GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 11-05-2011, 16:34
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: ΦΡΙΚΗ!!

Ας μην υπερβάλουμε.

Δεν νομίζω ότι η Honda είναι η Όρκα η Δολοφόνος Εταιρία. Ούτε φυσικά η BMW (παρά τις μέγιστες προσπάθειες του George που δεν έχει τι καλύτερο να κάνει προφανώς).
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 11-05-2011, 17:08
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: ΦΡΙΚΗ!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Ας μην υπερβάλουμε.

Δεν νομίζω ότι η Honda είναι η Όρκα η Δολοφόνος Εταιρία. Ούτε φυσικά η BMW (παρά τις μέγιστες προσπάθειες του George που δεν έχει τι καλύτερο να κάνει προφανώς).
Ποιες υπερβολές ??? έχω 3 φίλους με βαραντερο και κανείς τους δεν γνωρίζει την <ιδιαιτερότητα> …Εάν θες πάμε να δούμε στα 40 τελευταία χρόνια πόσες μαμάκες έχουν πλασάρει σαν <<και μαμώ την τεχνολογία δικέ μου>> και πόσοι έχουν σκοτωθεί από αυτές… όχι από κακή χρήση αλλά από εξ σχεδίασης λάθη.
Από πλαίσια – αναρτήσεις – φρένα που αδυνατούσαν να ελέγξουν την δύναμη του κινητήρα…
Από τεχνικά χαρακτηριστικά ασυμβίβαστα για χρήση σε δημόσιο δρόμο (λειτουργούσαν μόνο υπό συνθήκες πίστας)…Από βιαστικές κινήσεις γιατί τους ξεβράκωσε μια βιοτεχνία εν ονόματι ducati …
Μεγάλο θέμα και όσοι δεν το γνωρίζουν και θέλουν, ας το ψάξουν…τα στοιχεία υπάρχουν.

Δεν μίλησε κανείς για φάλαινες ….αλλά καταλαβαίνω ότι όταν διαβάζεις την λέξη ΒΑΡΑΝΤΕΡΟ σου δημιουργούνται νοητικοί συνειρμοί ….

Reply With Quote
  #3  
Παλιό 11-05-2011, 19:20
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΦΡΙΚΗ!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Ποιες υπερβολές ??? έχω 3 φίλους με βαραντερο και κανείς τους δεν γνωρίζει την <ιδιαιτερότητα> …..............................
θεοδωρα απαντω σε εσενα διοτι τον άλλον (Gepol) θα τον δω συντομα και ''θα του τα πω'' face to face!

Κατ'αρχην μην τρελαινεσαι και βγαζεις συμπερασματα ετσι βιαστικα και αοριστα!!
Στο βαρα οταν αλλαζεις τακακια δεν χρειαζεσαι φιλερ!!!!!!!

Η μονη περιπτωση που χρειαζεται ειναι οταν βγαζεις τον εμπρος τροχο για αλλαγη π.χ. ελαστικου.
Οταν τον επανατοποθετησεις τοτε πρέπει να ρυθμισεις τα διακενα στα αυτια της αριστερης ΜΟΝΟΝ δαγκανας λογω της proportion valve του συστηματος CBS που βρισκεται εκει!!
Αυτο γινεται απο τις 4 βιδες χαμηλα στις μπουκαλες οι οποιες ασφαλιζουν τον αξονα της ροδας.
Δεν θα εξηγησω τωρα πως ακριβως γινεται αλλα η ολη εργασια περιγραφεται στο βιβλιαρακι χρησης της μοτοσυκλετας που παραδιδεται με αυτην στον αγοραστη της στις σελιδες 113-114 για οσους μας διαβαζουν κι εχουν βαραντερο! και μαλιστα με την ενδειξη ''caution''!!!!
Οποιος ιδιοκτητης δεν το εχει διαβασει το βιβλιαρακι αυτο (διοτι ολα ειναι τα ιδια....) ειναι αξιος της μοιρας του!
Οποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο δεν του το εχει πει (του ιδιοκτητη) για να το ξερει ¨η δεν το εφαρμοζει το ιδιο ειναι μελλοντικος φονιας εξ βλακειας!!!!
Ειναι ενα απο τα βασικα πραγματα που πρέπει να προσεχει και να ξερει ο ιδιοκτητης αυτης της μοτοσυκλετας και οσων Honda φορανε το συστημα CBS συμπεριλαμβανομενου και του Pan European που κατεχεις φιλε Γιωργο (gepol)!!!!!!!!!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 11-05-2011, 20:06
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: ΦΡΙΚΗ!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
θεοδωρα απαντω σε εσενα διοτι τον άλλον (Gepol) θα τον δω συντομα και ''θα του τα πω'' face to face!

