GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 17-06-2012, 13:29
Thanos Ο/Η Thanos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Cholargos
Μoto: F650GS Twin
Μηνύματα: 122
Προεπιλογή Σβησίματα-μπερδέματα σε F650GS Twin

Γεια σας συνφορίτες.

Σας γράφω για ένα νέο πρόβλημα που εμφανίστηκε στην μοτοσυκλέτα μου (F 650GS Twin) και που με κάνει να έχω πολύ σοβαρές πια αμφιβολίες για των ποιότητα των προϊόντων που βγάζουν οι φίλοι μας που Γερμανοί.
Όπως και στον “johnny walker” που πόσταρε αντίστοιχο θέμα την προηγούμενη εβδομάδα, με τίτλο «ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS», έτσι και σε μένα, μετά από μια βόλτα για μπάνιο το προηγούμενο ΣΚ, με το που βγήκα από την Αττική Οδό και έπεσαν οι στροφές του κινητήρα, μου έσβησε. Ξαναπήρε άμεσος αλλά μέχρι να φτάσω σπίτι μου, όποτε σταματούσα ή πέφταν οι στροφές, δεν κρατούσε ρελαντί και μου έσβηνε. Κανονίζω στο καπάκι το προγραμματισμένο servisτων 40000 χλμ σε εξουσιοδοτημένο, λέω στον μηχανικό και το πρόβλημα για να το κοιτάξει. Το διαγνωστικό δεν έβγαλε τίποτα, το μόνο που έκαναν ήταν ένα updateστον εγκέφαλο και είπαμε να δούμε πως πάει κανα-δυο μέρες. Με το που το πήρα από το συνεργείο, ναι μεν δεν μου έσβηνε, αλλά όταν έκλεινα το γκάζι, το ρελαντί έκανε ένα βύθισμα και ξαναεπανέρχονταν. Τις επόμενες 2 μέρες όλα μέλι-γάλα, οπότε λέω δεν την παίρνω το ΣΚ να πάμε στο χωριό να ψηφήσουμε? Τι το ήθελα, μετά από τα πρώτα 100 χιλιόμετρα, πάλι τα ίδια. Σβήσιμο στα διόδια, σβήσιμο στις στροφές όταν έπεφταν υπερβολικά οι στροφές του κινητήρα. Στο τέλος , και ενώ για μια απόσταση 300χλμ μου είχε σβήσει πάνω από 10 φορές, ακόμα και στην ευθεία με γκάζι σταθερό μπερδεύονταν.

Χαλασμένος πήγα πρωί-πρωι να ψηφήσω και να ξαναγυρίσω Αθήνα με το άγχος τι θα αντιμετωπίσω σήμερα. Ε λοιπών, αν εξαιρέσουμε την σχετικά αργή κατά διαστήματα ανταπόκριση στο γκάζι , και τα παιξίματα του ρελαντί σε στάση(σαν να πάει να σβήσει) όλα μια χαρά. Σε όλο το ταξίδι, πήγαινε-έλα έβαλα 4 φορές βενζίνη, όχι γιατί δεν είχα, αλλά για να αραιώσω τυχών νοθευμένη βενζίνη ή κατάλοιπά της με νορμάλ.

Σας τα γράφω γιατί βλέπω ότι αυτό το πρόβλημα «παίζει» από ότι βλέπω πολύ το τελευταίο διάστημα, σημειωτέων ότι και φίλος συνφορίτης με F800STέχει το ίδιο ακριβός πρόβλημα εδώ και μέρες, μπας και βγάλουμε κάποια άκρη.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 17-06-2012, 18:21
peterv Ο/Η peterv βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Athens
Μoto: BMW R 1200 GS
Μηνύματα: 1,668
Προεπιλογή

Σε ταξιδάκι πριν κανά δυο χρόνια στην Μακεδονία σε φίλο με GS adv 1150 του ρετάριζε στο δρόμο, σε χαμηλές στροφές του έσβησε κιόλας. Την αφήσαμε μια νύκτα στο ξενοδοχείο και την άλλη μέρα φεύγοντας παίρνει κανονικά ξεκινάμε και στα 200 μέτρα μένει.

Τηλέφωνα στο συνεργείο στην Αθήνα κλπ κλπ.
Λύση από τον μάστορα μέσω τηλεφώνου αφου μας είπε να τσεκάρουμε συγκεκριμένα σημεία : τα δύο μπεκ δεν ψεκάζανε ομοίομορφα το δεξί ψέκαζε λιγότερο ( θέλεις νερωμ´ενη βενζίνη θέλεις σκουπιδάκια ; ) τα βγ´αλαμε και τα πήγαμε σε συνεργείο αυτοκινήτων που κάνει ηλεκτρονικό καθαρισμό μπεκ σε αυτοκίνητα είμασταν στην Έδεσσα. Καθαρισμός και τοποθέτηση όλα οκ. Συνεχίσαμε την εκδρομή μας με μισή μέρα καθυστέρηση.

