GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #41  
Παλιό 01-09-2009, 11:00
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ligo Εμφάνιση μηνυμάτων
Δηλαδή πόσο μακροπρόθεσμα;;;;Γιατί άμα είναι στα 100.000 χιλμ. είναι ΟΚ.
Δεν είναι ακριβός έτσι γιατί εδώ μιλάμε για εργατοώρες του μοτέρ
Εάν χρησιμοποιούμε τη μηχανή κάθε μέρα μέσα στη πόλη τα 100 θα τα κάνουμε σε μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά οι ώρες θα είναι πολύ ποιο πολλές. Αν τα κάνουμε μόνο σε ταξίδια οι ώρες θα είναι λιγότερες.
Σε συνδυασμό και τα δύο καταλαβαίνεται πως οι ώρες έρχονται πολύ ποιο σύντομα
(Αυτό ισχύει ΚΑΙ για το λάδι του κινητήρα ώρες λειτουργίας με Κμ)
Reply With Quote
  #42  
Παλιό 01-09-2009, 14:17
ALX Ο/Η ALX βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 376
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Ας πάρουμε τα δεδομένα που έχουμε.

Ο κατασκευαστής στο 1150 (λόγω συμπίεσης), προτείνει 95άρα.
Γιατί αυτό? Γιατί χωρίς μεγαλύτερη συμπίεση, είναι σαν να μην την βάζεις την 100άρα. Εν ολίγοις, δεν την εκμεταλλεύεται ο κινητήρας και πετάς τζάμπα τα λεφτά της διαφοράς 95άρας με 100άρας.

Σωστά μέχρι εδώ?

Πάμπαρακάτ

Έλα όμως που στο Ελλαδιστάν οι 95άρα δεν είναι ούτε 90άρα από τη νοθεία!!!

Κι εδώ αρχίζουν τα προβλήματα, γνωστά σε όλους σαν πιράκια!
Τι είναι τα πιράκια? Δεν θα κάτσω να το εξηγήσω επιστημονικά, αλλά απλά θα πω ότι είναι η αυτανάφλεξη που κάνει το μείγμα αέρος/βενζίνης στο θάλαμο καύσης πριν σπινθιρίσει το μπουζί. Κι αυτό γίνεται λόγω χαμηλών οκτανίων της βενζίνης.

Τι συμβαίνει στο κινητήρα όμως? Ό,τι χειρότερο μπορεί να πάθει είναι αυτό, διότι μακροπρόθεσμα, μειώνεται η ζωή του. Κι αυτό γίνεται διότι αντί η έκρηξη να γίνει από το μπουζί στο σωστό χρόνο, γίνεται από την συμπίεση σε λάθος χρόνο. Κάτι που σημαίνει πως ενώ ακόμα το πιστόνι ανεβαίνει, η αυτανάφλεξη του μείγματος, προσπαθεί να το ξαναστείλει πίσω! Κάτι που φυσικά δεν μπορεί να συμβεί, λόγω αδράνειας, αλλά σκεφτείτε τι ζόρι τραβάει εκείνη τη στιγμή το πιστόνι, τα ελατήρια, τα έδρανα της μπιέλας, η ίδια η μπιέλα, και ο στρόφαλος!

Αν δε, τα οκτάνια τύχει να είναι πολύ λίγα από τα συνηθισμένα λόγω ακόμα μεγαλύτερης νοθείας, υπάρχει περίπτωση να πάρεις ένα τρύπιο πιστόνι στο χέρι!

Άρα τι κάνουμε με την βενζίνη? Όσοι τα ξέρουν όλα αυτά, βάζουν λέει 100άρα γιατί με την νοθεία που θα έχει κι αυτή, γίνεται τουλάχιστον 95άρα και είναι μέσα στις προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής και καθαρίζουν έτσι. Είναι κι αυτό μια άποψη βέβαια

