GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #8  
Παλιό 11-06-2012, 23:20
johnny walker Ο/Η johnny walker βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2012
Περιοχή: ΘΗΒΑ
Μoto: F800GS
Μηνύματα: 173
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
[/COLOR][/FONT][/SIZE]

Ο ανορθωτης ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!! Ο ανορθωτης απλα ''ανορθωνει'' το ρευμα....δλδ απο εναλασσομενο - οπως παραγεται απο την περιστροφη του βολαν και μεσω των πηνιων - το μετατρεπει σε συνεχες. Αυτη ειναι η πρωτη του δουλεια, η δευτερη ειναι να κραταει σταθερη την ταση του ρευματος στα 12V-14V. Αυτη η διαδυκασια ειναι ''βαρεως τυπου'' και αναπτυσσεται υψηλη εως υψηλοτατη θερμοκρασια γιαυτο και οι ψυκτρες στην επιφανεια του ανορθωτη.
Επομενως, α) το οτι εκαιγε ειναι απολυτως φυσιολογικο και β) δεν εχει καμια επιρροη στην τροφοδοσια του καυσιμου. Ακομα και με αδεια μπαταρια να ησουνα (οχι χωρις μπαταρια αλλα με αδεια μπαταρια) ο κινητρας δεν θα σου εσβηνε. Απλα δεν θα ξαναπαιρνε εμπρος.

Παμε τωρα στην τρομπα βενζινης, να ξερεις οτι οι τρομπες ψεκασμου εχουν πιεση μεταξυ 320 και 370kPA (45-55psi), οταν η πιεση πεσει κατω απο το χαμηλοτερο νουμερο τοτε ο κινητηρας παρουσιαζει τα προβληματα που περιγραφεις...κατι σαν βηξιματα δηλαδη.

Η τρομπα αποτελειται απο τα εξης:
  1. περιβλημα (κελυφος)
  2. μοτερ (αυτο που κανει ολη την δουλεια)
  3. σιτα (το φιλτρο) και
  4. ρυθμιστης πιεσης
Αυτο που παθαινει βλαβη στην τρομπα βενζινης ειναι το μοτερ της, ενα εξαρτημα του οποιου δεν εχω φωτο να βαλω -αλλα εχει ο nikos-x τον οποιο παρκαλω και να σηκωσει εδω -και το οποιο ειναι κοινο για το 99% των αντλιων βενζινης που φοριουνται σε μοτοσυκλετες, ευρωπαικε και Γιαπωνεζικες και ειναι κατασκευης bosch. Ακομα και το βαραντερο τετοια αντλια βενζινης φοραει, ναι μαρκας Bosch. Το μοτερ της αντλιας βρισκεται στο εμποριο σαν γνησιο ανταλαλκτικο μαρκας Bosch με τιμη μεταξυ 50-70ε.

Αν η αντλια σου ειναι Bosch (σιγα μην και δεν ειναι) και μετα την μετρηση της ροης εξακριβωθει βλαβη να ξερεις οτι λυνεται και επισκευαζεται ΠΛΗΡΩΣ!! Μην τυχον και σου πουνε 800ε (τοσο κανει ολοκληρη απο μαμα για το Βαραντερο σκεψου για BMW) και πας και τα δωσεις.... θα ειναι αμαρτια.
Φιλε μου ησουν κατατοπιστηκοτατος!ευχαριστω πολυ για την ενημερωση!
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:32.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!