GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 22-11-2010, 12:43
mixalhs4 Ο/Η mixalhs4 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: petroupoli
Μoto: BMW R1200 ADV.honda trasnsalp.BMW GS 1150
Μηνύματα: 72
Προεπιλογή ΑΖΩΤΟ

χαιρετω την παρεα .εχω ακούσει ότι αν βάλουμε αζωτο στα λάστιχα δεν έχουμε τόσο καλό φρεναρίσμα.έχετε ακούσει κάτι γι΄αυτό?????

ευχαριστώ εκ των προτέρων..
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 22-11-2010, 12:51
CPretenteriS Ο/Η CPretenteriS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
Μηνύματα: 19,474
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΖΩΤΟ

Από αυτά που γνωρίζω το άζωτο είναι πολύ καλό και σε φρενάρισμα και σε όλα... και δεν χάνει... ακόμα και να μείνει ακίνητη η μηχανή για μεγάλο διάστημα !!

Το μόνο του "πρόβλημα"... είναι ότι αν για κάποιο λόγο πατησεις κάτι και πέσει η πίεση... δεν μπορείς να συμπληρώσεις αέρα... πρέπει να ξεφουσκώσεις εντελώς το λάστιχο... και να ξαναγεμίσεις με αέρα...
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 22-11-2010, 13:24
bill 800gs Ο/Η bill 800gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Μoto: BMW F800GS - YAMAPA WR 250
Μηνύματα: 664
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΖΩΤΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από mixalhs4 Εμφάνιση μηνυμάτων
χαιρετω την παρεα .εχω ακούσει ότι αν βάλουμε αζωτο στα λάστιχα δεν έχουμε τόσο καλό φρεναρίσμα.έχετε ακούσει κάτι γι΄αυτό?????

ευχαριστώ εκ των προτέρων..
Το αζωτο το βαζουν οι μοτο που μπαινουν πιστα, δηλαδη για γρηγορη-αγωνιστικη οδηγηση και αυτο γιατι το αζωτο ειναι αδρανες αεριο και δεν μεταβαλεται η θερμοκρασια του και κατα συνεπεια η πιεση στο ελαστικο, επισης οι αντιδρασεις του ελαστικου ειναι λιιγο πιο απολυτες (σκληρες) και δεν παραμορφωνει οπως με τον αερα,γιαυτο προυποθετει καλη ασφαλτο χωρις πολλες ανωμαλιες,ισως εκει να μην εχει καλο φρεναρισμα (οπως εχεις ακουσει)
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 22-11-2010, 13:35
bill 800gs Ο/Η bill 800gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Μoto: BMW F800GS - YAMAPA WR 250
Μηνύματα: 664
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΖΩΤΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS Εμφάνιση μηνυμάτων
Από αυτά που γνωρίζω το άζωτο είναι πολύ καλό και σε φρενάρισμα και σε όλα... και δεν χάνει... ακόμα και να μείνει ακίνητη η μηχανή για μεγάλο διάστημα !!

Το μόνο του "πρόβλημα"... είναι ότι αν για κάποιο λόγο πατησεις κάτι και πέσει η πίεση... δεν μπορείς να συμπληρώσεις αέρα... πρέπει να ξεφουσκώσεις εντελώς το λάστιχο... και να ξαναγεμίσεις με αέρα...
Δεν χρειαζεται να ξεφουσκωσεις το λαστιχο και να ξαναβαλεις αερα, συμπληρωνεις,αλλα αναλογα με την ποσοτητα αερα που θα βαλεις χανεις και τις ιδιοτητες του αζωτου
Εξαλλου ο ατμοσφαιρικος αερας αποτελειται απο 75% αζωτο (αν θυμαμαι καλα)
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 22-11-2010, 13:54
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΖΩΤΟ

Μετα απο λιγο διαβασμα στο ιντερνετ σχετικα με το θεμα, κατεληξα στο οτι οι διαφορες του γεμισματος του ελαστικου με αζωτο ή αερα ειναι αμελητεες...
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 22-11-2010, 14:07
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΖΩΤΟ

