![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Γεια σας συνφορίτες.
Σας γράφω για ένα νέο πρόβλημα που εμφανίστηκε στην μοτοσυκλέτα μου (F 650GS Twin) και που με κάνει να έχω πολύ σοβαρές πια αμφιβολίες για των ποιότητα των προϊόντων που βγάζουν οι φίλοι μας που Γερμανοί. ![]() Όπως και στον “johnny walker” που πόσταρε αντίστοιχο θέμα την προηγούμενη εβδομάδα, με τίτλο «ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS», έτσι και σε μένα, μετά από μια βόλτα για μπάνιο το προηγούμενο ΣΚ, με το που βγήκα από την Αττική Οδό και έπεσαν οι στροφές του κινητήρα, μου έσβησε. Ξαναπήρε άμεσος αλλά μέχρι να φτάσω σπίτι μου, όποτε σταματούσα ή πέφταν οι στροφές, δεν κρατούσε ρελαντί και μου έσβηνε. Κανονίζω στο καπάκι το προγραμματισμένο servisτων 40000 χλμ σε εξουσιοδοτημένο, λέω στον μηχανικό και το πρόβλημα για να το κοιτάξει. Το διαγνωστικό δεν έβγαλε τίποτα, το μόνο που έκαναν ήταν ένα updateστον εγκέφαλο και είπαμε να δούμε πως πάει κανα-δυο μέρες. Με το που το πήρα από το συνεργείο, ναι μεν δεν μου έσβηνε, αλλά όταν έκλεινα το γκάζι, το ρελαντί έκανε ένα βύθισμα και ξαναεπανέρχονταν. Τις επόμενες 2 μέρες όλα μέλι-γάλα, οπότε λέω δεν την παίρνω το ΣΚ να πάμε στο χωριό να ψηφήσουμε? Τι το ήθελα, μετά από τα πρώτα 100 χιλιόμετρα, πάλι τα ίδια. Σβήσιμο στα διόδια, σβήσιμο στις στροφές όταν έπεφταν υπερβολικά οι στροφές του κινητήρα. Στο τέλος , και ενώ για μια απόσταση 300χλμ μου είχε σβήσει πάνω από 10 φορές, ακόμα και στην ευθεία με γκάζι σταθερό μπερδεύονταν. Χαλασμένος πήγα πρωί-πρωι να ψηφήσω και να ξαναγυρίσω Αθήνα με το άγχος τι θα αντιμετωπίσω σήμερα. ![]() Σας τα γράφω γιατί βλέπω ότι αυτό το πρόβλημα «παίζει» από ότι βλέπω πολύ το τελευταίο διάστημα, σημειωτέων ότι και φίλος συνφορίτης με F800STέχει το ίδιο ακριβός πρόβλημα εδώ και μέρες, μπας και βγάλουμε κάποια άκρη. ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Σε ταξιδάκι πριν κανά δυο χρόνια στην Μακεδονία σε φίλο με GS adv 1150 του ρετάριζε στο δρόμο, σε χαμηλές στροφές του έσβησε κιόλας. Την αφήσαμε μια νύκτα στο ξενοδοχείο και την άλλη μέρα φεύγοντας παίρνει κανονικά ξεκινάμε και στα 200 μέτρα μένει.
Τηλέφωνα στο συνεργείο στην Αθήνα κλπ κλπ. Λύση από τον μάστορα μέσω τηλεφώνου αφου μας είπε να τσεκάρουμε συγκεκριμένα σημεία : τα δύο μπεκ δεν ψεκάζανε ομοίομορφα το δεξί ψέκαζε λιγότερο ( θέλεις νερωμ´ενη βενζίνη θέλεις σκουπιδάκια ; ) τα βγ´αλαμε και τα πήγαμε σε συνεργείο αυτοκινήτων που κάνει ηλεκτρονικό καθαρισμό μπεκ σε αυτοκίνητα είμασταν στην Έδεσσα. Καθαρισμός και τοποθέτηση όλα οκ. Συνεχίσαμε την εκδρομή μας με μισή μέρα καθυστέρηση. Δες λοιπόν αν το πρόβλημα ειναι ηλεκτρονικό ή τροφοδοσίας βενζίνης. Αν ειναι τροφοδοσία (συνήθωσ τέτοιο είναι )τότε ελέγχεις ένα πρός ενα τα σημεία που περνάει η βενζίνη , ντεποζιτο σωληνάκια βουλωμένα και σωληνάκι εξαερωσης, αντλία βενζίνης, μπουζί, μπέκ μήπως και βγάλεις άκρη. Αλλα αντι να κάνεις τον ντετέκτιβ ας το κάνει ο μάστορας γιατρό τον πληρώνεις. Άμα ο μάστορας δεν θέλει να ασχοληθεί ή θέλει να σε πίασει πελάτη άστα.... Δεν είναι δυνατόν να παρουσιάζει η μηχανή ρεταρίσματα και να μην μπορεί ο μάστορας (αν είναι πράγματι μάστορας) να βρεί τι φταίει, ειδικά τα συνεργεία που ασχολούνται με την συγκεκριμένη μάρκα. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες. Sent from my iPad using Tapatalk HD Last edited by peterv; 17-06-2012 at 18:27. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Όσο για τους μηχανικούς και τα υπέρογκα κόστη των επισήμων αντιπροσωπειών, σ’ αυτό έχεις απόλυτο δίκιο . |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Να και 2 βιντεάκια που δείχνουν το τι συμβαίνει. Ψάχνοντας σε site και του εξωτερικού βλέπω ότι το πρόβλημα αυτό παίζει πολύ στα F800/650GS και στο F800ST
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
telika ti itane?kai pote tha tin ftiakseis???tha mas faei to sk i athina
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
μηπως εχει καπου φιλτρο βενζινας και θελει αλλαγη, αφου εχεις και 40.000χλμ?
