GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιό 18-09-2013, 00:49
DoctorAbo Ο/Η DoctorAbo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: ABS αυτός ο "άγνωστος"...

Χρήστο πρέπει να βάλουμε στη θέση τους μερικά βασικά.

το μοτεράκι που ακούς να σκούζει δεν έχει να κάνει με το ABS. Έχει να κάνει με την ενίσχυση της δύναμης που βάζεις στη μανέτα του μπρος φρενου ή στο ποδόφρενο του πίσω φρένου όταν φρενάρεις.

Αυτό το μοτεράκι παίρνει εντολή να ενεργοποιηθεί και να ενισχύσει τη δύναμη που βάζεις με το που ξεκινάς να τραβάς τη μανέτα ή το ποδόφρενο. Ακολούθως, με το που αφήνεις τ φρένα σου το μοτεράκι σταατάει.

Θα μπορούσα να υποθέσω πως έχεις κάποιο σοβαρό πρόβλημα εάν το μοτεράκι δεν ξεκίναγε να δουλεύει. Όταν ξεκινάει να δουλεύει και απλά δε σταματάει απλά ο ένας από τους 2 διακόπτες που το ενεργοποιούν / απενεργοποιούν δεν ανοίγει το κύκλωμα για να τον απενεργοποιήσει.

Το συμπέρασμα που βγάζω ως τώρα είναι πως όντως το πρόβλημα είναι στο διακοπτάκι του μπρος φρένου.

Στη θέση σου θα έβγαζα τελείως τη μανέτα και θα ξαναδοκίμαζα. Το διακοπτάκι κάνει το χαρακτηριστικό κλικ όταν ενεργοποιείται και ξανά όταν απενεργοποιείται.

Βγάζοντας τη μανέτα, και πριν δώσω ρεύμα θα κοίταγα με ένα μικρό κατσαβιδάκι να επιβεβαιώσω ότι ακούγεται ξεκάθαρα το κλίκ όταν πίεζα το λαμάκι του διακόπτη προς τα μέσα. Αν το λαμάκι λειτουργούσε (κλικι κλίκι) και εάν το ελατήριο επαναφοράς λειτουργούσε επίσης σωστά, αφήνοντας την πίεση θα έκανε το κλικ της επιστροφής.

Συνεπώς, βγάλε τη μανέτα και τσεκάρισε ότι έχεις κλίκι κλίκι. Εάν έχεις, δώσε ρεύμα χωρίς τη μανέτα και δες τι θα γίνει. Ο σωστός ήχος είναι μόλις δώσεις ρεύμα να ακούσεις ένα βζιιν και μετά σιωπή. Μετά, πίέζοντας το ελατήριο του διακόπτη προς τα μέσα θα πάρει μπρος και θα λειτουργεί το μοτεράκι όσο κρατάς πατημένο το διακοπτάκι.

Εάν αυτό που σου λέω επαληθευτεί, τότε θες ρύθμιση στο διακόπτη σου από το αλενάκι ή από την ίδια τη μανέτα.

Τέλος, εάν με όλα αυτά που σου λέω δεν αλλάξει τίποτα από όσα γίνονται τώρα, σειρά έχει η ίδια διαδικασία για τον διακόπτη του ποδόφρενου. Εκεί πρέπει να πας.

Λυπάμαι που επιμένω αλλά επιμένω

Είναι τελείως παράλογο να λέμε πως θες αλαγή στη μονάδα του ABS επειδή δε σταματάει το μοτεράκι. Άαααμα πια

Last edited by DoctorAbo; 18-09-2013 at 00:52.
Reply With Quote
  #32  
Παλιό 18-09-2013, 00:59
kwstas Ο/Η kwstas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2011
Περιοχή: Orestiada
Μoto: R1200GSA
Μηνύματα: 2,726
Προεπιλογή Απάντηση: ABS αυτός ο "άγνωστος"...

