|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
Το θέμα είναι το εξής.
Από όσο γνωρίζω η πίεση στο εσωτερικού ενός τεπόζιτου καυσίμου πρέπει να είναι ουδέτερη. Αυτό γίνεται πρακτικά μέσα από μία βαλβίδα και ένα σωληνάκι το οποίο χρησιμεύει και στην υπερχείλιση του τεπόζιτου, το οποίο φαντάζομαι είναι "ελεύθερης" ροής. Αυτό που αντιμετωπίζω είναι ότι μόλις ανοίξω την τάπα του τεπόζιτου, τότε από μέσα βγαίνει αέρας με πίεση. (όπως όταν ανοίγεις ένα μπουκάλι coca cola το έχεις κουνήσει πρώτα). Αυτό συμβαίνει μετά από πέντε λεπτα οδήγησης όλο και όλο. Επίσης όσο λιγότερη βανζίνη έχει μέσα τόσο πιό έντονο είναι το φαινόμενο. Αυτό το καταλαβαίνω βέβαια γιατί όταν είναι πλήρες καυσίμου δεν υπάρχει ελεύθερος χώρος. Επίσης υπάρχει πρόβλημα τροφοδοσίας, και η μηχανή κάνει διακοπές 2-3 δευτερολέπτων. Ξέρει κανείς όλα αυτά πως μπορεί να συνδέονται; Τα αέρια καυσίμου πως δημιουργούνται; Και γιατί δημιουργούνται μόνο όταν η μηχανή κινείται και όχι όταν είναι ακίνητη; Το σωληνάκι υπερχείλισης δεν δείχνει να είναι βουλωμένο. Τί πρέπει να ψάξω για να βρώ το πρόβλημα της μη εξισορρόπησης πίεσης; Επίσης πώς μπορεί η αυξημένη πίεση εντός του τεπόζιτου να προκαλεί πρόβλημα τροφοδοσίας ή είναι δύο ανεξάρτητα προβλήματα;Το μόνο που δείχνει να τα συνδέει είναι ότι όταν η μηχανή κάνει διακοπές τροφοδοσίας, τότε υπάρχει λίγη βενζίνη στο τεπόζιτο και πολύ υψηλή πίεση μέσα. Μόλις γεμίσω πλήρως, όλα πάνε καλά!! Τίποτα ιδέες παιδιά; Σε συνεργείο ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση δυστυχώς. |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
Απόσπασμα:
Ισως να εχεις καποιο προβλημα στην αντλια του καυσιμου. Το να διαγνωσεις αν το προβλημα οφειλεται στη πιεση καυσιμου στο ρεζερβουαρ ειναι ευκολο, κανε μια βολτα με τη ταπα ανοιχτη... Last edited by Gemat; 25-05-2013 at 14:19. |
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
Aν έχει υπερπίεση, το λογικό θα είναι γυρνώντας το κλειδί της τάπας να σου ανοίγει με δύναμη, σ αυτές τις περιπτώσεις και όταν δεν αναπνέει το ρεζερβουάρ, μάλλον υποπίεση δημιουργείται.
