Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
Το ASC (Automatic Stability Control), δουλεύει σαν "αντισπίν",
"κόβει" δηλαδή την ανάφλεξη, όταν αρχίσει να σπινάρει ο πίσω τροχός....
.
|
Ακριβώς. Μετράει ανά πάσα στιγμή την ταχύτητα περιστροφής των τροχών και μόλις ο πίσω αρχίσει να κινείται γρηγορότερα από τον μπροστά, κόβει την ανάφλεξη. Άρα στη σούζα, τη στιγμή που σηκώνεται στον αέρα ο μπροστά και μειώνονται οι στροφές του, το μηχάνημα "καταλαβαίνει" ότι παίρνει περισσότερες ο πίσω και πάει να τους εξισώσει κόβοντας τον πίσω.
Το ίδιο και όταν πχ περνάμε κάποιο σαμαράκι, την ώρα που είναι στον αέρα ο πίσω, υπερταχύνει και κόβεται πάλι. Την ένδειξη στο πορτοκαλί λαμπάκι δεν την βλέπουμε αμέσως, γιατί ο κατασκευαστής το έχει φτιάξει ώστε να ανάβει με ένα δευτερόλεπτο καθυστέρηση...
Πατώντας τον ASC διακόπτη όμως, ακόμη και εν κινήσει, βγάζουμε το σύστημα εκτός...