![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
![]()
Η επιστροφή στη μαμά Χόντα θα σου είναι κομματάκι δύσκολη!!
Γράφω για τη μαμά Χόντα, αλλά στην ουσία αναφέρομαι σε οποιονδήποτε κατασκευαστή με συμβατικό, τηλεσκοπικό πιρούνι. Τη μηχανή (R1200GS απλό) την έχω 2,5 μήνες μόνο, αλλά είναι λες και έχουν περάσει χρόνια από τότε που οδηγούσα μοτό με συμβατικό σύστημα διεύθυνσης και μετάδοσης. Το μπροστινό συμπεριφέρεται με έναν εντελώς αυτόνομο και "μαγικό" τρόπο που σε "απαλλάσσει" από το "άγχος" της οδήγησης. Μένει πάντα καρφωμένο στο οδόστρωμα με τη μέγιστη δύναμη και τίποτα δεν δείχνει ικανό να διαταράξει την τροχιά που το προστάζεις να χαράξει. Δεν χρειάζεται πλέον να το φορτίζω με το βάρος μου ανάλογα των περιστάσεων, ούτε να είμαι προσεκτικός στα φρένα ή το γκάζι, μιας και δεν εκδηλώνεται η γνωστή μεταφορά φορτίου από εμπρός-πίσω και το αντίστροφο. Σίγουρα δεν αψηφά τους νόμους της φυσικής, απλά δεν ξέρω ποια είναι τα όρια της πρόσφυσης (που θέτουν σίγουρα τα ελαστικά). Ελπίζω ότι όταν αυτά εμφανιστούν και ξεπεραστούν να είμαι σε θέση να αντιδράσω. Με λίγα λόγια, σταματάς να "συμμετέχεις" ως οδηγός (όπως γνώριζες μέχρι σήμερα) και "αφήνεσαι στα χέρια" του telelever. Αυτό δεν είναι κακό, κάθε άλλο μάλιστα, διότι η μηχανή κάνει από μόνη της αυτό που εσύ πασχίζεις συνεχώς να κάνεις με οποιοδήποτε άλλο μηχανάκι. Το θέμα είναι ότι σε ΚΑΛΟΜΑΘΑΙΝΕΙ και μετά, όπως λέει ο λαός μας.... "μην τάξεις σ' άγιο κερί και σε παιδί κουλούρι" δεν μπορείς να φανταστείς τον εαυτό σου να ξαναπαλεύει με τιμόνια και μπροστινά. Αυτή πιστεύω είναι η πιο εθιστική πλευρά του R1200GS. Φρενάρες, αναρτησάρες, κινητηρούκλες, ποιότητα, αξιοπιστία και άλλες αρετές τις βρίσκεις σε πολλές μηχανές και άλλων εταιρειών, και πολλές φορές μάλιστα μαζεμένες σε ένα και μόνο μοντέλο. Ο συνδυασμός όμως των παραπάνω με ΑΥΤΟ το μπροστινό είναι που μπορεί να σου αλλάξει ιδιοσυγκρασία, συνήθειες, προτεραιότητες. Να φανταστείς ότι περίμενα πως και πως τα καινούρια on-off της Χόντα για να ξαναγυρίσω στη φτερωτή αγκαλιά της. Για κάποιο λόγο όμως αυτό που είδα δεν ήταν αυτό που περίμενα. Δεν με στεναχωρεί όμως διότι για την ώρα φαίνεται να είμαι σε καλά χέρια! |
#22
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#23
|
|||
|
|||
![]()
Νομίζω οτι 2008 ήταν μια απο τις καλύτερες χρονιές του GS! Το λέω αυτό γιατί η δικιά μου έχοντας 30.000 χλμ σε 2 χρόνια και 1 ταξίδι στο εξωτερικό δεν μου παρουσίασε το παραμικρό! Τώρα με την χοντρούλα μου του 2010 είναι ακόμη νωρίς για εντυπώσεις!!!
