GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #7  
Παλιό 16-03-2009, 23:37
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Κάθε χρόνο, στην Ευρώπη, 1.300.000 τροχαία ατυχήματα έχουν ως αποτέλεσμα ο αριθμός των θυμάτων να υπερβαίνει τους 40.000 νεκρούς και 1.700.000 τραυματίες. Το άμεσο ή έμμεσο κόστος έχει υπολογισθεί σε 160 δισ. ευρώ, δηλαδή σε ποσοστό περίπου 2% του ΑΕΠ της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ). Ορισμένες ομάδες του πληθυσμού ή κατηγορίες χρηστών είναι ιδιαίτερα ευάλωτες: οι νέοι ηλικίας 15-24 ετών (10.000 νεκροί ετησίως), οι πεζοί (7.000 νεκροί) ή οι ποδηλάτες (1.800 νεκροί).
Πηγή: Ε.Ε.

1.522 θύματα το 2008 από τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα.
Πηγή: Δ.Τ. της 19-02-2009 του Υπουργείου Εσωτερικών.

Τα χαμηλά όρια ταχύτητας που υπάρχουν σε ορισμένα σημεία των Ε.Ο. δεν έχουν τοποθετηθεί για τις Ferrari, τις Porsche κτλ., αλλά και για το Fiatάκι του 1978, το οποίο, εάν κινηθεί στη συγκεκριμένη στροφή με 60 χλμ./ώρα, με άσχημες καιρικές συνθήκες και με ολισθηρό οδόστρωμα, θα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα. Δυστυχώς, ο στόλος των παλαιών αυτοκινήτων που υπάρχουν ακόμη στη χώρα μας είναι πολύ μεγάλος. Οι πινακίδες δεν μπορούν να αλλάζουν ανάλογα με την ώρα, τις καιρικές συνθήκες, τον τύπο του αυτοκινήτου, αλλά και τις ικανότητες του κάθε οδηγού. Πρέπει να αφορά τους πάντες... Τις πινακίδες τοποθετεί, ως γνωστόν, το ΥΠΕΧΩΔΕ, λαμβάνοντας υπόψη πολλές παραμέτρους.
Πηγή: 4Τροχοί, συνέντευξη του 2005 από τον Ταξίαρχο Ιωάννη Τάκο, Διευθυντή Διεύθυνσης Τροχαίας του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.

Στις διαπιστώσεις μιας ακόμη σύσκεψης συναρμοδίων που έγινε πρόσφατα αναφέρεται ότι:
* Μεγάλο ποσοστό ατυχημάτων οφείλεται σε εκτροπές-ανατροπές οχημάτων και γι' αυτό ευθύνεται σε ποσοστό 80% η οδηγική συμπεριφορά.
* Σε ποσοστό 44,4% οι νεκροί από τροχαία δεν φορούσαν ζώνες ασφαλείας ή κράνη.
* Η ηλικιακή κατανομή των θυμάτων είναι: 0-17 ετών 6%, 18-35 ετών 38%, 36-53 ετών 23%, 54 ετών και άνω 32%.
Μεταξύ άλλων αποφασίστηκαν τα εξής:
* Νομοθετική ρύθμιση για να εισπράττονται τα πρόστιμα από αλλοδαπούς παραβάτες του ΚΟΚ.
* Εντατικοποίηση των ελέγχων για δικυκλιστές που κινούνται σε πεζοδρόμια και πλατείες και για οδηγούς γενικώς που οδηγούν μεθυσμένοι.
* Αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2009 η μελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ για την αλλαγή των ορίων ταχύτητας στο οδικό δίκτυο.
Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 04/12/2008

Εάν ένα από τα 1.522 θύματα το 2008 και τόσα άλλα από τα προηγούμενα χρόνια μπορούσε να σωθεί είτε από μπλόκο της τροχαίας για υπερβολική ταχύτητα είτε από τον φόβο να τον σταματήσει η τροχαία για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, τότε είμαι υπέρ των ελέγχων, υπέρ των μπλόκων, υπέρ των ραντάρ.

Σε κάθε περίπτωση ευχαριστούμε τον GeorgeP για τις χρήσιμες "εγκυκλοπαιδικές" πληροφορίες του.
Reply With Quote
 

Tags
bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, forum, forumgs, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:21.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!