Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από evan400f
Να σας πω και εγώ ένα κόλπο που μου έμαθε ένας παλιός πριν χρόνια όταν ξεκίνησα και εγώ να ασχολούμαι.
Αφού το ρυθμίσουμε στο ρελαντί, πρέπει να τσεκάρουμε ότι δουλεύει σωστά και στις ψιλές στροφές. Πως γίνετε, πρέπει να ξέρουμε σε τι στροφές βγάζει όλη την ροπή του ο κινητήρας. Ας πούμε στις 6,000 στροφές, ελέγχουμε στις μισές στροφές 3,000 να είναι τα μανόμετρα ίσια. Το ίσια είναι σχετικό, επιτρέπετε μία διαφορά μέχρι 4cm hg. Είναι λίγο δύσκολο να έχεις καλές ενδείξεις και στο ρελαντί και στις υψηλές στροφές. Πρέπει να βρεις την χρυσή τομή.
Θέλει πολύ υπομονή και χρόνο. Και πριν μαζέψετε τα εργαλεία πάτε και μία βόλτα σε δρόμο να μπορείτε να την δοκιμάσετε σε όλο το φάσμα τον στροφών. Ο καλύτερος τρόπος να το δείτε είναι ο εξής. Ίσιος δρόμος ταχύτητα στα 25 χλμ και τρίτη στο σασμάν για λίγα μέτρα και ξαφνικά ανοίγουμε τέρμα γκάζι. Η μηχανή πρέπει να αρπάξει χωρίς καθυστέρηση. Διαφορετικά πίσω στα μανόμετρα.
Για την ιστορία εγώ έχω, μανόμετρα στήλες με υδράργυρο.
|
ευγε!!!!πολυ καλός! αρχικα προσπαθησα να φτιαξω και εγω στήλη διαφορικής πίεσης αλλά δεν μου πέτυχε (μάλλον λογω μικρου ύψους τησ στηλης 80 πόντους).με τα μανόμετρα όλα καλα!είναι λίγο πιο εύκολο.