Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BOXER
Γιωργο, η ταπα πληρωσης ελαιου δεν ειναι η συγκεκριμενη που αναφερεις (αν καταλαβα καλα οτι αυτην εννοεις). Αυτη η πισω χρησιμευει για την εξαγωγη του ελαιου (drain plug), η πληρωση γινεται απο την τρυπα που αποκαλυπτεται οταν αφαιρεσεις τον αισθητηρα του ABS.
|
α, μάλιστα!!!! Η φωτογραφια που εχω ποστάρει ειναι απο R1000R οποταν εσεις ξερετε καλυτερα!! Παντως στο σημειο που ειναι δεν μπορει να ειναι η drain plug διότι στο σημειο που ειναι μονον τα μισα λαδια θα βγουν στο συγκεκριμενο συστημα!!
Πάντως, ως γενικός κανών, εφόσον υπάρχει τάπα πληρωσης και τάπα αποστράγγισης σε ενα διαφορικο και στην μεση μια τάπα σαν αυτην της φωτογραφιας, στραγγιζουμε τα λαδια απο την αποστράγγισης και μετα την βιδωνουμε, μετα ξεβιδωνουμε αυτην της φωτογραφιας και βαζουμε λαδι απο την τάπα πλήρωσης μεχρι να τρέξει λαδι απο αυτην στην μεση (φωτογραφια). Τα διαφορικα, αυτοκινητου και μοτοσυκλετων πληρωνονται κατα το ημιση της ολικης τους χωρητικότητας (τα γραναζια μεσα ειναι σε ''μπανιο λαδιου'' όπως λ'έγεται) διότι σε αντιθετη περιπτωση δημιουργειται μεγάλη πιεση στο εσωτερικό τους με αποτέλεσμα την καταστροφη τους!!