![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
GSAdventure 1200 μοντέλο 2009:
Στα 60 χλμ: Βλάβη RDC. Έλεγε δεν έχω αέρα. Έβαζα αέρα, βλάβη αυτό. Σε λίγο θα πετούσα από τον αέρα που έβαζα αντί να οδηγούσα...Η BMW το άλλαξε με νέο RDC sensor. Στα 160 χλμ: Βλάβη βενζινοδείκτης. Είμαι full έλεγε για 450 χλμ κι εγώ είχα να βάλω μέρες και πήγαινα...πήγαινα...το άλλαξε η BMW. Προβληματικό από την μαμά είπε...(καλά πόσο μικρή κατανάλωση έχει αυτή η BMW - σκεφτόμουν....)!! Στα 380: Βλάβη το Topcase. Δεν άνοιγε, καί όταν άνοιγε δεν έκλεινε. Μπορούσα να το φορτώσω 40 κιλά πατάτες και να μένει ανοιχτό και να πηγαίνω...Αλλαγή topcase. Στα 910 χλμ: Βλάβη βενζινοδείκτης και RDC για δεύτερη φορά. Έτυχε λέει από το εργοστάσιο - μάλλον στον εγκέφαλο... Το έκανα μια τελευταία γύρα, όλα τα φωτάκια και alarm ανοιχτά (σαν Χριστούγεννα ήμουν), τους το πήγα πίσω και πριν κάνουν το πρώτο service τους είπα να το στείλουν πίσω Γερμανία με το πρώτο. Δεν έκαναν το Service. Το έδωσα πίσω. Είχε βιτρίνα ένα μεταχειρισμένο RT1200 του 2008 (Σεπτέμβριος 08). Είχε 2,500 χλμ και τώρα έχω 14,000 χλμ. Κανένα πρόβλημα. Δεν έχει RDC (χαίρομαι πολύ) και η βενζίνη γράφει αυτά που είναι. Το topcase ανοίγει και κλείνει μια χαρά, τα ηλεκτρικά δουλεύουν σωστά, οι βόλτες είναι πολύ άνετες και πάνω απ όλα δεν έχω πάει στην BMW από τότε. Δεν χρειάστηκε. Με το προβληματικό GSA είχε γίνει η πρωινή μου βόλτα εκεί πριν την δουλειά. Φοβερό το RT! |
|
|