Oτι και να λεμε ειναι υποθεσεις, επιμενω να παει στο διαγνωστικο αλλα οχι με τη μοναδα κολλημενη, με οδικη!
Οταν μαθουμε ακριβως τη διαγνωση τοτε μπορουμε να δουμε τι και πως!
Reply With Quote
  #33  
Παλιό 18-09-2013, 01:18
DoctorAbo Ο/Η DoctorAbo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: ABS αυτός ο "άγνωστος"...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckalfas Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιάννη ευχαριστώ... αλλά το θέμα είναι ότι τώρα με το που γυρνάω τον διακόπτη για να βάλω μπρος, ακούγονται κατευθείαν τα μοτεράκια και η ένδειξη με το ABS να αναβοσβήνει (συν το κόκκινο τρίγωνο) δεν λέει να σβήσει.
Χώρια που δοκίμασα να το απενεργοποιήσω πατώντας το πλήκτρο του ABS, αλλά τίποτα... Δεν απενεργοποιείται πλέον!
Χρήστο, κάνε και το εξής τσεκ ...... όταν δίνεις ρεύμα όπως λες εδώ από πάνω και αρχίζουν να δουλεύουν τα μοτεράκια, τι κάνει το στοπ πίσω ? Αν μένει και αυτό κολλημένο, είναι η επιβεβαίωση πως ένας από τους 2 διακόπτες είναι κολλημένος
Reply With Quote
  #34  
Παλιό 18-09-2013, 01:19
DoctorAbo Ο/Η DoctorAbo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: ABS αυτός ο "άγνωστος"...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από faker Εμφάνιση μηνυμάτων
Oτι και να λεμε ειναι υποθεσεις, επιμενω να παει στο διαγνωστικο αλλα οχι με τη μοναδα κολλημενη, με οδικη!
Οταν μαθουμε ακριβως τη διαγνωση τοτε μπορουμε να δουμε τι και πως!
Δίκιο έχεις, αλλά προς το παρόν ζητάει γνώμες ο άνθρωπος για το τι να τσεκάρει. Ε, αυτές του δίνουμε (τζάμπα κιόλας )
Reply With Quote
  #35  
Παλιό 18-09-2013, 01:45
kwstas Ο/Η kwstas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2011
Περιοχή: Orestiada
Μoto: R1200GSA
Μηνύματα: 2,726
Προεπιλογή Απάντηση: ABS αυτός ο "άγνωστος"...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από DoctorAbo Εμφάνιση μηνυμάτων
Δίκιο έχεις, αλλά προς το παρόν ζητάει γνώμες ο άνθρωπος για το τι να τσεκάρει. Ε, αυτές του δίνουμε (τζάμπα κιόλας )
Δεν αντιλεγω, απλα με φοβιζει η συνεχομενη λειτουργεια της μοναδας...η οποια ειναι ικανη να την καψει με τοσες δοκιμες και ας μην ειναι κατεστραμενη!
Τα διαγνωστικα γιαυτο βγηκαν,μπριζωνεις και βλεπεις που ειναι το προβλημα.
Reply With Quote
  #36  
Παλιό 18-09-2013, 01:46
Billy-Bo Ο/Η Billy-Bo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2012
Περιοχή: Καρδίτσα
Μoto: R1200 GS 07' - F650 ..95'
Μηνύματα: 475
Προεπιλογή Απάντηση: ABS αυτός ο "άγνωστος"...

Χρηστο καλημερα, ελπιζω μετα απο ολους τους ελεγχους να βρεις τι φταιει!

Στο Βολο ειναι ενας μαστορας ονοματι Γωγος Χρηστος MOTOTECH τηλ. 2421065440 - 6947647782. Επισκευαζει μοναδες servo. Τηλεφωνησε του και πες του ολο το ιστορικο.
Θα του τηλεφωνησω το πρωι και θα σεενημερωσω. Προς το παρον καληνυχτα....
Reply With Quote
  #37  
Παλιό 18-09-2013, 06:59
ckalfas Ο/Η ckalfas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Yamaha Virago XV250 BMW R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 1,982
Προεπιλογή Απάντηση: ABS αυτός ο "άγνωστος"...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από DoctorAbo Εμφάνιση μηνυμάτων
Χρήστο, κάνε και το εξής τσεκ ...... όταν δίνεις ρεύμα όπως λες εδώ από πάνω και αρχίζουν να δουλεύουν τα μοτεράκια, τι κάνει το στοπ πίσω ? Αν μένει και αυτό κολλημένο, είναι η επιβεβαίωση πως ένας από τους 2 διακόπτες είναι κολλημένος
Καταρχάς, να σας ευχαριστήσω όλους για την ενασχόλησή σας με το θέμα και στην προσπάθειά σας να βοηθήσετε...
Δημήτρη, δεν ανάβει το πίσω στοπ - αναβόσβηνε όταν με το μικρό αλενάκι γυρνούσα την αλενόβιδα της μανέτας. Οπότε δεν νομίζω πως "παίζει" πρόβλημα του διακόπτη.
Αυτό που είπα πριν και με προβλημάτισε είναι το εξής:
Πριν εμφανιστεί το πρόβλημα, όταν γυρνούσες τον διακόπτη για να κάνει τσεκ και ακολούθως να βάλεις μπρος - αν παράλληλα κρατούσες πατημένη την μανέτα του φρένου- όταν έβαζες μπρος, δεν έσκουζαν τα μοτοράκια του σερβό (ένδειξη ότι δεν ήταν σε λειτουργία), αλλά αναβόσβηνε γρήγορα η ένδειξη του ABS. Με το που ξεκινούσες τότε έσβηνε η ένδειξη (σήμαινε ότι όπλιζε το ABS).
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, με το που γυρνάς τον διακόπτη, κατευθείαν αρχινούν να δουλεύουν. Εγώ έτσι που το αντιλαμβάνομαι είναι ότι το πρόβλημα είναι ότι αυτό που δίνει εντολή να δουλέψουν τα μοτεράκια (πέρα από τον διακόπτη μανέτας - ποδόφρενου) έχει κολλήσει!
Τι δίνει εντολή μετά την μανέτα...; Η πλακέτα;
Reply With Quote
  #38  
Παλιό 18-09-2013, 08:12
peterv Ο/Η peterv βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Athens
Μoto: BMW R 1200 GS
Μηνύματα: 1,668
Προεπιλογή Απάντηση: ABS αυτός ο "άγνωστος"...

