![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ο τρόπος ευρεσης του ΑΝΣ στην φαση της συμπίεσης - οπου και ρυθμιζουμε τις βαλβιδες - ειναι ενας!!! Καταρχην να κατανοησουμε οτι απο το ΑΝΣ το πιστονι περναει 2 φορες κατα τον τετραχρονο κυκλο του, η μια ειναι η φαση συμπιεσης όπου όπως λες οι βαλβιδες ειναι ερμητικα κλειστες και αλλη μια στην φαση της εκτονωσης/εξαγωγης (αναφλεξης του μειγματος και διωξιμο των καυσαεριων) οπου οι βαλβιδες ειναι και οι 4ρεις ανοικτες (κουνιουνται δηλαδη) για χιλιοστομετρα του δευτερολέπτου, για να ξαναρχισει το εισαγωγη-συμπιεση-εκτονωση(αναφλεξη)-εξαγωγη!!! Για να βρεις το πιστονι στην φαση της συμππιεσης δεν χρειαζονται κατσαβιδια γιατι πρωτον δεν εχει ακριβεια η μεθοδος για το ακριβες σημειο του ΑΝΣ (λιγο παρακατω, λιγο παραπανω κανει την διαφορα) και δευτερον δεν θα ξερεις πια απο τις δυο φορες που το πιστονι θα ''βρει'' στο κατσαβιδι θα ειναι στην φαση της συμπιεσης!! Ο σωστός τρόπος ειναι ο εξης:
Καλη τυχη, ελπιζω να σε βοηθησα!! Last edited by GeorgeP; 29-04-2010 at 21:02. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Αυτο ηθελα!!!!!!!!!!!!!! ολα τα αλλα τα ειχα καταφερει!!!!!!!!!!!!
εισαι μοναδικος!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
φιλε διαβασα προσεχτικα ολα τα πραπανω που εγραψες και φυσικα εχεις σε ολα δικιο!...αλλο να τα γραφει ενας σχετικα ασχετος οπως εγω και αλλο να στα εξηγει καποιος που ειναι επαγγελματιας στα μηχανολογικα!...βασικα εγω δεν χρησιμοποιησα κατσαβιδι αλλα οπως φαινεται και στις περισσότερες φωτογραφιες που παραθεσα μετρησα με ενα ειδικο ρολοι/μετρητη(δεν ξερω να το επεξηγησω ακριβως στα Ελληνικα) ...το εφαρμοζεις στην εισοδο του μπουζιου εφαπτεται η μια ακρη του πανω στο πιστονι ...οσο γυριζεις τον στροφαλο ο δεικτης του γυριζει προς μια κατευθηνση οταν φτασει στο εντελως πανω σημειο το ρολοι σταματαει για πολυ ελαχιστο και μετο που αρχιζει η μπιελα να κατεβαινει αρχιζει να γυριζει προς την αλλη κατευθηνση !...εχει τεραστια ακρίβεια !..το τροπο με το κατσαβιδι τον αναφερα γιατι δεν πιστευω οτι μπορει ο καθενας να εχει ενα τετοιο ειδικο εργαλειο και φυσικα ο τροπος που παρατηρεις τις βαλβιδες για να καταλαβεις αν βρισκομαστε σε εκτόνωση ή συμπιεση ειναι οντως σωστος! ...επι της ουσιας ομως οπως ειπα και πολυ παραπανω ...στη συγκεκριμενη μοτοσυκλετα ...δηλαδη R1200GS υπαρχει αυτο το τοξακι πανω στο γραναζι που οταν βρισκεται σε οριζοντια θεση και καθετα προς την καδενα ...τοτε εχουμε με ακριβια το OT !...την επομενη φορα που θα τσεκαρω τις βαλβιδες θα το φωτογραφίσω και θα το παραθεσω! ...σε ευχαριστω για την πολυτιμη συνεισφορά σου να ολοκληρωθει ακομα περισσοτερο το ποστακι! ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Πολύ καλή δουλειά Γιάννη και εξίσου καλή και απλή η παρουσίαση.