Δες λοιπόν αν το πρόβλημα ειναι ηλεκτρονικό ή τροφοδοσίας βενζίνης.
Αν ειναι τροφοδοσία (συνήθωσ τέτοιο είναι )τότε ελέγχεις ένα πρός ενα τα σημεία που περνάει η βενζίνη , ντεποζιτο σωληνάκια βουλωμένα και σωληνάκι εξαερωσης, αντλία βενζίνης, μπουζί, μπέκ μήπως και βγάλεις άκρη.
Αλλα αντι να κάνεις τον ντετέκτιβ ας το κάνει ο μάστορας γιατρό τον πληρώνεις.
Άμα ο μάστορας δεν θέλει να ασχοληθεί ή θέλει να σε πίασει πελάτη άστα....
Δεν είναι δυνατόν να παρουσιάζει η μηχανή ρεταρίσματα και να μην μπορεί ο μάστορας (αν είναι πράγματι μάστορας) να βρεί τι φταίει, ειδικά τα συνεργεία που ασχολούνται με την συγκεκριμένη μάρκα. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.



Sent from my iPad using Tapatalk HD

Last edited by peterv; 17-06-2012 at 18:27.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 17-06-2012, 23:26
Thanos Ο/Η Thanos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Cholargos
Μoto: F650GS Twin
Μηνύματα: 122
Προεπιλογή Απάντηση: Σβησίματα-μπερδέματα σε F650GS Twin

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από peterv Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε ταξιδάκι πριν κανά δυο χρόνια στην Μακεδονία σε φίλο με GS adv 1150 του ρετάριζε στο δρόμο, σε χαμηλές στροφές του έσβησε κιόλας. Την αφήσαμε μια νύκτα στο ξενοδοχείο και την άλλη μέρα φεύγοντας παίρνει κανονικά ξεκινάμε και στα 200 μέτρα μένει.

Τηλέφωνα στο συνεργείο στην Αθήνα κλπ κλπ.
Λύση από τον μάστορα μέσω τηλεφώνου αφου μας είπε να τσεκάρουμε συγκεκριμένα σημεία : τα δύο μπεκ δεν ψεκάζανε ομοίομορφα το δεξί ψέκαζε λιγότερο ( θέλεις νερωμ´ενη βενζίνη θέλεις σκουπιδάκια ; ) τα βγ´αλαμε και τα πήγαμε σε συνεργείο αυτοκινήτων που κάνει ηλεκτρονικό καθαρισμό μπεκ σε αυτοκίνητα είμασταν στην Έδεσσα. Καθαρισμός και τοποθέτηση όλα οκ. Συνεχίσαμε την εκδρομή μας με μισή μέρα καθυστέρηση.

Δες λοιπόν αν το πρόβλημα ειναι ηλεκτρονικό ή τροφοδοσίας βενζίνης.
Αν ειναι τροφοδοσία (συνήθωσ τέτοιο είναι )τότε ελέγχεις ένα πρός ενα τα σημεία που περνάει η βενζίνη , ντεποζιτο σωληνάκια βουλωμένα και σωληνάκι εξαερωσης, αντλία βενζίνης, μπουζί, μπέκ μήπως και βγάλεις άκρη.
Αλλα αντι να κάνεις τον ντετέκτιβ ας το κάνει ο μάστορας γιατρό τον πληρώνεις.
Άμα ο μάστορας δεν θέλει να ασχοληθεί ή θέλει να σε πίασει πελάτη άστα....
Δεν είναι δυνατόν να παρουσιάζει η μηχανή ρεταρίσματα και να μην μπορεί ο μάστορας (αν είναι πράγματι μάστορας) να βρεί τι φταίει, ειδικά τα συνεργεία που ασχολούνται με την συγκεκριμένη μάρκα. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.



Sent from my iPad using Tapatalk HD
Αν το πρόβλημα ήταν ηλεκτρικό μάλλον θα το έβγαζε το διαγνωστικό στον εγκέφαλο, οπότε κάτι στην τροφοδοσία μάλλον παίζει.

