![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Γνωριζω οτι η Odyssey PC-535 ειναι η καλυτερη λυση και με 3 χρονια εγγυηση.Ομως κοστιζει 145€ για Θεσσαλονικη μεσω της ομαδικης του forum.
Η Yuasa YTX14-BSειναι αυτη που βαζει πλεον η BMW αντι της δευτερης Exide που μαλλον μολις αποτελειωσα, και κοστιζει 64€.Και αυτη μαλλον θα συνοδευεται απο 1 ή 2 χρονια εγγυηση. Υπαρχει και η φθηνοτερη λυση.Fu kuyama YTX14-BS με 40€. Εχει κανεις εμπειρια απο τις παραπανω μπαταριες με 1200GS και τελικα αξιζει να δωσω διπλα ή και τριπλα λεφτα γiα την Odyssey?Θα εχει δηλαδη διπλασιο ή και τρiπλασιο χρονο ζωης απο τις αλλες?Επισης, η Odyssey μπορει να μπει σε οποιονδηποτε φορτιστη?Εχει δοκιμαστει στο φορτιστη lidl? Σκοπευω να τη βαζω τακτικα στο συντηρητη-φορτιστη αφου η χρηση της μηχανης πλεον δεν ειναι πολυ συχνη.Σχεδον ποτε δεν κανει μικρες αποστασεις σε κινηση και βγαινει μονο σε ανοιχτο δρομο για τουλαχιστον 30 χλμ τη φορα καθε βδομαδα.Δεν εχει servo ή εξτρα συσκευες που τραβανε ρευμα. Αν βαλω τη Fu(c)kuyama ![]() Θένκς! ![]() Last edited by VaGaBond; 18-01-2012 at 23:03. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
προχωρα με την κουρτινα 2 ... αν ειναι να μην βαραθεις την συντηρηση...
η κουρτινα 1 δεν χρειαστηκε φορτιστη ουτε μετα απο 1.5 μηνα, κάποιοι μιλάνε για 7-8 χρονια κ προχωραει η κουρτινα 3 ειναι μαπουλα απο το περιβολι, λειψα στοιχεια κλπ... καταλαβαινεις οτι, οτι πληρωνεις παιρνεις ε? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Η κουρτινα 3 ενδεχεται να κρατησει περισσοτερο απο καθε αλλη μπαταρια. Ειχα μια τετοια ''μαπουλα απο το περιβολι'' (οχι ιδια μαρκα) η οποια κρατησε 5,5 ολοκληρα χρονια χωρις συντηρητες μπαταριας. Ειναι που θα πεσεις, αλλα και οι YASA χαλαγαν στο πρωτο 6μηνο μια περιοδο κι ας ηταν απο απο Εκαλιωτικο περιβολι!! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Τάδε έφη Ζαρατούστρα.
Όχι η θεία μου η Έφη. Και όταν μιλάει ο Ζαρατούστρα (Παναγιωτόπουλος) εγώ και το μηχανολογικό μου δίπλωμα καθόμαστε προσοχή. Επίσης ο Ζαρατούστρα έβλεπε το πολύμετρο και μου είπε ότι μου είπε. Και το έβλεπα και γώ... ![]() Μπορεί το μηχανάκι μου να έχει πρόβλημα. Οπότε πάει το μηχανάκι. ![]() Πάνε ΚΑΙ τα τρία αυτοκίνητα, που στις 800 στροφές ρελαντί - ντιμάρουν τα φώτα. Για δοκιμάστε και τα δικά σας, μήπως δεν είναι μόνο τα δικά μου αυτοκίνητα χαλασμένα. Μήπως και τα μηχανάκια... Μήπως και το πολύμετρο.... Ή μήπως... ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() (Εχω τον "μαμα" φορτιστη και Odyssey, εδω και 3-4 χρονια..) |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τέλεια. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Σωστος!Μπερδευτηκα..
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() Η ερώτησή μου έγκειται στο γεγονός ότι το αλτεναδορ, αν δεν απατώμαι, ξεκινάει και φορτίζει μετά τις 1000 στροφές(ίσως και πιο κάτω), και απο τα λαγόμενά σου συνεπέρανα ότι είναι φυσιολογικό το ότι πρέπει να φορτίζει απο τις 2500, και μου φάνηκε "κωφόν" δατ'σ ολ.... |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Τελικα κατεληξα στην Yuasa YTX14-BS με 59,90 απο Makina και με την καταλληλη συντηρηση ελπιζω οτι θα κρατησει τουλαχιστον μια τριετια.
Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αγαπητέ μου Γιώργο, σε συνέχεια της ανωτέρω επικοινωνίας σου, έχω να κάνω την εξής διευκρίνηση, διότι εν μέσω ποιητικού ίστρου και ηλικιακής φιλοσοφίας, δεν έγινα τα μάλα αντιληπτός: Με όλες τις καταναλώσεις ανοικτές, φώτα μεσαία – φώτα μεγάλα – προβολάκια – θερμαινόμενα grips – ΚΑΙ φρένο (ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ SERVO), το αλτερναδόρ για να φτάσει τα 14,5Volts πρέπει να σκαρφαλώσουν οι στροφές του κινητήρα στις 2,500 / λεπτό. Αν βάλουμε και τις μιζιές ΚΑΙ τον τσιγκούνικο - ταξιτζίδικο τρόπο οδήγησης στις χαμηλές ΚΑΙ τον αυτόματα εμπλεκόμενο συναγερμό, σε κατάσταση παρκαρίσματος… |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Μπαταρία YUASA | gemara | Παλαιά μοντέλα - Classic | 5 | 17-06-2010 00:06 |
odyssey | GSAirways | Τεχνικά θέματα διάφορα | 2 | 11-04-2010 21:58 |
Τοποθέτηση Odyssey PC535 | syan | Τεχνικά θέματα διάφορα | 13 | 05-10-2009 23:23 |