Κατ'αρχην μην τρελαινεσαι και βγαζεις συμπερασματα ετσι βιαστικα και αοριστα!!
Στο βαρα οταν αλλαζεις τακακια δεν χρειαζεσαι φιλερ!!!!!!!

Η μονη περιπτωση που χρειαζεται ειναι οταν βγαζεις τον εμπρος τροχο για αλλαγη π.χ. ελαστικου.
Οταν τον επανατοποθετησεις τοτε πρέπει να ρυθμισεις τα διακενα στα αυτια της αριστερης ΜΟΝΟΝ δαγκανας λογω της proportion valve του συστηματος CBS που βρισκεται εκει!!
Αυτο γινεται απο τις 4 βιδες χαμηλα στις μπουκαλες οι οποιες ασφαλιζουν τον αξονα της ροδας.
Δεν θα εξηγησω τωρα πως ακριβως γινεται αλλα η ολη εργασια περιγραφεται στο βιβλιαρακι χρησης της μοτοσυκλετας που παραδιδεται με αυτην στον αγοραστη της στις σελιδες 113-114 για οσους μας διαβαζουν κι εχουν βαραντερο! και μαλιστα με την ενδειξη ''caution''!!!!
Οποιος ιδιοκτητης δεν το εχει διαβασει το βιβλιαρακι αυτο (διοτι ολα ειναι τα ιδια....) ειναι αξιος της μοιρας του!
Οποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο δεν του το εχει πει (του ιδιοκτητη) για να το ξερει ¨η δεν το εφαρμοζει το ιδιο ειναι μελλοντικος φονιας εξ βλακειας!!!!
Ειναι ενα απο τα βασικα πραγματα που πρέπει να προσεχει και να ξερει ο ιδιοκτητης αυτης της μοτοσυκλετας και οσων Honda φορανε το συστημα CBS συμπεριλαμβανομενου και του Pan European που κατεχεις φιλε Γιωργο (gepol)!!!!!!!!!!
Καλώς ...διευκρινίσθει το θέμα , αν και θα μπορούσαν ίσως να το σχεδιάσουν διαφορετικά χωρίς να χρειάζεται αυτή η διαδικασία. Πάντως είναι ψιλο-παγίδα γιατί πολλοί δεν το γνωρίζουν….
Δεν τρελαίνομαι, αλλά ευκαιρία για χώσιμο…να τ΄ αφήσω ???

Reply With Quote
  #5  
Παλιό 11-05-2011, 20:15
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΦΡΙΚΗ!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλώς ...διευκρινίσθει το θέμα , αν και θα μπορούσαν ίσως να το σχεδιάσουν διαφορετικά χωρίς να χρειάζεται αυτή η διαδικασία. Πάντως είναι ψιλο-παγίδα γιατί πολλοί δεν το γνωρίζουν….
Πες το και σε οσους γνωριζεις κι εχουν βαραντερο!!!!!

Αν υπηρχε αλλος τροπος λες να μην τον ηξεραν???



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν τρελαίνομαι, αλλά ευκαιρία για χώσιμο…να τ΄ αφήσω ???

Χωσε , χωσε........ΑΝΤΕΧΩ!!!!!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 12-05-2011, 03:44
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: ΦΡΙΚΗ!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
θεοδωρα απαντω σε εσενα διοτι τον άλλον (Gepol) θα τον δω συντομα και ''θα του τα πω'' face to face!

Κατ'αρχην μην τρελαινεσαι και βγαζεις συμπερασματα ετσι βιαστικα και αοριστα!!
Στο βαρα οταν αλλαζεις τακακια δεν χρειαζεσαι φιλερ!!!!!!!

