![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Μάλιστα. Ας το δοκιμάσουμε και αυτό και βλέπουμε...
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Παιδιά δεν σας έχω γράψει γιατί την έχω στο συνεργείο για το γνωστό θέμα. Το update που σας έγραψα πιο πάνω δεν εξάλειψε το παίξιμο του ρελαντί και το ξαναπήγα να το δούνε.
Πάντως Μάνο αυτό το να δοκιμάζουνε κάτι στα συνεργεία, χωρίς να ξέρουνε ότι ευθύνεται για την βλάβη, και πάει λέγοντας, δεν θα έπρεπε να αρμόζει σε εταιρείες όπως η BMW.
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
το βρηκα ......http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...B%CF%8C-32405/
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Βενζίνη έχεις αλλάξει στο τεπόζιτο;;; Είχα το ίδιο πρόβλημα και αφού άλλαξα βενζίνη έστρωσαν όλα
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
Θάνο έχουμε την ίδια μοτοσικλέτα. Μου παρουσίασε ένα παρόμοιο αν όχι το ίδιο ζήτημα τις πρώτες εβδομάδες.
Αφού μου παρουσίαζε λοιπόν κι εμένα αυτά τα φαινόμενα ρώτησα συνφορουμίτες εδώ και μου είπαν να βάλω λίγη βενζίνη racing ώστε να καθαρίσει ντεπόζιτο και σωληνάκια. Φυσικά το πρόβλημα δεν λύθηκε, μάλιστα έφτασε στο σημείο να μην παίρνει καθόλου μπροστά και να έρθει να την πάρει γερανός από το σπίτι μου. Ο τεχνικός μου είπε ότι έβγαλε σχεδόν ένα ποτήρι νερό από το ντεπόζιτο (μάλιστα το είχε κρατήσει να μου το δείξει ) το οποίο έβγαλε με την ηλεκτρονική αντλία. Last edited by Slane; 19-07-2012 at 14:16. |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#17
|
|||
|
|||
|
Μέχρι τώρα έχουν γίνει τα έξης.
1) Update στον εγκέφαλο, χωρίς κάποιο αποτέλεσμα. 2) Δοκιμαστική αντικατάσταση ποτενσιόμετρου γκαζιού. Με το που το πήρα από το συνεργείο, μου έκανε πάλι τα ίδια. Τις επόμενες μέρες το ρελαντί παίζει λιγότερο, αλλά συνεχίζει να μπερδεύεται όταν ανοίγω λίγο το γκάζι. 3) Καθαρισμός injection και δοκιμαστική αντικατάσταση αριστερού μπέκ, μιας και στο διαγνωστικό από άλλο συνεργείο, όταν άνοιξα λίγο το γκάζι φάνηκε να μην επικοινωνούν καλά τα 2 μπέκ και να μην τραβάει όπως πρέπει το αριστερό, που κάνει και την δουλειά στις χαμηλές στροφές του κινητήρα. Το ελαφρύ παίξιμο του ρελαντί και το μπέρδεμα με λίγο γκάζι παρέμεινε. Θα χρειαστεί να το πάω μια μακρινή βόλτα, για να δω αν θα μου ξανασβήσει, μιας και αυτό συμβαίνει όταν ζεσταίνεται η μηχανή και έχει γράψει χιλιόμετρα πορείας. Η γενική συμπεριφορά έχει βελτιωθεί, χωρίς να μπορώ να καταλάβω αν κάτι από όλα αυτά που έκανα ή απλά η αντικατάσταση βενζίνης(έχω βάλει κατοστάρα), οφείλονται για την βελτίωση. Πάντως δεν ξέρω τι παίζει με τα διαγνωστικά, σε 3 συνεργεία έχω πάει (2 εξουσιοδοτημένα και ένα εξειδικευμένο BMW) και έχουν βγάλει διαφορετικές ενδείξεις( το πρώτο τίποτα, το δεύτερο έναν άγνωστο??? κωδικό λάθους και το τρίτο τα μπέκ). Να σημειώσω ότι το ίδιο διάστημα φίλος συμφορίτης με ένα F800st, εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα και ακόμα τραβιέται και αυτός για να βγάλει άκρη.
|
|
#18
|
|||
|
|||
|
Πολλαπλασιαστές μέτρησαν?
|
|
#19
|
|||
|
|||
|
Νομίζω ότι το διαγνωστικό τους περιλαμβάνει
|
|
#20
|
|||
|
|||
|
Ακριβώς παρόμοιο πρόβλημα αντιμετοπίζω και εγώ F650 GS TWIN 2008 8.900km. Tον τελευτάιο καιρό μου έχει σβήσει αρκετές φορές συνήθως μόλις κάνω αποσύμπλεξη απο όποια ταχύτητα και αν έχω σαν να δυσκολεύεται να κρατήσει ρελαντί ενώ έχω πατημένο συμπλέκτη ξαφνικά σβήνει. Έχω παρατηρήσει και εγώ ότι το κάνει όταν είναι ζεστός ο κινητήρας. Χθές το άφησα να αδειάσει σχεδόν απο καύσιμο και το γέμισα με 97 shell και το βράδυ σε μία αποσύμπλεξη πάλι έσβησε. Δεν το κάνει συνέχεια αλλά έχει αρχίσει να με προβληματίζει.
Επίσης έχω παρατηρήσει κάποιες φορές ότι ενώ έχω π.χ. 2α η 3η κ.λ.π στο κιβώτιο και θέλω να κατεβάσω μόλις αποσυμπλέκω και κατεβάζω και ενώ έχω κρατημένο το συμπλέκτη όταν του κάνω μια μικρή ξερογκαζιά ακούγεται ένας μεταλικός θόρυβος εκείνη τη στιγμή απο τον κινητήρα σαν να μην αποσύμπλεξε 100% μου φαίνεται. Έχει κανείς γνώση επ'αυτού? Μήπως σχετίζεται με το παραπάνω πρόβλημα? Ζητώ συγνώμη για τον όγκο του μηνύματος αλλά επειδή 2 μήνες έχω τη μηχανή και έχω κάνει και servis στην αντιπροσωπεία έχω ερχίσει και αγχώνομαι. Δεν μου είναι και πολύ εύκολο να την πηγαίνω συνέχεια στην bmw λόγω απόστασης και δουλειάς. Ευχαριστώ |
![]() |
|
|