![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Στην παρέα μας υπάρχουν πολλές μηχανές με αυτα τα χιλιόμετρα, που δεν έχουν κάνει κιχ.....
![]() Πιστεύω ότι θα χρειαστεί επισκευή όταν ξεπεράσει κατα πολυ τις 200000 χλμ... ![]() Last edited by gsmaniac; 06-04-2012 at 22:34. |
#3
|
|||
|
|||
![]() στον παναγιωτοπουλο ειχα δει ενα 1150 adv με 250000 χιλιομετρα και μου κουνήθηκε ο εγκέφαλος........ οταν ρώτησα τη του εχει βγάλει μου είπαν......1 μονάδα abs στα 150.000
2} 3 φόρες δίσκο πλατό....... 3} έναν άξονα στις 170000 4} και δεν θυματε ποσα μα ποσα ζευγάρια λαστιχα..... ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
1100 ξέρω με 290.000κλμ. Από Πύλο.
Βέβαια επαρχία, 5 ταχύτητες, και δεν είχα αλλάξει δίσκο πλατό. ΑΑΑΑ επειδή ήταν 94μοντ. με πλαστικό ρεζερβουάρ, είχε αλλάξει με μεταλικό. τπτ άλλο. Last edited by kostas_366; 06-04-2012 at 22:50. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Αρχηγου παροντος, πασα αρχη παυσατω.
Κυριοι ο Teo71 εχει 160000 km σε 3 χρονια. ![]() Νομιζω οτι δικαιουται να μιλησει ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εδώ εδώ.. 165.000 πλέον σε 27 μήνες.. Το λοιπόν.. Απόδοση κινητήρα, κάψιμο λαδιών, αίσθηση κιβωτίου ταχυτήτων σαν καινούριο.. Φρένα το ίδιο αποτελεσματικά, αλλά με ελαφρά χειρότερη αίσθηση. Ευθύνονται γιαυτό οι δισκόπλακες, οι οποίες πλέον είναι στα 3 χιλιοστά, (καινούριες είναι 4,5 και ο κατασκευαστής δίνει αλλαγή στα 4).. Πλαστικά, χρώματα, εμφάνιση γενικότερα, μια χαρά, εκτός από ένα σκασιματάκι μισού πόντου στο χρώμα στο ρεζεβουάρ.. (εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σε γρατζουνιές που τις προκάλεσα εγώ).. Βλάβες.. 50.000 χλμ σκάσιμο πίσω ανάρτησης (esa), αλλαγή στην εγγύηση.. 70.000 χλμ, αντλία συμπλέκτη 250 ευρώ 110.000 χλμ, δίσκος, πλατώ, βολάν (στα 8αρια και μετά πλατώ βολάν πάνε μαζί) 700 ευρώ 150.000 χλμ, άξονας διαφορικού. Καινούριος κοστίζει 800 ευρώ, έβαλα μεταχειρισμένο, 250 ευρώ.. 160.000 χλμ, συντήρηση - επισκευή πίσω ανάρτησης, στο k shock, 150 ευρώ + 50 ευρώ το βάλε βγάλε στο συνεργείο το σύνολο 200 ευρώ.. 165.000 χλμ, δηλαδή χθές, αντικατάσταση εμπρός ανάρτησης, με μεταχειρισμένη Showa (esa), του 2010, με 10.000 χλμ, 150 ευρώ + 30 το βάλε βγάλε, το σύνολο 180 ευρώ.. Εν τέλει, αυτό που μετράει, είναι ότι 3,5 χρόνια & 165.000 χλμ μετά, εξακολουθώ να γουστάρω να οδηγάω το μηχανάκι μου.. Last edited by teo71; 07-04-2012 at 00:16. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Tην αντλία του συμπλέκτη γιατί δεν την κάλυψε η εγγύηση? ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
απαιτουμε!o τεο71 να μπει στο ρεκορ γκινες
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Πιστευω οτι με νορμαλ οδηγηση προσεχοντας της αλαγες λαδιου
γυρω στα 150000 μπορει να παει ο δισκος πλατο καπου εκει γυρω και μια αλαγη ελατηριων στα πιστονια για αλλα τοσα χιλιομετρα οι κυλινδροι ειναι νικασιλ δηλαδη αυθαρτοι και καπου στα 300000 θελει γενικη κουζινετα βασεις και μπιελας αλυσιδες εκεντροφορων και οτι αλλο για να παει μετα γυρω στα 500000 μετα το παιρνει ο γιος σου η ο γαμπρος σου ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Διαρροή λαδιού απο πίσω αμορτισέρ σε GS 1200 adv | skouilis | Τεχνικά θέματα διάφορα | 16 | 06-04-2012 17:28 |
1200 χλμ σε 48 ώρες, Αθήνα - Βάλια Κάλντα - Αθήνα | frits | Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες | 33 | 29-07-2010 15:55 |
Δύο προβλήματα σε 1200 gs | tonis17 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 5 | 21-06-2010 11:49 |
Άλλος από 950 σε 1200 ? Χωματοσυζήτηση! | ikaros-gs | Γενικά - Αναβάτης | 6 | 26-02-2010 14:42 |
Κατανάλωση ελαίου σε GS 1200 | TALON | Τεχνικά θέματα διάφορα | 26 | 26-11-2009 01:55 |