Κατά πάσα πιθανότητα έχει βουλώσει το κύκλωμα εξαέρωσης στην τάπα του ρεζερβουάρ. |
#4
|
|||
|
|||
Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
Απόσπασμα:
ή το πατάει η σέλα, ή πιέζεται σε κάποιο σημείο του και φράζει. |
#6
|
|||
|
|||
Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Στέλιο... ψάξε όπως είπαν τα παιδιά για τσάκισμα ή βουλωμα |
#7
|
||||
|
||||
Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Λοιπόν αύριο το πρωί έχει δουλειά !! Ευχαριστώ παλικάρια !! Βέβαια παραμένουν δύο απορίες στο μυαλό μου. 1. Ψάχνουμε την αιτία της μη εκτόνωσης της πίεσης (βουλωμένο σωληνάκι, βαλβίδα κλπ) αλλά δεν μπορώ να καταλάβω Πως δημιουργείται η αύξηση πίεσης. Οκ η βενζίνη είναι πτητική, αλλά γιατί μόνο όταν κινείται η μηχανή; Η ανάδευση του καυσίμου βοηθάει στην εξάτμιση μέσα στο τεπόζιτο; Δεν το νομίζω 2. Η αύξηση της πίεσης, πως μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργία στην αντλία καυσίμου; Αν δημιουργείτο κενό (υποπίεση δηλαδή) το καταλαβαίνω, αλλά το αντίστροφο; |
#8
|
|||
|
|||
Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
Απόσπασμα:
Πιθανώς εκεί είναι το πρόβλημα. RealOEM.com � BMW K72 F 650 GS (0218,0228) Fuel tank |
#9
|
|||
|
|||
Απάντηση: Υπερπίεση στο τεπόζιτο βενζίνης
Νεώτερα επί του θέματος. Με καφεδάκι, εργαλεία και υπομονή, έλυσα όλο το πίσω μέρος (πλαινό πλαστικό και ουρά) για να φτάσω στο σωληνάκι και στην βαλβίδα Νο 17 που είχατε επισημάνει.
RealOEM.com � BMW K72 F 650 GS (0218,0228) Fuel tank Λοιπόν βαλβίδα Νο 17 yok. Δεν υπάρχει. έβγαλα όλο το σωλήνα από την βαλβίδα ασφαλείας Νο 3 καθώς και την ένωση Νο 15 που φάινεται στο σχεδιάγραμμα. Η Νο 15, όπως βρήκα και σε ανάλογο post στο advrider, έχει μέσα ένα φίλτρο και δεν επιτρέπει την εισαγωγή μέσα στο τεπόζιτο ξένα σώματα. Ήταν σχεικά βρβμικο και είχε πιάσει άλτα μέσα. Το πλάκωσα και σε σπρέι και απέκτησε πιο καλή ροή. Επειδή όμως δεν δικαιολογούσε την μη "αναπνοή" του τεπόζιτου, άνοιξα και την βαλβίδα ασφαλείας Νο 3, ή οποία είναι βιδωμένη πάνω στο τεπόζιτο και... BINGO!!. Λοιπόν αυτή η βαλβίδα είναι σαν καμπάνα, και έχει ένα βαρίδι που κρέμεται μέσα στο τεπόζιτο. Όταν η μηχανή πέσει κάτω τότε αυτό φεύγει από την κατακόρυφη θέση ηρεμίας και κλείνει την οπή εξαερισμού. Στην δικιά μου περίπτωση, αυτό είχε γυρίσει σχεδόν οριζόντια είχε σκαλώσει σε αυτή την θέση και η οπή ήταν μόνιμη κλειστή. Με αποτέλεσμα τα αέρια που δημιουργούνταν μέσα στο τεπόζιτο από την εξάτμιση της βενζίνης να μην είχαν έξοδο διαφυγής. Αυτό μου συνέβει όταν η μηχανή μου έπεσε φαρδιά πλατιά στο βενζινάδικο στο Αρτεμίσιο στην τελευταία μοτοβόλτα που πήγαμε στην Πελοπόννησο 21 Απριλίου. http://www.gsforum.gr/%CE%A0%CF%81%C...tml#post884725. Ξαναμοντάρισα τα πάντα, χωρίς να περισσέψει τίποτα, έκανα σχετικές δοκιμές και το θέμα της αυξημένης πίεσης στο τεπόζιτο έληξε. Είχα ουδέτερη πίεση, όλα καλά. Τώρα αυτό που θα περιμένω να δω είναι αν ήταν αυτό που έφταιγε και είχα διακοπές στην τροφοδοσία. Αυτό επειδή δεν συμβαίνει πάντα, θέλει λίγη υπομονή. Thanks όλους για την απόκριση. Οτιδήποτε νεώτερο προκύψει που μπορεί να βοηθήσει σε τεχνικό επίπεδο, θα το γράψω! |
#10
|
|||
|
|||
Απόσπασμα:
Συμφωνώ ! |
|
|