Από την άλλη, υπάρχει η παραμύθα του ότι με την 100άρα, κάνεις πολύ περισσότερα χιλιόμετρα σε απόσταση και καλύπτεις την διαφορά του κόστους της ανά λίτρο! Αμ δε!!! Τρίχες συνάδελφοι... και μάλιστα κατσαρές!
Το κέρδος σε χιλιομετρική απόσταση είναι μικρό (συμβαίνει αλλά είναι μικρό) Τόσο μικρό που δεν συμφέρει να βάζεις 100άρα. Έχω πειραματιστεί αρκετές φορές και οι διαφορές που είδα είναι της τάξεως των 10-15 χιλιομέτρων. Όσο δηλαδή βγάζεις άνετα με 1 λίτρο βενζίνης 95άρας. Όταν όμως σε ένα γέμισμα έχεις πληρώσει 1,50 αντί για 1,10, πόσα λιγότερα λίτρα θα βάλεις στα ίδια λεφτά... ή πόσα περισσότερα θα δώσεις για να φουλάρεις?
Στα 20 λίτρα λοιπόν, βάζοντας 100άρα με 1,50€, θα φουλάρεις με 30€
Στα 20 λίτρα βάζοντας 95άρα με 1,10€ θα φουλάρεις με 22€ Εν ολίγοις δίνεις 8€ παραπάνω για να κερδίσεις 10-15χιλ... (να πας παιδάκι μου για οικονομολόγος. )
Δεν με πιστεύετε? Πάρτε το αλλιώς τότε.

Βάλτε 13 λίτρα 100άρας (δίνοντας 19,50€) σε ένα 1150 και 18 λίτρα 95άρας (δίνοντας 19,80€ περίπου τα ίδια λεφτά δηλαδή) σε ένα άλλο και φύγετε για βόλτα με σταθερές ταχύτητες. Ε αν πάει μακρύτερα με αυτά τα λίτρα το 1150άρι που έχει την 100άρα, εγώ θα στήσω... κλο.

Πάει κι αυτό... το λύσαμε.
Reply With Quote
  #43  
Παλιό 01-09-2009, 14:59
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Ας πάρουμε τα δεδομένα που έχουμε.

Ο κατασκευαστής στο 1150 (λόγω συμπίεσης), προτείνει 95άρα.
Γιατί αυτό? Γιατί χωρίς μεγαλύτερη συμπίεση, είναι σαν να μην την βάζεις την 100άρα. Εν ολίγοις, δεν την εκμεταλλεύεται ο κινητήρας και πετάς τζάμπα τα λεφτά της διαφοράς 95άρας με 100άρας.

Σωστά μέχρι εδώ?

Πάμπαρακάτ

Έλα όμως που στο Ελλαδιστάν οι 95άρα δεν είναι ούτε 90άρα από τη νοθεία!!!

Κι εδώ αρχίζουν τα προβλήματα, γνωστά σε όλους σαν πιράκια!
Τι είναι τα πιράκια? Δεν θα κάτσω να το εξηγήσω επιστημονικά, αλλά απλά θα πω ότι είναι η αυτανάφλεξη που κάνει το μείγμα αέρος/βενζίνης στο θάλαμο καύσης πριν σπινθιρίσει το μπουζί. Κι αυτό γίνεται λόγω χαμηλών οκτανίων της βενζίνης.

Τι συμβαίνει στο κινητήρα όμως? Ό,τι χειρότερο μπορεί να πάθει είναι αυτό, διότι μακροπρόθεσμα, μειώνεται η ζωή του. Κι αυτό γίνεται διότι αντί η έκρηξη να γίνει από το μπουζί στο σωστό χρόνο, γίνεται από την συμπίεση σε λάθος χρόνο. Κάτι που σημαίνει πως ενώ ακόμα το πιστόνι ανεβαίνει, η αυτανάφλεξη του μείγματος, προσπαθεί να το ξαναστείλει πίσω! Κάτι που φυσικά δεν μπορεί να συμβεί, λόγω αδράνειας, αλλά σκεφτείτε τι ζόρι τραβάει εκείνη τη στιγμή το πιστόνι, τα ελατήρια, τα έδρανα της μπιέλας, η ίδια η μπιέλα, και ο στρόφαλος!

Αν δε, τα οκτάνια τύχει να είναι πολύ λίγα από τα συνηθισμένα λόγω ακόμα μεγαλύτερης νοθείας, υπάρχει περίπτωση να πάρεις ένα τρύπιο πιστόνι στο χέρι!

