θεοδωρα απαντω σε εσενα διοτι τον άλλον (Gepol) θα τον δω συντομα και ''θα του τα πω'' face to face!
Κατ'αρχην μην τρελαινεσαι και βγαζεις συμπερασματα ετσι βιαστικα και αοριστα!!
Στο βαρα οταν αλλαζεις τακακια δεν χρειαζεσαι φιλερ!!!!!!!
Η μονη περιπτωση που χρειαζεται ειναι οταν βγαζεις τον εμπρος τροχο για αλλαγη π.χ. ελαστικου.
Οταν τον επανατοποθετησεις τοτε πρέπει να ρυθμισεις τα διακενα στα αυτια της αριστερης ΜΟΝΟΝ δαγκανας λογω της proportion valve του συστηματος CBS που βρισκεται εκει!!
Αυτο γινεται απο τις 4 βιδες χαμηλα στις μπουκαλες οι οποιες ασφαλιζουν τον αξονα της ροδας.
Δεν θα εξηγησω τωρα πως ακριβως γινεται αλλα η ολη εργασια περιγραφεται στο βιβλιαρακι χρησης της μοτοσυκλετας που παραδιδεται με αυτην στον αγοραστη της στις σελιδες 113-114 για οσους μας διαβαζουν κι εχουν βαραντερο! και μαλιστα με την ενδειξη ''caution''!!!!
Οποιος ιδιοκτητης δεν το εχει διαβασει το βιβλιαρακι αυτο (διοτι ολα ειναι τα ιδια....) ειναι αξιος της μοιρας του!
Οποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο δεν του το εχει πει (του ιδιοκτητη) για να το ξερει ¨η δεν το εφαρμοζει το ιδιο ειναι μελλοντικος φονιας εξ βλακειας!!!!
Ειναι ενα απο τα βασικα πραγματα που πρέπει να προσεχει και να ξερει ο ιδιοκτητης αυτης της μοτοσυκλετας και οσων Honda φορανε το συστημα CBS συμπεριλαμβανομενου και του Pan European που κατεχεις φιλε Γιωργο (gepol)!!!!!!!!!!
Καλώς ...διευκρινίσθει το θέμα , αν και θα μπορούσαν ίσως να το σχεδιάσουν διαφορετικά χωρίς να χρειάζεται αυτή η διαδικασία. Πάντως είναι ψιλο-παγίδα γιατί πολλοί δεν το γνωρίζουν….
Δεν τρελαίνομαι, αλλά ευκαιρία για χώσιμο…να τ΄ αφήσω ???