Όσο για τους μηχανικούς και τα υπέρογκα κόστη των επισήμων αντιπροσωπειών, σ’ αυτό έχεις απόλυτο δίκιο .
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 18-06-2012, 20:46
Thanos Ο/Η Thanos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Cholargos
Μoto: F650GS Twin
Μηνύματα: 122
Προεπιλογή Απάντηση: Σβησίματα-μπερδέματα σε F650GS Twin

Να και 2 βιντεάκια που δείχνουν το τι συμβαίνει. Ψάχνοντας σε site και του εξωτερικού βλέπω ότι το πρόβλημα αυτό παίζει πολύ στα F800/650GS και στο F800ST


Reply With Quote
  #5  
Παλιό 04-07-2012, 10:04
nionia Ο/Η nionia βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2012
Περιοχή: ΑΝΑΚΑΣΑ
Μηνύματα: 2
Προεπιλογή Απάντηση: Σβησίματα-μπερδέματα σε F650GS Twin

telika ti itane?kai pote tha tin ftiakseis???tha mas faei to sk i athina i tha vgaloume tis mixanes sto dromo???
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 04-07-2012, 18:28
J-P-HELLAS Ο/Η J-P-HELLAS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ΑΧΑΡΝΕΣ
Μoto: HP2 ENDURO honda sh300
Μηνύματα: 862
Προεπιλογή Απάντηση: Σβησίματα-μπερδέματα σε F650GS Twin

μηπως εχει καπου φιλτρο βενζινας και θελει αλλαγη, αφου εχεις και 40.000χλμ?
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 04-07-2012, 19:24
johnny walker Ο/Η johnny walker βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2012
Περιοχή: ΘΗΒΑ
Μoto: F800GS
Μηνύματα: 173
Προεπιλογή Απάντηση: Σβησίματα-μπερδέματα σε F650GS Twin

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Thanos Εμφάνιση μηνυμάτων
Γεια σας συνφορίτες.

Σας γράφω για ένα νέο πρόβλημα που εμφανίστηκε στην μοτοσυκλέτα μου (F 650GS Twin) και που με κάνει να έχω πολύ σοβαρές πια αμφιβολίες για των ποιότητα των προϊόντων που βγάζουν οι φίλοι μας που Γερμανοί.
Όπως και στον “johnny walker” που πόσταρε αντίστοιχο θέμα την προηγούμενη εβδομάδα, με τίτλο «ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS», έτσι και σε μένα, μετά από μια βόλτα για μπάνιο το προηγούμενο ΣΚ, με το που βγήκα από την Αττική Οδό και έπεσαν οι στροφές του κινητήρα, μου έσβησε. Ξαναπήρε άμεσος αλλά μέχρι να φτάσω σπίτι μου, όποτε σταματούσα ή πέφταν οι στροφές, δεν κρατούσε ρελαντί και μου έσβηνε. Κανονίζω στο καπάκι το προγραμματισμένο servisτων 40000 χλμ σε εξουσιοδοτημένο, λέω στον μηχανικό και το πρόβλημα για να το κοιτάξει. Το διαγνωστικό δεν έβγαλε τίποτα, το μόνο που έκαναν ήταν ένα updateστον εγκέφαλο και είπαμε να δούμε πως πάει κανα-δυο μέρες. Με το που το πήρα από το συνεργείο, ναι μεν δεν μου έσβηνε, αλλά όταν έκλεινα το γκάζι, το ρελαντί έκανε ένα βύθισμα και ξαναεπανέρχονταν. Τις επόμενες 2 μέρες όλα μέλι-γάλα, οπότε λέω δεν την παίρνω το ΣΚ να πάμε στο χωριό να ψηφήσουμε? Τι το ήθελα, μετά από τα πρώτα 100 χιλιόμετρα, πάλι τα ίδια. Σβήσιμο στα διόδια, σβήσιμο στις στροφές όταν έπεφταν υπερβολικά οι στροφές του κινητήρα. Στο τέλος , και ενώ για μια απόσταση 300χλμ μου είχε σβήσει πάνω από 10 φορές, ακόμα και στην ευθεία με γκάζι σταθερό μπερδεύονταν.

Χαλασμένος πήγα πρωί-πρωι να ψηφήσω και να ξαναγυρίσω Αθήνα με το άγχος τι θα αντιμετωπίσω σήμερα. Ε λοιπών, αν εξαιρέσουμε την σχετικά αργή κατά διαστήματα ανταπόκριση στο γκάζι , και τα παιξίματα του ρελαντί σε στάση(σαν να πάει να σβήσει) όλα μια χαρά. Σε όλο το ταξίδι, πήγαινε-έλα έβαλα 4 φορές βενζίνη, όχι γιατί δεν είχα, αλλά για να αραιώσω τυχών νοθευμένη βενζίνη ή κατάλοιπά της με νορμάλ.