Άρα τι κάνουμε με την βενζίνη? Όσοι τα ξέρουν όλα αυτά, βάζουν λέει 100άρα γιατί με την νοθεία που θα έχει κι αυτή, γίνεται τουλάχιστον 95άρα και είναι μέσα στις προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής και καθαρίζουν έτσι. Είναι κι αυτό μια άποψη βέβαια

Από την άλλη, υπάρχει η παραμύθα του ότι με την 100άρα, κάνεις πολύ περισσότερα χιλιόμετρα σε απόσταση και καλύπτεις την διαφορά του κόστους της ανά λίτρο! Αμ δε!!! Τρίχες συνάδελφοι... και μάλιστα κατσαρές!
Το κέρδος σε χιλιομετρική απόσταση είναι μικρό (συμβαίνει αλλά είναι μικρό) Τόσο μικρό που δεν συμφέρει να βάζεις 100άρα. Έχω πειραματιστεί αρκετές φορές και οι διαφορές που είδα είναι της τάξεως των 10-15 χιλιομέτρων. Όσο δηλαδή βγάζεις άνετα με 1 λίτρο βενζίνης 95άρας. Όταν όμως σε ένα γέμισμα έχεις πληρώσει 1,50 αντί για 1,10, πόσα λιγότερα λίτρα θα βάλεις στα ίδια λεφτά... ή πόσα περισσότερα θα δώσεις για να φουλάρεις?
Στα 20 λίτρα λοιπόν, βάζοντας 100άρα με 1,50€, θα φουλάρεις με 30€
Στα 20 λίτρα βάζοντας 95άρα με 1,10€ θα φουλάρεις με 22€ Εν ολίγοις δίνεις 8€ παραπάνω για να κερδίσεις 10-15χιλ... (να πας παιδάκι μου για οικονομολόγος. )
Δεν με πιστεύετε? Πάρτε το αλλιώς τότε.

Βάλτε 13 λίτρα 100άρας (δίνοντας 19,50€) σε ένα 1150 και 18 λίτρα 95άρας (δίνοντας 19,80€ περίπου τα ίδια λεφτά δηλαδή) σε ένα άλλο και φύγετε για βόλτα με σταθερές ταχύτητες. Ε αν πάει μακρύτερα με αυτά τα λίτρα το 1150άρι που έχει την 100άρα, εγώ θα στήσω... κλο.

Πάει κι αυτό... το λύσαμε.
ισχυει και για το 1200;;;;;
Reply With Quote
  #44  
Παλιό 01-09-2009, 15:15
ALX Ο/Η ALX βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 376
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Βάλτε 13 λίτρα 100άρας (δίνοντας 19,50€) σε ένα 1150 και 18 λίτρα 95άρας (δίνοντας 19,80€ περίπου τα ίδια λεφτά δηλαδή) σε ένα άλλο και φύγετε για βόλτα με σταθερές ταχύτητες. Ε αν πάει μακρύτερα με αυτά τα λίτρα το 1150άρι που έχει την 100άρα, εγώ θα στήσω... κλο..
Από κεκτημένη ταχύτητα έγραψα "αν πάει μακρύτερα αυτό με τα λιγότερα λίτρα 100άρας ... ενώ ήθελα να γράψω ότι πρέπει να βγάλει τα ίδια χιλιόμετρα σε απόσταση με το άλλο που έχει τα περισσότερα λίτρα 95άρας.
Reply With Quote
  #45  
Παλιό 01-09-2009, 15:29
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Ας πάρουμε τα δεδομένα που έχουμε.

Ο κατασκευαστής στο 1150 (λόγω συμπίεσης), προτείνει 95άρα.
Γιατί αυτό? Γιατί χωρίς μεγαλύτερη συμπίεση, είναι σαν να μην την βάζεις την 100άρα. Εν ολίγοις, δεν την εκμεταλλεύεται ο κινητήρας και πετάς τζάμπα τα λεφτά της διαφοράς 95άρας με 100άρας.

Σωστά μέχρι εδώ?

Πάμπαρακάτ

Έλα όμως που στο Ελλαδιστάν οι 95άρα δεν είναι ούτε 90άρα από τη νοθεία!!!

Κι εδώ αρχίζουν τα προβλήματα, γνωστά σε όλους σαν πιράκια!
Τι είναι τα πιράκια? Δεν θα κάτσω να το εξηγήσω επιστημονικά, αλλά απλά θα πω ότι είναι η αυτανάφλεξη που κάνει το μείγμα αέρος/βενζίνης στο θάλαμο καύσης πριν σπινθιρίσει το μπουζί. Κι αυτό γίνεται λόγω χαμηλών οκτανίων της βενζίνης.

