![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#31
|
|||
|
|||
![]()
Χρήστο πρέπει να βάλουμε στη θέση τους μερικά βασικά.
το μοτεράκι που ακούς να σκούζει δεν έχει να κάνει με το ABS. Έχει να κάνει με την ενίσχυση της δύναμης που βάζεις στη μανέτα του μπρος φρενου ή στο ποδόφρενο του πίσω φρένου όταν φρενάρεις. Αυτό το μοτεράκι παίρνει εντολή να ενεργοποιηθεί και να ενισχύσει τη δύναμη που βάζεις με το που ξεκινάς να τραβάς τη μανέτα ή το ποδόφρενο. Ακολούθως, με το που αφήνεις τ φρένα σου το μοτεράκι σταατάει. Θα μπορούσα να υποθέσω πως έχεις κάποιο σοβαρό πρόβλημα εάν το μοτεράκι δεν ξεκίναγε να δουλεύει. Όταν ξεκινάει να δουλεύει και απλά δε σταματάει απλά ο ένας από τους 2 διακόπτες που το ενεργοποιούν / απενεργοποιούν δεν ανοίγει το κύκλωμα για να τον απενεργοποιήσει. Το συμπέρασμα που βγάζω ως τώρα είναι πως όντως το πρόβλημα είναι στο διακοπτάκι του μπρος φρένου. Στη θέση σου θα έβγαζα τελείως τη μανέτα και θα ξαναδοκίμαζα. Το διακοπτάκι κάνει το χαρακτηριστικό κλικ όταν ενεργοποιείται και ξανά όταν απενεργοποιείται. Βγάζοντας τη μανέτα, και πριν δώσω ρεύμα θα κοίταγα με ένα μικρό κατσαβιδάκι να επιβεβαιώσω ότι ακούγεται ξεκάθαρα το κλίκ όταν πίεζα το λαμάκι του διακόπτη προς τα μέσα. Αν το λαμάκι λειτουργούσε (κλικι κλίκι) και εάν το ελατήριο επαναφοράς λειτουργούσε επίσης σωστά, αφήνοντας την πίεση θα έκανε το κλικ της επιστροφής. Συνεπώς, βγάλε τη μανέτα και τσεκάρισε ότι έχεις κλίκι κλίκι. Εάν έχεις, δώσε ρεύμα χωρίς τη μανέτα και δες τι θα γίνει. Ο σωστός ήχος είναι μόλις δώσεις ρεύμα να ακούσεις ένα βζιιν και μετά σιωπή. Μετά, πίέζοντας το ελατήριο του διακόπτη προς τα μέσα θα πάρει μπρος και θα λειτουργεί το μοτεράκι όσο κρατάς πατημένο το διακοπτάκι. Εάν αυτό που σου λέω επαληθευτεί, τότε θες ρύθμιση στο διακόπτη σου από το αλενάκι ή από την ίδια τη μανέτα. Τέλος, εάν με όλα αυτά που σου λέω δεν αλλάξει τίποτα από όσα γίνονται τώρα, σειρά έχει η ίδια διαδικασία για τον διακόπτη του ποδόφρενου. Εκεί πρέπει να πας. Λυπάμαι που επιμένω αλλά επιμένω ![]() Είναι τελείως παράλογο να λέμε πως θες αλαγή στη μονάδα του ABS επειδή δε σταματάει το μοτεράκι. Άαααμα πια ![]() Last edited by DoctorAbo; 18-09-2013 at 00:52. |
#32
|
|||
|
|||
![]()
Oτι και να λεμε ειναι υποθεσεις, επιμενω να παει στο διαγνωστικο αλλα οχι με τη μοναδα κολλημενη, με οδικη!
Οταν μαθουμε ακριβως τη διαγνωση τοτε μπορουμε να δουμε τι και πως! |
#33
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#34
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#35
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τα διαγνωστικα γιαυτο βγηκαν,μπριζωνεις και βλεπεις που ειναι το προβλημα. |
#36
|
|||
|
|||
![]()
Χρηστο καλημερα, ελπιζω μετα απο ολους τους ελεγχους να βρεις τι φταιει!
