![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
GSA 1150 στα 52000
![]() καμια παρομοια (κακη) εμπειρία ????? |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Συνήθως ο πρώτος δίσκος τελειώνει στα 60,000 ο επόμενος αν είναι μαμά στα 120 και αν φτιάξεις έναν του εμπορίου θα τελειώσει μετά από 90,000 χλμ
δεν είναι κακή εμπειρία φίλε μας, απλά είναι αναλώσιμο υλικό ο δίσκος κάνε μια βόλτα από το http://www.motobins.co.uk/ θα βρεις σίγουρα φτηνό δίσκο και χτένι |
#3
|
|||
|
|||
![]()
ευχαριστώ για το λινκ .
θα ήταν η επόμενη ερώτηση. θα κάνω μια έρευνα αγορας και θα πράξω αναλόγως. έχεις τίποτα εγχωριο υποψιν σου? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Αφήστε τα "καρφώματα" και τα "πεταλώματα" στην άκρη, δεν είναι "ταρίφας" ο χριστιανός ούτε έχει διάθεση κάθε λίγο και λιγάκι να τρέχει συνεργείο. Βάλε φίλε μου έναν κεραμiκό της Sachs ή της Lucas να κάνεις δουλειά σου για τα επόμενα 200.000 χλμ και μέχρι τότε, το ξανασυζητάμε.To μόνο άσχημο είναι ότι πρέπει να λυθεί ολόκληρη η μηχανή για να αλλαχθεί το σετ δίσκου.Ρίξε μια ματιά και εδώ:
www.motoraid.eu |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Δεν είμαι ταρίφας και ούτε έχω τρέξει σε συνεργείο ποτέ και δουλεύει ο δίσκος μου πάρα πολλά χιλιόμετρα Έχεις δει καρφωμένο δίσκο και τον έχεις ξεχωρίσει από τον μαμά?? ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Χαλαρά παιδιά!!
Δώστε μας εσείς τις πιθανές εναλλακτικές όπως πολύ όμορφα κάνετε για να ξεστραβωνόμαστε οι υπόλοιποι κι εμείς ξέρουμε πότε θα το παίξουμε ταρίφες και πότε βέροι Γερμανοί ![]() ![]() Όλα είναι θέμα αξιοπιστίας/κόστους ![]() Καμμιά ιδέα πόσο πάει το μαλλί συγκριτικά με τις δυό λύσεις έχουμε? |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ο,.....κεραμικοσ δεν ειναι λιγο πιο....αποτομοσ στην λειτουργια του?συμφωνω οτι αντεχει πολλα χιλιομετρα παραπανω,,,,αλλα, αξιζει την τραχεια λειτουργια που εχει?συγχωρεστε με αν κανω λαθος.... |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αντεχει οντως πολλα μα πολλα περισσοτερα χλμ απο τον απλο, μα εγω προσωπικα δεν θα βαλω ποτε κεραμικο, και ο λογος; Αυτη η αποτομη επιταχυνση της μηχανης καθε φορα και συνεχεια, μεταφερετε με την σειρα της σε ολα τα μηχανικα μερη της μοτοσυκλετας καθε φορα και συνεχεια (απο τους δισκους και προς τα πισω, δηλαδη το κιβ. ταχυτητων, το πολυσφηνο, τον αξονα μεταδοσης, το αλλο πολυσφηνο, στο γραναζι πηνιο, στην κορωνα, σε ολα τα ρουλεμαν ανεξαιρετως, κτλ κτλ, μεχρι φυσικα την ζαντα και το λαστιχο, οπου και "βγαινει" στον δρομο). Αυτο, μακροπροθεσμα παντα, ειναι μεγαλη καταπονηση για τα μηχανικα μερη και ολες αυτες οι συνεχομενες (αποτομες) στρεπτικες και καμπτικες δυναμεις σημαινουν ενα πραγμα: Αυξημενες φθορες και μικροτερη διαρκεια ζωης των μηχανικων μερων!!! |
#10
|
|||
|
|||
![]()
To "καλό" του Πατρινού κάνει περίπου τα 200€
![]() και το πιο "καλό" του ταρίφα κάνει το πολύ μια 50αρα ![]() Μπορεί να υπάρχει Sachs και στην Αθήνα αν δεν έχει τελειώσει Last edited by soter3gm; 18-10-2009 at 13:22. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Αλλαγή δίσκου συμπλέκτη... | epimelitisf | Τεχνικά θέματα διάφορα | 4 | 30-09-2009 11:10 |
ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ του συμπλέκτη. | mentorasou | Τεχνικά θέματα διάφορα | 17 | 22-08-2009 14:48 |