Απάντηση: Περί ελαστικών
-Καλη ενημερωση......
''''''''-__Σημαντικός παράγοντας είναι και η ημερομηνία παραγωγής του ελαστικού που εκφράζεται με ενα τετραψήφιο νούμερο ανάγλυφα τυπωμένο επάνω στο λάστιχο.''''''
........θα εβαζες ενα λαστιχο 24 μηνων στη μηχανη σου????
και επισης θα ηθελα να σου υπενθυμισω οτο το 78% του αερα μας αποτελειται απο αζωτο.Ετσι για να πετυχεις τα οφελη του αεριου θα πρεπει να βαλεις 22%...που ειναι αδυνατο.Δεν μπορεις να κανεις Vagum(υποπιεση) και να αφαιρεσεις ολο τον αερα για να γεμισης με αζωτο το εσωτερικο του ελαστικου.Οσο για τα οφελη.........σαν απλους πολιτες δεν μας ενδιαφερει και πολυ η διαφορα θερμοκρασιας διοτι δεν ειμαστε αγωνιζομενοι στην F1 ετσι ωστε ν΄αλλαξει το υψος της σκαφης του οχηματος.(Εξ ου και ο θανατος του Αυρτον Σενα).Η φθορα των ελαστικων οντως προερχεται και απο την κακη πιεση μεγαλυτερη η και μικροτερη.Ομως δεν βρισκεις παντου αζωτο,στο εξωτερικο δεν υπαρχει καν και ας μην πω για την ελληνικη περιφερεια.Ας κοιταμε ν'αλλαζουμε τα ελαστικα μας καθε 3 χρονια απο την ημερομηνια τοποθετησης για τα Ι.Χ και 2 χρονια για τις μοτο και ας αφησουμε το αζωτο.Το τι κυκλοφορει για το αζωτο δεν μπορειται να φανταστηται.Μεχρι οτι ψυχει τις δισκοπλακες εχω ακουσει....
Παντως η ενημερωση του φιλου μας ηταν παρα πολυ καλη.........
|