Τι συμβαίνει στο κινητήρα όμως? Ό,τι χειρότερο μπορεί να πάθει είναι αυτό, διότι μακροπρόθεσμα, μειώνεται η ζωή του. Κι αυτό γίνεται διότι αντί η έκρηξη να γίνει από το μπουζί στο σωστό χρόνο, γίνεται από την συμπίεση σε λάθος χρόνο. Κάτι που σημαίνει πως ενώ ακόμα το πιστόνι ανεβαίνει, η αυτανάφλεξη του μείγματος, προσπαθεί να το ξαναστείλει πίσω! Κάτι που φυσικά δεν μπορεί να συμβεί, λόγω αδράνειας, αλλά σκεφτείτε τι ζόρι τραβάει εκείνη τη στιγμή το πιστόνι, τα ελατήρια, τα έδρανα της μπιέλας, η ίδια η μπιέλα, και ο στρόφαλος!

Αν δε, τα οκτάνια τύχει να είναι πολύ λίγα από τα συνηθισμένα λόγω ακόμα μεγαλύτερης νοθείας, υπάρχει περίπτωση να πάρεις ένα τρύπιο πιστόνι στο χέρι!

Άρα τι κάνουμε με την βενζίνη? Όσοι τα ξέρουν όλα αυτά, βάζουν λέει 100άρα γιατί με την νοθεία που θα έχει κι αυτή, γίνεται τουλάχιστον 95άρα και είναι μέσα στις προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής και καθαρίζουν έτσι. Είναι κι αυτό μια άποψη βέβαια

Από την άλλη, υπάρχει η παραμύθα του ότι με την 100άρα, κάνεις πολύ περισσότερα χιλιόμετρα σε απόσταση και καλύπτεις την διαφορά του κόστους της ανά λίτρο! Αμ δε!!! Τρίχες συνάδελφοι... και μάλιστα κατσαρές!
Το κέρδος σε χιλιομετρική απόσταση είναι μικρό (συμβαίνει αλλά είναι μικρό) Τόσο μικρό που δεν συμφέρει να βάζεις 100άρα. Έχω πειραματιστεί αρκετές φορές και οι διαφορές που είδα είναι της τάξεως των 10-15 χιλιομέτρων. Όσο δηλαδή βγάζεις άνετα με 1 λίτρο βενζίνης 95άρας. Όταν όμως σε ένα γέμισμα έχεις πληρώσει 1,50 αντί για 1,10, πόσα λιγότερα λίτρα θα βάλεις στα ίδια λεφτά... ή πόσα περισσότερα θα δώσεις για να φουλάρεις?
Στα 20 λίτρα λοιπόν, βάζοντας 100άρα με 1,50€, θα φουλάρεις με 30€
Στα 20 λίτρα βάζοντας 95άρα με 1,10€ θα φουλάρεις με 22€ Εν ολίγοις δίνεις 8€ παραπάνω για να κερδίσεις 10-15χιλ... (να πας παιδάκι μου για οικονομολόγος. )
Δεν με πιστεύετε? Πάρτε το αλλιώς τότε.

Βάλτε 13 λίτρα 100άρας (δίνοντας 19,50€) σε ένα 1150 και 18 λίτρα 95άρας (δίνοντας 19,80€ περίπου τα ίδια λεφτά δηλαδή) σε ένα άλλο και φύγετε για βόλτα με σταθερές ταχύτητες. Ε αν πάει μακρύτερα με αυτά τα λίτρα το 1150άρι που έχει την 100άρα, εγώ θα στήσω... κλο.

Πάει κι αυτό... το λύσαμε.
Ποπό λένε Αλεξ Ποπό....
Τελικά δεν είπες, να βάζουμε ή όχι?
Reply With Quote
  #46  
Παλιό 01-09-2009, 15:39
ALX Ο/Η ALX βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 376
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
ισχυει και για το 1200;;;;;
Οριακά. Καθώς το 1200 έχει 11:1 συμπίεση, ενώ το 1150 10,3:1. Βασικά από 11:1 και πάνω θες σίγουρα 100άρα.

Τι λέει το μάνουάλ σου? Αν λέει 98 Βάζε κατοστάρα ούτως ή άλλως.

Και κάτι ακόμα. Ας το επιβεβαιώσει κάποιος αυτό... έξω λέει, δεν υπάρχει 100άρα βενζίνη. Εκεί έχουν την 98άρα... όπως είχαμε και μεις πριν την 100άρα ή οποία λέγεται ήταν η πιο σωστή βενζίνη για τα οχήματα!!!