Η μονη περιπτωση που χρειαζεται ειναι οταν βγαζεις τον εμπρος τροχο για αλλαγη π.χ. ελαστικου.
Οταν τον επανατοποθετησεις τοτε πρέπει να ρυθμισεις τα διακενα στα αυτια της αριστερης ΜΟΝΟΝ δαγκανας λογω της proportion valve του συστηματος CBS που βρισκεται εκει!!
Αυτο γινεται απο τις 4 βιδες χαμηλα στις μπουκαλες οι οποιες ασφαλιζουν τον αξονα της ροδας.
Δεν θα εξηγησω τωρα πως ακριβως γινεται αλλα η ολη εργασια περιγραφεται στο βιβλιαρακι χρησης της μοτοσυκλετας που παραδιδεται με αυτην στον αγοραστη της στις σελιδες 113-114 για οσους μας διαβαζουν κι εχουν βαραντερο! και μαλιστα με την ενδειξη ''caution''!!!!
Οποιος ιδιοκτητης δεν το εχει διαβασει το βιβλιαρακι αυτο (διοτι ολα ειναι τα ιδια....) ειναι αξιος της μοιρας του!
Οποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο δεν του το εχει πει (του ιδιοκτητη) για να το ξερει ¨η δεν το εφαρμοζει το ιδιο ειναι μελλοντικος φονιας εξ βλακειας!!!!
Ειναι ενα απο τα βασικα πραγματα που πρέπει να προσεχει και να ξερει ο ιδιοκτητης αυτης της μοτοσυκλετας και οσων Honda φορανε το συστημα CBS συμπεριλαμβανομενου και του Pan European που κατεχεις φιλε Γιωργο (gepol)!!!!!!!!!!

GeorgeP
Τι διάκενα και βιδάκια είναι αυτά που λέτε. Πρέπει να ανησυχώ για αυτά. Το CBS τι είναι και που βρίσκεται.
Δηλ να πάω τη μηχανή μου για έλεγχο……
Καλό σας βράδυ
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 12-05-2011, 13:32
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΦΡΙΚΗ!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από napgeo Εμφάνιση μηνυμάτων
GeorgeP
Τι διάκενα και βιδάκια είναι αυτά που λέτε. Πρέπει να ανησυχώ για αυτά. Το CBS τι είναι και που βρίσκεται.
Δηλ να πάω τη μηχανή μου για έλεγχο……
Καλό σας βράδυ
Aν το NT εχει CBS κοιτα το βιβλιαρακι διεξοδικα!! θα κοιταξω να το βρω απο το ιντερνετ και να σου πω!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 12-05-2011, 16:39
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: ΦΡΙΚΗ!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Aν το NT εχει CBS κοιτα το βιβλιαρακι διεξοδικα!! θα κοιταξω να το βρω απο το ιντερνετ και να σου πω!

Το CBS τι είναι??????????????
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 12-05-2011, 17:11
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: ΦΡΙΚΗ!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από napgeo Εμφάνιση μηνυμάτων
Το CBS τι είναι??????????????
CBS = Honda Worldwide | Technology Close-up & Honda Worldwide | Technology Close-up
…Τα συνδυασμένα φρένα. Εάν δεις ένα δάσος σωληνάκια στην μηχανή σου ..τότε έχεις απ΄αυτό.!
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 11-05-2011, 19:25
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΦΡΙΚΗ!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Ας μην υπερβάλουμε.

Δεν νομίζω ότι η Honda είναι η Όρκα η Δολοφόνος Εταιρία. Ούτε φυσικά η BMW (παρά τις μέγιστες προσπάθειες του George που δεν έχει τι καλύτερο να κάνει προφανώς).
Πας γυρευοντας για φασαριες αλλα δεν θα σου κανω την χαρη!!!!!!!

Ασε εμενα, λεω παπαριες, διαβασε ομως τους ''αλλους'', αυτους που ειναι κατοχοι GS και μας εξιστορουν εδω το τι τους εχει συμβει!!!
Ο George ''που δεν έχει τι καλύτερο να κάνει'' (προφανεστατα) απλα επιβεβαιωνεται...μετα λυπης του!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:15.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!