγραφο αυτή αποφάσεις, τίθενται σε ισχύ από την τοποθέτηση των οικείων πινακίδων στις ανωτέρω οδούς.
'Aρθρο 20/παρ. 7/ Κ.Ο.Κ.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Τέλος, ποιος φωστηρας επιστημονας τεκμηρίωσε οτι η ταχυτητα ΑΠΟ ΜΟΝΗ Της σκοτώνει? Απολυτως κανεις!!!!!!!!! Μονον οι φωστηρες τις τροχαιας βγάζουν αυτο το ‘’λογω υπερβολικης ταχυτητας’’!! Και φυσικα όταν πας να μπεις σε φουρκετα με 100κμ θα σκοτωθεις αλλα δεν ειναι η ταχυτητα που θα σε σκοτωσει αλλα α) η χαζομαρα του οδηγου που δεν προσεξε την σχετικη προειδοποιητικη ταμπέλα, β) το οδοστρωμα (εδω να δεις τι γινεται), γ) η κατασταση του οχηματος, δ) η κατασταση του οδηγου (μεθυσμενος, με/χωρις διπλωμα, εμπειρια κ.λ.π ) και τέλος ε) η ταχυτητα του οχηματος!!! Διοτι αν συντρέχουν τα α,β,γ,δ, ¨η κα΄ποια απο αυτά και με 30 να πηγαινει πάλι σκοτωμένος ¨βαρια τραυματισμενος θα βγει ο οδηγός!!! Ενω αν συντρέχει μονον το (ε) εχει ελπίδες να διασωθει με χειρισμους κατάλληλους, με φρένα με,μεμε,με..............
Δυστυχώς ο όρος ταχύτητα είναι κάτι άυλο. Η βικιπαίδεια την ορίζει ως εξής:
"Ως ταχύτητα ενός σώματος ορίζεται ο ρυθμός μεταβολής της θέσης του ως προς το χρόνο, όπως αυτή μετράται σε ένα δεδομένο σύστημα συντεταγμένων. Στην κινηματική, είναι μέγεθος διανυσματικό, δηλαδή χαρακτηρίζεται τόσο από το μέτρο (μέγεθος) της, όσο και από τη φορά (κατεύθυνση) της."
Στην προκειμένη περίπτωση κανείς δεν ισχυρίζεται ότι στα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα ευθύνεται η υπερβολική ταχύτητα. Εάν όμως στα ορθά παραδείγματα που παραθέτεις α), β), γ), δ), προσθέσεις και το ε), τότε ο συνδιασμός τους μπορεί και στις περισσότερες φορές είναι θανατηφόρος.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Eτσι λοιπόν η Τροχαια λεει τα δικα της και οι πανεξυπνοι Δημοσιογράφοι ΑΝΑΜΑΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ!!! Ας αποτανθουν αυτοι οι κυριοι Δημοσιογράφοι σσε κανενα οργανισμο του εξωτερικου που ασχολειται με τα αιτια των ατυχηματων και αν βρει ΕΝΑ ατυχημα που να ποιστοποιειται ως κυριος υπαιτιος η ''υπερβολικη ταχυτητα'' να μου τρυπησει την μυτη!!!!!
Βλ. το παραπάνω. Πάντως τα στοιχεία δεν είναι αμφισβητήσιμα.
Και για να κάνω και λίγο χιούμορ, να παραθέσω την άποψη που μου έθεσε φίλος πριν μερικά χρόνια: "Κάπνιζε όσο θέλεις. Σε καμμιά ιατρική βιβλιογραφία δεν έχει αποδειχθεί ότι το κάπνισμα σκοτώνει..." Βεβαίως το τσιγάρο από μόνο του δεν σκοτώνει. Όπως και η υπερβολική ταχύτητα. Οι συνέπειες αυτών των δύο είναι βλαβερές. Και επειδή υπάρχουν άνθρωποι που κάπνιζαν μια ζωή και δεν έπαθαν καρκίνο στον πνεύμονα ή καταπατούσαν ασύστολα όλα τα όρια ταχύτητας και ούτε τους σταμάτησαν ποτέ αλλά ούτε και τους συνέβη κάτι, δεν πάει να πει πως δεν ρισκάρουν τη ζωή τους και τις ζωές των άλλων. (Δυστυχώς, προσωπικά, ανήκω και στις δυό κατηγορίες. Και σ' αυτήν του καπνιστή και είμαι λάτρης της ταχύτητας. Αυτό όμως δεν με εμποδίζει να κατακρίνω και τα δύο!)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε αναλογες μελετες στην Γερμανια κι αλλου στην Ευρωπη και για το συγκεκριμενο παράδειγμα το 70% θα σκοτωνόταν!!! Για μοτο σε αναλογη περιπτωση δεν θα μιλησω!!!!! Για ποια θανατηφορο ταχυτητα μιλάμε? Των 60κμ, των 80, ¨η των 280???????


Εδώ θα σου παραθέσω την άποψη που εξέφρασα στο πρώτο μου post: "Εάν ένα από τα 1.522 θύματα το 2008 και τόσα άλλα από τα προηγούμενα χρόνια μπορούσε να σωθεί είτε από μπλόκο της τροχαίας για υπερβολική ταχύτητα είτε από τον φόβο να τον σταματήσει η τροχαία για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, τότε είμαι υπέρ των ελέγχων, υπέρ των μπλόκων, υπέρ των ραντάρ."

Ελπίζω να μην σε(σας) κούρασα,
πάντα φιλικά,
Δημήτρης.
Reply With Quote
Απάντηση

Tags
bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, forum, forumgs, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:39.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!