το εχω δοκιμασει πριν 2 χρονια στο φορτηγακι της δουλειας(λογω φορτωματος)........καμμια διαφορα
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 22-11-2010, 14:18
bill 800gs Ο/Η bill 800gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Μoto: BMW F800GS - YAMAPA WR 250
Μηνύματα: 664
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΖΩΤΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
το εχω δοκιμασει πριν 2 χρονια στο φορτηγακι της δουλειας(λογω φορτωματος)........καμμια διαφορα
Βρε Κωστα, διαφορα μπορει να δει ενας εμπειρος οδηγος αγωνων που γυρνα σε μια πιστα και προσπαθει να κατεβασει κανα δευτερολεπτο στον καθε γυρο (εκει χρειαζεται το αζωτο ωστε απο την θερμοκρασια να μην ανεβασει 3-4 ατμοσφ. πιεση και τον ''προδωσει'') με το φορτηγακι τι διαφορα να καταλαβεις;
Μηπως το βαζεις πιστα;;
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 22-11-2010, 14:31
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΖΩΤΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs Εμφάνιση μηνυμάτων
Βρε Κωστα, διαφορα μπορει να δει ενας εμπειρος οδηγος αγωνων που γυρνα σε μια πιστα και προσπαθει να κατεβασει κανα δευτερολεπτο στον καθε γυρο (εκει χρειαζεται το αζωτο ωστε απο την θερμοκρασια να μην ανεβασει 3-4 ατμοσφ. πιεση και τον ''προδωσει'') με το φορτηγακι τι διαφορα να καταλαβεις;
Μηπως το βαζεις πιστα;;
ναι...,πρωτο τραπεζι πιστα...,στο μαζωνακη!
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 22-11-2010, 14:34
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΖΩΤΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs Εμφάνιση μηνυμάτων
γιατι το αζωτο ειναι αδρανες αεριο και δεν μεταβαλεται η θερμοκρασια του και κατα συνεπεια η πιεση στο ελαστικο, επισης οι αντιδρασεις του ελαστικου ειναι λιιγο πιο απολυτες (σκληρες) και δεν παραμορφωνει οπως με τον αερα,...
Το παραπάνω γίνεται. Π.χ. στην πίστα, που μεγαλώνουν οι θερμοκρασίες του ελαστικού το 34 εμπρός και το 41 πίσω, το κάνουμε 24-30. Με το άζωτο δεν το κάνεις αυτό. Είναι αδρανές.
Η γνώμη μου είναι ότι δεν θα καταλάβεις τπτ. Είναι πολυ κικρές διαφορές και σε οριακά σημεία ίσως ένας πολύ καλός οδηγός να καταλάβει κάτι. Εγώ στην πίστα ή με άζωτο ή με αέρα, το ίδιο ...στυλιάρι έμεινα . 1,14 γυρνούσα με αέρα, 1,14 γυρνούσα και με άζωτο. Προπόνηση κλπ ήθελε για να το κάνω 1,10` και σχολεία.
Αν έχεις καλά λάστιχα, με κατάλληλο αέρα, τακάκια όχι ``αναμένα``, η άσφαλτο είναι σε καλή κατάσταση, γιατί στο γυαλί τπτ δεν σταματά, και το έχεις και λίγο, θα σταματάς όσο καλύτερα γίνεται.
*Το κομάτι ψυχολογία, να ξέρεις ότι είναι σημαντικό και το ξέρεις φαντάζομαι. Αν σε αυτό το κομάτι σε βοηθήσει το .....άζωτο, να πας να βάλεις άζωτο. Δεν είναι καμιά τρελή διαδικασία..
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 22-11-2010, 15:04
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΖΩΤΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs Εμφάνιση μηνυμάτων
Βρε Κωστα, διαφορα μπορει να δει ενας εμπειρος οδηγος αγωνων που γυρνα σε μια πιστα και προσπαθει να κατεβασει κανα δευτερολεπτο στον καθε γυρο (εκει χρειαζεται το αζωτο ωστε απο την θερμοκρασια να μην ανεβασει 3-4 ατμοσφ. πιεση και τον ''προδωσει'') με το φορτηγακι τι διαφορα να καταλαβεις;
Μηπως το βαζεις πιστα;;
με παραμυθιασανε......οτι ειναι πιο καλο στο φορτωμα,δηλαδη δεν θα εχανε πιεση....
οσο για πιστα...
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:31.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!