![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() αν την πηρες για να πηγαινεις ανετα απο 160 και πανω εκανες λαθος επιλογη νομιζω! ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εκτος του οτι ειναι ψηλο μηχανακη δεν εχεις και την απαραιτητη καλυψη για τα 160+.. |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Πριν από το R 1200 GS , συμβίωσα για αρκετά χρόνια και πολλά χιλιόμετρα
με F650 GS. Ποτέ δεν είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα κραδασμών. |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Και γω τωρα ποια το αντιμετωπιζω αυτο το φαινομενο με το ΚΤΜ. Ομως ημουν και ειμαι γνωστης και για την ωρα δεν μ ενοχλει.
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
Προφανως η συγκριση γινεται με αλλα 2κίλυνδρα που εχουμε οδηγησει.
Δεν του λείπουν άλογα ώστε να δουλευει "ψηλα" για να αποδώσει.....Αλογα έχει και κατα τη γνωμη μου, προκειμενου να εχει τον διπλο ρόλο που της ταιριαζει θα έπρεπε στα 120χλμ οι στροφες να είναι 3500-4000 και οχι 5000 ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#17
|
|||
|
|||
![]()
ακομα να συμπληρωσω οτι και στο 800s παρατηρειται το ιδιο φενομενο με τους κραδασμους που δεν ειναι ψηλο και entouro.
αλλα αυτο που με ξενερωσε ειναι οτι ρωτησα να βαλω μεγαλυτερο γραναζι μπροστα για να αλλαξει το βημα και εκει που στα 120 εχει 5000 στροφες να παει 135-140 στις 5000 μου ειπαν οτι αν το κανω χαλαει η εγγυηση ![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Πολλαπλασιαστης R1200GS και πιθανο μελλοντικο προβλημα!!! | BOXER | Τεχνικά θέματα διάφορα | 28 | 13-08-2009 10:21 |
Ιατρικο προβλημα ενω οδηγειτε??? | Alext | Αυτοκίνητο | 4 | 08-06-2009 19:53 |
προβλημα με το διαφορικο | jj14 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 16 | 16-03-2009 12:26 |