|
#24
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Translatoras;278590]
Το μπροστινό συμπεριφέρεται με έναν εντελώς αυτόνομο και "μαγικό" τρόπο που σε "απαλλάσσει" από το "άγχος" της οδήγησης. [QUOTE] Λοιπον,κατ'αρχας να ευχαριστησω ιδιαιτερα τον φιλτατο αντωνη [moby gr] για την ταλαιπωρια που υπεστη εξ'αιτιας μου,να ερθει στο μαγαζι μου με το gs του και να συζητησουμε καποια πολυ διαφωτιστικα θεματακια που πραγματικα με βοηθουν πολυ στην επιλογη που ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ να κανω,μαζι με τον ακατανομαστο ![]() ![]() Στο ψητο τωρα...... Το gs του αντωνη ειναι 09 adv και στην πρωτη μου επαφη καθως ανεβηκα επανω,εψαχνα τον ογκο που κοιτουσα πριν απο το πλαι.Μετα απο τοσα χρονια με τα varadero,νομιζα οτι ανεβηκα σε κανενα 250 εντουρακι,λογω της λεπτης σιλουετας της μηχανης που εχεις την εντυπωση οτι εχει,οταν καθεσαι πανω της.Αφου ο αντωνης μου εκανε ενα mini-demo με τα ηλεκτρονικα καλουδια[esa,κτλ],βαζοντας την μπρος,εφαγα μια φρικη...... ΟΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟΙ!!!!!! Λογικα για να δειτε τα οργανα τι γραφουν η το navi πρεπει να μαρσαρετε λιγο για να σταματησει ο συντονισμος,ετσι?Τα παντα τρεμουν [οχι τριζουν] και η μοτοσυκλετα ''κουνιεται'' μονη της δεξια-αριστερα,λογω boxer προφανως.Μου θυμισε καποτε που ειχα καβαλησει ενα DR 800 BIG [μονο-κυλινδρο on-off 800cc,για οσους θυμουνται],το οποιο ηταν χειροτερο βεβαια,σαν να καβαλουσες τρυπανι που σκαβουν την ασφαλτο. Παμε παρακατω... Βαζοντας την πρωτη στο κιβωτιο δεν ακουσα τον γνωριμο για μενα ηχο του varadero ΓΚΛΑΝΓΚ!!,και για την ακριβεια δεν ακουσα απολυτως τιποτα απο θορυβο.Ακουσα ομως στην πορεια οοοοολες τις υπολοιπες,σε ολα τα ανεβοκατεβασματα,οπως και διαφορους αλλους θορυβους,απο την ''ζουγκλα'' του boxer,του κιβωτιου και του αξονα.Γενικως οι θορυβοι ειναι κατι που πρεπει να ζησεις με αυτο,εχοντας ενα gs,απλα απο καποια στιγμη και μετα δεν τους ακους,γιατι πολυ απλα τους αγνοεις. Ροπατος κινητηρας,δυνατος,αλλα η βελουδινη αισθηση του V ειναι παντελως απουσα,οπως και το γλυκο γουργουρισμα του,που πολλες φορες οταν εισαι σε καποιο φαναρι και εχει λιγο θορυβο απο κινηση στον δρομο,ανναρωτιεσαι αν δουλευει η οχι. Τα φρενα του gs ειναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ,και δεν εχουν σχεση με του varadero σε καμμια περιπτωση,με ενα μικρο ερωτηματικο για το πισω φρενο,στο οποιο διεκρινα μια ''ευαισθησια'' στην ενεργοποιηση του abs. Kαι τωρα ειναι το καλο...... Οσο αφορα την λειτουργια του paralever δεν μπορω να πω πολλα,γιατι με μια μικρη βολτα και με την ρυθμιση στο comfort του esa,δεν διεκρινα κατι ιδιαιτερο.Οσο αφορα το telelever ομως,η παραθεση που εχω κανει πιο πανω,του φιλου translatora τα λεει ΟΛΑ!!! Ειναι κατι πολυ ιδιαιτερο και σαφως η αισθηση που λαμβανεις απο το μπροστινο ειναι παραξενη αλλα και απιθανη μαζι.Η πληροφορια ερχεται πριν καν την ζητησεις,και οι αποτομες αλλαγες κατευθυνσης ειναι παιχνιδι ακομα και για τους αμυητους.Στο αποτομο μπες-βγες σε μικρη πλατεια που εκανα,η μηχανη ηταν σαν να καταλαβε οτι εχει πλατεια μπροστα της και τα εκανε ολα μονη της.Εκει καταλαβα για πιο λογο τα gs φορανε καπακια στους κυλινδρους ![]() ![]() Τα υπολοιπα που θα σχολιαζα για την πρωτη,μικρη επαφη μου με gs,τα θεωρω λιγο πιο δευτερογενη,και θα μπορω να πω περισσοτερα,ΑΝ τελικα περασω περασω περισσοτερο χρονο μαζι της. Παρολα αυτα,εαν προχωρησω σε αγορα,εξακολουθω να αναρωτιεμαι αν πρεπει να παρω 07-08 με καποια χλμ πανω της και εκτος εγγυησης αλλα με τις ''ασθενειες'' της ενδεχομενως γιατρεμενες,η 09-10 εντος εγγυησης,με λιγα χλμ και ο θεος βοηθος..... ![]() |
#25
|
|||
|
|||
![]()
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ, ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΗ Η ΦΡΑΣΗ.
