![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Στα κιλα απλα ξεχασε το να ειναι ελαφρυτερη λογω του προορισμου της, δεν ειναι φτιαγμενη για να κτυπησει την GS στο χωμα αλλα για να καταπινει κμ στην ασφαλτο καλυτερα απο την GS. Δεν ειναι ποτε δυνατον ενας οποιοσδηποτε μποξερ να συμπεριφερθει καλυτερα απο εναν V4 90 μοιρων στο θεμα της ανεσης. Αν κατσεις επανω σε ενα Pan και το βαλεις να δουλεψει θα καταλαβεις τι εννοω. Βαζεις ποτηρι γεματο με νερο στο τεποζιτο και ουτε καν κουνιεται το υγρο οταν δουλευει ο κινητηρας. Η τουριστικη ασφαλτος δεν χρειαζεται τεραστιες ιπποδυναμεις για να ταξιδευεις με 160-170 με 6λ/100κμ αλλα τεραστιες ροπες στις χαμηλομεσαιες στροφες. Αν ηταν ετσι το Paneuropean θα επρεπε να ειχε 160 ιππους και η RT (BMW) 140+!!!!! Κοιταξε πως οι δικοι σου ''φτωχοι'' 95 (ονομαστικοι) ιπποι τι καλα που τραβανε απο τις 1800 μεχρι τις 6000στρ ανεξαρτητως σχεσης στο κιβωτιο με μονον 9 κιλα ροπης. Σκεψου την ιδια ιπποδυναμη απο 1200 κυβικα με 11 κιλα ροπης!! H kawassaki που το τολμησε κι εβγαλε το ZZR1400 με 190 ιππους πετυχε μια καταναλωση 8-16λ ανα 100κμ(!!!!!) και μια θεση εις τον πατον της αγορας. Παντως στα κιλα εμεινε πιστη στο δογμα τουριστικη μοτοσυκλετα=βαρια μοτοσυκλετα αφου ειναι 260 κιλα πληρης υγρων. (οποιος ξερει γερμανικα ας μας δωσει μιαν ιδεα) Last edited by GeorgeP; 20-09-2011 at 15:32. |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΕ ROCK ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΙΤΕ ΤΟ | MARK | Αστεία Video | 1 | 08-09-2010 09:19 |
''ΣΤΑ ΟΠΛΑ'' ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ | MARK | Ελλάδα | 12 | 07-05-2010 16:00 |
ΤΡΟΧΑΙΑ-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΗΡΓΗΣΕ | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Διάφορα | 5 | 10-02-2010 11:40 |
''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ''(ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ) | MARK | Υγεία | 3 | 06-02-2010 15:49 |
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΛΑΣΠΩΣΑΜΕ | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες | 8 | 10-11-2009 20:39 |