![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ας μην υπερβάλουμε.
Δεν νομίζω ότι η Honda είναι η Όρκα η Δολοφόνος Εταιρία. Ούτε φυσικά η BMW (παρά τις μέγιστες προσπάθειες του George που δεν έχει τι καλύτερο να κάνει προφανώς). |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Από πλαίσια – αναρτήσεις – φρένα που αδυνατούσαν να ελέγξουν την δύναμη του κινητήρα… Από τεχνικά χαρακτηριστικά ασυμβίβαστα για χρήση σε δημόσιο δρόμο (λειτουργούσαν μόνο υπό συνθήκες πίστας)…Από βιαστικές κινήσεις γιατί τους ξεβράκωσε μια βιοτεχνία εν ονόματι ducati … Μεγάλο θέμα και όσοι δεν το γνωρίζουν και θέλουν, ας το ψάξουν…τα στοιχεία υπάρχουν. Δεν μίλησε κανείς για φάλαινες ….αλλά καταλαβαίνω ότι όταν διαβάζεις την λέξη ΒΑΡΑΝΤΕΡΟ σου δημιουργούνται νοητικοί συνειρμοί …. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Κατ'αρχην μην τρελαινεσαι και βγαζεις συμπερασματα ετσι βιαστικα και αοριστα!! Στο βαρα οταν αλλαζεις τακακια δεν χρειαζεσαι φιλερ!!!!!!! Η μονη περιπτωση που χρειαζεται ειναι οταν βγαζεις τον εμπρος τροχο για αλλαγη π.χ. ελαστικου. Οταν τον επανατοποθετησεις τοτε πρέπει να ρυθμισεις τα διακενα στα αυτια της αριστερης ΜΟΝΟΝ δαγκανας λογω της proportion valve του συστηματος CBS που βρισκεται εκει!! Αυτο γινεται απο τις 4 βιδες χαμηλα στις μπουκαλες οι οποιες ασφαλιζουν τον αξονα της ροδας. Δεν θα εξηγησω τωρα πως ακριβως γινεται αλλα η ολη εργασια περιγραφεται στο βιβλιαρακι χρησης της μοτοσυκλετας που παραδιδεται με αυτην στον αγοραστη της στις σελιδες 113-114 για οσους μας διαβαζουν κι εχουν βαραντερο! και μαλιστα με την ενδειξη ''caution''!!!! Οποιος ιδιοκτητης δεν το εχει διαβασει το βιβλιαρακι αυτο (διοτι ολα ειναι τα ιδια....) ειναι αξιος της μοιρας του! Οποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο δεν του το εχει πει (του ιδιοκτητη) για να το ξερει ¨η δεν το εφαρμοζει το ιδιο ειναι μελλοντικος φονιας εξ βλακειας!!!! Ειναι ενα απο τα βασικα πραγματα που πρέπει να προσεχει και να ξερει ο ιδιοκτητης αυτης της μοτοσυκλετας και οσων Honda φορανε το συστημα CBS συμπεριλαμβανομενου και του Pan European που κατεχεις φιλε Γιωργο (gepol)!!!!!!!!!! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
, αν και θα μπορούσαν ίσως να το σχεδιάσουν διαφορετικά χωρίς να χρειάζεται αυτή η διαδικασία. Πάντως είναι ψιλο-παγίδα γιατί πολλοί δεν το γνωρίζουν….![]() Δεν τρελαίνομαι, αλλά ευκαιρία για χώσιμο…να τ΄ αφήσω ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αν υπηρχε αλλος τροπος λες να μην τον ηξεραν??? Χωσε , χωσε........ΑΝΤΕΧΩ!!!!!
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
GeorgeP Τι διάκενα και βιδάκια είναι αυτά που λέτε. Πρέπει να ανησυχώ για αυτά. Το CBS τι είναι και που βρίσκεται. Δηλ να πάω τη μηχανή μου για έλεγχο…… Καλό σας βράδυ |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Aν το NT εχει CBS κοιτα το βιβλιαρακι διεξοδικα!! θα κοιταξω να το βρω απο το ιντερνετ και να σου πω!
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Το CBS τι είναι?????????????? |
|
#9
|
|||
|
|||
|
CBS = Honda Worldwide | Technology Close-up & Honda Worldwide | Technology Close-up
…Τα συνδυασμένα φρένα. Εάν δεις ένα δάσος σωληνάκια στην μηχανή σου ..τότε έχεις απ΄αυτό.! |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() Ασε εμενα, λεω παπαριες, διαβασε ομως τους ''αλλους'', αυτους που ειναι κατοχοι GS και μας εξιστορουν εδω το τι τους εχει συμβει!!! Ο George ''που δεν έχει τι καλύτερο να κάνει'' (προφανεστατα) απλα επιβεβαιωνεται...μετα λυπης του!!!
|
![]() |
|
|