Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Συνηθως το κατω μερος της τρυπας αποροής (ταπα) ειναι και ο ''δεικτης'' για την ακριβη ποσοτητα!! κι εξηγουμαι, αφου υπάρχει ταπα πληρωσης στο πισω μερος του paralever (δες φωτό) τότε η πληρωση δεν μπορει να υπερβει την .........τρυπα!!! Ετσι βαζουμε βαλβολινη μεχρι να σταξει απο την τρυπα αυτή!!! Ειναι ο μοναδικός τροπος τον οποιο ακολουθουν όλοι οι κατασκευαστες αυτοκινητων (σαζμαν) και μοτοσυκλετων με αξονα!! Και η Χονδα στα Pan European & Gold Wing το ιδιο συστημα εχει!!
Ελπίζω να σε βοηθησα!
|
Γιωργο, η ταπα πληρωσης ελαιου δεν ειναι η συγκεκριμενη που αναφερεις (αν καταλαβα καλα οτι αυτην εννοεις). Αυτη η πισω χρησιμευει για την εξαγωγη του ελαιου (drain plug), η πληρωση γινεται απο την τρυπα που αποκαλυπτεται οταν αφαιρεσεις τον αισθητηρα του ABS.