Γι αυτό και στα μάνουαλ βλέπουμε να προτείνουν οι κατασκευαστές 95 ή 98 οκτάνια κι όχι 100. Την 100άρα, την κόβω μαϊμουδιά του Έλληνα!
Reply With Quote
  #47  
Παλιό 01-09-2009, 15:44
ALX Ο/Η ALX βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 376
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_366 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ποπό λένε Αλεξ Ποπό....
Τελικά δεν είπες, να βάζουμε ή όχι?
Βασικά δεν σε ενδιαφέρει αυτό... σε ενδιαφέρει να σταματήσεις τα πιράκια. Τώρα τι τρόπο θα βρεις, είναι άλλο θέμα.
Η ρυθμίζεις αβάνς χάνοντας σε απόδοση, ή βρίσκεις άλλο τρόπο μόνιμο. Το να τα χώνεις συνέχεια σε 100άρα χωρίς άλλο κέρδος...ξέρω γω... λέει? ... δε λέει!
Reply With Quote
  #48  
Παλιό 01-09-2009, 15:44
georgekostas Ο/Η georgekostas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ιωαννινα
Μoto: BMW R1200 GSA
Μηνύματα: 5,680
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
... έξω λέει, δεν υπάρχει 100άρα βενζίνη. Εκεί έχουν την 98άρα...
Ναι ετσι ειναι.....
Reply With Quote
  #49  
Παλιό 01-09-2009, 15:49
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Ας πάρουμε τα δεδομένα που έχουμε.

Ο κατασκευαστής στο 1150 (λόγω συμπίεσης), προτείνει 95άρα.
Γιατί αυτό? Γιατί χωρίς μεγαλύτερη συμπίεση, είναι σαν να μην την βάζεις την 100άρα. Εν ολίγοις, δεν την εκμεταλλεύεται ο κινητήρας και πετάς τζάμπα τα λεφτά της διαφοράς 95άρας με 100άρας.

Σωστά μέχρι εδώ?
ΠΑΝΣΩΣΤΟΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ!!


Πάμπαρακάτ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Έλα όμως που στο Ελλαδιστάν οι 95άρα δεν είναι ούτε 90άρα από τη νοθεία!!!

