GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Παλιό 30-03-2011, 03:13
dimalx Ο/Η dimalx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: athina
Μoto: BMW R1150 GS 02
Μηνύματα: 117
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Λοιπόν έχουμε και λέμε :
1ον : καλό είναι να βολτάρουμε λίγο την μηχανή για να ζεσταθεί, ώστε να έχουμε σωστό ρελαντί (αυτό σίγουρα για 1150 για τα 1200 δεν ξέρω τι γίνετε λόγω έλλειψης χειρόγκαζο/τσοκ όπως θέλει το λέει ο καθένας)
2ον : σβήνουμε την μηχανή και βγάζουμε από τα injection τα δύο λαστιχένια καπάκια (ακριβώς στο κάτω μέρος) και συνδέουμε τα λάστιχα από τα κενόμετρα που έχουμε φτιάξει, ένα για κάθε κύλινδρο
3ον : βάζουμε μπροστά και αφήνουμε τον κινητήρα να ισορροπήσει
4ον : κοιτάμε τα κενόμετρα αν δείχνουν την ίδια τιμή
5ον : δίνουμε λίγο γκάζι στην μηχανή και την ξαναφήνουμε στο ρελαντί για να δούμε οτι πάλι τα κενόμετρα είναι στην ίδια θέση, ίδια τιμή και στα δύο κενόμετρα, είναι οι αντίστοιχες στήλες που βλέπουμε στο όργανο της BMW (το επαναλαμβάνουμε 3-4 φορές για σιγουρευτούμε)
6ον : εάν δεν δείχνουν την ίδια τιμή τότε με ένα ίσιο κατσαβίδι ρυθμίζουμε τα injection πχ. έαν το κενόμετρο του ΑΡ κύλινδρου δείχνει μεγαλύτερη τιμή (η βελόνα πιο πάνω απο οτι στο ΔΕ) τότε στρέφουμε την βίδα του ΑΡ δεξιόστροφα/αριστερόστροφα έτσι ώστε να πέσει στην ίδια τιμή με του ΔΕ και αφού το κάνουμε αυτο ξαναδίνουμε γκάζι και το αφήνουμε να ισορροπήσει (εαν ρετάρει ο κινητήρας σημαίνει ότι έπρεπε να ανεβάσουμε τον ΔΕ αντί να κατεβάσουμε ΑΡ)

με λίγα λόγια έτσι γίνετε η ρύθμιση, με μόνο αρνητικό ότι δεν βλέπουμε τις στροφές του κινητήρα ακριβώς (ηλεκτρονικό όργανο) αλλά ο καθένας γνωρίζει πότε είναι στο ρελαντί ο κινητήρας του η όχι.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ 1: αν το ρελαντί μας δεν είναι το αποδεκτό πρέπει να το ρυθμίσουμε μόνοι μας σύμφωνα με την διαδικασία του manual (βέβαια χωρίς το ηλεκτρονικό όργανο που μας δείχνει ψηφιακά τις στροφές του κινητήρα)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ 2: καλό είναι όποτε γίνετε μια μικρορύθμιση στον κινητήρα να ανεβάζουμε λίγο τις στροφές και μετά να αφήνουμε τον κινητήρα να ισορροπήσει (γενικό σχόλιο για οποιαδήποτε μηχανή)

Όταν βρώ χρόνο θα προσπαθήσω να τραβήξω βιντεάκι!
Για όποιον επιθυμεί εδώ ειμαι για να του το δείξω (ακόμα και για vstrom χεχε, παλιές αγάπες)
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Συγχρονισμός κυλίνδρων batman Τεχνικά θέματα διάφορα 6 13-03-2011 15:14
Διαδηλωτές στο σπίτι του Σημίτη gsmaniac Επικαιρότητα 31 04-03-2011 18:55
Κάηκε ζωντανός από φωτιά στο σπίτι του arsy Επικαιρότητα 13 02-03-2011 18:50
Εσύ τι ώρα γυρίζεις στο σπίτι; adventure Ανέκδοτα 36 16-12-2010 01:39
BMW 523i Μια Βαρόνη στο σπίτι σας… Γιατί η φτώχια, θέλει καλοπέραση kostas_366 Αυτοκίνητο 9 31-01-2009 14:27


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:19.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!