GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα - DIY

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #3  
Παλιό 29-04-2010, 21:53
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ...ρύθμισμα/έλεγχος βαλβίδες σε R1200GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis Εμφάνιση μηνυμάτων
.............................................μια ευκολη μεθοδος που προτείνουν ολα σχεδον τα manuals ειναι να βρουμε τη θεωρητικη OT θεση του πιστονιου μεσα στον κύλινδρο κατα τη οποια θεση το πιστονι βρισκεται στην ψηλοτερη θεση μεσα στο κυλινδρο(..αν το φανταστουμε τον κυλινδρο ορθιο οπως σε ενα μονοκυλινδρο) και επι της ουσιας βρισκεται στη απολυτη συμπιεση λιγο πριν την αναφλεξη σε ενα τετραχρονο κινητηρα !...εκεινη την στιγμη οι βαλβιδες και οι τεσσερις ασφαλιζουν τον κύλινδρο για να γινει η εκρηξη και ετσι ειμαστε σιγουροι οτι σε εκεινο το σημειο μπορουμε να μετρήσουμε τα διακενα με ακρίβεια!...ενας ασφαλης και ακριβης τροπος για να μετρήσεις αυτο το σημειο ειναι με ενα βοηθητικό οργανο/ρολοι ακριβείας που δοκιμασα και γω αλλα που μετα την εμπειρία μου αυτη βρισκω οτι ειναι υπερβολη να διευκρινίσω την διαδικασια και ετσι ο τροπος που προτείνω ειναι ενας αλλος πιο εμπειρικός και ευκoλος για τον καθενα μας! Το λοιπον ως εξης!....βαζεις ενα κατσαβιδι μεσα στον κυλινρο απο την οπή του οριζοντιου μπουζιου μεχρι να νιωσεις οτι ακουμπησε τον κυλινδρο !...αρχιζεις τωρα να γυριζεις προς τη φορα του ρολογιου το κεντρικο 34αρι παξιμάδι του ιμαντα που αναφερα παραπανω και παρατηρεις την κινηση των βαλβιδων της εισαγωγης που ανοιγουν σιγα/σιγα να αναρροφήσουν θεωρητικα το μειγμα και νιωθεις ηδη το κατσαβιδι μαζι με το πιστονι να βυθιζεται μεσα στον κυλινδρο!... σε καποια φαση , και ενω συνεχιζεις να γυριζεις τον κινητήρα, νιωθεις το πιστονι να ανεβαινει σπρωχνοντας το κατσαβιδι προς τα εξω και παρατηρείς τις βαλβιδες τις εισαγωγης να κλεινουν! ....συνεχιζοντας να γυριζεις θα βρεις καποιο σημειο που το πιστονι θα σταματησει να ανεβαινει και θα ειναι εκεινο το σημειο θεωρητικα πριν την αναφλεξη !





.................................................................................................
Γιάννη, ελπιζω να μην τον εφαρμοσεις τον παραπανω τρόπο ευρεσης του ΑΝΣ (Ανω Νεκρο Σημειο) διότι θα κανεις ζημια!!!
Ο τρόπος ευρεσης του ΑΝΣ στην φαση της συμπίεσης - οπου και ρυθμιζουμε τις βαλβιδες - ειναι ενας!!! Καταρχην να κατανοησουμε οτι απο το ΑΝΣ το πιστονι περναει 2 φορες κατα τον τετραχρονο κυκλο του, η μια ειναι η φαση συμπιεσης όπου όπως λες οι βαλβιδες ειναι ερμητικα κλειστες και αλλη μια στην φαση της εκτονωσης/εξαγωγης (αναφλεξης του μειγματος και διωξιμο των καυσαεριων) οπου οι βαλβιδες ειναι και οι 4ρεις ανοικτες (κουνιουνται δηλαδη) για χιλιοστομετρα του δευτερολέπτου, για να ξαναρχισει το εισαγωγη-συμπιεση-εκτονωση(αναφλεξη)-εξαγωγη!!!
Για να βρεις το πιστονι στην φαση της συμππιεσης δεν χρειαζονται κατσαβιδια γιατι πρωτον δεν εχει ακριβεια η μεθοδος για το ακριβες σημειο του ΑΝΣ (λιγο παρακατω, λιγο παραπανω κανει την διαφορα) και δευτερον δεν θα ξερεις πια απο τις δυο φορες που το πιστονι θα ''βρει'' στο κατσαβιδι θα ειναι στην φαση της συμπιεσης!!
Ο σωστός τρόπος ειναι ο εξης:
  1. βγαζουμε τα καπακια των βαλβιδων
  2. φερνουμε τον στροφαλο απο το 24αρι που αναφερεις στο σημαδι ΟΤ (δεν ξερω αν ειναι για τον δεξιο κυλινδρο ¨η τον αριστερο, ας υποθεσουμε του αριστερου)
  3. με το εργαλειο που γυριζεις τον στροφαλο ''παιζεις'' δεξια/αριστερα τον στροφαλο κοιτωντας τις βαλβιδες του κυλινδρου στις οποιες αναφερεται το σημαδι ΟΤ.....
  4. αν ανοιγουν/κλεινουν ειναι στην φαση της εκτονωσης αν οχι ειναι στην φαση της συμπιεσης! Αν ειναι στην φαση της εκτονωσης γυρνας 360 μοιρες τον στροφαλο και τον φερνεις στο ιδιο ΟΤ σημαδι....τοτε εισαι στην φαση της συμπιεσης και ρυθμιζεις τις βαλβιδες!! Ουτε λιγο πιο πανω ουτε λιγο πιο κατω!!! Αλλα ακριβως στο σημειο που πρέπει!!!!
  5. Ομοιως πραττεις και για τον άλλο κυλινδρο όπου το σημαδι θα ειναι διαφορετικο π.χ. ΟS!!!!!
Προσεχε το φιλλερ να περναει ελευθερα αναμεσα στο στελεχος της βαλβιδας((βαλβιδες το αναφερεις) και το κοκκορακι (εμβολο το αναφερεις) και οχι σφιχτά, ειδικα το καλοκαιρι τα αεροψυκτα εχουν τρομερες διακυμανσεις λογω συστολων/διαστολων, και προκειμενου να καρφωθει καμια βαλβιδα στο εμβολο (μιλαμε για δεκατα του χιλιοστου αποσταση της βαλβιδας απο το εμβολο) ειναι καλυτερα να ακουγονται λιγάκι παρα να ειναι σφιχτές!!!

Καλη τυχη, ελπιζω να σε βοηθησα!!

Last edited by GeorgeP; 29-04-2010 at 22:02.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Αντικατάσταση grip σε R1200GS/'04 BOXER Τεχνικά θέματα - DIY 62 24-11-2013 15:51
...αλλαγή τακάκια φρένων πίσω τροχού σε R1200GS ΙoannisPanagiotidis Τεχνικά θέματα - DIY 44 03-01-2013 02:58
Σημάδια διάβρωσης σε r1200GS ADV morfeas Τεχνικά θέματα διάφορα 70 06-04-2010 15:39
«Απόλυτος έλεγχος γκαζιού» riko46 Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης 8 17-01-2009 15:32


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:59.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!