Κι εδώ αρχίζουν τα προβλήματα, γνωστά σε όλους σαν πιράκια!
Τι είναι τα πιράκια? Δεν θα κάτσω να το εξηγήσω επιστημονικά, αλλά απλά θα πω ότι είναι η αυτανάφλεξη που κάνει το μείγμα αέρος/βενζίνης στο θάλαμο καύσης πριν σπινθιρίσει το μπουζί. Κι αυτό γίνεται λόγω χαμηλών οκτανίων της βενζίνης.
ΛΑΘΟΣ ΕΔΩ!! Η Τουλουόλη (ΟΞΕΙΔΙΟ ΣΙΔΗΡΟΥ) και τα λοιπά υγρα (αλκοολες= σαν οινοπνευμα) που νοθευουν την αμολυβδη ειναι μεν σκατ....υγρά αλλα εξισου πτητικα με την βενζινη και ειναι ΚΑΥΣΙΜΑ!!Οχι διαλυτικα!!!! Η τουλουολη συγκεκριμενα εχει 114 οκτάνια και χρησιμοποιειται ΝΟΜΙΜΑ σε ορισμενους αγωνες ΣΚΕΤΗ (με προσθετα)!!!!!!! Αρα δεν υφισταται πτωση οκτανίων!! Μάλλον αυξηση συμβαινει! Αρα δεν υπαρχει περίπτωση για πειράκια (γιαυτο και δεν κτυπανε πειράκια αοχηματα με νοθευμενη με τουλουολη βενζινη). Σαν αγωνιστικό καυσιμο λογω προσθετων πωλειται ακριβα μα ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ!! Φτάνει και τα 30-40ε το λιτρο, σαν σκέτη όμως δεν ξεπερναει τα 0,20ε – 0,30ε το λιτρο!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι συμβαίνει στο κινητήρα όμως? Ό,τι χειρότερο μπορεί να πάθει είναι αυτό, διότι μακροπρόθεσμα, μειώνεται η ζωή του. Κι αυτό γίνεται διότι αντί η έκρηξη να γίνει από το μπουζί στο σωστό χρόνο, γίνεται από την συμπίεση σε λάθος χρόνο. Κάτι που σημαίνει πως ενώ ακόμα το πιστόνι ανεβαίνει, η αυτανάφλεξη του μείγματος, προσπαθεί να το ξαναστείλει πίσω! Κάτι που φυσικά δεν μπορεί να συμβεί, λόγω αδράνειας, αλλά σκεφτείτε τι ζόρι τραβάει εκείνη τη στιγμή το πιστόνι, τα ελατήρια, τα έδρανα της μπιέλας, η ίδια η μπιέλα, και ο στρόφαλος!
Οπως ειπα και πιο πανω η φθορά του κινητηρα με χρηση νοθευμένης βενζινης με τουλουόλη δεν ειναι τα πειρακια (γιατι πρακτικά δεν συμβαινουν) αλλα α) η πτητικοτητα της τουλουόλης και η εκρηκτικοτητα της τα οποια δεν μπορει να διαχειριστουν οι κορωνες των πιστονιων και οι κυλινδροκεφαλές και γιαυτο τα όποια προβληματα σε βαθος χρόνου!! Και β) Είναι τοξικό, καρκινογόνο, μολύνει το έδαφος, μολύνουν οι ατμοί του κλπ. Δεν ξεκινάει εύκολα ο κρύος κινητήρας (χωρίς πρόσθετα), αφήνει πολλά κατάλοιπα στο χώρο καύσης και στην εξάτμιση, δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς εναλλακτικά με βενζίνη (άλλη ρύθμιση), βουλώνει μπεκ, χαλάει τα λάδια κλπ. Αυτά, όπως καταλαβαινετε, δεν έχουν σημασία σε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ αυτοκίνητο.
Ακομα η τουλουόλη, όπως λεει και ο ‘’digitalsoul’’ ειναι διαβρωτικη στα ελαστομερη μερη τα οποια όμως, περαν του σωληνα που μεταφερει το καυσιμο δεν υπάρχουν πουθενα αλλού, ισως και στο σωμα ψεκασμου να βρέχει καμια τσιμουχα αλλα ως εκει!!
Βέβαια η νοθεία δεν πρέπει να περνάει το 10% της συνολικης ποσοτητας στην δεξαμενη καυσιμου διότι μετά απο αυτο το ποσοστό πάμε σιγα-σιγα για αγωνα dragster (!) και για λιωμενα πιστονοκυλινδρα απο την εως +300% αυξηση της θερμοκρασιας στην κεφαλή!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δε, τα οκτάνια τύχει να είναι πολύ λίγα από τα συνηθισμένα λόγω ακόμα μεγαλύτερης νοθείας, υπάρχει περίπτωση να πάρεις ένα τρύπιο πιστόνι στο χέρι!
Σωστά, αλλα όπως ειπαμε τα οκτανια δεν πεφτουν απο την νοθεια με τουλουόλη και αλκοόλες!!! Τα οκτανια θα πεσουν με την προσθηκη πετρελαιου (ναι γινεται κι αυτο) αλλα κι αλλα χημικα τα οποια ομως δεν χρησιμοποιουνται γιατι θα τα βρουν ευκολα αν γινει ελεγχος!!

Για τα οκτανια της 95αρας μπορουμε να ειμαστε 98% σιγουροι, για τα οκτανια της 100αρας ειναι που η σιγουρια δεν πρέπει να περναει το 10%%%!!!!!
Reply With Quote
  #50  
Παλιό 01-09-2009, 15:51
ALX Ο/Η ALX βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 376
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Πρέπει να διευκρινίσω ότι βάζοντας βενζίνη με περισσότερα οκτάνια στον κινητήρα μας δεν είναι απαραίτητο ότι αυτός θα δουλεύει και καλύτερα ή θα δίνει περισσότερη ισχύ και αυτό έχει άμεση σχέση με τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά του. Πιο συγκεκριμένα όταν ο κατασκευαστής προτείνει για τον κινητήρα μας το ελάχιστο 91 οκτάνια δεν θα υπάρχει καμία διαφορά στη λειτουργία του αν βάλουμε 95 ή 100 αφού και στις δύο περιπτώσεις υπερκαλύπτεται η αρχική απαίτηση. Δεν υπάρχει δηλαδή λόγος να βάζουμε περισσότερα οκτάνια όταν δεν τα χρειαζόμαστε. Θα μου πείτε όμως , και δίκιο θα έχετε , ότι παρατηρήσατε πως ο κινητήρας σας δουλεύει κάπως καλύτερα αν τον ταΐσετε με τις σπέσιαλ βενζίνες με τα πολλά οκτάνια που κάθε εταιρεία καυσίμων προσφέρει . Αυτό όμως δεν οφείλεται στα παραπάνω οκτάνια αλλά σε κάποια άλλα χαρακτηριστικά ποιότητας της βενζίνης που οι εταιρίες επιλέγουν να προσέξουν στα ακριβά τους καύσιμα.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:26.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!