Σας τα γράφω γιατί βλέπω ότι αυτό το πρόβλημα «παίζει» από ότι βλέπω πολύ το τελευταίο διάστημα, σημειωτέων ότι και φίλος συνφορίτης με F800STέχει το ίδιο ακριβός πρόβλημα εδώ και μέρες, μπας και βγάλουμε κάποια άκρη.
Φιλε μου!δεν ξερω τι εκανες εσυ αλλα εμενα απο τοτε που το παρουσιασε τελευταια φορα εχω κανει 500χιλ και τιποτα!ευτυχως!Παντως δεν το πηγα πουθενα να το ελενξουν γιατι δε νομιζω πως θα εδειχνε κατι το μηχανημα!Πηρα κατι τηλεφωνα αλλα μου ειπαν οτι δειξει το διαγνωστικο!Πιστευω πως αν ειχε χαλασει κατι θα το ξαναεκανε οποτε το κινησα λιγο και μεχρι τωρα ολα οκ!
Νομιζω πως η ειχα βαλει νοθευμενη βενζινη η σκουπιδακι η ζεσταθηκε πολυ η τρομπα βενζινης!Επισης δεν εχει καμια σχεση αυτο που σηνεβαινε σε μενα με τα βιντεακια που εχει βαλει ο φιλος πιο πανω!
Ελπιζω και σε σενα να ειναι κατι παρομοιο και να μην τρεχεις σε συνεργεια!Παντως αν μου ξανασυμβει(ευχομαι πως οχι)θα ενημερωσω!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 04-07-2012, 23:26
Thanos Ο/Η Thanos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Cholargos
Μoto: F650GS Twin
Μηνύματα: 122
Προεπιλογή Απάντηση: Σβησίματα-μπερδέματα σε F650GS Twin

Έχω κλείσει ραντεβού για αύριο το πρωί σε εξουσιοδοτημένο για να διορθώσουνε το πρόβλημα. Τους το πήγα πριν 15 ημέρες και μου είπαν ότι ο εγκέφαλος έβγαλε ένα σφάλμα, ο κωδικός του οποίου δεν αντιστοιχούσε σε κάτι που να ξέρουνε και περίμεναν ενημέρωση από Γερμανία. Την πήρα και μετά από 2 μέρες που ξαναεπικοινώνησα μαζί τους μου είπαν ότι περίμεναν ένα νέο update από την Γερμανία, που θα ερχόταν σε 15 μέρες!!!!! και το πρόβλημα θα λυθεί. Όλες αυτές τις μέρες δεν μου σβήνει αλλά παίζει το ρελαντί, σαν να πάει να σβήσει αλλά να επανέρχεται.
Απορίες:
1) To είχα πάει ήδη σε άλλο εξουσιοδοτημένο, όπως ανέφερα πιο πριν , για το servise των 40.000 χλμ, έχοντας ήδη εμφανίσει το πρόβλημα, και μου είπαν ότι ο εγκέφαλος δεν έδειξε κάποιο σφάλμα.
2) Υπάρχουν κωδικοί σφαλμάτων που να μην έχουν αναφερθεί στα εξουσιοδοτημένα της Ελλάδας?
3) Είναι λογικό ένα uptade (προφανώς αφορά νέα χαρτογράφηση) να κάνει 15 ημέρες να σταλεί από τα κεντρικά, ειδικά όταν αφορά τέτοιου είδους πρόβλημα?
Διονυσία αφού ξέρεις ότι και εγώ δεν κρατιέμαι να πάμε καμιά βολτούλα…

Γιάννη το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει ανεξάρτητο φίλτρο βενζίνης, αλλά μια σήτα του αποτελεί τμήμα της τρόμπας βενζίνης.

Αυτά προς το παρόν…
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 08-07-2012, 09:32
Dakman Ο/Η Dakman βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2012
Περιοχή: Βέροια
Μoto: bmw f650gs (2009)
Μηνύματα: 2
Προεπιλογή Απάντηση: Σβησίματα-μπερδέματα σε F650GS Twin

Φίλος ακριβώς τα ίδια συμπτώματα έχει και το δικό μου (f650gs). Το έχω κάνει servise,έχω άλλάξει τα πάντα και εξακολουθεί να σβύνει. Όχι βέβαια τόσο συχνά άλλα σβύνει και όταν έχεις να πάς κάπου μακρυά σου ψιλοκαρφώνεται λίγο στο μυαλό. Εάν βρείς άκρη, πές μου τι ήτανε και σε ποιόν το πήγες να στο κάνει γιατί και οι μηχανικοί είναι ένα θέμα.
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 08-07-2012, 15:27
GsDakar Ο/Η GsDakar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2010
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: F650GS DAKAR
Μηνύματα: 467
Προεπιλογή Απάντηση: Σβησίματα-μπερδέματα σε F650GS Twin

βαλβιδα tps η βαλβιδα ρελαντι,πιθανον η δευτερη να εχει πιασει μουργα,βγαλε εξω πεταλουδα και καθαρισε και τα δυο,καπου εδω εχω ανεβασει ενα how to...αλλα δεν θυμαμαι που.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:27.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!