Είναι το τέταρτο μοντέλο GS που έχω στην κατοχή μου και συμφωνώ απόλυτα. Έχω κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα, πολλά ταξίδια και όλες τους κάποια στιγμή έβγαλαν βλάβη, μικρή ή μεγάλη. ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΤΙ ΕΓΙΝΕ; Όλες τους πάντα με πήγαν και με έφεραν, και το έκαναν άψογα. Και το ευχαριστήθηκα. Και με έμαθαν να τις αγαπάω. Αν με ρωτήσεις γιατί θέλω BMW θα σου απαντήσω, για τις στιγμές που μου έχει χαρίσει και θα μου χαρίσει. Και δεν είναι στιγμές μόνο ευχαρίστησης από ένα ταξίδι. Είναι και στιγμές παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας. Γιατί πρέπει να είμαι υποχρεωμένος να σβήσω 10,20,50 τέτοιες στιγμές με μία βλάβη; Επειδή το θέλουν αυτοί που δεν έχουν BMW; Όχι βεβαια, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Ποιό μηχάνημα από χέρι ανθρώπου δεν βγάζει βλάβες, οι VARADERO μήπως που για να διορθώσουν όλες τις ατέλειες που έχουν μόνο στον κινητήρα, θα πρέπει να βγάλουν έκδοση ΜΚ28!!;; Kαι δε με νοιάζει αν βγάλουν κι άλλες βλάβες στο μέλλον. Εγώ θα τις αγαπάω. Και θα τις φροντίζω. Και θα νιώθω πάντα όμορφα όταν τις ταξιδεύω. ΑΜΑΝ, ΠΙΑ!!! |
#26
|
|||
|
|||
![]()
[quote=varaderistas;279150]
Απόσπασμα:
Κανοντας προταση χωρις βεβαια να φανω οτι δεν ειμαι αμεροληπτος(διοτι εχω προς διαθεση ενα adv06 ) θεωρω οτι καλυτερα δουλευμενο μηχανακι στα bmw παρα κατι με λιγα χλμ.Η εμπειρια μου αυτο λεει! Πριν κανεις κατι ρωτα για το servo των 06-07(πιθανα προβληματα-σπανια σε adv ) για τα προβληματα αξονα που εμφανισαν τα 08 χωτις πολλα χλμ για τα προβληματα στο κιβωτιο που εδειξαν τα 09 παραπανω αναφερομαι σε adv μονο και πριν αρχισουν οι φωνες λεω απλα λεω να περασεις απο καποιο συνεργειο και να ρωτησεις ΠΑΡΑΤΑΥΤΑ παραμενει εξαιρετικο μηχανακι με δυνατοτητες περα του μεσου αναβατη.Και βεβαια αν υπαρχει απογονος στην οικογενεια ειναι ενα περασμα παραδοσης! ![]() |
#27
|
|||
|
|||
![]()
[quote=johntsip;279257]
Απόσπασμα:
![]() ![]() ολα τα μηχανηματα εβγαζαν,βγαζουν και θα βγαζουν προβληματα αλοτε μικρα κι αλοτε μεγαλα! εγω θα αγοραζα ενα μηχανακι απο τα μεσα του 06 και μετα(οπου ολα εχουν integral με οσο δυνατον πιο λιγα χιλιομετρα! ![]() |
#28
|
|||
|
|||
![]()
[quote=ntinopoulos;279260]αυτο με τους υαλοκαθαριστηρες ....δεν το γνωριζα γιατι παλαιοτερα μοντελα δεν το ειχαν διαθεσιμο!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
#29
|
|||
|
|||
![]()
[quote=johntsip;279265]
Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#30
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
καλά,απο το fazer με το ανύπαρκτο μπροστινό,se bmw τρελή διαφορά! όσο για το θέμα,τον ίδιο προβληματισμό,είχα κάποτε και εγώ. να πάρεις το καινούργιο ή το 1100 που φτιάχνεται με τα εργαλεία κάτω απο την σέλα? ή καλύτερα r80 paris dakar?? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Την γνωμη σας........... | riko46 | Πολιτισμός | 4 | 10-10-2010 14:04 |
Την Γνώμη σας -- Varadero is Good ? | sansiro.sugata | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 107 | 09-08-2010 09:04 |
Τη βοηθεια σας τεχνικοί σε Ηardware.. | Capitain | Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games | 13 | 11-06-2010 08:53 |
Την άποψή σας | sakis656 | Ένδυση | 13 | 03-02-2010 18:37 |
Την γνώμη σας παρακαλώ !!! | arisxios | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 24 | 15-11-2009 18:14 |