Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS
Προφανώς παρανόησες το μήνυμά μου και εκπλήσσομαι...
1/ Το ζουμί ήταν, να αποδειχθει ότι ακόμα κ´ μέσω Internet, υπάρχει και ισχύει κανονικότατα 2ετής εγγύηση
2/ Όσο για τις π@π@ριές... δεν είναι ότι είμαι αγενής όπως δυστυχως παρουσίασες... ούτε φταίει η ωρα... Αν δεν ήταν φόρουμ θα έγραφα πολύ χειρότερα για την απαράδεκτη αντιμετώπιση των Ελληνων αντιπροσώπων στα θέματα εγγυήσεων ΟΛΩΝ των ειδών... "Αν δεν το ´χεις πάρει απ´την Ελλάδα δεν έχεις εγγύηση"....   
Είμαστε με τα καλά μας...??? Γιατί σε όόόόλες τις άλλες χώρες να έχει δηλαδή...???
Και κλείνοντας........ έλεγα στο Δημήτρη (Arkas) χθες για ένα περιστατικό εγγυησης που συνέβη σε μένα με αυτοκίνητο αγορασμένο στην Ελλαδα που αναγκαστηκα να το επισκευάσω στην Γαλλία και αντίστοιχα ένας άμοιρος Εγγλεζος με αυτοκίνητο αγορασμένο από Αγγλία που ήρθε για διακοπες εδώ και επαθε ζημια που επρεπε να επισκευασει...
Η δική μου εγγύηση έληγε σε 20 μέρες... Το αυτοκίνητο του Εγγλέζου... αγορασμένο πριν απο 3 μηνες...
Το αποτέλεσμα...??? Εγω τοτε πληρωσα 0 γαλλικα φραγκα για ζημια που θα ήταν περιπου 500-600.000 δρχ και του Εγγλεζου του χρεώσανε τοτε πανω απο 1.000.000 δρχ προφασιζόμενοι ότι η εγγύησή του δεν ισχύει στην Ελλαδα!!!  
Είμαι πολύ περισσότερο ευγενικός απ´ ότι ανέφερες Σταυράκο μου... αγανακτισμένος είμαι!!! 
|
Κώστα μην στεναχωριέσαι για το παπαριές εξάλλου για αυτό έβαλα και το χαμόγελο...απο εκεί και πέρα κανένας δεν είπε ότι η κάμερα που αγοράζεται από το εξωτερικό δεν έχει εγγύηση.
ΕΧΕΙ αλλά παρέχετε από την μαμά εταιρεία ΚΑΙ το μαγαζί που την αγόρασες.
Συμφωνώ ότι οι αντιπρόσωποι (όχι όλοι) προσπαθούν να αποφύγουν τις υποχρεώσεις τους ακόμα και απέναντι σε αυτά που αυτοί που πουλάνε αλλά το να ζητάμε να μας καλύψουν κάτι από το οποίο δεν είχαν κέρδος δεν νομίζω ότι είναι σωστό.
Εξάλλου φροντίζουν και αυτοί στα συμβόλαια που κάνουν με την εταιρεία να υπάρχουν όροι που τους καλύπτουν.
Το πιό σωστό για μένα είναι αυτό που κάνει μία εταιρεία στα φωτογραφικά της οποίας τα προίόντα επισκεύαζονται στην Λισαβώνα-Πορτογαλία. Αν ο σειριακός δεν είναι δικός της σου λέει κύριε 10 ευρώ είναι τα έξοδα μεταφοράς στην Πορτογαλία, η επισκευή δωρεάν. Έτσι κρατάει και την φήμη της και εξυπηρετεί και τον πελάτη. Τώρα αν αυτός αν δεν θέλει να πληρώσει ούτε τα δέκα ευρώ τότε ας πάει στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και εγώ βάζω στοίχημα μία ContourHD για το αποτέλεσμα.
Ακόμα και ο νόμος περί 2 ετών εγγύηση έχει παραθυράκια τα οποία εκμεταλεύονται π.χ η Sony και η Canon (οι εταιρείες όχι οι αντιπρόσωποι) και δίνουν 1 έτος πανευρωπαϊκά. όπου βρίσκετε 2 έτη την παρέχει ο dealer.
Τα αυτοκίνητα είναι άλλο πράγμα που δεν γνωρίζω, γράφω μόνο για αυτά που γνωρίζω και είμαι σίγουρος μιας και είναι η δουλεία μου.
Tέλος γράφω το όλο θέμα με σκοπό την ενημέρωση των φίλων και όχι για να αντιπαρατεθώ με κανέναν, έχω τον GeorgeP για αυτό.