
07-06-2011, 23:40
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Απάντηση: Test G 650 GS
Πάντα θα υπάρχουν απορίες.... γι' αυτό απαντώ συγκεκριμένα:
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από dion_rc
FYI
Θέλω να πω κάτι για το συγκεκριμένο μιας και με αφορούσε η αγορά του. Στην παρουσίαση που έγινε πιο πάνω, αναφέρεται ότι θα το φτιάχνουν στο εργοστάσιο του Βερολίνου. Ως εδώ καλά,, δεν αναφέρεται όμως ότι πλέον η συνεργασία με την Rotax για monocyl έχει σταματήσει (μόνο τα 650 2cyl και 800 θα συνεχιστεί) και ότι το μοτερ του θα ειναι κινέζικο..
Η rotax δεν συνεργάζεται εδώ και χρόνια με την BMW, τα δικύλινδρα F είναι κινέζικα, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι. Το μονοκύλινδρο κατασκευαζόταν αρχικά στην Κίνα, και πλέον στην Γερμανία.
Porsche Boxter, Mercedes SLK, Renault Scenic, dunlop και Bridgestone κατασκευάζονται στην Τουρκία. Δεν μπορεί να γίνεται ιστορική αναφορά σε κάθε δοκιμή όμως
Δεν γνωρίζω βέβαια αν θα έχει την αξιοπιστία του F650 ή και ενδεχωμένος να είναι και καλύτερο, ούτε είμαι εναντίον των Κινέζικων προιόντων...
Οι άνω πληροφορίες δόθηκαν από υπάλληλο-πωλητή BMW όταν επισκέφτηκα συγκεκριμένο κατάστημα επί της Κηφισίας.
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από erasel
Συγνώμη αλλά ό,τι κινέζικο έχω πάρει μου έχει βγεί "μάπα"
Έλεος με τους κινέζους. Έχει πάει η ποιότητα "περίπατο" !!!!
Επίσης έχεις δίκιο που λες ότι δεν αναφέρεται ότι το μοτερ θα είναι κινέζικο.
Έχει αποσιωποιηθει !!!
Τίποτα δεν έχει αποσιωπηθεί, μιας και πολύ απλά η κατασκευή στην Κίνα δεν αφορά την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα
Η συνεργασία των κινέζων για την παραγωγή του συγκεκριμένου μοτερ έχει αποσιωποιηθεί !!!
Είχα μπερδευτεί και γω στην αρχή αλλά κάποιοι από το φόρουμ μετάφρασαν κάποια γερμανικά περιοδικά και βρήκαν άκρη. Διαφορετικά θα νόμιζα ότι θα ήταν εξ'ολοκλήρου φτιαγμένο Γερμανία !!!
Επίσης η bmw αφήνει να εννοηθεί ότι η συγκεκριμένη θα είναι αμιγώς Γερμανική, αλλά δεν ! 
|
Τάκης Μανιάτης
|