Μου θύμισες τα νιάτα μου και τις 16 βαλβίδες του GPZ600 που είχα το κουράγιο να ρυθμίσω! Μετά από 10.000 χλμ που κοίταξα τη δικιά μου τώρα, μόνο μία ήθελε ελάχιστη ρύθμιση, φαινόταν άλλωστε και στο ότι δεν είχε αλλάξει η συμπεριφορά της μηχανής καθόλου. Να έβλεπες όμως στο R51 που μετά απο 5.000 είχαν κλείσει ΟΛΕΣ οι βαλβίδες του και πήγαινε μια χαρά βέβαια. Όταν τις ξανάφερα όμως, εκεί φάνηκε μεγάλη διαφορά. Με μία ταχύτητα πιο πάνω απ' ότι συνήθως πήγαινε, όπου ήθελε 3η για να τραβήξει, με 4η πήγαινε μια χαρά. Περιμένουμε την παρουσίασή σου όταν αλλάξεις δίσκο πλέον! ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Παιδια,κατ`αρχην καλησπερα.Να μπω κ `γω σφηνο...τσα στη συζητηση..?...Ευχαριστω..!Οταν πιανω να ρυθμισω τις βαλβιδες για να ξερω σε πια φαση ειμαι αφ`ετερου μεν τις κοιταω-παρατηρω,(αν ειναι ανοιχτες η κλειστες-φαση εκτονωσης-συμπιεσης),απο την αλλη δε,εχω στα υπ`οψη το `βελακι` στην καδενα κ οταν αυτο εχει ερθει παραλληλα με το εδαφος,τοτε πιανω τις βαλβιδες,τα `κοκορακια` τους μαλλον κ προσπαθω να τα μετακινησω με το χερι.Αν ειναι σταθερα κ δεν μετακινουνται καθολου,ξαναγυρναω το στροφαλοφορο αξονα,μεχρι να ξαναδω το βελακι,μετα κανω παλι το ιδιο-τις ξανακουναω δηλαδη-εκει θα πρεπει τωρα να εχουν λογικα λιγο τζογο(...τα διακενα τους).Απο εκει κ μετα πιανω να τις ρυθμισω,αφου με αυτο καταλαβαινω οτι ειναι στο σωστο χρονο για να ρυθμιστουν.Αυτο το εχω δει απο βιντεακι στο ιντερνετ το εδειχνε ενας μηχανικος(αμερικανος..?),για να βεβαιωνεται οτι ειναι οκ.Αυτα τα ολιγα..Οποιοεσδηποτε παρατηρησεις-διορθωσεις δεκτες.Παντα φιλικα stukas...
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
επειδη δεν ειδα να το αναφερεις στο παραπανω να σε ρωτησω οταν ''αυτο το τοξακι πανω στο γραναζι που οταν βρισκεται σε οριζοντια θεση και καθετα προς την καδενα ...τοτε εχουμε με ακριβια το OT'' εχουμε σιγουρα πιστονι στο ΑΝΣ (αυτο ειναι σιγουρο) αλλα σε τι φαση? φαση συμπιεσης ¨η εκτονωσης?? |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ... το λοιπον το τοξακι εμφανιζεται στο γραναζακι της καδενας του δεξια κύλινδρο οπως καθεται ο οδηγος!...με το που που ερθει σε παραλληλη φορα προς το εδαφος και ακριβως οριζοντια προς τα εξω!...τοτε εχουμε στο δεξι κύλινδρο OT δηλαδη βρισκεται το πιστονι στο υψηλότερο σημειο μεσα στο κύλινδρο και βρισκομαστε σε συμπιεση!...ολα αυτα στο δεξι μερος γιατι στον αριστερο αυτη τη στιγμη μπορει να εχουμε το πιστονι παλι ψηλα αλλα σε κατασταση εκτόνωσης!...κανουμε το λοιπον τον ελεγχο μας στο δεξι και αφου τελειώσουμε με τις ρυθμισεις... ...γυριζουμε παλι με την 24 μπροστα τον στροφαλο και παρατηρουμε το γραναζακι της καδενας παλι του δεξια κυλίνδρου. Φευγει το τοξακι και περιμενουμε μεχρι να εμφανιστει ενα μαυρο μικρο ορθογωνιο παραλληλόγραμμο μαυρο πλαστικακι (δεν ξερω πως αλλιως να το περιγραψω...μπορει να ειναι και σιδερενιο) .... οταν αυτο παλι οριζοντιωθεί με το εδαφος τοτε εχει γινει παλι μια γυρα στο κύλινδρο και εχουμε αυτη τη φορα συμπιεση στον αριστερο και εκτονωση στο δεξι!...ειμαστε σε φαση δηλαδη να ελεγξουμε τα διακενα στις βαλβιδες του αριστερου κυλίνδρου! ...ελπιζω να μην σας μπερδεψα περισσοτερο ! ...υποσχομαι παντως την επομενη φορα να βγαλω κατατοπιστικότατες φωτο!... ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Αντικατάσταση grip σε R1200GS/'04 | BOXER | Τεχνικά θέματα - DIY | 62 | 24-11-2013 14:51 |
...αλλαγή τακάκια φρένων πίσω τροχού σε R1200GS | ΙoannisPanagiotidis | Τεχνικά θέματα - DIY | 44 | 03-01-2013 01:58 |
Σημάδια διάβρωσης σε r1200GS ADV | morfeas | Τεχνικά θέματα διάφορα | 70 | 06-04-2010 14:39 |
«Απόλυτος έλεγχος γκαζιού» | riko46 | Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης | 8 | 17-01-2009 14:32 |