Στο Βολο ειναι ενας μαστορας ονοματι Γωγος Χρηστος MOTOTECH τηλ. 2421065440 - 6947647782. Επισκευαζει μοναδες servo. Τηλεφωνησε του και πες του ολο το ιστορικο. Θα του τηλεφωνησω το πρωι και θα σεενημερωσω. Προς το παρον καληνυχτα.... ![]() |
#37
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Δημήτρη, δεν ανάβει το πίσω στοπ - αναβόσβηνε όταν με το μικρό αλενάκι γυρνούσα την αλενόβιδα της μανέτας. Οπότε δεν νομίζω πως "παίζει" πρόβλημα του διακόπτη. Αυτό που είπα πριν και με προβλημάτισε είναι το εξής: Πριν εμφανιστεί το πρόβλημα, όταν γυρνούσες τον διακόπτη για να κάνει τσεκ και ακολούθως να βάλεις μπρος - αν παράλληλα κρατούσες πατημένη την μανέτα του φρένου- όταν έβαζες μπρος, δεν έσκουζαν τα μοτοράκια του σερβό (ένδειξη ότι δεν ήταν σε λειτουργία), αλλά αναβόσβηνε γρήγορα η ένδειξη του ABS. Με το που ξεκινούσες τότε έσβηνε η ένδειξη (σήμαινε ότι όπλιζε το ABS). Στην συγκεκριμένη περίπτωση, με το που γυρνάς τον διακόπτη, κατευθείαν αρχινούν να δουλεύουν. Εγώ έτσι που το αντιλαμβάνομαι είναι ότι το πρόβλημα είναι ότι αυτό που δίνει εντολή να δουλέψουν τα μοτεράκια (πέρα από τον διακόπτη μανέτας - ποδόφρενου) έχει κολλήσει! Τι δίνει εντολή μετά την μανέτα...; Η πλακέτα; ![]() |
#38
|
|||
|
|||
![]()
Ναι η πλακέτα μέσα στην μονάδα, όμως :
Οφείλεις (κυρίως στη τσέπη σου) να ελέγξεις όλα τα παραπάνω που σου λένε τα παιδιά σε συνεργείο (διακόπτες Μανέτα κλπ) διεξοδικά έστω και αν νομίζεις ότι δεν είναι (παρακάλα να ειναι). Έχουν δίκιο τα παιδιά που επιμένουν στους ελέγχους πριν πιάσεις την μονάδα. Αν δεν ανακαλυφθεί δυσλειτουργία εκεί ΜΟΝΟ τότε προχωράει η εγχείρηση πιο κάτω στην καρδιά (μονάδα abs) και πάλι αλλάζεις υγρά μέσα της , κάνεις σωστή εξαερωση και βλέπεις αν λειτουργεί σωστά Αν όχι τότε την βγάζεις και βλέπει ο τεχνικός αν ειναι πιστονακια, πλακέτα η κάτι άλλο. Επίσης να πω ότι αν ειναι τα πιστονακια ακομα και με την ένδειξη βλάβης ένα απο τα δυο φρένα δουλευει κανονικά (με υποβοήθηση) το μπρος ή το πίσω (δεν χαλάνε ποτέ ταυτόχρονα και τα δυο πιστονακια). Αλλιώς ειναι πλακέτα. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 |
#39
|
|||
|
|||
![]()
Το λοιπόν:
Τελικά, ήταν θέμα της μονάδας του ABS. Το γεγονός ότι τα μοτεράκια δούλευαν συνεχόμενα από την στιγμή που γυρνούσε το κλειδί, ήταν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ήταν κάτι περιφερειακό (διακόπτης μανέτας, μανέτα κλπ). Η μονάδα ανοίχτηκε και διαπιστώθηκε ότι ήταν πολύ καλή κατάσταση και ότι ήταν θέμα "εντολών" της πλακέτας. Επειδή όμως η πλακέτα ήταν κι αυτή σε τέλεια κατάσταση, απλά το μόνο που έκανε ο ηλεκτρονικός ήταν να κάνει κάτι σαν απομαγνήτιση (δεν μπορώ να το εξηγήσω ακριβώς) και να επανατοποθετηθεί στην μονάδα και δοκιμάστηκε στην μηχανή, όπου δούλευε άψογα! Το μόνο που μένει είναι να επιβεβαιωθεί (η καλη της λειτουργία) με μία μεγάλη και απαιτητική βόλτα... ![]() |
#40
|
|||
|
|||
![]()
Ξέχασα να γράψω ότι προληπτικά αλλάχθηκε και η μπαταρία, διότι δύο φορές που απεμπλέχθηκε το ABS, δεν έδινε ρεύμα για εκκίνηση.
|
![]() |
|
|