Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από saitman
Ο ΑΞΩΝΑΣ ΗΤΑΝ ΜΕΣ΄ΤΟ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.ΒΑΛΒΟΛΙΝΗ ΒΡΗΚΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ 220ml ΟΥΤΕ ΚΑΝ 180!!Ο ΑΞΩΝΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΣΚΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΦΑΓΑΜΕ 2 ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΦΡΕΝΩΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ.ΤΟ ΚΑΡΕ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΑΣΠΗ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑΓΗ ΒΑΛΒΟΛΙΝΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΣΣΑΡΙΣΜΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΞΑΝΑΚΟΥΣΑ ΚΑΠΟΙΟ ΘΟΡΥΒΟ.
|
Ισως ολα αυτα που περιγραφεις να ειναι και η αιτία ¨η μερος αυτης τα τοσα προβληματα με τους αξονες των GS!! Γιατι? διότι η φουσκα δεν στεγανοποιει καλα (απιθανο) και το πιο πιθανόν διότι δεν την προσεξαμε οτι δεν στεγανοποιει καλα!! Παιδια αυτες οι φουσκες ειανι σαν τις φουσκες των ημιαξονίων των αυτοκινητων, εχουν φθορές και χρειαζονται επιβλεψη κι αλλαγη τακτικά!!!!!
Θεωρω οτι γλυτωσες απο ενδεχομενο σπασιμο του αξονα διότι όπως περιγραφεις τα καρε ηταν κολλημενα αρα χωρίς τους απαραιτητους απειροελαχιστους τζογους που απαιτουν τα συστηματα αυτά!! Μαλλον εισαι πολυ τυχερός!!!!