![]()  | 
	
		
			
  | 
	|||||||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης | 
| 
		 
			 
			#11  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Last edited by J-P-HELLAS; 21-10-2012 at 01:40.  | 
| 
		 
			 
			#12  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 | 
| 
		 
			 
			#13  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			           Τωρα μαλιστα.   
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	![]() Αποτοαιφονιμεταπατοκναομμμμ       
		 | 
| 
		 
			 
			#14  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Απόσπασμα: 
	
 Οπως μου ειπε ενας πελατης του, ο φιλος εχει πιασει δουλεια στην Αγγλια σε ενα μεγαλο κατασκευαστη εξατμισεων.. Κι εκει επιτελους πληρωνεται για αυτα που ξερει       
		 | 
| 
		 
			 
			#15  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			           [quote=J-P-HELLAS;781479]βρες κεντρο απο gs adventure, 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	παρε και ενα στεφανι για hp2 enduro, μαζι με τις ακτινες και φτιαξε μια ροδα, και λεω κεντρο απο adventure, γιατι εχει υποδοχη για δυο δισκοπλακες φρενων, ενω του hp2 εχει για μια, για να ειναι και tubeless Αυτή είναι μια καλή ιδέα και λογικά θα είναι και πιο οικονομική ... ![]() αντιστοιχο θεμα στο advrider BMW R1200GS W/ 21" FRONT Wheel - ADVrider Αν "πιάνουν" τα χεράκια μου σε αυτον τον βαθμό ... ![]() Απόσπασμα: 
	Απόσπασμα: 
	
 Κι απο οδική συμπεριφορά?... Λογικά, στο χώμα θα "πετάει" και στρίβει super, αλλα στην άσφαλτο?... Μήπως επηρεάζει αρνητικά την γεωμετρία της μηχανής και την συμπεριφορά της υπό ΚΣ?... Τα φρένα ABS?...  | 
| 
		 
			 
			#16  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			           Δεδομένου μάλιστα ότι 21'' ισουνται με 53,34 cm ενώ 19'' ισουνται με 48,26 cm τίθεται θέμα απόστασης του ελαστικου απο την γέφυρα του πιρουνιου Telelever, η οποία στην περίπτωση του τροχου 19'' είναι 10 cm, ενώ στην περίπτωση του τροχου 21'' μειώνεται κατα τα ανωτέρω κατα 5 cm, χωριά το προφίλ του ελαστικου, οπότε στην περίπτωση του τροχου 21'' κυριολεκτικά (θα) "γλειφει" την γέφυρα του πιρουνιου, όπως άλλωστε φαίνεται κι απο τις φωτο που ανέβασε ο φίλος JPHellas ... Ουφ, το έγραψα μονοστεκια κι ησυχασα ...  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	![]() Οπότε, υπάρχει κι άλλο ζητηματακι προς εξέταση ?...       
		 | 
| 
		 
			 
			#17  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			           Πρέπει να βρεις μια μηχανή με τροχό 21'' και να δεις με ποιο τρόπο μεταφράζεται η αλλαγή της γεωμετρίας, στο δρόμο.  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	Ψηλώνει αρκετά μπροστά και πίσω μένει ίδια.... Αλλάζει λοιπόν το ίχνος, το κάστερ, η κατανομή βάρους κλπ. Στην άσφαλτο πάνω από τα 150 θα "χάνεις" σίγουρα το μπροστινό. Ίσως και σε πιο μικρές ταχύτητες, ίσως και στις επιταχύνσεις.Εκτός κι αν λόγω ελαστικών δεν πιάνεις ΠΟΤΕ τέτοια ταχύτητα, οπότε δε σε νοιάζει. Πιο σωστό βλέπω τον αμερικάνικο τρόπο, με ταυτόχρονη αλλαγή του πίσω σε 18'', οπότε όλα μένουν ίδια ή πολύ κοντά στα εργοστασιακά, και απλά κερδίζεις απόσταση από το έδαφος. Ψηλώνεις δηλαδή. Επίσης έχεις κέρδος σε επιλογή χωμάτινων ελαστικών. Υπάρχουν τα πάντα σε 21'' και 18''. Εκεί βέβαια, μακραίνει η τελική σου μετάδοση και σε συνδυασμό με την όχι κοντή 1η, θα έχεις άλλα θέματα στα χωμάτινα ανηφόρια, μονοπάτια κλπ. Αν είχες μετάδοση με αλυσίδα, επέλεγες αντίστοιχα πιο κοντό γρανάζωμα, αλλά τώρα... πάπαλα! Προσωπικά δε θα έμπλεκα σε τέτοιες καταστάσεις....  | 
| 
		 
			 
			#18  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			           Ωραίος ο Θοδωρής ...  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	![]()       
		 | 
| 
		 
			 
			#19  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			           Βάλε ένα ζευγάρι ελατήρια στις αναρτήσεις - αν θες σώνει και καλά να κάνεις κάτι, και τα υπόλοιπα φάτα σουβλάκια. Να το απολαύσεις τουλάχιστον  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 . Στο δεύτερο βοηθάω άνετα - γι' αυτό είναι οι φίλοι άλλωστε - για τις δύσκολες!     
		 | 
| 
		 
			 
			#20  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Απόσπασμα: 
	
       
		 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  |