Ναι η πλακέτα μέσα στην μονάδα, όμως :

Οφείλεις (κυρίως στη τσέπη σου) να ελέγξεις όλα τα παραπάνω που σου λένε τα παιδιά σε συνεργείο (διακόπτες Μανέτα κλπ) διεξοδικά έστω και αν νομίζεις ότι δεν είναι (παρακάλα να ειναι). Έχουν δίκιο τα παιδιά που επιμένουν στους ελέγχους πριν πιάσεις την μονάδα.
Αν δεν ανακαλυφθεί δυσλειτουργία εκεί ΜΟΝΟ τότε προχωράει η εγχείρηση πιο κάτω στην καρδιά (μονάδα abs) και πάλι αλλάζεις υγρά μέσα της , κάνεις σωστή εξαερωση και βλέπεις αν λειτουργεί σωστά
Αν όχι τότε την βγάζεις και βλέπει ο τεχνικός αν ειναι πιστονακια, πλακέτα η κάτι άλλο.

Επίσης να πω ότι αν ειναι τα πιστονακια ακομα και με την ένδειξη βλάβης ένα απο τα δυο φρένα δουλευει κανονικά (με υποβοήθηση) το μπρος ή το πίσω (δεν χαλάνε ποτέ ταυτόχρονα και τα δυο πιστονακια). Αλλιώς ειναι πλακέτα.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Reply With Quote
  #39  
Παλιό 12-10-2013, 23:46
ckalfas Ο/Η ckalfas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Yamaha Virago XV250 BMW R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 1,982
Προεπιλογή Απάντηση: ABS αυτός ο "άγνωστος"...

Το λοιπόν:
Τελικά, ήταν θέμα της μονάδας του ABS. Το γεγονός ότι τα μοτεράκια δούλευαν συνεχόμενα από την στιγμή που γυρνούσε το κλειδί, ήταν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ήταν κάτι περιφερειακό (διακόπτης μανέτας, μανέτα κλπ).
Η μονάδα ανοίχτηκε και διαπιστώθηκε ότι ήταν πολύ καλή κατάσταση και ότι ήταν θέμα "εντολών" της πλακέτας. Επειδή όμως η πλακέτα ήταν κι αυτή σε τέλεια κατάσταση, απλά το μόνο που έκανε ο ηλεκτρονικός ήταν να κάνει κάτι σαν απομαγνήτιση (δεν μπορώ να το εξηγήσω ακριβώς) και να επανατοποθετηθεί στην μονάδα και δοκιμάστηκε στην μηχανή, όπου δούλευε άψογα! Το μόνο που μένει είναι να επιβεβαιωθεί (η καλη της λειτουργία) με μία μεγάλη και απαιτητική βόλτα...
Reply With Quote
  #40  
Παλιό 12-10-2013, 23:53
ckalfas Ο/Η ckalfas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Yamaha Virago XV250 BMW R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 1,982
Προεπιλογή Απάντηση: ABS αυτός ο "άγνωστος"...

Ξέχασα να γράψω ότι προληπτικά αλλάχθηκε και η μπαταρία, διότι δύο φορές που απεμπλέχθηκε το ABS, δεν έδινε ρεύμα για εκκίνηση.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:13.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!