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Νομιζω πως η ειχα βαλει νοθευμενη βενζινη η σκουπιδακι η ζεσταθηκε πολυ η τρομπα βενζινης!Επισης δεν εχει καμια σχεση αυτο που σηνεβαινε σε μενα με τα βιντεακια που εχει βαλει ο φιλος πιο πανω! Ελπιζω και σε σενα να ειναι κατι παρομοιο και να μην τρεχεις σε συνεργεια!Παντως αν μου ξανασυμβει(ευχομαι πως οχι)θα ενημερωσω! |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Έχω κλείσει ραντεβού για αύριο το πρωί σε εξουσιοδοτημένο για να διορθώσουνε το πρόβλημα. Τους το πήγα πριν 15 ημέρες και μου είπαν ότι ο εγκέφαλος έβγαλε ένα σφάλμα, ο κωδικός του οποίου δεν αντιστοιχούσε σε κάτι που να ξέρουνε και περίμεναν ενημέρωση από Γερμανία. Την πήρα και μετά από 2 μέρες που ξαναεπικοινώνησα μαζί τους μου είπαν ότι περίμεναν ένα νέο update από την Γερμανία, που θα ερχόταν σε 15 μέρες!!!!! και το πρόβλημα θα λυθεί. Όλες αυτές τις μέρες δεν μου σβήνει αλλά παίζει το ρελαντί, σαν να πάει να σβήσει αλλά να επανέρχεται.
Απορίες: 1) To είχα πάει ήδη σε άλλο εξουσιοδοτημένο, όπως ανέφερα πιο πριν , για το servise των 40.000 χλμ, έχοντας ήδη εμφανίσει το πρόβλημα, και μου είπαν ότι ο εγκέφαλος δεν έδειξε κάποιο σφάλμα. ![]() 2) Υπάρχουν κωδικοί σφαλμάτων που να μην έχουν αναφερθεί στα εξουσιοδοτημένα της Ελλάδας? ![]() 3) Είναι λογικό ένα uptade (προφανώς αφορά νέα χαρτογράφηση) να κάνει 15 ημέρες να σταλεί από τα κεντρικά, ειδικά όταν αφορά τέτοιου είδους πρόβλημα? ![]() Διονυσία αφού ξέρεις ότι και εγώ δεν κρατιέμαι να πάμε καμιά βολτούλα… Γιάννη το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει ανεξάρτητο φίλτρο βενζίνης, αλλά μια σήτα του αποτελεί τμήμα της τρόμπας βενζίνης. Αυτά προς το παρόν… |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Φίλος ακριβώς τα ίδια συμπτώματα έχει και το δικό μου (f650gs). Το έχω κάνει servise,έχω άλλάξει τα πάντα και εξακολουθεί να σβύνει. Όχι βέβαια τόσο συχνά άλλα σβύνει και όταν έχεις να πάς κάπου μακρυά σου ψιλοκαρφώνεται λίγο στο μυαλό. Εάν βρείς άκρη, πές μου τι ήτανε και σε ποιόν το πήγες να στο κάνει γιατί και οι μηχανικοί είναι ένα θέμα.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
βαλβιδα tps η βαλβιδα ρελαντι,πιθανον η δευτερη να εχει πιασει μουργα,βγαλε εξω πεταλουδα και καθαρισε και τα δυο,καπου εδω εχω ανεβασει ενα how to...αλλα δεν θυμαμαι που.
|
![]() |
|
|